TintelTuin Reviews

Geen veilige werkomgeving
Pedagogisch medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam29 juni 2018
Wat na alle jaren overheerst is onrust.
Als een lokatiemanager je niet meer moet doen ze er alles aan om je eruit te werken of spanen samen met de clustermanager. Wij pedagogisch medewerkers zijn ontevreden en er heerst onrust en angst.
Geen goede werkgever!
Pluspunten
Hardwerkende collega's
Minpunten
Te veel
Kwalitatief goeie kinderopvang
Senior pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam6 juni 2018
Tinteltuin is een bedrijf met 91 kinderopvangvestigingen dus altijd wel eentje bij je in de buurt waar je kunt werken. Sfeer is goed, salaris en secondaire arbeidsvoorwaarden ook.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Fysiek misschien zwaar
kdv bso
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  zaandam4 oktober 2016
was een leuk bedrijf om te werken veel geleerd. eerst lange tijd in de flexpool gewerkt op kdv. wat ik erg leuk vond. om de zorg van de kleintjes op mij te hebben. later heb ik een vaste locatie gehad zowel op een kdv als op een bso kinderen van 4 tot 12 jaar.
die ik van school haalde en wat ging eten en activiteiten mee deed.
Gezellige werkomgeving en afwisselend werk,
Flexibel pedagogisch medewerkster bij Luchtkasteel (huidige medewerker) –  Oostzaan1 december 2014
Een typische dag op het werk is vooral in de kinderopvang, dat je met kinderen werkt van 0 t/m 12 jaar.
Je verzorgt de kinderen en leert ze door middel van activiteiten zich te ontwikkelen op verschillende gebieden.

Door het werk in de kinderopvang heb ik geleerd om me flexibel op te stellen, geschikte activiteiten bedenken voor kinderen met verschillende leeftijden, grenzen leren stellen.

Het werk maakt het leuk omdat je veel samen met je collega's werkt.

Het leukste aan deze baan is dat je intensief met kinderen werkt. Organiseren van activiteiten maakt het werken erg leuk en afwisselend.
Drukke baan, met veel diversiteit
Medewerkster relatiebeheer (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH9 november 2014
Veel verschillende werkzaamheden. Lekker bezig. Veel telefoontjes.
Fijne collega's.
Pluspunten
veel verschillende werkzaamheden
Minpunten
Helaas geen mogelijkheden om elders in het bedrijf te kunnen werken
Tinteltuin uitdaging is groei
Pedagogisch medewerker en stagebegeleider (huidige medewerker) –  Pedagogisch medewerker Zaandam15 juli 2014
al vroeg rijd ik naar het kindercentrum om de eerste kinderen te ontvangen, mijn VSO dienst draai ik op het KDV zodat ik mijn collega's kan helpen met het opstarten van de dag. Na een aantal activiteiten en nadat ik de kinderen heb weggebracht naar school, voorgelezen en heb gezwaaid bij het raam zit mijn eerste dienst er weer op.

om half 12 begint mijn TSO dienst op een christelijke bassischool, het is altijd heel fijn om te zien dat de kinderen je waarderen als je er weer bent, "juf ik heb een nieuwe loomband voor u gemaakt!!" "Ben je er morgen weer?" nadat ik met een aantal klassen eet neem ik de pleinwacht van een van de juffen over, er word gevoetbald en flink gespeeld op het plein. Bij het luiden van de bel gaan de kinderen weer terug naar hun klas en zit mijn 2e dienst er op.

Om 3 uur begint mijn 3e en laatste dienst, na wat voorbereidingen van activiteiten ga ik met de elektrische bakfiets richting school om de kinderen op te halen. Op te BSO aangekomen gezellig eten een moment van samenzijn, daarna volgen de activiteiten en in de loop van de middag worden de kinderen weer opgehaald, daarbij geef ik de ouders een leuke overdracht van zijn of haar kind, Na een lange dag zit mijn laatste dienst erop, het zijn hele lange dagen. Gelukkig weten ouders je altijd te waarderen en krijg je van de kinderen ontzettend veel vreugde terug!
Pluspunten
Fijne ouders en kinderen
Minpunten
Geen vervanging bij ziekte of ziekmelding
tinteltuin
senior (huidige medewerker) –  assendelft22 april 2013
Tinteltuin is een prettige werkplek met leuke mensen en een goede sfeer.
Pluspunten
flexibel
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TintelTuin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over TintelTuin gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over TintelTuin gesorteerd op locatie