Tempo-Team

Reviews voor Tempo-Team in Rotterdam

hospitality
de mensen hielpen je direct als ik een vraag had bij hospitality een goeie service.
Officiële reactie van Tempo-Team
8 december 2019
Dank voor je recensie. Als medewerker in de hospitality weet jij natuurlijk als geen ander wanneer iets goede service is. We zijn daarom blij en trots dat we aan jouw maatstaven voldoen.
ze denken met je mee, ze zijn oplossingsgericht
Fijne samenwerking gehad met Tempo Team in het verleden. Zij leiden mij verder van de ene tijdelijke baan naar de andere. Er was een continuïteit in mijn inkomen, dat vond ik op dat moment erg belangrijk!
Pluspunten
Er was altijd werk voor mij!
leuk
je werk op verschillende locaties op de dagen die jij kan werken.
Pluspunten
zelf inplanning
Minpunten
niet altijd ingedeeld
goede werk
ik heb dank zij hun goede ervaring gehad met het werk in de horeca
Pluspunten
heb ik niet
Minpunten
had snel werk door hun gekregen
Een groot bedrijf
Geen dag is hetzelfde. Je krijgt de kans om je te blijven ontwikkelen als je dat zelf wilt. Het moeilijke van deze baan is dat de werkdruk heel erg hoog ligt. Het leuke is dat het contact met de klant en de afwisseling.
school
leuke plek om te werken. ben graag aan het werken en doe me werk goed
hard voor weinig nooit chagerijnig
Typische dag op het werk is dat je commercieel zowel servicegericht bezig bent.

Door de combinatie van deze twee begrippen zorg je ervoor dat je een kandidatenpool hebt die voor je door het vuur gaat en een netwerk van prospects die graag zaken met de organisatie wil doen omdat er goede zakelijke relatie word onderhouden.
Productie werk was leuk maar eentonig werk. Ik heb het daar naar mijn zin gehad. Jammer dat ik daar niet meer kon blijven werken, door dat de school en werk tijden uitkwamen.
Flexibele afwisselende werkomgeving.
Het werken in de catering via Tempo- Team was erg leuk. Het werk was zeer afwisselend. Ik werd per dag ingedeeld en vooraf wist ik niet waar ik terecht zou komen. Dit maakte het werk interessant.

De bedrijven waar ik terecht kwam waren prettige bedrijven om bij te werken. Het werk varieerde van de afwas verwerken in de spoelkeuken tot het lopen van recepties. De werktijden zijn ook zeer flexibel. De ene keer begon ik bijvoorbeeld om 11:00 uur en was dan klaar met werken om 14:00. Maar het kon ook zijn dat ik om 15:00uur moest beginnen tot 21:00 uur.

De werkgever Tempo- Team vind ik uitstekend. Ze zijn erg vriendelijk, denken met je mee en zijn professioneel. Het werk was voornamelijk in teamverband en ik had vanwege dat het werk op oproepbasis was,steeds weer nieuwe collega's waar het meestal goed mee klikte.
Pluspunten
Flexibel aangezien het om een oproepfunctie ging.
Minpunten
Soms was er te weinig werk.
Goed uitzendbureau
Je kan bij Tempo team in verschillende branches werken, verschilt per persoon en opleiding.
Je kan werken wanneer je wilt omdat je het zelf opgeeft en als er op die dag werk beschikbaar is voor je word je gebeld en kan je zelf aangeven of je wilt gaan of niet.

Je ziet erg veel werkplekken en dat vind ik persoonlijk erg leuk omdat je altijd nieuwe mensen leert kennen maar het is soms ook een nadeel omdat je geen vastigheid hebt.
Pluspunten
Verschillende werkplekken
Minpunten
Geen vast werkplek
Tempo-Team,
werk al enige jaren via Tempo-Team en heb het er altijd goed naar me zin... De werk locaties zijn altijd leuk verrassend en een uitdaging, maar daar hou ik dan ook van...

Verder heb ik vriendelijke contactpersonen.
Pluspunten
uitdagende lokaties
Minpunten
helaas ben ik niet dagelijks aan het werk
gezellig
ik vind heel leuk om bij tempo team te werken.de mensen en collegas zijn lief.ik vind het echt leuk om bij tempo team te werken.
Pluspunten
alles