Tergooiziekenhuizen Reviews

Werk-Privé Balans
Fijnwe werkplek met ontwikkelingsmogelijkheden.
Doktersassistente (huidige medewerker) –  Hilversum1 februari 2017
Op de poli interne geneeskunde heb ik geleerd om me in te leven in mensen, en geleerd tot waar de grens ligt in het meegaan met de patiënt. Ik heb geleerd om de wens van anderen te respecteren zonder mijzelf en mijn principes te laten varen.

Verder heb ik me verdiept in de aandoeningen waarmee mensen op de poli kwamen. Dit zorgde ervoor dat ik patiënten met meer kennis te woord kon staan.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Vakantiemedewerker (voormalige medewerker) –  Blaricum3 januari 2017
Fijne werkomgeving en goede werktijden. Zou dit vaker in mijn vakantie doen.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
Schoonmaak
Schoonmaker of transport (voormalige medewerker) –  Hilversum Blaricum26 september 2015
Ik heb gewerkt in de schoonmaakbedrijf bij tergooie het is goed bevalen .maar me contract werd niet verlengd jammer genoeg de medewerkers van de afdelingen waren tevreden over me ook in het restaurant en linnenkamer ze missen nu een goede kracht ik maakt daar goed schoon zij Den ze de sfeer was goed en prettig om daar te werken wil graag terug
Pluspunten
Werksfeer top
Minpunten
Geenq
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 9Rapporteren
Werk-Privé Balans
hard en zelfstandig te werk zijn.
Transport logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Blaricum, NH7 november 2013
In het weekend ben je verantwoordelijk voor: Etenskarren afleveren op de afdelingen. Bergingen legen. Linnengoed op de afdelingen bezorgen. Wat ik geleerd heb is zelfstandig planmatig te werk gaan.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 9Rapporteren

Waarderingen op categorie

Reviews over Tergooiziekenhuizen gesorteerd op locatie