The STING
Werk druk
Matige werksfeer. Vriendjespolitiek. En als er iemand is ziek dn kunnen ze niet eens normaal vragen of je kan komen. Je mag geen leuke contacten hebben met ander personeel, want dan wordt je daar op afgerekend. Let op dat je dus geen vrienden maakt. Leidinggevende zijn snel aangebrand, en het kader probeert zelf mensen eruit te werken als ze die niet leuk vinden. Mega veel geroddel binnen het bedrijf
Goede werkgever
Sting zorgt altijd voor een uitstekende werksfeer
Verschrikkelijk
Na 2 jaar bij werkgever the sting te hebben gewerkt, weggegaan door een nieuwe uitdaging. In 2 jaar tijd veel gezeik gehad binnen het team en kader. Een manager die de grootste ***was, waarbij vriendjespolitiek op nummer 1 stond. Als je van hem hield, of het leek in ieder geval zo, vond hij je ook leuk. Vrij kon je nauwelijks krijgen en de werkdruk lag intents hoog. Afrader.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Verschrikkelijk kader
Productieve en gezellige werkomgeving
The Sting is een leuke en gezellige winkel om in te werken.
gezellige werkomgeving
leuk werk en erg leerzaam. zeker doorgroeimogelijkheden
The Sting waar ik werkzaam was, had moeite met duidelijke communicatie tussen sales assistants en leidinggevenden. Er was namelijk best vaak sprake van onduidelijkheid. De sfeer onder de collega's was echter wel erg gezellig.
plezier
je begint de dag altijd lekker met n kop koffie of thee.
rond 09:45 start je en neem je de dag en de belangrijke punten voor die dag door met het verkopend personeel.

je hebt hierna nog 2 pauzes 1 van een half uur en 1 van een kwartier.

verder ben je heel de dag bezig om de winkel de uitstraling te geven die ze willen. aan t einde van de dag moet er gezorgd worden dat alles weer netjes is voor de volgende dag.
Gezellige werkomgeving en hoge werkdruk.
Het is erg leuk om er te werken, maar het is wel een hoog tempo die je bij moet kunnen houden.
Prettige productieve werksfeer
Je wordt wel geacht zelfstandig te werken, je gaat echt samen voor de klus. Je mag zelf leuke passende bedrijfskleding uitzoeken.
Gezellige werksfeer maar te veel werkdruk
Er is altijd een gezellige sfeer geweest in het team, je kan met iedereen opschieten en je kan veel van je collega's leren. Helaas word er niet altijd naar je geluisterd als je een vraag hebt of als je tegen dingen aanloopt word er niet echt naar je omgekeken. Er is een hoge werkdruk en veel dagen dat je moet overwerken. Er word veel van je verwacht en er word weinig gecommuniceerd. Ondanks de minpunten heb ik wel een leuke tijd gehad met mijn collega's en heb ik vooral veel geleerd over het bedrijf.
Slecht management
Zelf heb ik er 1,5 jaar gewerkt sfeer met bepaalde managers is slecht, snel geïrriteerd en je krijgt geen tips hoe je het beter kan doen je wordt er gewoon ineens uit geknikkerd. De sfeer met collega’s is top gezellig en leuke mensen. Salaris is prima maar ik vond het het niet waard hoe ik daar soms werd behandeld.
Misselijke winke
Eerste indruk, BLANK. Er is alleen oog voor 1 type mens, als je naar het team kijkt, alleen maar witte mensen, en die van een andere afkomst zijn zijn helemaal verkaasd. Management is fake, Nep pretentious. Je kon de racisme al ruiken. Ze denken dat ze Louis Vuitton zijn. Er wordt heel erg gelet op
Je houding en lichaamstaal, Als dat ze niet aanstaat lig je er al uit. Collega’s onderling wel gezellig. Het management was alleen misselijk makend. er heerst daar al een soort van wit cultuur waar je niet jezelf kan en mag zijn anders ben je het doelwit. er werken daar mensen die een rascistische ‘onderonsje’ hebben als de medewerkers met een ‘kleur’ er niet bij zijn. heel leuk team, maar de manager bedrukt de sfeer en ze heeft het zelf niet eens door. heel veel spanning op de werkvloer nogmaals door de manager.
commercieel bedrijf
was een leuke plek om te pionieren, na reorganisatie gesaneerd.
Leuke organisatie om jezelf te ontwikkelen!
The Sting is een goed bedrijf om je leidinggevende skills verder te ontwikkelen.
Ooit begonnen als verkoopmedewerker en vervolgens doorgegroeid naar Shopmanager. Als je ambities hebt en daarbij ook de potentie is er veel mogelijk. Uiteraard ben je hier zelf verantwoordelijk voor.

Daarnaast hebben ze goede arbeidsvoorwaarden.

Ik kan oprecht zeggen dat ik veel heb geleerd van mijn tijd bij The Sting.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, tof bedrijf
Minpunten
Warme werkomgeving met goeie sfeer
Helaas veel wisselend management maar als deze een tijd vast lag, was het erg productief en goed overzichtelijk. Een goed vast team waar je echt op kon bouwen en vertrouwen.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Fysiek werk (veel tillen)
Te hoge verwachtingen in de proefperiode, voor mensen met ervaring een leuke werkomgeving
Als je voor het eerst in een kledingwinkel werkt en hier weinig ervaring in hebt is The Sting vooral een bedrijf waar de niet moet beginnen. De leidinggevenden verwachten al na een maand tijd dat je tempo net zo hoog ligt als de andere collega's, ook als het je eerste baantje in een kledingwinkel is. Ze geven je (misschien wel te) weinig tijd om te groeien in een voor jou nieuwe omgeving. Bovendien moet interesse getoond worden om door te mogen gaan. Stel je te weinig vragen? dan wordt je er al snel uitgegooid. Kortom, begin eerst bij kleinere bedrijven voordat je aan The Sting gaat beginnen. De routine moet er al na een maand inzitten. Als je al wel ervaring in kledingwinkels hebt zal The Sting zeker een geschikt bedrijf zijn om te werken. Er zijn goede arbeidsomstandigheden en gezellige collega's.
Pluspunten
leuke collega's, goede arbeidsomstandigheden
Minpunten
te hoge verwachting in de proefperiode, weinig tijd om als nieuwe werkgever in de routine te komen
leerzame ervaring
bij the sting zijn er zeker door groie mogelijkheden, ik vond mijzelf niet echt in het team passen omdat je met een andere doelgroep te maken hebt en jij als nieuwe werknemer er zo tussen komt springen.
Pluspunten
voorzieningen
Minpunten
zelfde dagindeling
Een leerzaam en gezellige werkomgeving
De dag begint met een lekker kopje koffie/thee. Tijdens het dagopstart wordt er verteld wat voor die dag de prioriteiten zijn en daarmee ga je aan het werk. Ze leren je erg veel als je als verkoopmedewerkster er ook open voor staat. Je belangrijkste prioriteit moeten de klanten zijn en al het andere werk dat je moet doen komt allemaal later. Je hebt in de winkel een leuke sfeer en zeker erg veel plezier met je collega’s.
Inteelt bedrijf
Dit bedrijf heeft alles weg van een Inteelt bedrijf. Kom je van buitenaf of werk je er pas kort? Doorgroeien is geen optie, tenzij je een attente hielenlikker bent of kontenkusser kan zijn. Je mening ventileren en problemen aankaarten wordt geaccepteerd, maar niet van harte.

De (voormalig) Storemanager van Tilburg en Den Bosch wekken de indruk het leiding geven volledig ontdekt te hebben en wimpelen elk sein van kritiek af en geven onbedoeld aan dat hun werkwijze de enige en correctie manier is.

Zoek je een bedrijf waar je niet word gewaardeerd en ondergesneeuwd word zodra je je mond niet open trekt? Dan is The Sting het perfecte bedrijf voor jou.
Minpunten
Ondergewaardeerd, geen doorgroeimogelijkheden
Leukste bijbaan voor naast je studie!
Wat ik vanaf het begin af aan al tof vind zijn de dagstarts. Gezamenlijk de dag starten met een kopje thee of koffie en de dag doorspreken. De sfeer is onderling goed en de grootte van de winkel is prettig. Je loopt wel ontzettend veel (voordeel: cardio is niet meer nodig). Dat betekent wel in de drukke weken dat het ook ontzettend druk is en je loopt te hollen. Daarnaast zijn de borrels ook tof en wordt er in je geïnvesteerd doordat je je kan inschrijven voor trainingen bij The Sting Academy. Je hebt veel doorgroeimogelijkheden en met de juiste motivatie kan je ver komen. Na mijn studie bekijk ik zeker de mogelijkheden op het hoofdkantoor!
Pluspunten
De onderlinge sfeer met collega's
Minpunten
De werkdruk in drukke periode's
Thuis van een koude kermis
Allereerst wil ik benadrukken dat het team bij de desbetreffende Sting op de vloer top is! Allemaal hardwerkende mensen die het beste met de winkel en met het team voor hebben.

Over het management ben ik echter minder positief. Dit omschrijf ik naar aanleiding van eigen ervaringen en conflicten met het management. Inhoudelijk kan ik hier niet teveel over zeggen, maar rechtvaardigheid en transparantie zijn woorden die dit management niet hoog in het vaandel heeft staan. Dit komt de sfeer binnen de winkel niet ten goede wat ten koste gaat van de motivatie en welwillendheid van personeel. Een ander groot minpunt is het geregeld vernederd worden in het bijzijn van klanten. Het is geen zeldzaamheid om op je fouten gewezen te worden in het bijzijn van klanten. Dit is niet alleen vervelend voor het personeelslid, maar ook voor de klant die in zijn/haar vrije tijd op zoek is naar een nieuwe outfit.

Nogmaals wil ik benadrukken dat de floormanagers en verkoopmedewerkers ontzettend leuke hardwerkende mensen zijn die er alles aan doen om het, ondanks alles, zo gezellig mogelijk te maken!

Deze review schrijf ik op basis van persoonlijke ervaringen, dit kan voor iedereen anders zijn. Ik kan deze winkel echter niet aanbevelen als werkgever.
Pluspunten
Leuk team