Tempo-Team
Productief
Aangezien ik als gedetacheerde bij een ministerie werkzaam was kan ik niet spreken over het werken bij Tempo Team.
Zeer communicatief
Je moet veel blijven praten met je werkgever, want als een opdrachtgever niet te loven over je is, dan heb je gelijk een probleem.
Pluspunten
Snel een baan
Minpunten
Ik word niet gehoord
Snel aan het werk
Afhankelijk van bij welk bedrijf je terecht komt is de sfeer erg leuk tot prima, over het algemeen is het leuk. Natuurlijk kunnen er rotte appels tussen zitten maar gelukkig zijn de meeste prima.
8 maart 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je over het algemeen een leuke ervaring hebt bij Tempo-Team. Jammer dat je ook een mindere ervaring hebt gehad bij ons. Mocht je dit graag met ons willen bespreken, dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via de mail, telefoon of andere social media kanalen. We horen graag van je!
Geweldig
Een bedrijf wat je de kansen geeft en doorgroeimogelijkheden vriendelijk eerlijk en altijd op zoek naar iets passendst. Ze luisteren naar je wensen. Echt een top bedrijf. Min puntje de reiskostenvergoeding. Dat gaat soms niet even eerlijk.
Pluspunten
Korting op lunch. Direct werk. Prettig contact. Je bent geen nummer
Minpunten
Reiskosten vergoeding
1 maart 2020
Fijn dat je alles over het algemeen zo positief hebt ervaren, bedankt! Jammer om te lezen dat de reiskostenvergoeding niet aan jouw verwachting heeft voldaan. We zullen dit punt dan ook zeker meenemen als feedback!
nvt
Leuk team, snelle reactie, snel werk gevonden, goed contact
20 februari 2020
Hoi! Goed om te horen dat je een fijne tijd bij ons hebt of hebt gehad. We houden van enthousiasme!
Je maakt je eigen baan
Er is geen typische dag bij Tempo-Team, je kunt het werk indelen hoe jij wil en waar mogelijk ook op de locatie die uitkomt (thuis, vestiging, hub).
Je werkt in een team maar bent ook zelf verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen wat het werk voor mij prettig maakt.

Je hebt veel contacten met verschillende doelgroepen flexwerkers, de klant en collega's, dat maakt het werk voor mij afwisselend en fijn.

Het bedrijf is informeel en de lijnen zijn kort.

Qua doorgroei maak je echt je eigen carierre, wil je iets bereiken dan zul je veel initiatief moeten nemen zichtbaar moeten zijn binnen de organisatie.
20 februari 2020
Bedankt voor je review. Wij vinden het erg fijn om te zien dat ook onze interne mensen een positieve ervaring hebben dan je kon werken aan je carrière bij ons!
Ambiente distendido
El trabajo al ser distendido, mejora la productividad de los trabajadores
25 januari 2020
Thank you for your positive review! We are happy to see that you've experienced the work and ambiance at Tempo-Team as relaxed, which helped increase the productivity on the work floor. If you are looking for another job through Tempo-Team, be sure to send us a message as we would like to assist you with this. We wish you good luck and hope to hear from you again!
Fijn
Tempo team groningen is erg fijn om mee samen te werken. Je kunt daar van allerlei soorten banen vinden en ze doen hun best om je tevreden te houden!
20 februari 2020
Samen kunnen we soms meer bereiken dan alleen! Goed om te horen dat je ervaring met Tempo-Team in Groningen zo positief is.
Super Team
En me tijd tussen 2014 en 2015 heb ik me diploma horeca assistent niv 1 behaald. Daarna ging ik aan de slag voor een werk. Ik ben gestart samen met tempo-team als assistent in de keuken en ook ala waitress bij de Technische Universiteit in Delft. Ik heb veel geleerd om hoe te kunnen omgaan met clienten. Om ook goe te omgaan met gedrags problemen van sommige mensen. Is een echt leuke werk ervaring.
20 februari 2020
Fijn dat je hetgeen dat je leuk vind kon voortzetten bij ons, ga zo door :)
Leuke tijd gehad bij Temp-team
Ik kwam bij Tempo-team binnen voor info, en dag later kon ik gelijk aan het werk als cateringmedewerkster bij de belastingdienst .
Zo leuk om te doen , maar toen ik daar niet genoeg uren kon maken, werd ik op verschillende locaties in Apeldoorn gevraagd voor cateringmedewerkster.

Heb dat altijd met veel plezier gedaan.
8 december 2019
Dank voor je bericht. Wat lekker dat je gelijk de volgende dag aan de slag kon. We houden er graag lekker het tempo in en zo zie je maar, zo snel kan het soms gaan. Ook leuk om te lezen dat je plezier had in je werk als cateringmedewerkster. Werkplezier is ons motto namelijk. Heel veel vreugde gewenst in je verdere loopbaan!
Prima planning
Is een aangename organisatie die alle tijd neemt voor je
8 december 2019
Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om hier recensie te plaatsen en super fijn dat je goed geholpen bent door onze intercedenten. We nemen ook graag alle tijd om zo'n mooi compliment te lezen. Dank je wel!
rotzooi bedrijf
zijn 8/10 onbereikbaar als je ze nodig hebt en wanneer je moet wachten op je salaris moet je sowieso tot 14:00/15:00u wachten voor het werkelijk op je rekening staat of je hebt pech en het word de volgende werkdag pas gestuurd wat ook vaak voorkomt.. Randstad is veel beter en dingen worden sneller geregeld daar ik ben totaal aniet tevreden met tempo team!!
8 december 2019
Bedankt voor het delen van je review. Wat jammer om te zien dat onze service niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan! We zullen jouw feedback zeker meenemen en intern terugkoppelen. Daarnaast gaan we hier graag met je over in gesprek, mocht je deze ervaringen met ons willen delen. We horen uiteraard graag van je!
formeel en zakelijk
Het is alleen als je voor ze werk besta je en daarna niet meer en dat vind ik jammer tevens doen ze er niets mee om goede mensen te behouden of naar ander werk te laten doorstromen..
Pluspunten
Minpunten
slechte services en terugkoppelingen over vragen en klachten
8 december 2019
Dank je wel voor je eerlijke review en feedback. Bij Tempo-Team vinden wij al onze werknemers even belangrijk. We vinden het daarom ontzettend jammer om terug te lezen dat jij dit gevoel vanuit Tempo-Team niet hebt gekregen. Mocht je dit graag met ons willen bespreken, dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via de mail, telefoon of andere social media kanalen. We horen graag van je!
Mooi bedrijf met eigenwijs karakter
Heel fijn bedrijf om voor te werken. Collegiale sfeer.
8 december 2019
Bedankt voor je mooie review! Fijn om terug te zien dat je het werk goed en gezellig hebt ervaren :)
Uitzendkracht zorg&welzijn
Sinds maart 2019 tot nu ben ik tevreden over werkaanbod, keuze uit tijden, dagen, uren.
Ook team planners van zorg&welzijn, zijn zeer begripvol, meedenkend, komen voor de medewerker op en bieden een luisterend oor.

Ook module medicatie biedt TT je aan om te volgen. Je zou zelfs een opleiding voor IG kunnen doen, maar dat vind ik zelf niet interessant omdat ik liever dicht bij de mens sta om mijn zorg te bieden.
8 december 2019
Super leuk dat je je ervaringen hier deelt, dank daarvoor. Daarnaast vinden we het natuurlijk heel fijn om te horen dat goed bevallen is bij ons. Mocht je in de toekomst ooit wat anders willen en bijvoorbeeld toch de opleiding IG doen, geef maar een gil.
was well
I have a good opinion about this job agency.
I will like to recommend to friends.
8 december 2019
Thanks for the feedback. We're looking forward to meeting your friends and assist them in their job search.
hospitality
de mensen hielpen je direct als ik een vraag had bij hospitality een goeie service.
8 december 2019
Dank voor je recensie. Als medewerker in de hospitality weet jij natuurlijk als geen ander wanneer iets goede service is. We zijn daarom blij en trots dat we aan jouw maatstaven voldoen.
Mijn gedachte over mijn werk
Waar ik werk is het een hele prettige werk omgeving omdat mijn collega's heel aardig zijn en veel verschillende mensen.
De werkzaamheden die ik er verricht vind ik leuk om te doen.
Pluspunten
Aardige teamleider
Minpunten
Soms ineens een roosterwijziging
30 september 2019
Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te zien dat je een fijne ervaring hebt bij Tempo-Team. Onze service kan natuurlijk altijd beter, dus het is goed dat je aangeeft waar er verbetering in behaald kan worden. Ik wens je nog een hele fijne tijd toe bij ons!
Buen ambiente de trabajo
Trabajar con tempo team es tranquilo y sobre todo coordinado. Aunque hay personas que rompen esa coordinación siempre encontrarás a alguien que te ayude o resuelva tus dudas.
30 september 2019
Thank you for your review! We're glad to see you've had a good experience with Tempo-Team. If you need any assistance in searching for a job in the future, don't hesitate to contact us!
ik heb diverse banen gehad altijd alles goed geregeld
Ik vind het leuke en aardige people"s bij Tempo-team.
Denken mee maar als je geen auto heb word het lastig om overal te komen maar hoop weer voor ze te kunnen werken
Pluspunten
eerlijk en recht door zee
13 augustus 2019
Ontzettend fijn om te lezen dat je alles goed hebt ervaren! Mocht je graag weer een nieuwe uitdaging dichterbij huis zoeken, dan staan wij uiteraard voor je klaar om je hierbij te helpen :)
Logistiek medewerker
Naar mijn idee wordt er weinig tot niet geluisterd naar werknemers
Pluspunten
Lekker bezig zijn
Minpunten
Te veel naar dezelfde afdeling/ wordt niet naar werknemers geluisterd
2 juli 2019
Dankjewel voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat er naar jouw idee weinig tot niet naar werknemers werd geluisterd. Het is uiteraard heel belangrijk dat je je gehoord voelt en dat je het gevoel krijgt dat er ook daadwerkelijk iets met jouw input wordt gedaan door je werkgever. Wij nemen je feedback daarom zeker serieus en zullen dit meenemen. Mocht je graag weer via Tempo-Team aan de slag gaan, dan staan wij natuurlijk voor je klaar!