Tempo-Team

Reviews voor Tempo-Team in Amsterdam

Productieve en gezellige werkomgeving
Een typische dag op het werk. Ik kom binnen met mijn pasje en het eerste wat ik doe is de koffiemachine nakijken. Als alles is bijgevuld wordt de soep klaargemaakt. Twee pannen soep met verschillende inhoud. Ik kijk de salades na, wat er moet worden bijgevuld. De pc zet ik aan en bekijk de binengekomen berichten. Indien nodig, als er een vergadering komt neem ik actie. Dan zet ik de kassa aan.
Vervolgens maak ik de broodjes voor de vergadering samen met mijn collega. Om half twaalf komen de gasten binnen - zij gaan meteen naar de vergaderzaal. Om half een gaan zij lunchen, de tafels zijn gedekt en we schenken de soep in. In de tussen tijd is ook het personeel binnengekomen om te lunchen. Wij vullen aan waar nodig en als de vergaderlunch is afgelopen ruimen wij de tafels op en doen de afwas. Om half drie is alles gedaan en aan kant. Onze klanten zijn tevreden en wij gaan opgeruimd naar huis.
Pluspunten
Afwisselende baan
Minpunten
weinig zekerheid - vaak wisselende locaties
Officiële reactie van Tempo-Team
30 september 2019
Wat een mooie en leuke beschrijving van een werkdag als Hostess via Tempo-Team! Zo te horen heb jij alles onder controle en zorg jij er voor dat iedereen met een tevreden gevoel naar huis gaat. Goed dat je aangeeft dat ook wij onze service altijd kunnen verbeteren. Stuur ons gerust een berichtje wanneer je graag andere mogelijkheden binnen dezelfde branche zou willen bekijken. We hopen dat je nog met veel plezier via ons werkzaam zult zijn!
werk op uitzendbasis
ik heb met plezier gewerkt voor dit uitzendbureau. Werken in de keuken, kassa en restaurant is waar ik ook het meest ervaring in heb. Hier werkte ik echter bij diverse banken van de ABN. De sfeer was altijd goed, minder was dat ik als uitzendkracht geen contacten kon aanleggen met de verschillende mensen die ik tegen kwam. Hierdoor denk ik dat ik mijn zelfstandigheid zo heb ontwikkeld dat ik meer op me eigen prestaties gericht ben. Toch zou ik het zo weer over doen en nu zoveel jaren verder en de ervaring die ik nu heb, de wilskracht om te werken, zou het echter anders zijn. Wel moet ik toegeven dat ik dit dan opnieuw bij macdonalds probeer.
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
geen vaste werkplaats
Uitdagende werkgever
Als intercedent heb je dagelijks adminstratieve werkzaamheden die je kunt uitvoeren. De sfeer binnen het team was gezellig.
Een mooie organisatie in een dynamische omgeving
Het leukste van mijn werk bij Tempo-Team was de bijdrage die ik elke dag kon leveren door mensen direct / indirect blij te maken met een baan en tevens hierbij onze opdrachtgevers te verblijden. Daarnaast heb ik in de 9,5 jaar dat ik bij Tempo-Team werk altijd voldoende uitdaging gekregen door door te groeien in functie maar tevens ook diverse vestigingen aan te sturen en gezamenlijk hoge budgetten na te streven op een ondernemende wijze.
Pluspunten
zelfstandig, eigen ondernemer
Minpunten
de uitzendmarkt de afgelopen jaren en het veranderen van de bedrijfscultuur
Groenvoorziening of Ervaringsdeskundige
Werken bij de groenvoorziening lijkt me heel erg leuk het behouden van de natuur.
Werken als ervaringsdeskundige lijkt me ook heel erg leuk mensen helpen met hun problemen en een luisterend oor zijn.

Ik hed ook 2011 bij legerdesheils gewerkt als vrijwilleger.
Zelfstandige werkervaring.
Ik heb via tempo-team op verschillende locaties gewerkt.Maar iedere keer was het uitdagende en zelfstandige werk favoriet.
Pluspunten
Veel extra
werk voor Tempo team
de laatste keren niet echt geschikte werkzaamheden, maar wel altijd een positieve instellingen v/d Tempo-team medewerkers, die ten alle tijden er voor jou zijn.
gezellige omgeving...
leuke collega,s..........goed betaalt en goede sfeer,en verder groei mogelyk heiden...
Pluspunten
goed betaalt
Minpunten
eten betallen???????
gezellig en fijne werkomgeving
Ik werk al een aantal jaar af en aan via tempo team en ik ben altijd erg goed behandelt de sfeer is fijn en ga altijd als eerst naar tempo team als ik een baan nodig heb.