Tempo-Team Reviews

195 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 267 reviews
Super Team
Horeca assistent (voormalige medewerker) –  Den Haag28 december 2019
En me tijd tussen 2014 en 2015 heb ik me diploma horeca assistent niv 1 behaald. Daarna ging ik aan de slag voor een werk. Ik ben gestart samen met tempo-team als assistent in de keuken en ook ala waitress bij de Technische Universiteit in Delft. Ik heb veel geleerd om hoe te kunnen omgaan met clienten. Om ook goe te omgaan met gedrags problemen van sommige mensen. Is een echt leuke werk ervaring.
Leuke tijd gehad bij Temp-team
Cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn28 november 2019
Ik kwam bij Tempo-team binnen voor info, en dag later kon ik gelijk aan het werk als cateringmedewerkster bij de belastingdienst .
Zo leuk om te doen , maar toen ik daar niet genoeg uren kon maken, werd ik op verschillende locaties in Apeldoorn gevraagd voor cateringmedewerkster.
Heb dat altijd met veel plezier gedaan.
8 december 2019

Dank voor je bericht. Wat lekker dat je gelijk de volgende dag aan de slag kon. We houden er graag lekker het tempo in en zo zie je maar, zo snel kan het soms gaan. Ook leuk om te lezen dat je plezier had in je werk als cateringmedewerkster. Werkplezier is ons motto namelijk. Heel veel vreugde gewenst in je verdere loopbaan!

Prima planning
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Sittard26 november 2019
Is een aangename organisatie die alle tijd neemt voor je
8 december 2019

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om hier recensie te plaatsen en super fijn dat je goed geholpen bent door onze intercedenten. We nemen ook graag alle tijd om zo'n mooi compliment te lezen. Dank je wel!

rotzooi bedrijf
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Schiphol19 november 2019
zijn 8/10 onbereikbaar als je ze nodig hebt en wanneer je moet wachten op je salaris moet je sowieso tot 14:00/15:00u wachten voor het werkelijk op je rekening staat of je hebt pech en het word de volgende werkdag pas gestuurd wat ook vaak voorkomt.. Randstad is veel beter en dingen worden sneller geregeld daar ik ben totaal aniet tevreden met tempo team!!
8 december 2019

Bedankt voor het delen van je review. Wat jammer om te zien dat onze service niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan! We zullen jouw feedback zeker meenemen en intern terugkoppelen. Daarnaast gaan we hier graag met je over in gesprek, mocht je deze ervaringen met ons willen delen. We horen uiteraard graag van je!

formeel en zakelijk
magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Emmen4 november 2019
Het is alleen als je voor ze werk besta je en daarna niet meer en dat vind ik jammer tevens doen ze er niets mee om goede mensen te behouden of naar ander werk te laten doorstromen..
Pluspunten
Minpunten
slechte services en terugkoppelingen over vragen en klachten
8 december 2019

Dank je wel voor je eerlijke review en feedback. Bij Tempo-Team vinden wij al onze werknemers even belangrijk. We vinden het daarom ontzettend jammer om terug te lezen dat jij dit gevoel vanuit Tempo-Team niet hebt gekregen. Mocht je dit graag met ons willen bespreken, dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via de mail, telefoon of andere social media kanalen. We horen graag van je!

Mooi bedrijf met eigenwijs karakter
Corporate Strategy & Business Development manager (voormalige medewerker) –  Diemen3 november 2019
Heel fijn bedrijf om voor te werken. Collegiale sfeer.
8 december 2019

Bedankt voor je mooie review! Fijn om terug te zien dat je het werk goed en gezellig hebt ervaren :)

Uitzendkracht zorg&welzijn
Helpende plus (huidige medewerker) –  Middelburg26 oktober 2019
Sinds maart 2019 tot nu ben ik tevreden over werkaanbod, keuze uit tijden, dagen, uren.
Ook team planners van zorg&welzijn, zijn zeer begripvol, meedenkend, komen voor de medewerker op en bieden een luisterend oor.
Ook module medicatie biedt TT je aan om te volgen. Je zou zelfs een opleiding voor IG kunnen doen, maar dat vind ik zelf niet interessant omdat ik liever dicht bij de mens sta om mijn zorg te bieden.
8 december 2019

Super leuk dat je je ervaringen hier deelt, dank daarvoor. Daarnaast vinden we het natuurlijk heel fijn om te horen dat goed bevallen is bij ons. Mocht je in de toekomst ooit wat anders willen en bijvoorbeeld toch de opleiding IG doen, geef maar een gil.

was well
Production worker (voormalige medewerker) –  Venray17 september 2019
I have a good opinion about this job agency.
I will like to recommend to friends.
8 december 2019

Thanks for the feedback. We're looking forward to meeting your friends and assist them in their job search.

hospitality
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 september 2019
de mensen hielpen je direct als ik een vraag had bij hospitality een goeie service.
8 december 2019

Dank voor je recensie. Als medewerker in de hospitality weet jij natuurlijk als geen ander wanneer iets goede service is. We zijn daarom blij en trots dat we aan jouw maatstaven voldoen.

Mijn gedachte over mijn werk
Lader/losser (huidige medewerker) –  Gorinchem5 september 2019
Waar ik werk is het een hele prettige werk omgeving omdat mijn collega's heel aardig zijn en veel verschillende mensen.
De werkzaamheden die ik er verricht vind ik leuk om te doen.
Pluspunten
Aardige teamleider
Minpunten
Soms ineens een roosterwijziging
30 september 2019

Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te zien dat je een fijne ervaring hebt bij Tempo-Team. Onze service kan natuurlijk altijd beter, dus het is goed dat je aangeeft waar er verbetering in behaald kan worden. Ik wens je nog een hele fijne tijd toe bij ons!

Buen ambiente de trabajo
Operario producción (voormalige medewerker) –  Wezep18 augustus 2019
Trabajar con tempo team es tranquilo y sobre todo coordinado. Aunque hay personas que rompen esa coordinación siempre encontrarás a alguien que te ayude o resuelva tus dudas.
30 september 2019

Thank you for your review! We're glad to see you've had a good experience with Tempo-Team. If you need any assistance in searching for a job in the future, don't hesitate to contact us!

ik heb diverse banen gehad altijd alles goed geregeld
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  schiedam2 augustus 2019
Ik vind het leuke en aardige people"s bij Tempo-team.
Denken mee maar als je geen auto heb word het lastig om overal te komen maar hoop weer voor ze te kunnen werken
Pluspunten
eerlijk en recht door zee
13 augustus 2019

Ontzettend fijn om te lezen dat je alles goed hebt ervaren! Mocht je graag weer een nieuwe uitdaging dichterbij huis zoeken, dan staan wij uiteraard voor je klaar om je hierbij te helpen :)

Logistiek medewerker
Sorteerder en logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Waalwijk29 juni 2019
Naar mijn idee wordt er weinig tot niet geluisterd naar werknemers
Pluspunten
Lekker bezig zijn
Minpunten
Te veel naar dezelfde afdeling/ wordt niet naar werknemers geluisterd
2 juli 2019

Dankjewel voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat er naar jouw idee weinig tot niet naar werknemers werd geluisterd. Het is uiteraard heel belangrijk dat je je gehoord voelt en dat je het gevoel krijgt dat er ook daadwerkelijk iets met jouw input wordt gedaan door je werkgever. Wij nemen je feedback daarom zeker serieus en zullen dit meenemen. Mocht je graag weer via Tempo-Team aan de slag gaan, dan staan wij natuurlijk voor je klaar!

fijne meedenkende werkgever
verzorgende ig niveau 3 (voormalige medewerker) –  Arnhem20 juni 2019
fijne plek als uitzendbureau, veel meedenkend, altijd heerlijk gewerkt voor tempo team
doen wat er verteld word wat je moet doen
Inpakker (voormalige medewerker) –  Raamsdonksveer9 mei 2019
inpakken is lopende baan werk.
je krijgt kort uitgelegd wat je moet doen en is veel afwisselend werk.
je moet wel bereid zijn op 8 uur lang op je voeten te staan en soms moet je lang stil staan doordat je de producten op de lopende baan moet plaatsen.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
lang op je voeten staan
18 mei 2019

Wat fijn om te horen dat je zo'n leuke tijd hebt gehad toen je als inpakker aan de slag was. Ik ben het met je eens dat wanneer je samen met leuke collega's werkt het werkplezier aanzienlijk wordt verhoogd. Dank voor deze mooi beoordeling en veel succes gewenst in je verdere carrière. Mocht je ooit hulp nodig hebben bij het zoeken naar een leuke baan, dan weet je ons te vinden.

tijdelijke baan
Upc Lader (voormalige medewerker) –  Eindhoven7 april 2019
laden en lossen tijdelijke baan om wat geld te verdienen.
Niks speciaals
verschillende culturen die moeilijk konden communiceren wat niet zo bevordelijk was voor de samenwerking
Pluspunten
geld verdienen
Minpunten
communicatie met collegas was niet altijd optimaal
18 mei 2019

Bedankt voor je review en je positieve beoordeling. Superfijn dat je via Tempo-Team wat hebt kunnen bijverdienen. Dat de communicatie op de werkvloer wat stroef is verlopen is natuurlijk vervelend. We zijn blij dat je dit aangeeft, want door het krijgen van zulke feedback kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Fijne werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Recruiter (huidige medewerker) –  Zwolle30 januari 2019
Een ontzettend prettige werkomgeving. Ik heb het heel erg naar mijn zin. Over het algemeen hangt er een fijne werksfeer en iedereen is erg behulpzaam. De manager doet haar werk erg goed, mijn complimenten. Tevens zijn er veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ik zou Tempo Team zeker aanraden!
Pluspunten
Zie review.
Minpunten
Soms wat hoge werkdruk, communicatie tussen afdelingen kan beter
Onbetrouwbaar bedrijf
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht19 januari 2019
Ze houden zich helaas niet aan de gemaakte afspraken. Ze laten je werk doen waarvan je duidelijk hebt aangegeven dat je dat soort werk niet wilt doen.

Het ergste is nog dat ze als je weg bent proberen geld van je te vorderen voor de spullen die je hebt gekregen van het bedrijf.

Het gaat dan om een gigantisch bedrag. Dit terwijl het nooit vantevoren was verteld. Met deze intimidatie verdienen ze per jaar waarschijnlijk vele duizenden euro's extra.
Pluspunten
Salaris netjes op tijd
Minpunten
Intercedenten denken alleen aan de klant. De uitzendkrachten zijn nummers.
Werkbeschaffers.
All around medewerker (voormalige medewerker) –  Hengelo OV15 januari 2019
Ze proberen mij zo snel mogelijk aan werk te zetten.
Pluspunten
Doen erg hun best.
Minpunten
De periode tussen het ene opdracht en de andere opdracht.
gemotiveerde en leuke samenwerking
heftruck/Blanksplakker/roller (voormalige medewerker) –  Terneuzen12 januari 2019
goed bedrijft ze helpen je goed ivm zoeken naar werk
Pluspunten
gratis lunche

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tempo-Team. Onze community staat klaar om te antwoorden.