The STING Reviews

54 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 68 reviews
Aanpakken
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Maastricht5 juli 2018
Je weet wat je moet doen en oefent je functie uit over minimaal 30 man. Overzicht bewaren is daarbij heel belangrijk. Ook voor je zelf opkomen en laten zien wie de baas is speelt hier een belangrijke rol.
Pluspunten
Collectieve zorgverzekering
Minpunten
Lange werkdagen
leuke werkgever
Productiewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg14 juni 2018
leuke bijbaan om wat geld ernaast te verdienen. goede werksfeer
Leuk werk, geen leuke leiding
Weekendhulp (voormalige medewerker) –  Delft21 mei 2018
Ik heb hier maar 1 dag gewerkt, maar dat had ook zo zijn redenen. Het begon allemaal super leuk, gezellige collega’s en een goed salaris vergeleken met andere bedrijven. Helaas werd ik als nieuwe ingedeeld op alle dagen waarop niemand wilde werken (koningsdag, het hele bevrijdingsweekend). Toen ik vervolgens meteen aangaf dat dit mij niet ging lukken i.v.m. school en mijn leven buiten The Sting werd de leiding boos, omdat ik dit 3 weken van tevoren had moeten aangeven. Ik was hier toen pas een week aangenomen, dus dat was voor mij niet eens mogelijk. Ook kon ik binnen mijn schoolvakanties geen vakantie krijgen, omdat dit zogeheten “rode weken” zijn. Voor fulltime werknemers kan ik dit begrijpen, maar als 17 jarige weekendhulp? Ik kreeg zelf al snel het gevoel dat The Sting graag ziet dat je je hele leven wijdt aan de winkel, maar van iemand die dit als bijbaantje doet kan je dat gewoon niet verwachten.
Pluspunten
We mochten een shirtje uit de winkel dragen, goed salaris
Minpunten
Niet te doen als bijbaantje, te hoge verwachtingen, geen vakantie tijdens je vakanties
Top bedrijf waar teambuilding hoog in het vaandel staat
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Tilburg6 maart 2018
Bij The Sting vinden ze vriendschap en collegialiteit belangrijk en daarom worden er vaak filiaalborrels georganiseerd. De sfeer is goed en het is daarom gezellig om voor dit bedrijf te mogen werken.
Pluspunten
Met veel plezier naar je werk gaan
Minpunten
Kan ik zo niet bedenken
leuk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch15 februari 2018
leuk team, ruimte voor persoonlijk contact en veel mogelijkheden om door te groeien.
leuke werkgever
Vestigingsmanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven22 januari 2018
De werkgever liet je meedenken in en met het beleid. Je werd gesteund in je keuzes
vreselijk
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort28 december 2017
Ik heb vanaf september 2016 t/m augustus 2017 bij The Sting in Amersfoort gewerkt. (weekendhulp)
Op het begin ging ik hier altijd met plezier naar toe en vond ik het best oké. Op het begin was ik zelf een beetje terughoudend maar naar een tijdje begon ik steeds meer collega's te leren kennen en vond ik het ook echt gezellig.

Omdat ik het destijds zo naar m'n zin had bij The Sting vond ik het ook niet erg om eventueel met feestdagen te werken.
Ik heb (op oudjaarsdag) elke feestdag gewerkt.
Wat ik zelf persoonlijk wel erg raar vond is dat de 2 personen uit het management ALTIJD vrij hadden met feestdagen.

Ook begon de sfeer rondom The Sting erg te veranderen veel mensen waren bepaalde dingen zat vanuit het management. Zelf begreep ik toen nog niet helemaal waar ze het over hadden maar helaas ben ik daar na verloop van tijd ook achter gekomen.
Er werd steeds meer geroddeld binnen het bedrijf en het leek wel een of andere kleuterschool.
Vanuit het beleid werd er echt niks gedaan (omdat ze daar geen zin in hadden en daarvoor kwamen ze niet naar werk.)
Ik denk dan bij mezelf je kiest zelf voor een leidinggevende functie dus ja.. dat hoort er dan ook helaas bij ;-)
Maar prima het management deed het niet dus we hebben toen zelf de touwtjes in handen genomen en aan het einde van de dag werd er iets over gezegd door een van onze collega's.
Het ging misschien 1,5 week een beetje goed en ja hoor daar kwamen de roddels en verhalen al weer.
De sfeer in The Sting Amersfoort was DRAMATISCH!

Na een half jaar loopt je contract af en dan krijg je in een gesprek te
  meer... horen of je verlenging krijgt of niet. Ik had dit gekregen en de enige opmerking die ik vanuit het management meekreeg was dat ik iets minder moest kletsen op de werkvloer maar verder deed ik het allemaal 'super'.

Eenmaal toen ik ontslag had genomen omdat ik het gewoon helemaal zat was bij The Sting kreeg ik van een van de plussers te horen hoe de winkelmanager van The Sting Amersfoort over mij praatte.
Ze had namelijk de grootste hekel aan mij, ik werkte niet door, ik was alleen maar met onzin bezig en de grootste egoïst op deze aardbol.
Best grappig, zo achter iemands rug ompraten en in m'n gezicht poeslief doen.

Ik kan nog wel een uur doorschrijven over hoe ongeregeld zooitje het was bij The Sting.
De filiaal manager van de The Sting Amersfoort is al overgeplaatst naar Amsterdam dus veel succes daar als je der wilt gaan werken of werkt.

Hopelijk is het nieuwe beleid in Amersfoort beter geworden.
De enige reden waarom ik bij The Sting bleef was omdat ik mijn collega's erg aardig vond.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Pauzes, Roddels, UREN OVERWERKEN, ondankbaarheid
Geweldig werk, verschrikkelijke leiding
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven23 december 2017
Het werk wat je verricht is echt hardstikke leuk, je kan lekker doorwerken en zodra je laat zien dat je het kan willen ze je ook wat meer vrijheid en vertrouwen geven. Het team is ook echt geweldig, je mede-verkoopmedewerkers zijn hardstikke lief en je hebt er echt vele waar je op kunt bouwen. Ook het salaris is wel prima vergeleken met andere banen waar je geen opleiding voor nodig hebt. Maar zodra je vrij wil gaat het mis, vraag je het 'te vroeg' aan wordt het gewoon klakkeloos afgekeurd, vraag je het te laat aan is het je eigen probleem en als er een fout wordt gemaakt en je wordt ingeroosterd is dat je eigen probleem en moet je maar ruilen met een ander. Desondanks je +/- 60 collega's hebt kan/wil bijna niemand omdat de diensten erg lang zijn en omdat er ook niet flexibel met hen om wordt gegaan. In vakanties vrij krijgen is echt onmogelijk en als er iemand overlijdt die niet bij je in huis woont (oom/tante etc.) krijg je geen vrij als dit in een drukke periode is!? De leiding hier moet zich echt even diep schamen, want er zitten hier zeker werknemers die een hart voor de zaak hebben en zo nu en dan een schouderklopje of een complimentje mogen ontvangen!
management
Sales Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 december 2017
Als verkoop medewerker ben ik goed ontvangen binnen het bedrijf. heb ook heel veel geleerd.
Pluspunten
tijdsdruk
Minpunten
n.v.t.
Een typische dag op het werk
Floormanager (huidige medewerker) –  Amsterdam6 december 2017
Het is zeker actief op een typische dag eruit ziet. Er is altijd wat te doen op de werkvloer. Ik hield mij meer bezig met de taakverdeling waar ik zelf ook onder viel.
Pluspunten
collega's die je motiveren ( hard doorwerken)
Minpunten
N.V.T.
Aardige collega's
Weekend- en vakantiehulp (voormalige medewerker) –  Veenendaal22 november 2017
Er waren aardige collega's, alleen het vrij krijgen tijdens vakanties was moeilijk.
Pluspunten
Minpunten
Geen vrij met vakanties
Magazijnmedewerkster (huidige medewerker) –  Distributiecentrum tilburg10 november 2017
Heel veel geleerd in dit bedrijf.
Ivm niet kunnen doorgroeien op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Kerstborrel
Minpunten
Prive
Werkervaring the sting
Sales Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam1 november 2017
De typische dag lag voor mij tussen de 3 en de 8 uur, je kreeg je standplaats voor die dag te horen en je taken en ging je aan het werk.
Ik heb geleerd dat je erg flexibel moet zijn in een. bedrijf en je jezelf moet aan kunnen passen aan de taken die je gegeven worden.
Het management was wel prima maar er werd niet geluisterd naar wanneer je wel en niet kon werken, omdat ik lange dagen op school zat kon ik soms dus niet werken en dit gaf ik op tijd aan maar dan werd er niet geluisterd en werd ik alsnog ingeroosterd, dit was ook de reden waarom ik ontslag heb genomen.
De bedrijfscultuur was heel hecht maar ik voelde me niet echt op m'n plaats, ik had niet het gevoel dat ze me echt in de groep op wilde nemen omdat ze elkaar allemaal heel goed kende en ik nieuw was, ik was dus een beetje alleen.
Ik vond niets echt moeilijk aan de baan, en het leukste vond ik dat ik nieuwe mensen kon ontmoeten en mensen kon helpen iets leuks te vinden.
Slecht geregeld, houden geen rekening met je
Verkoopster (huidige medewerker) –  Overijssel24 augustus 2017
Ik werk er nu iets meer dan een maand en het werken is precies zoals ik gedacht had. Ik heb van te voren al recensies gelezen hierop en ik dacht;" ben benieuwd wat er mij te wachten staat". Opzich zijn de meeste collega's leuk, je moet ze alleen wel aan jou kant hebben staan. De teamleiders naaien je alleen maar. Houden geen rekening met je als je vrij wilt. Als je vroeg van te voren aangaf dat je op die dag niet wilt werken, of om iets anders.. doen ze niks op uit, word je gewoon ingepland en anders wel wakker gebeld. Het werk is niet uitdagend, je word in het begin alleen maar op de run gezet. Ben totaal niet positief over dit filiaal.
Pluspunten
Minpunten
Een zooitje
Gezellige collega's - Doorgroeimogelijkheden - Mooi bedrijf
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Groningen23 augustus 2017
Het is echt leuk om hier te werken. Mooie kleding, goede sfeer en je kunt er nog echt doorgroeien.
Met de vracht verwerken is het wel eens zwaar maar samen met mijn collega's zorgen we dat de winkel top in orde komt. En dat geeft wel een goed gevoel.
Je krijgt ook trainingen en je wordt goed ingewerkt als je nieuw bij ons komt.
Pluspunten
De personeelskorting!!
Minpunten
Mijn salaris gaat op aan het kopen van de toffe kleding =)
Goede werksfeer en leerzaam.
Stagiair (voormalige medewerker) –  Assen22 augustus 2017
Erg fijne werksfeer. Een goed en leerzaam leerbedrijf.
Pluspunten
Fijne begeleiding
Met veel plezier naar mijn werk!
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Goes18 augustus 2017
Ik werk elke dag met veel plezier bij The Sting. Het is een fijne werksfeer en ik heb de ruimte om mezelf te ontwikkelen!
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Top collega's
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Tilburg17 augustus 2017
Echt super collega's, leuke werksfeer! Fijn dat er ook groeimogelijkheden zijn.
Pluspunten
Gezelligheid op het werk
Slecht in overleggen
Stagair (voormalige medewerker) –  Tilburg10 augustus 2017
Als je hier je zaken probeerde te regelen ging dit meestal niet omdat iedereen druk bezig was met de zaken van het bedrijf alleen.
Jong team, nieuwe winkel
Allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Zaandam9 augustus 2017
Na het behalen van mijn studie ben ik hier fulltime aan de slag gegaan. Als allround medewerkster functioneerde ik door de gehele winkel. De werkzaamheden bestaan onder andere uit; kassa werk, magazijn beheer, voorraad verwerken in de winkel, inventarisaties, verkoopadvies geven, klachtafhandeling en het ontwerpen en indelen van de winkel en etalages.

Het was een leuke werksfeer, met harde muziek.
Het nadeel vond ik dat er geen ramen in de winkel aanwezig waren, en je dus geen daglicht had.
Pluspunten
jong team, muziek, borrels
Minpunten
geen daglicht, hele dag staan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij The STING. Onze community staat klaar om te antwoorden.