Timing Reviews

42 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Waardeloos, leugennaars en onprofessioneel.
Technisch Specialist (voormalige medewerker) –  Landelijk8 januari 2018
Echt waardeloze uitbuiters die wat aanrimmelen en verhalen verzinnen om je een paar euro af te nemen.
Contracten is een grote zooi en ze liegen erop los. Paspoort zou veilig door hun zelf moeten worden ingescanned op locatie kom je daar doen ze dat gewoon met hun eigen handy.

Kerstpakket kun je 120km verderop gaan ophalen, geen uitleg een en al wazig gedoe en alles alleen in hun voordeel.

Grote mond kun je krijgen maar geen oplossingen. Bedriegen je voir elk uurtje ook al vermeld de cao anders.

Zeer zeker niet aan te raden!!!!!
Pluspunten
Minpunten
Alles.
Was deze review nuttig?Ja 5NeeRapporteren
fijne samenwerking
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Gastel14 november 2017
werd goed op gang geholpen bij het vinde van een baan
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren
2015 met smoes mij uitgezet payback time
ik opruimingdienst (voormalige medewerker) –  hanos apeldoorn7 november 2017
hanos is shi tttt bedrijf vooral zijn knechtten ze hebben mijn brood afgepakt ik gun ze de de goat
Pluspunten
o.0
Minpunten
lafaards ze ruilen je in voor poolse en roemenen hongaren zielige eu landen
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 1Rapporteren
slecht uitzendbedrijf
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Maurik30 oktober 2017
timing is echt het slechtste uitzendbedrijf dat er is.
toen ik via hun werk had maakte ze voortdurend fouten met planningen en ze reageerde niet op mails.
daarnaast ontsloegen ze me toen met een rede die ze zelf verzonnen hadden want toen ik om het bewijs vroeg konden ze dat natuurlijk niet laten zien.
laatst nog een keer proberen te solliciteren via timing dus had ik een mailtje gestuurd en natuurlijk nooit antwoord op gehad.
Pluspunten
niks
Minpunten
alles
Was deze review nuttig?Ja 20Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
totaal niet te spreken over Timing
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Elsloo24 oktober 2017
Totaal niet te spreken over Timing.
Eerst bellen ze dat je kan beginnen als order-picker,
Hoera ik heb een baan......
Schijn bedriegt,diegene die me moest bellen,zegt glashard,ik heb verschillende keren gebeld.
Dus niet he,ik heb een mobiel en staat altijd aan,gemiste gesprekken 0.
Dus aan wie ligt het?????.
Was deze review nuttig?Ja 19NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Het enige positieve waren je directe collegas
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Enschede26 juni 2017
Timing komt afspraken regelmatig niet na. Bijvoorbeeld wanneer je vrij hebt genomen en je vakantiedagen op wil nemen. Dit gaat meestal gepaard met 3 a 4x communiceren en het eindelijk na 2 weken uitbetaald krijgen. Ook gaat het vaak mis bij toeslag uren welke niet (volledig) worden uitbetaald (en je hier ook weer achter aan moet). Daarnaast maken ze valse beloftes, en vinden ze altijd wel een manier om je niet uit te hoeven betalen. Bijvoorbeeld wanneer je bij Bleckmann in ploegen werkt, scharen ze dit onder verschoven dienst, waardoor je niks extras uit betaald krijgt, ondanks dat je in plaats van 8.00 tot 17.00 ineens van 15.00 tot 24.00 moet werken (ook geen avond of nacht toeslag). Daarnaast is er geen baan of urengarantie, en ook een target welke je moet halen. Doe je dit niet, lig je er uit (en de target ligt heel hoog)

Al met al, ze naaien waar je kunnen. Zeker in combinatie met Bleckmann. Het enige positieve is dat je over het algemeen wel super aardige collega's hebt.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Afspraken niet na komen, zo min mogelijk toeslagen betalen, minimum loon, fysiek heel zwaar werk, aantallen moeten halen
Was deze review nuttig?Ja 53Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Timing Uitzendteam BV, Vernieuwend, leuke collega's!
Recruiter (voormalige medewerker) –  Schiphol26 juni 2017
Super leuk bedrijf waar je veel kan leren. Ik heb het hier erg naar mijn zin!
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 31Rapporteren
Kuehne en nagel
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Helmond2 juni 2017
Leuke bedrijf en collega.s, de minste waren de leidinggevende.
Pluspunten
collegas
Minpunten
leidinggevende
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 13Rapporteren
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Meppel27 mei 2017
Een van de minst betaalde uitzendburo + afspraken worden niet na geleverd niet na gekomen praatjes zijn altijd leuk tot op het moment van beginnen en uit eindelijk zijn er geen afspraken die van te voren zijn gemaakt men doet zich voor dat niemand er wat van af weet opeens
Pluspunten
Minpunten
Veel
Was deze review nuttig?Ja 45Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Komt afspraken niet na en knijpt medewerkers uit
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn5 april 2017
Bij Timing heeft men geen enkel benul van afspraken. Gemaakte afspraken worden zo gebroken en dit kan je zuur komen te staan in de uitbetaling van gelden. Tevens heeft men bij ziekte allerlei rare berekeningen (behoudens de 2 wachtdagen), waardoor je niet betaald krijgt waar je recht op hebt. Men is niet helder in de communicatie en ook niet consistent in het beleid ten opzichte van andere collega's. Hierdoor worden andere collega's zowel bevoordeeld als benadeeld. Het gaat hier om uitzendwerk.
Pluspunten
Minpunten
Geldwolven
Was deze review nuttig?Ja 57Nee 10Rapporteren
No complains.
Cleaning worker Fit for Free (huidige medewerker) –  Den Haag14 maart 2017
Cleaning job was always nice and easy. Enough time to do job,nice and heloful people, work with no stress.
Easy contact with bureau, clear comunication, no problem with money.

Honestly cannot say anything bad about working with Timing. Unfortunately there's not much work what push me to look for another job.
Minpunten
Not enough hours.
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 7Rapporteren
goed uitgezonden
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Nijmegen24 februari 2017
zeer motiverend en sociaal personeel zeer ondersteunend
weinig contact gehad met hen
Pluspunten
nemen risico met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt
Minpunten
?
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 15Rapporteren
Werk-Privé Balans
Gezellige werksfeer, minder goede leidinggevende
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Dedemsvaart16 februari 2017
Over het algemeen zijn alle collega's heel gezellig. Je wordt er per week betaald dus dat is ook een voordeel alleen heb ik nooit een arbeidsovereenkomst moeten tekenen en zijn de leidinggeven niet erg benaderbaar.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Leidinggevenden
Was deze review nuttig?Ja 27Nee 5Rapporteren
Werk-Privé Balans
Intercedent (afstudeerstage) (voormalige medewerker) –  Eindhoven2 februari 2017
Tijdens mijn afstudeerstage heb ik hier met veel plezier gewerkt. uiteindelijk met een goed afgestudeerd.Gezellige werkplek
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 14Rapporteren
Werk-Privé Balans
orderpicker / vas afdeling en packing
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  orderpicker24 januari 2017
U wordt gestuurd naar verschillende afdelingen
U krijgt eind van de dag de planning waar en om hoe laat u morgen begint te werken
Soms is het heel rustig en moet gewoon naar huis
Je begint als starter zonder ervaring maar toch wordt er teveel van je verwacht en moet je super snel scannen orders picken en packen dus hard en snel werken anders word je eruit gegooid
Pluspunten
orderpicken /handscannen geleerd
Minpunten
roddelen / je moet super snel werken
Was deze review nuttig?Ja 35Nee 8Rapporteren
Massa wegwerppersoneel
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  hazeldonk2 oktober 2016
als runner kan je fase A afwerken als je geluk hebt daarna vlieg je er uit en staan er weer een hoop nieuwe mensen klaar
Bij de leiding van dit bedrijf heerst vriendjes politiek ze roddelen en als je uiterlijk bij hun bevalt wordt je ingepland
Heb er velen zien komen en gaan en er is wekelijks een rondleiding omdat ze het personeel niet kunnen bieden wat ze beloven ik zou aanbevelen TRAP ER NIET IN
Pluspunten
goede catering
Minpunten
roddelen
Was deze review nuttig?Ja 81Nee 2Rapporteren
Productieve gezellige werksfeer
magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Tilburg25 september 2016
Typische dag is druk en soms chaotisch, dit word dan wel positief opgelost door je collega's.
Je leert snel zelfstandig te werk gaan.
Collega's zijn begaan en zorgen er voor dat iedereen voldoende water drinkt bij extreme hitte.
Het leukste van deze baan is de diversiteit geen dag is dan ook hetzelfde.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Soms te weinig bemanning
Was deze review nuttig?Ja 22Nee 9Rapporteren
Keuhne Nagel is de opdrachtgever
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg13 september 2016
Ik heb twee jaar geleden in dit bedrijf gewerkt. Geen aanrader!!. Ze maken van je 40 uur gebruik, met de belofte dat je een vontract bij keuhne gaat krijgen. Later blijkt het contract ipv 40 een contract voor 12 uur. Zo krijg je minder vakantie geld en minder salris omdat je overuren extra belast worden. Collegas zijn tof leiding gevende hebben geen empatisch vermogen. Mocht je hier toch gaan werken, pas op voor Hassan de supervisor en voor Linda van timing. Linda van timing heeft er eigenhandig voor gezorgd dat mijn uitkering werd gehalveerd. Ze zei tegen het UWV dat ik dat ik die 12 uur verdient had doordat ik niet veel meer nodig was. Door het slop gegaan voor dit bedrijf en neits terug gekregen.
Pluspunten
Minpunten
Geen catering, slechte rookruimte, leidinggevenden zonder inzicht
Was deze review nuttig?Ja 76Nee 8Rapporteren
huishoudelijk medewerker
Huishoudelijk medewerker (voormalige medewerker) –  Almere16 juli 2016
Ik heb te maken gehad met onbegrip voor mijn persoon en heb veel pesterijen gehad over de werkvloer, dit was bij Center Parcs. Bij timing is het mij niet goed bevallen qua oproepen voor deze werkzaamheden. Ik heb ondanks mijn allergie het wel proberen vol te houden, maar heb het moeten opgeven. Timing heeft mij geen ander werk aangeboden om mijn zelfstandigheid te vergroten. Ik vind ze dus geen geschikt uitzendbureau qua ontwikkelings mogelijkheden.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Was deze review nuttig?Ja 43Nee 6Rapporteren
Gezellig werksfeer
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Almere4 juli 2016
De werkdagen waren best wel te doen, om 09.00 uur begon je met werken en om 15.00 uur was je klaar. Meestal werd je in een groep verdeeld maar moest je als nog zelfstandig de aangewezen huisjes schoonmaken.
Ik heb geleerd hoe je bedden goed strak moest opmaken, wat ik ook heb geleerd is hoe je met stress om moet gaan. De mensen van het park verwachten een schoon huisje. Dus moest ik er ook voor zorgen dat hun die ook kregen.

Met mijn collega's had een een goeie band, onderling was er wel spraken van samenwerken en leuke communicatie. Het moeilijkste vond ik om binnen bepaalde tijd het huisje af te hebben, vaak waren de huisjes erg vies waardoor je dus langer bezig was met schoonmaken.
Wat ik het leukste aan dit werk vond was het schoonmaken van de huisjes, je kwam steeds verschillende huisjes tegen en je leerde het park beter kennen. Het fijne van dit werk was ook dat je nieuwe mensen leerde kennen en onderling leuke contacten kon opbouwen.
Pluspunten
Vervoer was altijd geregeld.
Minpunten
Soms werd je te laat gecommuniceerd als je wel of niet beschikbaar was.
Was deze review nuttig?Ja 21Nee 2Rapporteren

Waarderingen op categorie

2,7
2,3
2,4

Reviews over Timing gesorteerd op locatie