The STING Reviews

62 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 80 reviews
leerzame ervaring
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort12 april 2019
bij the sting zijn er zeker door groie mogelijkheden, ik vond mijzelf niet echt in het team passen omdat je met een andere doelgroep te maken hebt en jij als nieuwe werknemer er zo tussen komt springen.
Pluspunten
voorzieningen
Minpunten
zelfde dagindeling
Een leerzaam en gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Tilburg21 maart 2019
De dag begint met een lekker kopje koffie/thee. Tijdens het dagopstart wordt er verteld wat voor die dag de prioriteiten zijn en daarmee ga je aan het werk. Ze leren je erg veel als je als verkoopmedewerkster er ook open voor staat. Je belangrijkste prioriteit moeten de klanten zijn en al het andere werk dat je moet doen komt allemaal later. Je hebt in de winkel een leuke sfeer en zeker erg veel plezier met je collega’s.
Inteelt bedrijf
Geen (voormalige medewerker) –  Geen14 januari 2019
Dit bedrijf heeft alles weg van een Inteelt bedrijf. Kom je van buitenaf of werk je er pas kort? Doorgroeien is geen optie, tenzij je een attente hielenlikker bent of kontenkusser kan zijn. Je mening ventileren en problemen aankaarten wordt geaccepteerd, maar niet van harte.

De (voormalig) Storemanager van Tilburg en Den Bosch wekken de indruk het leiding geven volledig ontdekt te hebben en wimpelen elk sein van kritiek af en geven onbedoeld aan dat hun werkwijze de enige en correctie manier is.

Zoek je een bedrijf waar je niet word gewaardeerd en ondergesneeuwd word zodra je je mond niet open trekt? Dan is The Sting het perfecte bedrijf voor jou.
Minpunten
Ondergewaardeerd, geen doorgroeimogelijkheden
Leukste bijbaan voor naast je studie!
Sales Assistant (weekendhulp) (huidige medewerker) –  Distrikt Breda9 januari 2019
Wat ik vanaf het begin af aan al tof vind zijn de dagstarts. Gezamenlijk de dag starten met een kopje thee of koffie en de dag doorspreken. De sfeer is onderling goed en de grootte van de winkel is prettig. Je loopt wel ontzettend veel (voordeel: cardio is niet meer nodig). Dat betekent wel in de drukke weken dat het ook ontzettend druk is en je loopt te hollen. Daarnaast zijn de borrels ook tof en wordt er in je geïnvesteerd doordat je je kan inschrijven voor trainingen bij The Sting Academy. Je hebt veel doorgroeimogelijkheden en met de juiste motivatie kan je ver komen. Na mijn studie bekijk ik zeker de mogelijkheden op het hoofdkantoor!
Pluspunten
De onderlinge sfeer met collega's
Minpunten
De werkdruk in drukke periode's
Thuis van een koude kermis
Sales Assistant (voormalige medewerker) –  Maastricht5 november 2018
Allereerst wil ik benadrukken dat het team bij de desbetreffende Sting op de vloer top is! Allemaal hardwerkende mensen die het beste met de winkel en met het team voor hebben.

Over het management ben ik echter minder positief. Dit omschrijf ik naar aanleiding van eigen ervaringen en conflicten met het management. Inhoudelijk kan ik hier niet teveel over zeggen, maar rechtvaardigheid en transparantie zijn woorden die dit management niet hoog in het vaandel heeft staan. Dit komt de sfeer binnen de winkel niet ten goede wat ten koste gaat van de motivatie en welwillendheid van personeel. Een ander groot minpunt is het geregeld vernederd worden in het bijzijn van klanten. Het is geen zeldzaamheid om op je fouten gewezen te worden in het bijzijn van klanten. Dit is niet alleen vervelend voor het personeelslid, maar ook voor de klant die in zijn/haar vrije tijd op zoek is naar een nieuwe outfit.

Nogmaals wil ik benadrukken dat de floormanagers en verkoopmedewerkers ontzettend leuke hardwerkende mensen zijn die er alles aan doen om het, ondanks alles, zo gezellig mogelijk te maken!

Deze review schrijf ik op basis van persoonlijke ervaringen, dit kan voor iedereen anders zijn. Ik kan deze winkel echter niet aanbevelen als werkgever.
Pluspunten
Leuk team
Niet werken bij The Sting
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag3 november 2018
Ik schrijf deze review over The Sting in DEN HAAG, andere Stings zijn misschien top. Maar Sting Den Haag valt niet over te praten.

Allereerst, het positieve. Daarna volgen vele nadelen.. arbeidsvoorwaarden zijn goed, salaris goed en netjes uitbetaald. Daarbij mag je kleding dragen van the Sting en dat is natuurlijke leuk omdat ze toffe kleding hebben. Maar daar blijft het bij.

Het team is 1 grote puinhoop op een paar medewerkers na hoor. Zitten altijd wel redelijke tussen. Het management is 1 grap, mogen ze je niet? Naaien ze je zo hard ze kunnen. Doen erg uit de hoogte en werken volgens rangen. Doen geen werkzaamheden (rotte klusjes) die bijv. Verkoopmedewerkers doen.

Je doet vaak niks goed, zeggen ook pas achteraf dat je het verkeerd doet. Als nieuwkomer verwelkomen ze jou niet en mag je zelf van uit gaan hoe alles in zijn werking gaat.

Roddelen? Doen ze waar jij bij staat.

Kortom The Sting zelf zit goed in elkaar, maar de werkvloer in Den Haag is om te huilen.
Minpunten
Slechte collega’s
Productieve en gezellige werkomgeving
Magazijnmedewerker/orderpicker (huidige medewerker) –  Tilburg22 augustus 2018
Van 8:00 tot 16:30 ben je constant aan het werk met 3 pauzes om wat te eten. Er is toegang tot drinken, zoals koffie en thee (gratis), en mogelijkheid tot koelen van eigen eten en drinken. Je bepaald zelf je tempo, als je maar bezig bent en laat zien dat je je werk op een goede manier afmaakt.
Aangename werkgever
verkoopmedewerker in het weekend en koopavonden (voormalige medewerker) –  Arnhem30 juli 2018
Ik heb hier prettig gewerkt en kan het iedereen aanraden als werkgever!
Aanpakken
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Maastricht5 juli 2018
Je weet wat je moet doen en oefent je functie uit over minimaal 30 man. Overzicht bewaren is daarbij heel belangrijk. Ook voor je zelf opkomen en laten zien wie de baas is speelt hier een belangrijke rol.
Pluspunten
Collectieve zorgverzekering
Minpunten
Lange werkdagen
leuke werkgever
Productiewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg14 juni 2018
leuke bijbaan om wat geld ernaast te verdienen. goede werksfeer
Leuk werk, geen leuke leiding
Weekendhulp (voormalige medewerker) –  Delft21 mei 2018
Ik heb hier maar 1 dag gewerkt, maar dat had ook zo zijn redenen. Het begon allemaal super leuk, gezellige collega’s en een goed salaris vergeleken met andere bedrijven. Helaas werd ik als nieuwe ingedeeld op alle dagen waarop niemand wilde werken (koningsdag, het hele bevrijdingsweekend). Toen ik vervolgens meteen aangaf dat dit mij niet ging lukken i.v.m. school en mijn leven buiten The Sting werd de leiding boos, omdat ik dit 3 weken van tevoren had moeten aangeven. Ik was hier toen pas een week aangenomen, dus dat was voor mij niet eens mogelijk. Ook kon ik binnen mijn schoolvakanties geen vakantie krijgen, omdat dit zogeheten “rode weken” zijn. Voor fulltime werknemers kan ik dit begrijpen, maar als 17 jarige weekendhulp? Ik kreeg zelf al snel het gevoel dat The Sting graag ziet dat je je hele leven wijdt aan de winkel, maar van iemand die dit als bijbaantje doet kan je dat gewoon niet verwachten.
Pluspunten
We mochten een shirtje uit de winkel dragen, goed salaris
Minpunten
Niet te doen als bijbaantje, te hoge verwachtingen, geen vakantie tijdens je vakanties
Top bedrijf waar teambuilding hoog in het vaandel staat
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Tilburg6 maart 2018
Bij The Sting vinden ze vriendschap en collegialiteit belangrijk en daarom worden er vaak filiaalborrels georganiseerd. De sfeer is goed en het is daarom gezellig om voor dit bedrijf te mogen werken.
Pluspunten
Met veel plezier naar je werk gaan
Minpunten
Kan ik zo niet bedenken
leuk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch15 februari 2018
leuk team, ruimte voor persoonlijk contact en veel mogelijkheden om door te groeien.
leuke werkgever
Vestigingsmanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven22 januari 2018
De werkgever liet je meedenken in en met het beleid. Je werd gesteund in je keuzes
vreselijk
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort28 december 2017
Ik heb vanaf september 2016 t/m augustus 2017 bij The Sting in Amersfoort gewerkt. (weekendhulp)
Op het begin ging ik hier altijd met plezier naar toe en vond ik het best oké. Op het begin was ik zelf een beetje terughoudend maar naar een tijdje begon ik steeds meer collega's te leren kennen en vond ik het ook echt gezellig.

Omdat ik het destijds zo naar m'n zin had bij The Sting vond ik het ook niet erg om eventueel met feestdagen te werken.
Ik heb (op oudjaarsdag) elke feestdag gewerkt.
Wat ik zelf persoonlijk wel erg raar vond is dat de 2 personen uit het management ALTIJD vrij hadden met feestdagen.

Ook begon de sfeer rondom The Sting erg te veranderen veel mensen waren bepaalde dingen zat vanuit het management. Zelf begreep ik toen nog niet helemaal waar ze het over hadden maar helaas ben ik daar na verloop van tijd ook achter gekomen.
Er werd steeds meer geroddeld binnen het bedrijf en het leek wel een of andere kleuterschool.
Vanuit het beleid werd er echt niks gedaan (omdat ze daar geen zin in hadden en daarvoor kwamen ze niet naar werk.)
Ik denk dan bij mezelf je kiest zelf voor een leidinggevende functie dus ja.. dat hoort er dan ook helaas bij ;-)
Maar prima het management deed het niet dus we hebben toen zelf de touwtjes in handen genomen en aan het einde van de dag werd er iets over gezegd door een van onze collega's.
Het ging misschien 1,5 week een beetje goed en ja hoor daar kwamen de roddels en verhalen al weer.
De sfeer in The Sting Amersfoort was DRAMATISCH!

Na een half jaar loopt je contract af en dan krijg je in een gesprek te
  meer... horen of je verlenging krijgt of niet. Ik had dit gekregen en de enige opmerking die ik vanuit het management meekreeg was dat ik iets minder moest kletsen op de werkvloer maar verder deed ik het allemaal 'super'.

Eenmaal toen ik ontslag had genomen omdat ik het gewoon helemaal zat was bij The Sting kreeg ik van een van de plussers te horen hoe de winkelmanager van The Sting Amersfoort over mij praatte.
Ze had namelijk de grootste hekel aan mij, ik werkte niet door, ik was alleen maar met onzin bezig en de grootste egoïst op deze aardbol.
Best grappig, zo achter iemands rug ompraten en in m'n gezicht poeslief doen.

Ik kan nog wel een uur doorschrijven over hoe ongeregeld zooitje het was bij The Sting.
De filiaal manager van de The Sting Amersfoort is al overgeplaatst naar Amsterdam dus veel succes daar als je der wilt gaan werken of werkt.

Hopelijk is het nieuwe beleid in Amersfoort beter geworden.
De enige reden waarom ik bij The Sting bleef was omdat ik mijn collega's erg aardig vond.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Pauzes, Roddels, UREN OVERWERKEN, ondankbaarheid
Geweldig werk, verschrikkelijke leiding
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven23 december 2017
Het werk wat je verricht is echt hardstikke leuk, je kan lekker doorwerken en zodra je laat zien dat je het kan willen ze je ook wat meer vrijheid en vertrouwen geven. Het team is ook echt geweldig, je mede-verkoopmedewerkers zijn hardstikke lief en je hebt er echt vele waar je op kunt bouwen. Ook het salaris is wel prima vergeleken met andere banen waar je geen opleiding voor nodig hebt. Maar zodra je vrij wil gaat het mis, vraag je het 'te vroeg' aan wordt het gewoon klakkeloos afgekeurd, vraag je het te laat aan is het je eigen probleem en als er een fout wordt gemaakt en je wordt ingeroosterd is dat je eigen probleem en moet je maar ruilen met een ander. Desondanks je +/- 60 collega's hebt kan/wil bijna niemand omdat de diensten erg lang zijn en omdat er ook niet flexibel met hen om wordt gegaan. In vakanties vrij krijgen is echt onmogelijk en als er iemand overlijdt die niet bij je in huis woont (oom/tante etc.) krijg je geen vrij als dit in een drukke periode is!? De leiding hier moet zich echt even diep schamen, want er zitten hier zeker werknemers die een hart voor de zaak hebben en zo nu en dan een schouderklopje of een complimentje mogen ontvangen!
management
Sales Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 december 2017
Als verkoop medewerker ben ik goed ontvangen binnen het bedrijf. heb ook heel veel geleerd.
Pluspunten
tijdsdruk
Minpunten
n.v.t.
Een typische dag op het werk
Floormanager (huidige medewerker) –  Amsterdam6 december 2017
Het is zeker actief op een typische dag eruit ziet. Er is altijd wat te doen op de werkvloer. Ik hield mij meer bezig met de taakverdeling waar ik zelf ook onder viel.
Pluspunten
collega's die je motiveren ( hard doorwerken)
Minpunten
N.V.T.
Aardige collega's
Weekend- en vakantiehulp (voormalige medewerker) –  Veenendaal22 november 2017
Er waren aardige collega's, alleen het vrij krijgen tijdens vakanties was moeilijk.
Pluspunten
Minpunten
Geen vrij met vakanties
Magazijnmedewerkster (huidige medewerker) –  Distributiecentrum tilburg10 november 2017
Heel veel geleerd in dit bedrijf.
Ivm niet kunnen doorgroeien op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Kerstborrel
Minpunten
Prive

Stel een vraag over solliciteren of werken bij The STING. Onze community staat klaar om te antwoorden.