Tempo-Team

Reviews voor Cateringmedewerker (m/v) bij Tempo-Team

Prettige werksfeer
Zoeken naar werk en inzet mogelijkheden. Ook de persoonlijke noot en wensen vergeten ze niet!
Leuke tijd gehad bij Temp-team
Ik kwam bij Tempo-team binnen voor info, en dag later kon ik gelijk aan het werk als cateringmedewerkster bij de belastingdienst .
Zo leuk om te doen , maar toen ik daar niet genoeg uren kon maken, werd ik op verschillende locaties in Apeldoorn gevraagd voor cateringmedewerkster.

Heb dat altijd met veel plezier gedaan.
Officiële reactie van Tempo-Team
8 december 2019
Dank voor je bericht. Wat lekker dat je gelijk de volgende dag aan de slag kon. We houden er graag lekker het tempo in en zo zie je maar, zo snel kan het soms gaan. Ook leuk om te lezen dat je plezier had in je werk als cateringmedewerkster. Werkplezier is ons motto namelijk. Heel veel vreugde gewenst in je verdere loopbaan!
veel werk
Goede intercedenten, goed bereikbaar, veel werk, veel keuze
Probeert goed werk voor je te zoeken
Soms wat minder leuke momenten gehad maar met sommige consulenten was het heel fijn.
Pluspunten
Doen echt moeite voor je.
Minpunten
Blijft altijd op uitzendbasis, weinig kans om bij een bedrijf te worden aangenomen.
gezellig
het was een leuke periode. ik heb veel mogen leren in mijn tijd dat ik bij tempteam heb gewerkt. ik moest voor verschillende bedrijven werken en dat vond ik spannend en ik keek er na uit. ik werkte vaak met hele leuke collega's. het werk was niet echt moeilijk als je opletten wanneer het je werd uitgelegd dan was het super makkelijk.
Pluspunten
gratis lunch, afstand en leuke collega's waar ik veel van heb geleerd
Goed uitzendbureau
Je kan bij Tempo team in verschillende branches werken, verschilt per persoon en opleiding.
Je kan werken wanneer je wilt omdat je het zelf opgeeft en als er op die dag werk beschikbaar is voor je word je gebeld en kan je zelf aangeven of je wilt gaan of niet.

Je ziet erg veel werkplekken en dat vind ik persoonlijk erg leuk omdat je altijd nieuwe mensen leert kennen maar het is soms ook een nadeel omdat je geen vastigheid hebt.
Pluspunten
Verschillende werkplekken
Minpunten
Geen vast werkplek
Gezellige locatie met leuke collega's
Maar momenteel werk ik in de catering bij een bedrijf in Groningen voor een uitzendbureau, het werk bevalt heel goed alleen zijn de uren heel erg wisselend, dan weer 30 of meer dan weer minimaal 10. Ik had graag een baan waar ik elke week bijna het zelfde aantal uren werk of bijna het zelfde.
Verder ben ik erg flexibel zolang het OV het toelaat. Tot voor kort was ik zelfs eerste medewerker, tot dat er weer een vaste medewerker van het bedrijf zelf bij ons werd geplaatst, het werk brengt wel veel bevrediging ik kan er wat ik vanaf 1998 in de catering heb geleerd goed kwijt.

Het leuke aan het werk is dat je met verschillende soorten klanten heb te maken, met verschillende nationaliteiten en leeftijden.
Pluspunten
het is gewoon leuk werk
Minpunten
dat de uren die ik mag werken zo verschillend zijn
Tempo-Team,
werk al enige jaren via Tempo-Team en heb het er altijd goed naar me zin... De werk locaties zijn altijd leuk verrassend en een uitdaging, maar daar hou ik dan ook van...

Verder heb ik vriendelijke contactpersonen.
Pluspunten
uitdagende lokaties
Minpunten
helaas ben ik niet dagelijks aan het werk