Tempo-Team

Reviews voor Tempo-Team in Groningen

Leuke baan
Leuke werkomgeving met leuke uitdagingen in klantcontacten.
Leuke collega's maar geen ruimte voor privé
Leuke collega's, fijn om klanten te kunnen verder helpen. Te hoge werkdruk en te weinig ruimte voor privé
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
hoge werkdruk
Betrokken organisatie met het doel om cliënten zo goed mogelijk het liefst thuis te ondersteunen.
En typische dag op het werk begint met een planning die ik de dag ervoor gemaakt heb, maar door allerlei dingen die een adhoc oplossing vergen nauwelijks aan bod is gekomen. Ik heb geleerd om (nog meer) respect te hebben dan ik al had voor de cliënten en hun ouders. Directie weet goed te besturen en is betrokken bij het personeel. Mijn collega's zijn schatten. We hebben heel wat werk samen verzet tegen de verdrukking in, als iets lukte waren we de koning te rijk. Het moeilijks van de baan is dat door verschillende reorganisaties en veranderingen er steeds meer werkdruk op de secretaresses is komen te liggen. Het leuks van de baan is dat je kunt ervaren dat behandeling daadwerkelijk effect heeft en cliënten weer naar huis kunnen met ambulante begeleiding.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
grote werkdruk
Productieve werksfeer.
Afwisselend.
Tussen div. werkzaamheden te kunnen schakelen.

Overzichtelijk.

Vriendelijk.

Beheersen over een snel aanpassingsvermogen.

Nieuwe dingen leren.
Pluspunten
Collegiaal.
Minpunten
Af en toe wat laks wat betreft afwegingen tussen kwaliteit en kwantiteit.
Goede werkomgeving
Ik ben op dit moment werkzoekende. Mijn laatste baan bij de SVB heb ik als zeer positief ervaren. De collegiale en sociale werksfeer,
flexibele werktijden droegen hier aan bij.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
n.v.t.
Gezellige locatie met leuke collega's
Maar momenteel werk ik in de catering bij een bedrijf in Groningen voor een uitzendbureau, het werk bevalt heel goed alleen zijn de uren heel erg wisselend, dan weer 30 of meer dan weer minimaal 10. Ik had graag een baan waar ik elke week bijna het zelfde aantal uren werk of bijna het zelfde.
Verder ben ik erg flexibel zolang het OV het toelaat. Tot voor kort was ik zelfs eerste medewerker, tot dat er weer een vaste medewerker van het bedrijf zelf bij ons werd geplaatst, het werk brengt wel veel bevrediging ik kan er wat ik vanaf 1998 in de catering heb geleerd goed kwijt.

Het leuke aan het werk is dat je met verschillende soorten klanten heb te maken, met verschillende nationaliteiten en leeftijden.
Pluspunten
het is gewoon leuk werk
Minpunten
dat de uren die ik mag werken zo verschillend zijn
Slechte ervaringen met solliciteren.
Reageren op vacatures, waarvan je volledig voldoet, krijg je een afwijzing, omdat je niet aan de eisen voldoet.
CV's worden amper gelezen, motivatiebrieven even eens.
Pluspunten
Minpunten
slecht lezen van motivatiebrieven.