Tempo-Team

Reviews voor Intercedent (m/v) bij Tempo-Team

Intercedent (m/v)11 reviews
Stagebedrijf
Ik heb hier stage gelopen. Erg leuke tijd gehad waar ik centraal stond bij mijn begeleiders.
Topbedrijf en collega's
Je werkt in een team met gemotiveerde collega's die voor het beste resultaat gaan. Opleidingsmogelijkheden intern zijn erg goed gefaciliteerd. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn erg goed.
Pluspunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden, opleidingen
Minpunten
Salaris marktconform
Tempo-Team
Bij Tempo-Team is geen dag het zelfde en zijn je werkzaamheden divers te noemen.
Pluspunten
Veel vrijheid
Leuke collega's en werksfeer
Een leuke start van je carrière, waarbij je veel leert.
Resultaatgerichte organisatie en een gezellig team
Werk- rive is geen goede verhouding. De medewerkers worden niet altijd beloond naar wat ze verdienen. Werksfeer en collega's zijn goed.
Uitdagende werkgever
Als intercedent heb je dagelijks adminstratieve werkzaamheden die je kunt uitvoeren. De sfeer binnen het team was gezellig.
Stage was wel oke
Ik heb er niet heel veel van geleerd omdat het geen stage van niveau was. Daarnaast werd ik niet begeleid of werd er de moeite gedaan om mij dingen bij te leren anders dan 2 maanden lang een taak voeren.
hard voor weinig nooit chagerijnig
Typische dag op het werk is dat je commercieel zowel servicegericht bezig bent.

Door de combinatie van deze twee begrippen zorg je ervoor dat je een kandidatenpool hebt die voor je door het vuur gaat en een netwerk van prospects die graag zaken met de organisatie wil doen omdat er goede zakelijke relatie word onderhouden.
Een dagje tempo
Typische dag op werk:
- De werkdag start met 10 commerciële belletjes naar potentiële klanten om een afspraak te generen of eventuele informatie te verkrijgen;

- Hierna staan er klantbezoeken in de planning. Het kan gaan om koude acquisitie of een geplande afspraak;

- Gedurende de dag ben je aan de slag met het koppelen van de juiste 'match'. Een kandidaat vinden welke perfect binnen het profiel past van het bedrijf;

- Elke dag als intercedent is anders. Al staat je agenda nog zo goed gepland, wanneer er een aanvraag binnenkomt leg je alles opzij om deze in te vullen aangezien de concurrentie binnen deze markt zeer aanwezig is.

- Als intercedent is niets zo belangrijk om snel te schakelen. Hoe goed je ook kan plannen, een dag is nooit hetzelfde.

Naast deze dagelijks terugkerende taken, gaat de telefoon, mensen komen binnen op zoek naar werk, je hebt intakegesprekken, klanten bellen met vragen, mensen solliciteren op vacatures, je mailbox moet je bijhouden, je onderhandelt over prijs, omrekenfactoren en je wilt er nog een goede marge aan overhouden. Daarnaast is Werving& Selectie ook een goed alternatief voor de marge.

Al het bovenstaande vind ik het leukste van de baan.

Het moeilijkste van de baan is het nieuwe klanten zien binnen te halen.
XX
Ik heb het erg naar mijn zin bij Tempo-Team, ik ben altijd al een ondernemer geweest en vind het geweldig om de uitdaging aan te gaan. Bij TT wordt ik hierin helemaal los gelaten en daarnaast ook heel goed begeleid. We worden helemaal opgeleid om dit vak zo goed mogelijk te kunnen uit voeren. Daarnaast heb je je eigen klanten en je eigen uitzendkrachten, echt een beetje je eigen toko. Geweldig dat dit mogelijk is in deze tijd onder de grote vleugel van Tempo-Team.
leuk bedrijf vol mogelijkheden
afwisselend en dynamisch werken
komen afspraken na

enige nadeel: als intercedent heb je geen zekerheid,