Video afspelen via YouTube-knop

Teleperformance Reviews

202 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 21.317 reviews
Omgaan met mensen kennen ze niet
Medewerker (huidige medewerker) –  Tilburg24 november 2019
Omgaan met mensen kennen ze daar niet je bent een nummer als ze je contract niet verlengen maar wel hele nieuwe groepen aan nemen omdat subsidie krijgen kun je mij niet wijs maken goed bedrijf is
Groeiend bedrijf met realistische doorgroeimogelijkheden
Recruiter (huidige medewerker) –  Benelux1 november 2019
Inmiddels al een tijd werkzaam binnen deze organisatie. Persoonlijk begonnen als klantenservice medewerker voor de leukste online webshop van NL. Binnen het jaar de kans gekregen stappen te maken door middel van een intern opleidingstraject.

Eenmaal gestart maak je direct onderdeel uit van de TP family. De onderlinge sfeer met collega's van eigen afdeling (en overige) is ontzettend fijn!
Wer es mag in den Niederlanden zu arbeiten.
Kundenberater G-Star Raw (voormalige medewerker) –  Maastricht29 oktober 2019
Man sollte sich vorher ganz genau informieren, was auf einen zukommt wenn man in den Niederlanden arbeiten möchte. Solange man keinen Festvertrag hat, bekommt man auch keinen festen Urlaub zugeteilt. Man bekommt 8 Prozent der täglichen Arbeitszeit auf ein Zeit Konto gut geschrieben. Dann muss noch die Krankenkasse selber übernommen werden was die Kosten angeht.
Pluspunten
Kostenloser Kaffeeautomat
Minpunten
Betriebsklima
Liever niet
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Maastricht24 oktober 2019
Beste,

Ik werkte voor 1,5 jaar bij Teleperformance. Maastricht
En ik was blij toen ik vertrok.

Ze willen wel dat je emphatisch bent naar de klant toe, maar teleperformance is niet emphatisch naar hun eigen werknemers.

Je laten uitmaken door moeilijke vervelende veeleisende klanten voor een hongerloontje. Wat een hillarische grap.
Dat dit in de 21ste eeuw nog uberhaubt mogelijk is? Mind-blowing.
De klant zou ons zelfs nog uitlachen ook.

Elke week komt er een onderdeel/skill of een score bij Kpi ,csat ,ktv, etc... en je loon blijft uiteraard zeer laag en het zelfde. Wat dus leidt tot frustraties en een burn-out waar ik al weken last van heb.

Ik sta echt versteld dat deze werkgever nog personeel kan vastkrijgen.
Zelfs een poetsvrouw verdient 600 euro meer, Dan als je elke week 40 uur voor Teleperformance werkt. Het parkeren bij teleperformance is ook een grap van je hongerloontje gaat er dan nog eens een 35 euro vanaf voor de niet beveiligde parkeerplaats zonder cameras.

Dan hebben we het nog over de DURE cafetaria, waar broodjes even duur zijn als Bufkes/subway. Dus dan eet je toch je lekkere boterhammetjes met choco, niet waar, deze smaken zelfs nog beter.

Wat als een communicatie bedrijf moet functioneren, wordt er een zeer slechte communicatie gehanteerd.

De supervisors lopen daar als kippen zonder kop. Niet weten wat doen of zeggen of misschien dan toch enkel de lagere school afgemaakt.

Niet werken voor deze werkgever. Succes.
Doorgroeien kan hier zo goed
Business Unit Manager (huidige medewerker) –  Tilburg19 oktober 2019
Alle stappen heb ik bijna doorlopen. Begonnen als agent in de Tp family. Trainer, supervisor, learning & Development coördinator, QA en het laatste jaar Business Unit Manager. De kracht is dat we tegenwoordig talent spotten en de juiste mensen op de juiste plek hebben. Met een heel nieuw MT zijn we de juiste weg ingeslagen. Iedere dag met een lach naar mijn werk.
Productive and fun to work
Senior Technical Support/ Assistant Team leader (voormalige medewerker) –  SM aura11 oktober 2019
In terms of training, they provide a great hard work on that they make sure that the agents before they send it to the production they are know the proper way how to handle the customers and provide proper resolution in technical issues
vreselijke sfeer, saaie werkzaamheden en 0 begrip
Sales en klantenservice call agent (voormalige medewerker) –  Tilburg8 oktober 2019
na mijn operatie diende ik op de werkvloer te verschijnen.
zelfs nadat ik contact had met mijn arts om een verklaring te kunnen overleggen.
Dat interesseerde ze niets.

De werkdruk is gigantisch, het salaris erg minimaal, de training stelt weinig voor en de sfeer is echt ronduit verschrikkelijk.
Er is een bizarre doorstroom, omdat niemand, maar dan ook niemand die ik heb gesproken binnen dit bedrijf er wilt blijven werken.

Het zou een klantenservice moeten betreffen, maar het enige wat telt zijn harde cijfers over gesprekstijden, terugbel aantallen en het aantal mensen dat je doorverbindt.

Ik heb letterlijk taart gegeten toen ik weg kon bij deze organisatie.
Wat een ramp.
Pluspunten
dienstverband is tijdelijk dus gemakkelijk te stoppen.
Minpunten
sfeer, werkzaamheden, training, salaris, amper doorgroeimogelijkheden, leidinggevenden zijn alleen bezig met cijfers en niet met hun teamgenoten, de klantenservice is ronduit slecht, hoge werkdruk.
Goed
Call center medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer22 september 2019
Is een call center bedrijf. Ik heb voornamelijk als Inbound medewerker gewerkt
Kutbedrijf
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Maastricht22 september 2019
Er is totaal geen pluspunt te bekennen daar, alleen maar gigantische minpunten. Het bedrijf is manipulistisch en denkt niet aan zijn medewerkers.
Ga hier niet werken
Klantenservice medewerker Bol.com (voormalige medewerker) –  Tilburg18 september 2019
Waar moet ik beginnen.. geen leuk bedrijf. Werktijden zijn niet menselijk. Minimum salaris. Geen groeimogelijkheden. Supervisors en BUM’s zijn helemaal niet aardig of meedenkend. Komen afspraken niet na. Zo kan ik nog even doorgaan. Kan geen band opbouwen met collega’s omdat iedereen komt en gaat. Nemen iedereen zomaar aan.
Pluspunten
Zijn geen pluspunten
Minpunten
Alles
Doe dit niet
Service Expert (voormalige medewerker) –  Tilburg18 september 2019
De werktijden zijn echt onmenselijk en als er iets aan de hand is dan denkt niemand van de teamcaptains of BUMS met je mee en moet je er maar gewoon naar luisteren.
Het is ingericht als een school en zo wordt je ook behandeld. Salaris is ook helemaal niets en deze uitbuiting niet waard.

Bol is heel leuk maar teleperformance is echt een verschrikkelijk bedrijf.
Slechte werkgever, maar leuke sfeer
Sales Representative (voormalige medewerker) –  Tilburg17 september 2019
Een dag bij Teleperformance. Je komt binnen op de vloer en je collega's zijn er al. Je wordt enthousiast begroet, we zitten allemaal weer in hetzelfde schuitje vandaag. Dan start je je verouderde en ontzettend trage computer op. Als je niet op tijd op 'ready' staat (lees: 1 minuut te laat) kun je een sneer verwachten van Traffic of je ziet meteen een aantekening met 'Late' in je rooster verschijnen. De wachtrij is meteen gigantisch. Je bent de rest van de dag voornamelijk bezig met fouten van andere collega's oplossen, iets proberen uit te leggen waar je geen verstand van hebt door de slechte training of klanten proberen iets aan te smeren omdat erin geramd wordt dat je je targets moet halen. Je leeft van pauze naar pauze voor een minimaal loontje. Als je met je team een tijd lang goed presteert wordt je hier niet voor beloond, maar worden de targets omhoog gegooid. Het verloop is enorm, in de 2 jaar dat ik er heb gewerkt heb ik tientallen collega's zien vertrekken en heb ik maar liefst 6 verschillende supervisors gehad, omdat die er ook allemaal geen zin meer in hadden. De sfeer is echter wel top, omdat iedereen zich hier ellendig voelt heb je steun aan elkaar. Ik heb er vrienden voor het leven aan over gehouden.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Al het andere
Teleperformance
Ziggo sales (huidige medewerker) –  Zoetermeer14 september 2019
Elke dag een andere dag,
Elke dag een nieuwe klant met verschillende vragen.
goed begin, word alleen maar moeilijker als je er langer bent
Technisch Helpdeskmedewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer9 september 2019
typische dag: Proberen de fouten van je andere collega's voor Klanten op te Lossen.

Er worden veel fouten gemaakt mbt klantenservice en Customer care.
Begrijp dat je als callcenter meer focus zal hebben op sales dan een ander tech bedrijf, maar mensen maken die fouten PUUR omdat ze dan een sale hebben. nou word die werkwijze niet direct aangemoedigd, maar de sales worden wel beloond en de fouten te laat opgemerkt.

Alleen collega's en sommige leden van management/Supervisors letten op wat zou moeten tellen bij Customer care: Of de klant wel Goed geholpen is met het probleem waarmee de klant zich meld.
Slecht Geregeld!
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Zoetermeer2 september 2019
Het bedrijf leek mij leuk om tijdelijk te gaan werken. Toen ik ging solliciteren was de sfeer ook erg aangenaam. ALLEEN toen ik eenmaal aangekomen was bij het bedrijf voor het sollicitatiegesprek kreeg ik al snel te horen dat ik het niet werd omdat ik te ver woon. Ik heb anderhalf uur reis tijd en ze willen maximaal één uur reis tijd.
Ik heb dus in totaal 3 uur gereisd en €30,- uitgegeven om te horen dat ik het niet werd.Al had ik dit van te voren geweten had ik niet gekomen.
ERG SLECHT! En als reden dat ik dit niet te horen kreeg zeiden ze "het is een nieuwe collega dus dan kan dat gebeuren" ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Had mij dan niet uitgenodigd..
Voor de overgang oke
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Maastricht31 augustus 2019
Als je alleen erheen gaat tot je wat beters hebt is het er werken oke. Op lange termijn zou ik er niet willen werken.
Pluspunten
Reiskostenvergoeding
Minpunten
Minder dan minimum loon, hoge reiskosten
Leuke collega's, strenge Amerikaanse bedrijfsvoering, minimum salaris
Klantenservicemedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg24 augustus 2019
De werksfeer met collega's en supervisors is gezellig.
Open en transparante communicatie.
Strenge richtlijnen, met duidelijke consequenties bij niet behalen van targets.
Mogelijkheden om te verbreden.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, direct in dienst bij de werkgever, gezellige sfeer
Minpunten
Hoge werkdruk, minimumloon, geen pensioenregeling
Good enough to work at for a few years.
Klantenservice (voormalige medewerker) –  Gemeente Maastricht16 augustus 2019
Salary is not so good. Apart from that it's a fine place to work for a couple of years. The coworkers are usually friendly and cooperative. The management can be so so, but it depends on the department you're in.
Officiële reactie van Teleperformance
12 september 2019

Thank you for your honest review. TP always ensure to provide enough opportunities for career growth in order to become a successful individuals in the future. We sincerely appreciate your opinion regarding our salary, rest assured that this is noted and will be taken into consideration.

Groot verloop ondeskundige leiding
Agent (voormalige medewerker) –  Tilburg19 juli 2019
Er wordt gestreefd naar een familiesfeer, echter de ervaring is anders. Een bureaumanager moet een voorbeeldfunctie hebben. Goede morgen of goede middag horen volgens mij bij de basisprincipes van fatsoen!
Pluspunten
Nee
Minpunten
Wisselende rooster geen dag is hetzelfde. Uitgeputte werknemers
Kortom vreselijk
KLANTENSERVICE MEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 juli 2019
Om voor 9 per uur dagelijks meerdere malen uitgescholden te worden is het niet waard voor mij. Totaal geen leuke sfeer en de supervisors hebben allemaal hun baantje te danken aan alles behalve hun potentie.
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Teleperformance gesorteerd op locatie