Tempo-Team
Productief
Aangezien ik als gedetacheerde bij een ministerie werkzaam was kan ik niet spreken over het werken bij Tempo Team.
Zeer communicatief
Je moet veel blijven praten met je werkgever, want als een opdrachtgever niet te loven over je is, dan heb je gelijk een probleem.
Pluspunten
Snel een baan
Minpunten
Ik word niet gehoord
F buna
Colaborarea f buna,f amabili și deschisi,în general receptivi la orice tip de problema
Pluspunten
Da
Snel aan het werk
Afhankelijk van bij welk bedrijf je terecht komt is de sfeer erg leuk tot prima, over het algemeen is het leuk. Natuurlijk kunnen er rotte appels tussen zitten maar gelukkig zijn de meeste prima.
8 maart 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je over het algemeen een leuke ervaring hebt bij Tempo-Team. Jammer dat je ook een mindere ervaring hebt gehad bij ons. Mocht je dit graag met ons willen bespreken, dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via de mail, telefoon of andere social media kanalen. We horen graag van je!
A l ecoute
Pe'se au bien être des salarié vraiment top je recommande vivement
Geweldig
Een bedrijf wat je de kansen geeft en doorgroeimogelijkheden vriendelijk eerlijk en altijd op zoek naar iets passendst. Ze luisteren naar je wensen. Echt een top bedrijf. Min puntje de reiskostenvergoeding. Dat gaat soms niet even eerlijk.
Pluspunten
Korting op lunch. Direct werk. Prettig contact. Je bent geen nummer
Minpunten
Reiskosten vergoeding
1 maart 2020
Fijn dat je alles over het algemeen zo positief hebt ervaren, bedankt! Jammer om te lezen dat de reiskostenvergoeding niet aan jouw verwachting heeft voldaan. We zullen dit punt dan ook zeker meenemen als feedback!
stage chez tempo team
Un agréable et superbe moment passé chez TEMPO TEAM. Stagiaires ou demandeur d'emplois, je vous recommande.
nvt
Leuk team, snelle reactie, snel werk gevonden, goed contact
20 februari 2020
Hoi! Goed om te horen dat je een fijne tijd bij ons hebt of hebt gehad. We houden van enthousiasme!
Je maakt je eigen baan
Er is geen typische dag bij Tempo-Team, je kunt het werk indelen hoe jij wil en waar mogelijk ook op de locatie die uitkomt (thuis, vestiging, hub).
Je werkt in een team maar bent ook zelf verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen wat het werk voor mij prettig maakt.

Je hebt veel contacten met verschillende doelgroepen flexwerkers, de klant en collega's, dat maakt het werk voor mij afwisselend en fijn.

Het bedrijf is informeel en de lijnen zijn kort.

Qua doorgroei maak je echt je eigen carierre, wil je iets bereiken dan zul je veel initiatief moeten nemen zichtbaar moeten zijn binnen de organisatie.
20 februari 2020
Bedankt voor je review. Wij vinden het erg fijn om te zien dat ook onze interne mensen een positieve ervaring hebben dan je kon werken aan je carrière bij ons!
Bonne ambiance
L'ambiance est paisible néanmoins il y a du travail qui demande de l'attention et être fait à temps, si tout est respecté, globalement c'est un très bon endroit pour travailler et évoluer.
Ambiente distendido
El trabajo al ser distendido, mejora la productividad de los trabajadores
25 januari 2020
Thank you for your positive review! We are happy to see that you've experienced the work and ambiance at Tempo-Team as relaxed, which helped increase the productivity on the work floor. If you are looking for another job through Tempo-Team, be sure to send us a message as we would like to assist you with this. We wish you good luck and hope to hear from you again!
ouvrière en titres sevices
Le gros soucis si la personne ne veut pas que vous veniez travailler comme toutes les semaines vous avez un remplacement (qui est rare) ce qui fait que votre salaire varie toutes les semaines. Dure de gérer dans de telles conditions.
Le particuliers (pas tous heureusement) nous prennent pour leur servante.
Commercieel bedrijf
Een goede leerschool met een mooie organisatie erachter. In de field is er echter veel verloop en dat maakt het werk vooral reactief.
Fijn
Tempo team groningen is erg fijn om mee samen te werken. Je kunt daar van allerlei soorten banen vinden en ze doen hun best om je tevreden te houden!
20 februari 2020
Samen kunnen we soms meer bereiken dan alleen! Goed om te horen dat je ervaring met Tempo-Team in Groningen zo positief is.
travail agréable
travail agréable, respect des travailleurs, bonne communication avec la direction
Empfehlenswert
Meine Erfahrungen war sehr gut, Geschäftsleitung hält Wort bei Vereinbarung, pünktliche Lohn Zahlung, das Team vor Ort ist immer sehr freundlich und hilfsbereit. Natürlich kommt es auch immer auf einen selber drauf an wie man sie gibt und verhält.
Wichtig ist das man selber auch zuverlässig ist genauso wie man sich das vom Arbeitgeber wünscht.

u.TeundistTeTempo
Pluspunten
Schnelle Übernahme Chancen
Minpunten
Fällt mir gerade nichts ein
Nie wieder
Unfreundlich, unmenschlich, art und weise ist das letzte!
Super Team
En me tijd tussen 2014 en 2015 heb ik me diploma horeca assistent niv 1 behaald. Daarna ging ik aan de slag voor een werk. Ik ben gestart samen met tempo-team als assistent in de keuken en ook ala waitress bij de Technische Universiteit in Delft. Ik heb veel geleerd om hoe te kunnen omgaan met clienten. Om ook goe te omgaan met gedrags problemen van sommige mensen. Is een echt leuke werk ervaring.
20 februari 2020
Fijn dat je hetgeen dat je leuk vind kon voortzetten bij ons, ga zo door :)
augmenter le salaire
Vous devez avoir beaucoup des maison de repos et de soins et aussi des missions dans les hôpitaux
Empresa pouco disponível para garantir condições justas aos colaboradores
Gestão danosa dos recursos, falta de acompanhamento das equipas de trabalho. Despedimento em massa e sem critério
Pluspunten
Sala de refeições
Minpunten
Salários e oportunidades de evolução tendo em conta meritocracia
9 december 2019
Hello, thank you for your review on Indeed. Good luck for in the future!
Leuke tijd gehad bij Temp-team
Ik kwam bij Tempo-team binnen voor info, en dag later kon ik gelijk aan het werk als cateringmedewerkster bij de belastingdienst .
Zo leuk om te doen , maar toen ik daar niet genoeg uren kon maken, werd ik op verschillende locaties in Apeldoorn gevraagd voor cateringmedewerkster.

Heb dat altijd met veel plezier gedaan.
8 december 2019
Dank voor je bericht. Wat lekker dat je gelijk de volgende dag aan de slag kon. We houden er graag lekker het tempo in en zo zie je maar, zo snel kan het soms gaan. Ook leuk om te lezen dat je plezier had in je werk als cateringmedewerkster. Werkplezier is ons motto namelijk. Heel veel vreugde gewenst in je verdere loopbaan!