Texaco
Drukke tijden , veel geleerd, goede collega's, moeilijkste was allen staan in de avond diensten. Het leukste was positieve klanten .
Ze beloven je van alles en dat je door kan groeien maar zo halen ze iedereen naar binnen
Was een slechte sfeer en vooral de laatste 1.5 jaar
In de eerste jaren prima werk gever, met het wisselen van management en hoger management wordt het vaak slechter. Je bent niet meer dan een nummer.
Het werk bij Texaco is simpel. Het bestaat grotendeels uit rekenen met geld en de sociale interactie tussen de werknemer en de klant. Het team bij Texaco staat altijd voor je klaar en ze laten ook blijken dat je inzet gewaardeerd wordt.
Het werk kan je vervelen, omdat het werk vaak precies hetzelfde is en niet bestaat uit moeilijke problemen.
slecht bedrijf. geen aandacht voor personeel. hoge werkdruk. slecht salaris.
Hoog verloop in personeel en een veel te hoge werkdruk op grote stations. Ongemotiveerd personeel krijg je voor je kiezen waardoor je zelf alle uren aan het opvangen bent omdat iedereen zich ziek meldt. Geen balans in werkuren en compensatie in geld of uren. Een keer en nooit meer.
Pluspunten
Minpunten
Alles
leuk werk maar management totaal niet in orde. Verwacht word om meer uren te maken dan op contract. Altijd flexibel te zijn. Laag salaris en shopkoting slaat nergens op.
Pluspunten
sociaal met klanten
Minpunten
salaris is laag
oude bijbaan waar ik klanten hielp in de shop en bij het afrekenen van brandstof.
Pluspunten
x
Minpunten
x
ook dit is al weer een poosje geleden maar Texaco is een van me leukste werkgevers geweest
ben er weg gegaan omdat ik kinderen kreeg
Met collega's is het gezellig en leuk
Manager is lui zit de hele dag op zijn telefoon te spelen is arrogant heeft geen inlevingsvermogen voor personeel luisterd niet naar wensen van personeel is kleinerend voelt zich echt de baas loopt met een verschrikkelijke air is onredelijk en chagrijnig in de weekenden is hij niet bereikbaar ook niet als het belangrijk is want dan is hij op job 2 bij de brandweer speelt graag spelletjes met gevoelens van personeel neemt niemand serieus alleen zijn ding telt kan zo een groot station niet aan komen continue dingen te kort vergeet te bestellen kortom hij is niet capabel als manager je moet om 5.15 beginnen maar word dat kwartier niet betaald geen pauze je moet je werk briefje goed na kijken want er klopt vaak niks van en loop je uren mis ze eisen zwarte schoenen die niet vergoed worden geen waardering met feestdagen slecht betaald voor wat je allemaal moet doen heel veel ziekte verzuim en ook dat word niet serieus genomen je word onderdrukt veel verloop in personeel wat opzich niet gek is want je word slecht behandeld door de manager niks positief's over dit bedrijf je bent en blijft een nummer daar je kunt groeien in het bedrijf mits je er met je hele arm van achter erin gaat en konten likt en vooral geen eigen mening hebt rayon manager is ook hypocriet er mag niet gerookt worden maar doet het zelf wel als hij komt dan springt iedereen in de stress en zijn ze bang geen aanrader dit bedrijf slecht voor lichaam en geest
Pluspunten
Minpunten
Slechte maneger
je werkt er in een leuk team verband met afwisselend werk
kassa, bakkerij, winkel, nachtdienst, vroeg of laat werken
Pluspunten
zelf pauze moment in plannen
Minpunten
langen drukke dagen
een bedrijf met veel onzekerheden en een slecht manegment
Hoe het werk is hangt erg af van de lokatie. Ik werkte niet aan de snelweg en had een zeer goede manager. Hierdoor heb ik er jarenlang fijn kunnen werken.

Over het algemeen is Texaco/Esso een bedrijf waar het gewoon relaxt werken is.

Wat is als goed heb ervaren is dat ze niet discrimineren op leeftijd. Ook ouderen konden solliciteren. Ook kregen mensen die een beetje hun best deden gewoon een vast contract.

Zoals ik al zei, er zijn hele drukke stations waar je de hele dag de benen uit je lijf rent, en er zijn hele rustige stations waar je in een uurtje alles gedaan hebt en de rest van de dag de krant kunt lezen.
Pluspunten
Naar eigen inzicht je werk kunnen doen.
Minpunten
Wisselende werktijden. Soms agressieve klanten.
Prettig werken met fijne collega's.

Er is helaas geen uitdaging daar meer voor mij.

Ben nu opzoek naar een andere uitdaging.
dit was voor heel even mijn tussen baan
was opzoek naar wat anders maar moest inkomen hebben

wel een prima werkgever maar niet mij soort werk en vooral vanwege de nachtdiensten
Minpunten
nachtdiensten
Erg leuk om te werken maar met toen nog kleinere kinderen moeilijk te combineren met werktijden
Zeer productieve werksfeer.
De dag gaat lekker snel. Altijd wat te doen, en leuke collega's.
Pluspunten
Bonus iedere half jaar
Minpunten
laag loon voor het werk wat je doet
Texaco was destijds een grote familie die keihard werkte maar ook veel oog voor de mens heeft. Gezelligheid werd hier gecombineerd met hard werken
Zeer eentonig werk. Geen uitdagingen. De klanten zorgde voor een beetje leven in de brouwerij.
Pluspunten
Vroeg beginnen, vroeg klaar.
Minpunten
Niet erg uitdagend.
leuke team , o zijn tijd hadden we het gezellig. we waren lekker bezig daar