The Seafood Bar Reviews

Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Assistent manager (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid30 augustus 2018
Ik werk nu bijna een jaar bij the Seafood Bar en heb nog geen seconde spijt gehad van deze beslissing. Het is er altijd druk en er is altijd wat te doen. Je zal je absoluut nooit vervelen.
The Seafood Bar zorgt goed voor zijn medewerkers. Een ruim aantal vakantiedagen, goed salaris en er worden leuke trainingen en borrels georganiseerd. Ook zijn ze nog steeds bezig met groeien wat betekend dat er constant mogelijkheden zijn tot intern doorgroeien.
Het team waar ik werk doet zelf buiten het werk om ook veel samen. Gaan samen naar festivals, uit eten of regelmatig ook de kroeg in na het werk. Ik zou niet twijfelen om te solliciteren!
Hier had ik jaren eerder moeten solliciteren...
Shopmanager (huidige medewerker) –  The Seafood Shop Amsterdam17 juli 2018
Bij The Seafood Bar/Shop heb ik het gevoel eindelijk op de juiste plek te zijn! The Seafood Bar is een professionele werkgever die uiteraard voor goede resultaten gaat, maar de medewerkers daar duidelijk in motiveert door ook leuke dingen te doen. Er hangt een goede sfeer, de onderlinge relaties tussen management, medewerkers en diverse locaties zijn goed.

Er zijn doorgroeimogelijkheden, (on-the-job) trainingen en regelmatig besprekingen waarbij wordt gekeken naar mogelijkheden en uitdagingen voor bedrijf én medewerkers. Ervaring is fijn om te hebben, maar alles is te leren in de praktijk!

Voor mij is het een ideale combinatie tussen aansturen, operationeel bezig zijn en administratieve taken.

Ik voel me als een vis in het water!
Pluspunten
- Eten en drinken tijdens dienst + korting buiten dienst, personeelsborrels, leuke collega's, doorgroei en trainingen
Minpunten
- Gewoon géén!
Ambitieuze werksfeer met een persoonlijk en hecht team
Marketing Assistant (huidige medewerker) –  Amsterdam12 juli 2018
Bij The Seafood Bar hangt een enthousiaste en ambitieuze sfeer. Je wordt serieus genomen in je werkt en gestimuleerd om jezelf te blijven ontwikkelingen. Er liggen veel uitdagingen en kansen op doorgroeimogelijkheden. De verschillende teams zijn enthousiast en er hangt een persoonlijke en warme werksfeer. Er wordt veel waarde gehecht aan een prettige werksfeer en de optimale beleving van een gast staat altijd centraal. The Seafood Bar is enthousiast en altijd op zoek naar nieuwe kansen, het bedrijf wordt gevormd door de mensen die er werken en die sfeer zie je dagelijks terug in je werk!
Pluspunten
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Minpunten
Een betrokken werkgever die zorgt voor een gezonde balans tussen werk en privé, interne trainingen en doorgroei mogelijkheden.
Restaurant Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid9 juli 2018
The Seafood Bar is een ondernemend bedrijf dat medewerkers op een professionele manier blijft uitdagen.
Er zijn verschillende mogelijkheden tot training en ontwikkeling.
Er wordt gewerkt met een gedreven management team die, ieder voor een lokatie, volledig verantwoordelijk zijn voor de voortgang van het restaurant/winkel.
Door de persoonlijke benadering van de werkgever heerst er een ontspannen sfeer binnen het bedrijf. Desondanks is er een wekelijkse controle van de data, gastenfeedback en HR. Dit maakt het een uitdaging om ervoor te zorgen dat al deze cijfers op target blijven.
Pluspunten
Regelmatig personeelsborrels en andere mogelijkheden voor teamuitjes.
Super leuk bedrijf met geweldige collega's en de eigenaren zijn super fijn om mee samen te werken
Host (huidige medewerker) –  Utrecht27 juni 2018
Ik werk nu sinds februari bij the seafood bar en het is een super mooi horeca bedrijf dat geen moeite spaart voor kwaliteit voor gast en werknemer.
Pluspunten
Gratis eten, goede fooien, leuke collega's en lieve eigenaren
Minpunten
Altijd vis eten, is super lekker en gezond maar soms wil je ook wel een keertje vlees en dat doen ze hier niet :)
Prima werkgever
Kok (huidige medewerker) –  Amsterdam27 juni 2018
Ik werk alweer bijna 2 jaar met veel plezier bij the seafood bar op het spui in Amsterdam. Als je van drukte houd raad ik je zeker aan om te solliciteren .
Pluspunten
Lekker druk
Fijne werksfeer!
Ondersteunend medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam19 juni 2018
The Seafood Bar is een fijne werkgever en dat merk je aan de goede werksfeer die er hangt. Je krijgt veel vrijheid in je job en merkt dat je part of the family bent. Iedereen zijn of haar input is welkom en er wordt duidelijk naar je geluisterd. Niet onbelangrijk zijn de goede arbeidsvoorwaarden en de leuke events die er worden georganiseerd!
Familiebedrijf
Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam5 juni 2018
The Seafood Bar is een werkgever die net zoveel om zijn werknemers geeft als om de gasten die binnenkomen. Ook al is het een groot bedrijf aan het worden, het blijft een gezellige club, en je voelt je echt 'part of the family'. Het bedrijf heeft veel doorgroeimogelijkheden en staat open voor input vanuit zijn werknemers. Ook worden er veel trainingen gegeven waarvan je een hoop leert. Daarnaast worden er veel leuke uitjes georganiseerd buiten het werk om, top dus!
Pluspunten
Gratis personeelseten, veel gezellige borrels, interessante trainingen
Minpunten
Pristine environment to work in
Independent cook (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 april 2017
You will have to try it for yourself to truly know. For me to talk about my aggregate of experiences would not be fair on you, to say the least. I know that you will grow no matter what

Stel een vraag over solliciteren of werken bij The Seafood Bar. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over The Seafood Bar gesorteerd op locatie