Total Specific Solutions Reviews

Great place with good people and many ways to improve your skills
Application Designer I (huidige medewerker) –  Gemeente 's-Hertogenbosch3 juni 2019
My work here consisted of maintaining our product, building new features and helping other people/buisiness units gain access.

The work ethics are quite good and there is virtually no pressure to work late or take your work home.

There are plenty of possibilities to expand your job with things you find fun or engaging.
Pluspunten
Good work ethic, sympathetic managers
Minpunten
Techniques you work with are not cutting edge
Leuk werk en waardering van relaties en klanten
Implementatie consultant ICT (huidige medewerker) –  Apeldoorn27 oktober 2017
Leuke afwisselende opdrachten bij diverse klanten. Geen dag is hetzelfde. Vanwege de overkoepelende holding worden nu targets opgelegd die alleen haalbaar zijn als je structureel overwerkt zonder deze uren te boeken. Van de klanten en relaties in de markt krijg ik veel positieve feedback. Binnen het bedrijf wordt er met name gefocust op hetgeen nog niet in orde is. Mijn functie is in de loop der jaren uitgekleed en minder afwisselend geworden. In het begin heerste er een familiare sfeer/cultuur. Daar is niets meer van over. Het is allemaal heel zakelijk geworden.
Pluspunten
Leuke klanten die positief zijn
Minpunten
reistijd = eigen tijd. Zakelijke sfeer op kantoor en onhaalbare targets
Work hard, play hard werkomgeving in dynamische (Huisartsen)Zorg+ICT combinatie
Customer Support Specialist (huidige medewerker) –  Oosterhout20 juli 2017
Binnen het Customer Support team word je opgeleid om inhoudelijke ondersteuning te bieden aan de in-house gebouwde applicatie Medicom. Dit is qua leeftijd een jong team waar grappen en grollen (om elkaar) niet achterwege gelaten wordt, maar waar het ook zeker belangrijk is te kunnen focussen, schakelen en hulp te vragen. Als beginnend support specialist moet je jezelf kwetsbaar op kunnen stellen en openstaan om te leren, dit doe je vooral door vragen te stellen - en vaak tegen huisartsen en assistentes te beloven dat je een en ander uit zal zoeken. Hierin wordt je begeleid. Vooral tijdens drukkere periodes, zoals tijdens kwartaalwissels - wanneer praktijken declaraties mogen indienen, is het belangrijk dat je overzicht kunt bewaren en je hoofd koel kan houden. Dagelijks, wekelijks en maandelijks wordt met de groep overlegd hoe dingen te verbeteren. Individueel zijn er maandelijks voortgangsgesprekken. Leukste van het werk: de voldoening die je haalt uit het helpen van klanten, grappige momenten op de afdeling of met klanten zelf.
Minpunten
Geen bier kunnen drinken tijdens het werk. Tevens veel NAC fans op de afdeling.
Klantondersteuning en applicatiebeheer
System and Application Administrator (voormalige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 maart 2017
In mij functie als System en Application Administrator bij PinkRoccade was duidelijke communicatie met de gebruiker heel belangrijk. Ze namen contact op met mij als ze vragen of problemen hadden. Het niveau in ervaring tussen verschillende gebruikers was vrij groot en dat maakte het soms moeilijker het probleem te ontdekken en een oplossing of antwoord te vinden. Toewijding en klantgerichtheid was heel belangrijk en broodnodig omdat een onderliggende oorzak niet altijd even makkelijk te vinden.

Uiteindelijk heb ik vooral geleerd niet alleen de klant en gebruiker tevreden te houden maar ook eigen commerciële doelen te bewaken. Voorheen was ik slechts verantwoordelijk voor een paar projecten tegelijkertijd. Bij PinkRoccade werd verwacht dat ik veel ”incidenten" tegelijkertijd kon onderhouden. Daarnaast heb ik veel geleerd over hoe een IT-bedrijf opereert, maar ook hoe besluitvorming bij lokale overheden is.

Ik had hele aardige collega's waar ik naar mijn mening goed mee overweg kon. Iedereen stond altijd klaar om te helpen of vragen te beantwoorden.

Het moeilijkst was de klant tevreden te houden. Tijdens drukke periodes liep het aantal op te lossen incidenten hoog op en belden klanten geïrriteerd om te vragen wanneer ze reactie kregen op hun vragen of problemen. Daarbij kreeg ik geen ondersteuning op het moment dat ik aangaf dat ik moeite had de hoeveelheid binnenkomenden incidenten tijdig op te lossen.

Het leukst vond ik om moeilijke incident aan te pakken en op te lossen. Het gaf veel voldoening om een oplossing aan te reiken en vervolgens te horen dat het gelukt
  meer... is en het probleem opgelost  minder
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Ik werd niet ondersteund op het moment dat ik het nodig had
Informele commerciële werksfeer
Programma manager / (Interim) manager (voormalige medewerker) –  Apeldoorn22 oktober 2015
Binnen PinkRoccade heerst een informele werksfeer met ontwikkelmogelijkheden waarbij de medewerkers gedreven zijn om voor haar klanten het beste resultaat te bereiken.

Samenwerking en afstemming met klant en collega's is hierbij van doorslaggevende betekenis.
Pluspunten
vrijheid van handelen
Waan van de dag
Senior Customer Support Specialist L2 (huidige medewerker) –  Oosterhout12 juli 2015
Geen enkele dag is het zelfde. Er is nog heel veel te verbeteren (processen/ kennisborgen). Het is een werkgever die de werknemers centraal stelt. Staan open voor verbeteringen.

Collega's zijn heel open en bereid om elkaars ontwikkelingen te verbeteren.

Prima bedrijf voor opbouwen van kennis in medische branche.
Prima bedrijf voor mensen met ambitie en visie.
Development Manager Publiekzaken (huidige medewerker) –  Den Bosch22 december 2014
Een goed bedrijf om in op te groeien als volwaardige IT professional. Veel kansen om jezelf te ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak.
Pluspunten
Groei mogelijkheden, Werktijden, Markt, producten
Minpunten
werkdruk
Ontwikkeling van verzuim en verlofmodules voor Buitenlandse Zaken
Applicatie ontwerper (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE5 september 2014
Via project binnen BuiZa ben ik bij PinkRoccade binnengekomen omdat ik gedetacheerd was bij BuiZa.
Probleemanalyse van verzuim en verlofmodule (uitwisseling tussen deze 2 modules) en deze oplossen
Deze oplossingen werden door programmeur direct opgelost
Goede samenwerking
Pluspunten
Variabele werktijden
Minpunten
Reistijd
Bedrijf bestaat niet meer
Systeem programmeur (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 juni 2014
Na 8 jaar hier gewerkt te hebben is het bedrijf overgenomen door KPN.
Minpunten
Archiveren met zeer leuke collega's
Tijdelijk project (voormalige medewerker) –  Eindhoven24 januari 2014
Dit was een tijdelijk project.
Hier was ik bezig met het archiveren van alle medewerkers dossiers.
Het was eigenlijk voor een kortere periode, maar het was heel fijn werken met mijn collega's en het gevoel was wederzijds, zodoende dat ik langer mocht blijven.
Zeer commerciële omgeving
Organisatieadviseur (voormalige medewerker) –  Eindhoven18 november 2013
Bij Pink Roccade heb ik vooral veel geleerd van het begeleiden van andere adviseurs. De werkdruk was erg hoog, het verandertempo van de organisatie ook. Wat ik miste was de saamhorigheid als team van collega's, mede veroorzaakt door de vele structuur/organisatiewijzigingen. Vooral een mooi bedrijf om te werken als je veel van ICT houdt.
Pluspunten
Vele contacten met gemeenten
Minpunten
Gebrek aan teamspirit
Immer eine Herausforderung
Dep. in-house training, course planning manager (voormalige medewerker) –  Breda15 juni 2013
Morgens zuerst den Terminbuch kontrolieren. Wenn es eine Schulung gab, alles vorbereiten und Rechner kontrolieren ob das Progamm (das PharmaPartners entwickelt für Ärtzte, Apothekern und Fysiotherapeuten) funktioniert und die Kursmaterialien bereit legen.
Alle Angemeldeten begrüßen, sie ins Lokal begleiten und weiter mit Administrationsarbeiten. Am Ende, alles wieder sauber machen im Kurse-lokal, die nächste Tag vorbereiten und nach Hause.
Arbeit war nicht schwierig, ab und zu herausfordernd und manchmal machte ich langen Tagen. Und es hat spaß gemacht.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Total Specific Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Total Specific Solutions gesorteerd op locatie