Thomas Cook Reviews

19 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.092 reviews
Interessante omgeving
HP-UX System Manager (voormalige medewerker) –  Hoofddorp26 februari 2019
Hier deed ik HP-UX en Oracle op deze machines, er werd ook nog met SysVr4 gewerkt
Pluspunten
Interessante omgeving
Minpunten
Slecht bereikbaar
gezellige werkomgeving
Reisadviseuse (voormalige medewerker) –  Almere3 juni 2017
Vele jaren met veel plezier gewerkt, leuke collega's
leuke collega's leuke werksfeer
Supervisor Callcenter (voormalige medewerker) –  Hoofddorp21 maart 2017
Leuk bedrijf om voor te werken. leuke studie reizen gehad.
Pluspunten
studiereizen
Minpunten
slecht salaris
Grote touroperator met veel verschillende type reizen.
Stage Product Afdeling (voormalige medewerker) –  Hoofddorp14 maart 2017
Erg interessant bedrijf om voor te werken. Toen ik er nog werkte vond men het lastig om een omslag te maken naar een meer digitale aanpak. Het lijkt erop dat ze daar de laatste jaren wel in zijn geslaagd.
Pluspunten
Veel marktkennis, goede leerschool
Minpunten
Veel overwerken
een productieve en leerzame ervaring
Animator (voormalige medewerker) –  Den Bosch9 oktober 2016
de dag begon als volgt, je opende om 10 uur in de ochtend de kidsclub. daar deed je wat leuke geplande activiteiten met de kinderen. knutselen was vaak het meeste wat we deden in de ochtend. de kinderen vonden dat altijd leuk. in de middag vaak voetballen of een ander leuk spel. we hadden genoeg leuke spellen om te spelen. daarna een wateractiviteit, zoals waterpolo of wedstrijd bommetjes maken. in de avond een show avond met thema. ik heb veel zelfstandigheid geleerd op stage in tenerife. je zit daar een paar maanden op jezelf en moet veel alleen doen. ik had een leuke collega die ik ook al kende van school dus dat scheelde veel. het moeilijkste van de baan was denk ik in de warmste uren van de dag werken. soms was het niet te doen. het leukste van de baan was alle kinderen die jou geweldig vinden. dat is waardering dat is waarvoor je het allemaal doet. om hun vakantie een top vakantie te maken.
Pluspunten
gratis verblijf en eten
Minpunten
geen airco in de kamer
Mooi bedrijf, erg veranderd
Destination Manager (voormalige medewerker) –  Pfäffikon, ZH27 juni 2016
Mooi bedrijf, echter al weer 15 jaar geleden dat ik er begon. In de tussentijd is het erg veranderd.
uitdagend werk in het buitenland
Representative (huidige medewerker) –  Buitenland14 mei 2015
Het werk op zich is niet zwaar en je zit in het buitenland wat erg leuk is. Alleen kan je jezelf wel tegenkomen als je niet heel erg zelfstandig bent. Zeker binnen deze organisatie.

Altijd hele leuke collega's, veel gratis excursies.
Pluspunten
gratis excursies
Minpunten
Klachten / problemen oplossen
stage ivm wwb
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Emmeloord25 januari 2015
Offertes maken voor reizen, tickets klaarmaken , boekingen maken.
dat waren mijn werkzaamheden. Gezellige collega's. Leuk contact met klanten , voor en na de reis.
Ik vond eigenlijk alles leuk om te doen .
Drukke periode, gezellige collega's maar weinig uitdaging
Internship at Thomas Cook Netherlands marketing (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH1 december 2014
Half jaar durende stage gedaan bij Thomas Cook.
Ik kreeg veel werk opgedragen, maar werd weinig betrokken bij interessante en wat meer ingewikkelde projecten, waardoor de ontwikkelingsmogelijkheden voor mij te beperkt waren.
Productieve en interessante werkomgeving
Medewerker product productafdeling Vrij Uit. Taken (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH20 november 2014
Het leukste van mijn werk vond ik het verwerken van contracten, het opstellen van de brochure en het zien van het eindresultaat. Daarnaast was het kunnen gebruiken van mijn creativiteit bij het invullen van de pagina's ook erg bevredigend.
Ik had graag verder willen groeien in dit bedrijf, maar door mijn afstudeeropdracht in Valencia, Spanje kon dit niet. Ik heb veel geleerd, zoals het contact met agenten, het maken van brochures, het gebruiken van contractverwerkingsprogramma's, het oplossen van diverse problemen met pagina's of technische problemen.
gezellig en profesioneel reisbureau
All Round Travel agent Broere Reizen (voormalige medewerker) –  Spijkenisse, ZH16 oktober 2014
het adviseren van vakantie bestemming aan de klanten, het afhandelen van een reservering, ticketing, betalingen, factureren
Supergezellige bedrijfssfeer!
Callcenter medewerkster (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH24 september 2014
Erg leuk bedrijf!

Het leukste van het bedrijf was natuurlijk het produkt wat je verkoopt.

En daarbij de leuke studiereizen....
Reserveringsafdeling
Operations (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, NH29 augustus 2014
Fijn bedrijf met veel mogelijkheden, leuke collega's, leuk werk.
Minpunten
Zeer productieve werkomgeving met zeer afwisselende werkzaamheden
Reisadviseuse (huidige medewerker) –  Kortenhoef, NH21 juli 2014
Een typische dag op het werk is er niet iedere dag is anders een dagt bestaat veelal uit het maken van reserveringen net informatie verstrekken aan klanten en de gemaakte boekingen administratief verwerken. een stukje schoonmaak werkzaamheden horen natuurlijk ook bij een werkdag maar dat is vanzelfsprekend.
Er is ook veel gezelligheid onder de collega's waardoor de dag gemakkelijk verloopt.
De directrice werkt gewoon mee, dit is erg prettig en met vragen kan ik altijd bij haar of mijn andere collega terecht.
Het moeilijkste van de baan vind ik wanneer mensen terugkomen van de vakantie met een klacht, maar het is tegelijkertijd ook weer een uitdaging om dit naar volledige tevredenheid op te lossen.
Het leukste van de baan vind ik het stukje verantwoordelijkheid dat je hebt, zowel zorg dragen voor een goed verloop van iedere geboekte reis als ervoor zorg dragen dat de vestiging er netjes en verzorgd uitziet.
Afwisselende baan als reisleidster
reisleidster de contactpersoon (voormalige medewerker) –  Plakias, Kreta14 mei 2014
Zeer verantwoordelijke en afwisselende baan als reisleidster, omgang met veel verschillende mensen uit verschillende landen.
reisadviseur
ALLROUND REISADVISEUR (huidige medewerker) –  Heerenveen, Drachten, Sneek, Zuidhorn22 april 2013
Leuke afwisselende baan als reisadviseur mede doordat ik op verschillende vestigingen gewerkt heb. Veel geleerd van collega's maar ook van klanten die na afloop van de reis even hun ervaringen komen delen
Pluspunten
afwisseling
Minpunten
lage salariswaardering voor een intensieve baan
een redelijk goed bedrijf
personeels planner Call center (voormalige medewerker) –  Hoofddorp28 november 2012
een gezelig bedrijf tot aan de reorganisatie, die per 1 december 2012 gaat plaatsvinden.
In deze periode wordt met twee maten gemeten
Pluspunten
goed bedrijf en goedkoop op vakantie
Minpunten
geen begrip voor de menselijke situaties
Informele werksfeer met elke maand een afdelingsborrel
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Hoofddorp30 oktober 2012
Het was elke dag anders op werk, want elke dag kwamen er verschillende mensen bij jouw een reis boeken. Dit maakte dagelijks het werk leuk en interessant. Bij Thomas Cook B.V. heb ik vooral de juiste balans gevonden tussen adviserend optreden en daadkrachtig, resultaatgericht handelen. Het team bestond voornamelijk uit een jongteam. De sfeer was zeer leuk en dit maakte jouw werkdag compleet. Het moeilijkste van deze baan is 8 uur lang commercieel, initiatiefrijk en klantgericht te telefoneren. Het leuke aan dit werk is dat jij een super leuk vakantie samenstelt voor klanten en dit maakt mij elke dag blij.
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden

Zie meer reviews over Thomas Cook

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Thomas Cook. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Thomas Cook gesorteerd op locatie