Traffic Builders Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
Een werkgever welke persoonlijke ontwikkeling en gezelligheid stimuleert
Consultant (huidige medewerker) –  Almere22 mei 2017
Traffic Builders is een werkgever welke persoonlijke ontwikkeling heel belangrijk vindt en dan ook de werknemers super stimuleert om te groeien. Kansen zijn er dan ook genoeg.

Daarnaast werk je met zeer diverse klanten en een leuke groep mensen waar je aan gehecht raakt.
Pluspunten
Top job
De werkplek die ik mijn beste vriend(in) gun
Marketingcommunicatie medewerker (huidige medewerker) –  Almere19 mei 2017
Traffic Builders is de eerste vaste baan na mijn HBO studie. Als marketingcommunicatie medewerker ben ik verantwoordelijk voor alles wat met marketing of communicatie te maken heeft. Van blogmanagement (120 blogs per jaar) tot het organiseren events of het schrijven van persberichten en opstellen van nieuwsbrieven, niets is te gek. Voor mij is dit de ideale baan omdat ik hier alles kan leren wat ik zou willen leren, en meer!

Traffic Builders is dé springplank voor talent. Ik werk met enthousiaste en ambitieuze marketing-nerds die met veel passie hun werk uitvoeren. Van jong (21 tot 'oud' -50), introvert of extravert, alles komt hier samen als een grote vriendengroep. Elke maand organiseert de Feestcommissie een borrel, waarbij we een activiteit doen, samen eten en borrelen. In de zomer en met kerst gaan we een paar dagen de hort op. Iets waar we allemaal ontzettend naar uit kijken.

Het jaarlijkse studiebudget geef ik uit aan het bezoeken van evenementen of volgen van cursussen. Hoewel het niet nodig is voor mijn functie, zorg ik ervoor dat ik Google Certified ben. Ik ben blij dat ik hierin gestimuleerd word. Bij Traffic Builders krijg ik alle ruimte om mezelf te ontplooien. De wekelijkse blogs bieden veel stof tot nadenken en er is geen dag hetzelfde. Ik had geen betere start van mijn carrière kunnen wensen en gun iedere marketeer met het hart op de juiste plaats deze werkplek toe!

PS: een bureau op 120 meter hoogte krijg je cadeau. :)
Pluspunten
Hoog niveau, inspirerende werkplek, vers fruit, prettige organisatiecultuur, studiebudget, teamuitjes, feestcommissie, fijn salaris
Een samenkomst van ambitie, kennis en gezellige werksfeer
Online Advertising specialist (huidige medewerker) –  Almere9 mei 2017
Traffic Builders is een jonge organisatie waarin je snel grote stappen maakt in kennis. Deze groei zie je telkens weer terug bij de nieuwe werknemers. Al snel mag je meedraaien op uitdagende projecten van veelal A-merken.

De sfeer is heel gezellig. Ons kent ons, voor iedereen is een plek. Ben je een muzikant, dan kan je wel eens aansluiten bij een jamsessie. Hou je van voetbal sluit je je aan bij een voetbaltoernooitje.
Een gezellige & positieve werksfeer waar ontwikkeling centraal staat
Product Manager SEA (huidige medewerker) –  Almere5 mei 2017
Via Traffic Builders heb je de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen tot een ware specialist binnen jouw discipline.

Na het inwerktraject kan je als nieuwe consultant al snel aan de slag met uitdagende vraagstukken voor klanten uit verschillende branches. In de tussentijd wordt er veel aandacht besteed aan het verder ontwikkelen van je online vaardigheden en je persoonlijke ontwikkeling.

Verder heerst er bij Traffic Builders een positieve werksfeer en heb je de optie om met verschillende vakidioten te sparren over nieuwe ontwikkelingen binnen jouw vakgebied!
Pluspunten
Kennis, aandacht voor ontwikkeling, gave klanten
Enthousiast, collegiaal, ambiteus en succesvol
Business Consultant (huidige medewerker) –  Almere3 mei 2017
Traffic Builders is een goede werkgever aangezien ze je alle mogelijkheden geven om te groeien. Enthousiaste collega's (gemiddeld < 30 jaar) die stuk voor stuk de ambitie hebben om de beste te zijn in hun vak en 100% voor hun opdrachtgevers gaan en hun collega's. Je krijgt training, opleidingen (10% van je tijd) en kan elk moment van de dag met collega's sparren over vraagstukken. Of te wel je leert enorm snel en blijft voor op de markt. Je merkt gewoon dat je in de top van Nederland aan het werk bent (letterlijk en figuurlijk, aangezien je op 100 meter hoogte werkt)

Is het hard werken? Zeker! Maar door de collega's, de ondersteuning vanuit het bedrijf , de groei die je doormaakt en het succes wat je behaalt is het dat ook meer dan waard!

En oh ja - Tafeltennissen, Tafelvoetbal, maandborrels, weekendjes Spanje, krijg je er ook allemaal bij :)
Pluspunten
Collega's, ambities, kennis, successen en mooie opdrachtgevers
Minpunten
Je moet geen hoogtevrees hebben :)
Top organisatie waar kennis en ontwikkeling centraal staat.
Online Advertising Consultant (huidige medewerker) –  Almere2 mei 2017
Traffic Builders is een top organisatie waar kennis en ontwikkeling centraal staat. De sfeer op de werkvloer is uniek: positiviteit, gezelligheid & collegialiteit. Er wordt veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van kennis d.m.v. coaching en trainingen. Dit zorgt ervoor dat je binnen een korte tijd kunt groeien tot een echte specialist.
Het bedrijf is gevestigd in Almere, naast het treinstation, en goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de auto.
Pluspunten
Goede sfeer, kennis & ontwikkeling
Gezellige werkplek met jonge ambitieuze professionals
Online Advertising Consultant - SEA (huidige medewerker) –  Almere2 mei 2017
Ondanks dat ik geen ervaring had in de online marketing wereld werd ik binnen no time door Traffic Builders opgeleid via het Traineeship. Na het traineeship voelde ik me klaargestoomd om aan de slag te gaan als consultant bij Traffic Builders.

Binnen het bedrijf is er een hele gezellige sfeer en worden er regelmatig activiteiten ondernomen met collega's van een gezamelijke jamsessie, voetballen met een gezellige BBQ erbij of samen naar Mallorca.

Verder biedt Traffic Builders kansen om verantwoordelijkheid te nemen en een wijd scala aan mogelijkheden om mij te profileren binnen de SEA markt. Daarnaast biedt Traffic Builders standaard maandelijkse veel uren voor het ontwikkelen van mijn vaardigheden.
Pluspunten
Veel verantwoordelijkeid, gezellige activiteiten met collega's, veel ruimte voor kennisonderhoud
Minpunten
Bier pas om 4 uur bij bieruur, soms vertroebelt mist ons perfecte uitzicht
Maak je ambities waar
SEA Consultant (huidige medewerker) –  Almere2 mei 2017
Bij Traffic Builders wordt je opgeleid tot een van de beste marketeers van Nederland. Er is ruimte voor coaching en kennisonderhoud en je mag werken voor uiteenlopende leuke klanten. Ik heb hierdoor onwijs veel geleerd ondanks dat ik al 4 jaar online marketing ervaring had.

Naast het waar maken van je ambities is de sfeer erg goed en werken er alleen maar specialisten die hard willen werken en gek zijn op hun vak. Er wordt geen dag niet gelachen op kantoor.

Dit zijn eigenlijk de belangrijkste punten waardoor ik het heel erg leuk en fijn vind om bij Traffic Builders te werken.
Pluspunten
Kantoor op de 30ste, collega's, opleiding
Minpunten
Almere ;)

Zie meer reviews over Traffic Builders

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Traffic Builders. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Traffic Builders gesorteerd op locatie