ThuiszorgInHolland

ThuiszorgInHolland Reviews

Graag zou ik toch beter communicatie willen zien. Want daar schort het nog wel eens aan. Maar voor de rest prima en aardige mensen van TIH.
Het is fijn om te werken voor TIH. Alles wordt telefonisch of per mail geregeld , Kantoor personeel is altijd aardig. Is er geen klik met een cliënt dan wordt er gezorgd naar een oplossing.ik hoop dat TIH op dit niveau doorgaat.
Pluspunten
Goed contact met kantoorpersoneel
Minpunten
Salaris mag iets hoger
So happy I can make a life here now. Met mijn nederlandse clienten die zijn me dierbaar
Pluspunten
de clienten
Minpunten
in begin moeite met nederlands
Heel slecht omgaan met personeel, praten slecht over clienten en laten ze gewoon stikken. Veel klachten van cliënten. Ben je zwanger en meld je je ziek dan moet je maar stoppen met werken??? Ontslag tijdens zwangerschap. Slecht salaris. Kortom zeer slecht bedrijf met weinig inlevingsvermogen!!!
Pluspunten
Minpunten
Onvriendelijk asociaal
De klanten waren heel aardig en veel hoefde ik niet echt te doen
Leuk bedrijf waar ik al 8 jaar werk. Bijna nooit problemen mee gehad. Ze zijn luisterend oor als nodig is en proberen altijd voor oplossing te zorgen. Niks mis mee.
Pluspunten
Luisterend oor en proberen altijd mee te denken.
Minpunten
Geen reiskosten vergoedingen en wat lager uurloon
Geen rijsvergoeding van de eene kant van almere naar de andere kant van almere zonder een vergoeding slecht betaald goede band op gebouwd met me clienten die ik zal gaan missen
Pluspunten
GEEN
Minpunten
VEEL WERK VOOR WEINIG GELD
Ik werk vanaf maart 2018 bij Thuiszorginholland.
Als je een baan zoekt waarbij je genoeg vrije tijd over houd, ben je bij de thuiszorg bij het juiste adres.

Je kan zelf je uren bepalen.En als je een keer wat meer uren wilt gaan werken kan dat ook.
Pluspunten
Genoeg vrije tijd.
Minpunten
Weinig tot geen contact met collega's
Slecht slecht slecht betaald! Het werk is leuk maar laat niet met je spelen. Tig x gebeld worden of je extra kan werken en dat onder werktijd!! Van hot naar her gestuurd worden...denken dat je in een auto rijd. Duurde even voordat ik vaste cliënten had
Pluspunten
Leuke cliënten
Minpunten
Slecht betaald
Ga elders werken er zijn betere is een slechte organisatie is echt brutaal en onbeshoft tegen je en veegt hun straatje schoon als er iets fout gaat in de planning en fatsoenlijk communiceren kunnen ze niet en betalen slecht en hun werkwijze is opmerkelijk nooit meer voor mij
Pluspunten
Minpunten
Genoeg sla dit bedrijf over
Spontaan en leuk. Geen nonsens. Lekker zelfstandig werken. Zelf dingen regelen voor je clienten. Korte lijnen.
Pluspunten
Zelstandig werken
Minpunten
Nvt
Leuke vriendelijke collega's.
Hebben begrip en een luisterend oor voor als het nodig is
Pluspunten
Vriendelijke en begrijpende medewerkers van de planning
Zodra je bij dit bedrijf aan de gang gaat weet je waar t bedrijf voor staat .
We staan er voor de client maar ook voor de medewerkers..

Het is een leuk bedrijf met gezellige en leuke collega's waar je op kan bouwen!! Werk er met plezier
Pluspunten
Er word naar je geluisterd
Heb zelf in het verleden voor een grote thuiszorgoganisatie gewerkt ,wat allemaal heel onpersoonlijk was
Bij ThuiszorgInholland voelde ik mezelf gelijk thuis ,er werd naar mij geluisterd en ze dachten met mij mee

Ik vind het een fijne organisatie om bij te werken en heb zelf hele fijne cliënten

Ook vind ik het geen probleem dat het hoofdkantoor in Haarlem zit ,communicatie via e-mail of telefoon gaat prima
Pluspunten
Leuk bedrijf met fijne collega’s
Minpunten
Geen minpunten
Prima werkgever, goede ondersteuning door kantoor, zij staan echt achter je. Contact loopt ook met korte lijnen, je hoeft je niet door lagen managers heen te worstelen. Belangrijk dat ook wordt gekeken naar hoe het met cliënt gaat, het gaat niet alleen om schone huizen.
Pluspunten
Goede ondersteuning door kantoor.
TiH is echt een gigantisch slecht bedrijf.
Het is een landelijke thuiszorgorganisatie maar weet van toeten noch blazen. Heeft maar 1 kantoor, en daar ga je nooit komen. Alle meewerkend voorvrouwen (of mannen wellicht) moeten zelf alles regelen. Dit komt ontzettend onprofessioneel over.

Het bedrijf is slecht voor het personeel, een "zoek het maar uit" mentaliteit, maar ook voor cliënten. Bij ziekte van collega's of wanneer je zelf ziek bent o.i.d is er geen vervanging voor de cliënten en wordt de dienst gewoon open gegooid, wie heeft er zin? Communicatie met hoofdkantoor is niet bestaand, tenzij ze iets van jou willen.

Ik raad dit bedrijf echt af. Er zijn zoveel thuiszorgorganisaties, kies een ander!
Pluspunten
Zelf kunnen inschrijven op openstaande diensten
Minpunten
Alles. Waardeloze bedrijfsvoering.
Gewerkt bij dit bedrijf, erg nare werk ervaring gehad bij veel clienten.
Bij elke client waar ik werkte was er wel iets.

Te jong, te snel, niet genoeg op hun manier dchoonmaken OOK AL WAS JE DAAR VOOR HET EERST.

Ga hier nooit meer werken.
Pluspunten
Minpunten
Kortaf
- Er is maar *één* ThuiszorginHolland vestiging, dat werknemers heeft door heel Nederland.
- Komt totaal niet professioneel over.

- Wordt slecht betaald (10,35 incl. vakantiedagen er in meegerekend)

- Biedt 0 uren contract aan, en evengoed doorbetaalde vakantie ?

- Geen interesse in de sollicitant (elke gek kan volgens mij aangenomen worden)

- Niet eerlijk

Na het lezen van wat reviews dacht ik, ze hebben allemaal gelijk.

Mijn motivatie stopte al bij de "kennismaking"
Slecht bedrijf, weinig tot geen communicatie vanuit het hoofdkantoor, ook niet naar de cliënten toe. Salaris was laag.
thuiszorg Careyn in over genomen door thuiszorg InHolland,
helaas heb ik in de 10 jaar dat ik heb gewerkt voor de thuiszorg nooit collega's leren kennen,

daar in tegen had ik onwijs leuke cliëntjes, de directie van thuiszorg inholland kunnen wel een omscholing gebruiken

het moeilijkste van deze baan was als mensen uit het leven wilde stappen, het leukste van deze baan was dat het super dankbaar werk is ik zou zo weer voor een thuiszorg instelling willen werken
Pluspunten
die waren er niet
Minpunten
hele slechte begeleiding