The Seafood Bar
Writing was good
The company was good i want to move ahead to new 1
Fantastische werkgever in combinatie met studie
Ik ben al ruim 2 jaar met veel plezier werkende bij The Seafoodbar op de Van Baerlestraat. Het is een ontzettend prettige werkgever met veel interessante interne trainingen en gunstige arbeidsvoorwaarden. Mocht je geinteresseerd zijn in een part time dienstverband (voor naast je studie), dan is dit absoluut een ideale mogelijkheid. Het management is heel professioneel en flexibel en houdt altijd rekening met je persoonlijke omstandigheden. Daarnaast worden er regelmatig gezellige borrels gehouden met alle collegas, dus ook een leuke sfeer is zeker aanwezig!
Pluspunten
Professioneel bedrijf, flexibel en gestrucuteerd, leerzame interne trainingen
Mooi warm familiebedrijf met goede carrierekansen
Ik werk nu ruim drie jaar bij The Seafood Bar, beginnende als assistent-manager en inmiddels doorgegroeid naar manager van een van de vijf zaken. Ik ben erg te spreken over de professionaliteit van het bedrijf naast dat er een erg open en warme sfeer is. Dit is op alle niveaus voelbaar, zowel vanuit de eigenaren als het management op kantoor. Als je door wilt groeien in de horeca, maar ook als je een bijbaan zoekt in de horeca is dit het bedrijf waar je graag zou willen werken. Er wordt veel waarde gehecht aan je mening en eigen initiatief wordt gestimuleerd.
Een verademing na jaren in hotels te hebben gewerkt! Ook niet onbelangrijk is dat het een groeiend bedrijf is met internationale ambities.
goede leerschool
Ik kwam hier werken met vrij wel geen ervaring. Ik zit zelf op een hotelschool en heb veel geleerd bij de seafoodbar wat ik nu ook kan toepassen op school.
Ik werk nu 10 maanden bij de seafoodbar en ben in deze 10 maanden erg gegroeid.

Ik vond de trainingen heel leuk en erg leerzaam, zo kan ik de kennis die ik heb mee gekregen toepassen op de vloer.

Wat ik vooral fijn vind aan het werken bij de seafoodbar is dat het team altijd goed gemotiveerd wordt door bijvoorbeeld leuke "wedstrijden" te organiseren tussen de vestigingen. Zo wordt er altijd wel wat leuks georganiseerd.

Ik ben blij dat ik deel uit mag maken van het team waar ik in werk.
"tweede familie"
Ik werk inmiddels al een half jaar bij The Seafood Bar. Alles wat ik leuk vind aan de horeca heb ik gevonden in dit bedrijf. De diversiteit aan gasten, producten die je niet overal tegenkomt en misschien wel het belangrijkst; er wordt geïnvesteerd in teambuilding en trainingen voor het personeel waardoor het voor mij voelt alsof ik er een familie bij heb.
Gezellig en gedreven!
Sinds enkele maanden werk ik nu bij The Seafood Bar en heb het super naar mijn zin. Het is een jong en gezellig team dat erg gedreven is om er elke dag het beste van te maken. Er worden veel leuke dingen georganiseerd en ze zorgen goed voor hun medewerkers!
Snelle doorgroei mogelijkheden
Bij the seafood bar kun je snel doorgroeien, ben zelf begonnen als bedieningsmedewerker en al gauw doorgegroeid naar shiftleader. Je krijgt veel diverse trainingen, van wijn spijs tot gastvrijheid en zijn nog betaalde uren ook!
Het is een erg fijne werksfeer met alleen maar leuke collega's!
Pluspunten
Maaltijden zijn gratis en vaak gezellige personeelsborrels
Hele leuke werkgever!
Ik ben sinds een paar maanden werkzaam bij the seafood Bar en ik heb het hier goed naar mijn zin! Er heerst een hele gezellige en collegiale sfeer, we werken hard maar er is ook ruimte voor gezelligheid. Ik vind het een fijne manier van leidinggeven en in het begin krijg je veel trainingen over wijn, het menu en gastvrijheid, dat vond ik top! Het is altijd lekker druk in de restaurants, dus ik kan veel werken.
Pluspunten
Bedrijfs eten, veel fooi, leuke personeels uitjes, leuke collega's!
Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Ik werk nu bijna een jaar bij the Seafood Bar en heb nog geen seconde spijt gehad van deze beslissing. Het is er altijd druk en er is altijd wat te doen. Je zal je absoluut nooit vervelen.
The Seafood Bar zorgt goed voor zijn medewerkers. Een ruim aantal vakantiedagen, goed salaris en er worden leuke trainingen en borrels georganiseerd. Ook zijn ze nog steeds bezig met groeien wat betekend dat er constant mogelijkheden zijn tot intern doorgroeien.

Het team waar ik werk doet zelf buiten het werk om ook veel samen. Gaan samen naar festivals, uit eten of regelmatig ook de kroeg in na het werk. Ik zou niet twijfelen om te solliciteren!
Hier had ik jaren eerder moeten solliciteren...
Bij The Seafood Bar/Shop heb ik het gevoel eindelijk op de juiste plek te zijn! The Seafood Bar is een professionele werkgever die uiteraard voor goede resultaten gaat, maar de medewerkers daar duidelijk in motiveert door ook leuke dingen te doen. Er hangt een goede sfeer, de onderlinge relaties tussen management, medewerkers en diverse locaties zijn goed.

Er zijn doorgroeimogelijkheden, (on-the-job) trainingen en regelmatig besprekingen waarbij wordt gekeken naar mogelijkheden en uitdagingen voor bedrijf én medewerkers. Ervaring is fijn om te hebben, maar alles is te leren in de praktijk!

Voor mij is het een ideale combinatie tussen aansturen, operationeel bezig zijn en administratieve taken.

Ik voel me als een vis in het water!
Pluspunten
- Eten en drinken tijdens dienst + korting buiten dienst, personeelsborrels, leuke collega's, doorgroei en trainingen
Minpunten
- Gewoon géén!
Ambitieuze werksfeer met een persoonlijk en hecht team
Bij The Seafood Bar hangt een enthousiaste en ambitieuze sfeer. Je wordt serieus genomen in je werkt en gestimuleerd om jezelf te blijven ontwikkelingen. Er liggen veel uitdagingen en kansen op doorgroeimogelijkheden. De verschillende teams zijn enthousiast en er hangt een persoonlijke en warme werksfeer. Er wordt veel waarde gehecht aan een prettige werksfeer en de optimale beleving van een gast staat altijd centraal. The Seafood Bar is enthousiast en altijd op zoek naar nieuwe kansen, het bedrijf wordt gevormd door de mensen die er werken en die sfeer zie je dagelijks terug in je werk!
Pluspunten
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Minpunten
Een betrokken werkgever die zorgt voor een gezonde balans tussen werk en privé, interne trainingen en doorgroei mogelijkheden.
The Seafood Bar is een ondernemend bedrijf dat medewerkers op een professionele manier blijft uitdagen.
Er zijn verschillende mogelijkheden tot training en ontwikkeling.

Er wordt gewerkt met een gedreven management team die, ieder voor een lokatie, volledig verantwoordelijk zijn voor de voortgang van het restaurant/winkel.

Door de persoonlijke benadering van de werkgever heerst er een ontspannen sfeer binnen het bedrijf. Desondanks is er een wekelijkse controle van de data, gastenfeedback en HR. Dit maakt het een uitdaging om ervoor te zorgen dat al deze cijfers op target blijven.
Pluspunten
Regelmatig personeelsborrels en andere mogelijkheden voor teamuitjes.
Super leuk bedrijf met geweldige collega's en de eigenaren zijn super fijn om mee samen te werken
Ik werk nu sinds februari bij the seafood bar en het is een super mooi horeca bedrijf dat geen moeite spaart voor kwaliteit voor gast en werknemer.
Pluspunten
Gratis eten, goede fooien, leuke collega's en lieve eigenaren
Minpunten
Altijd vis eten, is super lekker en gezond maar soms wil je ook wel een keertje vlees en dat doen ze hier niet :)
Prima werkgever
Ik werk alweer bijna 2 jaar met veel plezier bij the seafood bar op het spui in Amsterdam. Als je van drukte houd raad ik je zeker aan om te solliciteren .
Pluspunten
Lekker druk
Fijne werksfeer!
The Seafood Bar is een fijne werkgever en dat merk je aan de goede werksfeer die er hangt. Je krijgt veel vrijheid in je job en merkt dat je part of the family bent. Iedereen zijn of haar input is welkom en er wordt duidelijk naar je geluisterd. Niet onbelangrijk zijn de goede arbeidsvoorwaarden en de leuke events die er worden georganiseerd!
Familiebedrijf
The Seafood Bar is een werkgever die net zoveel om zijn werknemers geeft als om de gasten die binnenkomen. Ook al is het een groot bedrijf aan het worden, het blijft een gezellige club, en je voelt je echt 'part of the family'. Het bedrijf heeft veel doorgroeimogelijkheden en staat open voor input vanuit zijn werknemers. Ook worden er veel trainingen gegeven waarvan je een hoop leert. Daarnaast worden er veel leuke uitjes georganiseerd buiten het werk om, top dus!
Pluspunten
Gratis personeelseten, veel gezellige borrels, interessante trainingen
Minpunten
Pristine environment to work in
You will have to try it for yourself to truly know. For me to talk about my aggregate of experiences would not be fair on you, to say the least. I know that you will grow no matter what
Stel een vraag over solliciteren of werken bij The Seafood Bar. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over The Seafood Bar gesorteerd op locatie