Texaco Reviews

74 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 776 reviews
niet vriendelijk voor het personeel
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Liempde20 juni 2019
leuk werk maar management totaal niet in orde. Verwacht word om meer uren te maken dan op contract. Altijd flexibel te zijn. Laag salaris en shopkoting slaat nergens op.
Pluspunten
sociaal met klanten
Minpunten
salaris is laag
gezellig bedrijf
Tankstation medewerker (kassière) (voormalige medewerker) –  zaandam1 april 2019
ook dit is al weer een poosje geleden maar Texaco is een van me leukste werkgevers geweest
ben er weg gegaan omdat ik kinderen kreeg
Leuke collega's erg slechte maneger
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren15 februari 2019
Met collega's is het gezellig en leuk
Manager is lui zit de hele dag op zijn telefoon te spelen is arrogant heeft geen inlevingsvermogen voor personeel luisterd niet naar wensen van personeel is kleinerend voelt zich echt de baas loopt met een verschrikkelijke air is onredelijk en chagrijnig in de weekenden is hij niet bereikbaar ook niet als het belangrijk is want dan is hij op job 2 bij de brandweer speelt graag spelletjes met gevoelens van personeel neemt niemand serieus alleen zijn ding telt kan zo een groot station niet aan komen continue dingen te kort vergeet te bestellen kortom hij is niet capabel als manager je moet om 5.15 beginnen maar word dat kwartier niet betaald geen pauze je moet je werk briefje goed na kijken want er klopt vaak niks van en loop je uren mis ze eisen zwarte schoenen die niet vergoed worden geen waardering met feestdagen slecht betaald voor wat je allemaal moet doen heel veel ziekte verzuim en ook dat word niet serieus genomen je word onderdrukt veel verloop in personeel wat opzich niet gek is want je word slecht behandeld door de manager niks positief's over dit bedrijf je bent en blijft een nummer daar je kunt groeien in het bedrijf mits je er met je hele arm van achter erin gaat en konten likt en vooral geen eigen mening hebt rayon manager is ook hypocriet er mag niet gerookt worden maar doet het zelf wel als hij komt dan springt iedereen in de stress en zijn ze bang geen aanrader dit bedrijf slecht voor lichaam en geest
Pluspunten
Minpunten
Slechte maneger
gezellig
Verkoopster / bakkerij (voormalige medewerker) –  Oirlo15 januari 2019
je werkt er in een leuk team verband met afwisselend werk
kassa, bakkerij, winkel, nachtdienst, vroeg of laat werken
Pluspunten
zelf pauze moment in plannen
Minpunten
langen drukke dagen
slechte bedrijfsvoering
medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 januari 2019
een bedrijf met veel onzekerheden en een slecht manegment
Al met al een prima werkgever.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Regio17 december 2018
Hoe het werk is hangt erg af van de lokatie. Ik werkte niet aan de snelweg en had een zeer goede manager. Hierdoor heb ik er jarenlang fijn kunnen werken.

Over het algemeen is Texaco/Esso een bedrijf waar het gewoon relaxt werken is.

Wat is als goed heb ervaren is dat ze niet discrimineren op leeftijd. Ook ouderen konden solliciteren. Ook kregen mensen die een beetje hun best deden gewoon een vast contract.

Zoals ik al zei, er zijn hele drukke stations waar je de hele dag de benen uit je lijf rent, en er zijn hele rustige stations waar je in een uurtje alles gedaan hebt en de rest van de dag de krant kunt lezen.
Pluspunten
Naar eigen inzicht je werk kunnen doen.
Minpunten
Wisselende werktijden. Soms agressieve klanten.
Gezellig werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Apeldoorn2 oktober 2018
Prettig werken met fijne collega's.

Er is helaas geen uitdaging daar meer voor mij.

Ben nu opzoek naar een andere uitdaging.
tussenbaan
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort28 september 2018
dit was voor heel even mijn tussen baan
was opzoek naar wat anders maar moest inkomen hebben
wel een prima werkgever maar niet mij soort werk en vooral vanwege de nachtdiensten
Minpunten
nachtdiensten
Leuk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Brunssum14 augustus 2018
Erg leuk om te werken maar met toen nog kleinere kinderen moeilijk te combineren met werktijden
Zeer productieve omgeving
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Mijnsheerenland A-2918 mei 2018
Zeer productieve werksfeer.
De dag gaat lekker snel. Altijd wat te doen, en leuke collega's.
Pluspunten
Bonus iedere half jaar
Minpunten
laag loon voor het werk wat je doet
Beste tijd ooit gehad
Administratief medewerkster/Receptioniste (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 februari 2018
Texaco was destijds een grote familie die keihard werkte maar ook veel oog voor de mens heeft. Gezelligheid werd hier gecombineerd met hard werken
De klanten maakte het leuk
Stationmanager(Uitzendkracht) (huidige medewerker) –  Volendam16 januari 2018
Zeer eentonig werk. Geen uitdagingen. De klanten zorgde voor een beetje leven in de brouwerij.
Pluspunten
Vroeg beginnen, vroeg klaar.
Minpunten
Niet erg uitdagend.
leuk
Supervisor, 2e leidinggevende (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 november 2017
leuke team , o zijn tijd hadden we het gezellig. we waren lekker bezig daar
Wherever you go Not to Texaco
Allround / medewerker verkoop II (voormalige medewerker) –  Arnhem5 november 2017
Qua collega's was het top, we hadden een gezellig team wat veel voor elkaar over had. Management daarentegen konden geen leidinggeven, zagen niet in hoe hard de mensen op de vloer moesten ploeteren. Hadden totaal geen overzicht wat zich afspeelde op de vloer (THT producten bakkerij/shop, toiletten) er worden je dingen beloofd maar niet nagekomen. Het geroddel van stations onder elkaar (managers). Ze deden hen uiterste best als ze wisten dat de area manager kwam (deze DACHT dat hij heel wat was), ipv voorbeeld functie bekleden kon er geen goede dag en tot ziens vanaf.

Klant contact en wisseling van werkzaamheden was leuk, we hadden vaste klanten waar je een leuke binding mee krijgt, dit maakte je werkdag !

Nogmaals; het was hard werken, dat is niet erg maar er moet wel waardering zijn én dat was er niet. Er kon geen extra hulp worden ingezet bij (extreem) drukte.
Pluspunten
Klant contact, ons team
Minpunten
management, geen vast contract.
Gezellig team
Servicemedewerkster (huidige medewerker) –  Krimpen aan den IJssel8 september 2017
Prettig werken , fijne collega's .
Vaste klanten .
Pluspunten
Klanten
Minpunten
Geen vaste dagen tijden
fijne afwisseling in het werk.
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Romeinseput Oirlo locatie Oost4 juli 2017
Een leuke baan met fijne afwisseling in het werk, leuk contact met klanten. Collega's zijn niet allemaal leuk,er is een kleine vaste kern die nieuwe mensen weg pesten of ervoor zorgen dat je bij de manager op een slecht voetstuk komt te staan. Managers worden veel te vaak gewisseld, in 7 maanden zijn er op Oost 3 nieuwe managers geweest, vaak zijn deze mensen helemaal niet bekwaam. Communiceren kennen ze niet en diensten zijn zwaar. Teveel dagen achter elkaar soms wel 6. Weekeinden worden ook niet afgewisseld vaak werk je 3 weekeinden achter elkaar. Heb je een late dienst gehad kreeg je soms de dag erop een vroege dienst (6 uur beginnen) wat helemaal niet mag volgens het cao.Geen pauze, grote werkdruk, slecht betaald voor dit soort werk. Geen onregelmatigheidstoeslag (alleen in de nacht krijg je toeslag). Als ze op deze locatie eens flink gingen snoeien in het vaste personeel (de oude garde) dan zal de werk sfeer er veel beter op worden. Er is nu een nieuwe manager sinds 13 juni misschien brengt deze jonge man meer structuur en eerlijkheid op de werkvloer, waarbij iedereen gelijk is en even veel kansen krijgt.
Pluspunten
Afwisseling in de werkzaamheden, gezellige klanten.
Minpunten
werksfeer (daar werken hele gemene mensen), werkdruk is hoog.
Mannetjesputters
stationmedewerker (voormalige medewerker) –  Bunnik23 juni 2017
De managers van texaco helpen elkaar. Als jij als gewone werknemer iets te veel kritiek of aanmerkingen hebt dan ben je al gauw de pispaal en wordt er een dossier opgebouwd. Met als resultaat dat je contract neit wordt verlengd.
Matennaaiers en angstmanagers. je kan er niks mee, mag er niks mee.

Het leukste is de omgang met je directe collega s en de klanten.
Hard werken voor zeer weinig salaris. Alleen de onregelmatigheid toeslag is leuk en de reiskosten. Voor de big numbers ga je beter naar Shell.

het moeilijkst van de baan is de stemmingmakerij van de manager.
Pluspunten
Superleuke collega s. Tankpas.
Minpunten
Manager
Klanten
Manager (huidige medewerker) –  Raalte18 mei 2017
De afwisselende werkzaamheden, contact met klanten mn klantenbinding, zorgen voor uitstraling, het werven van nieuwe klanten
Pluspunten
Contact met klanten
Geen aanrader!
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Noord-Brabant10 mei 2017
De managers zijn erg denigrerend, ze rouleren ook regelmatig waardoor er constant verandering komt. Wat geen probleem zou vormen mits er gecommuniceerd wordt, maar dat is vaak niet het geval. Klanten staan hoger in het vaandel dan personeel, wat er voor zorgt dat je als personeelslid geen tijd hebt om te eten of om naar de wc te gaan. Werkdruk is te hoog daarvoor. Er wordt geen rekening gehouden met het leven buiten Texaco. Wanneer je vrij vraagt krijg je nooit een bevestiging dat je ook echt vrij hebt. Met als gevolg dat ze je soms gewoon inplannen. Vanaf dan is het in hun ogen jouw probleem en niet die van hun. Het rooster is tevens ook vrij laat bekend. 2 a 3 weken voor aanvang van het desbetreffende maand.

Het bezig zijn met klanten is leuk. Verdiensten zijn laag als je het vergelijkt met wat je er allemaal voor moet doen. Leuke collega's
Pluspunten
Personeelskorting, redelijk salaris
Minpunten
Denigrerende managers, geen communicatie, te hoge werkdruk
zeer gezellige werksfeer
kassa medewerkster (voormalige medewerker) –  Asten5 mei 2017
Alle voorkomende werkzaamheden verrichten zoals kassa, aanvullen producten, schoonmaakwerkzaamheden.
Allerleukste gezellig een praatje maken met klanten en vooral vrachtwagen chauffeurs en bekende mensen.
Pluspunten
leuk werk
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Texaco. Onze community staat klaar om te antwoorden.