Toolstation
Lange werkdagen (7:00-18:00) voor shopassistents, er wordt van je verwacht dat je invalt bij andere shops als er bijv. iemand ziek of vrij is ( kan tot 50km verderop zijn).
Er wordt veel geroddeld over collega's door regio- en shopmanagers. Complexe manier van voorraadbeheer zorgt voor veel fouten.
Pluspunten
Gratis koffie en personeelskorting op het assortiment
Minpunten
Onbetrouwbaar management
Het management zijn net Pinokkios ze beloven alles komen niks na vooral de rayonmanager is een man met veel problemen hij is gepest geweest en kan totaal niet mensen omgaan. Advies niet gaan werken
Pluspunten
leuke klanten
Minpunten
te veel om op te noemen
Zolang je doet wat hogere hand wil gaat het redelijk. Als je een eigen mening hebt zijn ze je liever kwijt. Regiomanagers die het niet aan kunnen. Tijd voor feedback is er niet. Alles gaat via via. Bij regiomanagers worden altijd de hand boven het hoofd gehouden vanuit het hoofdkantoor. Shopmanagers die voor zichzelf alles goed regelen en geen rekening met de rest van het personeel houden. Je wordt verplicht om online trainingen te doen ,die door de regiomanagers zijn bepaald. Er wordt heel veel geroddeld door managers over verkoop medewerkers. Bij problemen onder personeel zelf wordt er niks opgelost. Ik ben blij dat ik er weg ben.
Pluspunten
Minpunten
Lange dagen, weinig tijd voor pauzes.
Hermeala goed werk bij Toolstation.
en goede salaris
Je hebt bij Toolstation heel veel diverse dagen. De dagen zijn lang maar er is tijdens die lange dagen vaak ook wel plek voor ontspanning. De koffie is op-en top en de collega's zijn super! Roostertechnisch is er altijd wel wat mogelijk als je bijvoorbeeld een dag vrij wilt of als je niet kan.
Zeer slechte werkomstandigheden. Amper tijd voor pauze maar wel een uur per dag inleveren.
Slechte manager s / rayonmanager 's.

Totaal geen opleiding gehad.

Geen oog voor personeel.

Manager 's die totaal geen pap hebben gegeten van de rechten van een werknemer.

Mensen ga er niet werken. Zoek verder
Toolstation is een bedrijf dat een ontzettende groei doormaakt. Hierdoor zijn er grote kansen voor medewerkers om daarin mee te groeien. De sfeer bij Toolstation zou ik omschrijven als gemoedelijk. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiatief. Ook is er veel waardering voor het geleverde werk.
Leuke goed samenwerkende familie doorgroeimogelijkheden allemaal bereid je te helpen en studie momenten
Deze organisatie is sterk groeiende, daardoor veel nieuwe collega,s van jong tot energiek oud. Ben je enthousiast en een aanpakker, denk je mee met de klant en weet je wat SERVICE geven betekend...solliciteer dan en mischien behoor jij straks ook tot de familie. Ik deed het ook met m'n 56 jaar.
Pluspunten
gevarieerde werkzaamheden, zondag gesloten
Minpunten
te weinig collega's, dus solliciteer
Het zijn vaak lange dagen van 10 uur, zonder echte pauze. Eten deden wij tussendoor. Heel veel lopen. Management oordeelt te snel.
Mijn collega's (2) waren top!
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
Lange werkdagen
het bedrijf kijkt alleen naar kwantiteit en niet naar kwaliteit, veiligheid kwam daardoor vaak niet voldoende inbeeld. er werd nauwelijks overlegd met werknemers en functionering gesprekken waren er niet. ze deden vooral waar ze zelf zin in hadden.
Echt een fijne werkgever maar helaas weinig doorgroei mogelijkheden
Pluspunten
Ze staan voor je klaar
Minpunten
Zaterdag open
Je merkt aan alles dat het is gefocust op de groei, Toolstation wil daar ook in investeren. Daarnaast is het leuk om voor een bedrijf te werken wat klanttevredenheid erg belangrijk vindt. Vanwege de groei, maar ook omdat Toolstation het belangrijk vindt is er veel plaats voor doorgroeimogelijkheden, vooral in de shops en warehouse.
Toolstation is een fijne werkgever welke flink aan het groeien is. Elke maand worden er nieuwe shops geopend. Hierdoor blijft de baan zeer afwisselend en uitdagend. Daarnaast zijn er goede doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Fijne werkomgeving
Het is een leuke werksfeer, werkzaamheden zijn simpel maar wel leuk. Kans op doorgroeien is er wel.
leuk bedrijf. Is een gezellig bedrijf. iedereen is collegiaal. iedereen is elkaar bereid om te helpen.
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
veel loopafstand per dag leggen
Het is afwisselend werk maar toch kan de salaris die je krijgt bij dit bedrijf omhoog
Pluspunten
gezellig collega's
Minpunten
salaris
Elke dag veel te doen in een gezellige werksfeer met hele leuke collega's.
Pluspunten
chips en blikje elk vrijdag
Minpunten
geen min punten
Bekijk meer reviews over Toolstation