Teleperformance
Bekijk alle 24.818 reviews
Je werkt in een bedrijf dat niet echt heel erg veel mogelijkheden heeft om door te groeien en het betaald slecht voor de uren die je werkt als 40uur in de week
Pluspunten
Makkelijk om aangenomen te worden
Minpunten
Slecht betaald en ondankbaar werk
Thuiswerk.Gewoon NIET doen. Het is uitbuiting. Waardeloze inwerkperiode.
Maandag systeem installeren op je eigen laptop geen enkele uitleg over het systeem zelf. Dan donderdag en vrijdag anderhalve dag (zoom) uitleg hoe te reageren dmvv een onduidelijke script. Wederom geen uitleg systeem dat mag je in het weekend in je eigen tijd doen zonder enige ondersteuning want de waardeloze supervisors komen hun afspraken niet na. En dan mag je maandag live maar eerst om 8.00 uur een onbetaalde zoommeeting(dagelijks) en als je dan echt begint met werken om 11.30 en online gaat loopt het systeem vast en aangezien je geen uitleg hebt gekregen probeer je de supervisor te bereiken maar die reageert wederom nergens op. Na een uur er mee gestopt en uitzendbureau ingelicht. Waardeloos bedrijf ga er nooi niet voor werken
Pluspunten
Niets
Minpunten
Alles
Er heerst een relaxte werksfeer, veel eigen verantwoordelijkheid, doorgroeimogelijkheden voor wie wil, dan wel minimaal 32 uur werken. Flexibel in te delen uren, erg fijn als je part-time wil werken. Leuke goedgebekte collega's, vast contract mogelijk bij goed functioneren.
Pluspunten
vast contract
Minpunten
geen pensioenopbouw
Zou fijn zijn als Callagents bij TP ook pensioen konden opbouwen. Dagelijks nieuwe werkwijze en aanbiedingen van opdrachtgever waardoor alles gaotisch is. Teveel jonge collega's die hun eigen moeder nog verkopen voor een paar gympen. Raar bedrijf! Niet eerlijk naar klanten (sale) om bonus te kunnen krijgen.
Pluspunten
Salaris op tijd overgemaakt.
Minpunten
Slechte inwerkperiode. Gaotisch bedrijf.
Je krijgt echt spijt. Uren worden niet uitbetaald omdat een technisch probleem vaak de oorzaak is waar je niks aan kan doen. Ze geven wel iedereen de kans op een sollicitatiegesprek.
Pluspunten
Er is werk
Minpunten
Uren worden niet uitbetaald
Werken bij TP gaat met veel verloop, je ziet collega's komen en gaan. Als je een leuk project hebt en daarbij het geluk om een leuke supervisor te krijgen dan zit je goed.

Je merkt wel dat er een bepaalde sfeer is en een hierachië, hogerop zijn ze vaak onwetend en doen ze graag alsof alles koek en ei is, bijvoorbeeld de floor manager. In het begin toen ik nog werkzaam was gingen er geruchten rond over vriendjes politiek en hoe sommige supervisors aan hun functie komen.. Van de helft is het geen gerucht. Ik zal het project ook maar niet noemen.
Pluspunten
Leuke collega's, zo nu en dan kleinigheidjes
Minpunten
zo nu en dan kleingheidjes, hierarchy, onvoldoende kennis van higher-ups, empathie
ik heb gewerkt voor een Project bij Teleperfomance, ik moet zeggen ik heb nog nooit zo´n slecht bedrijf gezien.
Mensen ik ga niet liegen dit is echt een slecht bedrijf.

Supervisors die reageren niet eens op hun mail en liegen over veel dingen.

ik dacht leuke baan maar nee het gaf me meer stress dan plezier.
Minpunten
alles
Pluspunten

Een aantal vriendelijke collega's, en dat is 't.

Minpunten

Bij sollicitatie wordt het bedrijf de hemel ingeprezen. Bij de training worden ook alleen de positieve kanten belicht, de negatieve moet je maar zelf ondervinden. Als je daar wat van zegt dan krijg je te horen dat je niet moet zeuren. Zeer strikte regels (geen pen/papier, telefoon, jas op de werkvloer bijv.) maar in de weekenden is het "free for all", worden all regels met voeten getreden, en wordt er gewoon niet tegen opgetreden.
Pluspunten
Beschikt eigen parking voor werknemers.
Minpunten
Nare werksfeer.
Heel kort gewerkt bij Teleperformance Utrecht voor Bol.com. 2 weken training gehad door een medewerker uit de vestiging Tilburg. Een slechte training gehad. De trainer was zeer slecht en had geen geduld met de nieuwe medewerkers en tussendoor even pauze nemen om te roken. Het werd verwacht dat je het systeem binnen één dag uit je hoofd kent.
Pluspunten
Minpunten
Slechte management, teamcaptains en supervisor
Beaucoup de promesses pour ne rien respecter.
Formation interne inutiles.

Aucune aide si besoin

Impossible de voir le responsable si problèmes avec le matériel.
Pluspunten
Transports remboursés
Minpunten
Non respect des promesses faites. Formation en entrprise nulle.
De sfeer is kinderachtig, te jonge supervisors die weinig respect tonen voor de medewerkers. Weinig doorgroeimogelijkheden en je moet je uren en vakantiedagen goed bijhouden anders verdwijnen ze miraculeus. Ik ga daar niet naar terug.
Pluspunten
Gratis drinken
Minpunten
Onprofessionele supervisors
Je verdient het minimumloon, arbeidsvoorwaarden zijn slecht en er is weinig waardering voor je werk en je persoon. Je bent hier een nummer en iedere week wordt er weer een nieuw blik met kandidaten open getrokken voor een paar maanden werk. Daarna wordt je afgedankt.
Pluspunten
Gratis fruit
Minpunten
Het lijkt net een gevengenis. Alles wat je doet wordt geregistreerd
De managers zijn te dom voor woorden. Je hoeft niet te verwachten dat ze geïnteresseerd zijn in jouw verhaal, het is eigenlijk een soort regime. Mailtjes waren soms moeilijk te ontcijferen door te ontelbare taalfouten, erg onprofessioneel. Ik zal zijn naam niet noemen maar het leek echt nergens op.

Alles gaat stroef: Vragen mag je meerdere keren herhalen in de hoop dat je wel een keer antwoord krijgt. Vrij vragen om een goede reden zat er bij mij ook niet in.

Als je een eigen mening hebt: Nooit hier gaan werken.

Kan je als een robot te werk gaan en heb je geen moeite met taalfouten? Dan kan je een poging wagen.
Pluspunten
Behulpzame collega's
Minpunten
Onprofessioneel, management
Je kreeg training voor een project van mensen die bijna niks over het project wisten. Je werd in je vrije tijd constant gebeld om systeem te installeren en het werd je niet in dank afgenomen als je niet achter je laptop kon gaa' zitten op je vrije dag.
Supervisors liegen waar het gedrukt staat,
Pluspunten
Geen moer. Hoop dat ze snel failliet gaan
Minpunten
Alles
Teleperformance is misschien niet het best betaald. Maar er wordt wel geleken naar je als mens en niet als een nummertje.

Als je niet al teveel onkosten hebt is dit een fantastische baan. Sommige projecten kan je nachtdienst draaien dan is het een stuk beter betaald.
Pluspunten
Goed managment goede begeleiding
Minpunten
Laag uurloon
De bootcamp is super leuk, tot je de vloer op moet. Zelfs al ben je nieuw, kun je een belletje van traffic verwachten om te vragen waarom je langer dan 1 minuut over je log doet.
Mag een teamleider je niet om wat voor reden dan ook? Dan zal je dat merken ook. Als je tijdens het werken wanneer je net 10 calls achter elkaar hebt afgehandeld en je wilt een minuutje met je collega kletsen om even wat anders te horen dan “Mijn pakket zou vandaag komen het is al 14:00 hij is er nog steeds niet” te horen, zit je volgens het management te doen alsof je op een basisschool plein bent.

1/10 I do not recommend
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
De rest
met veel plezier gewerkt voor Bol.Com leuke collega's, goede begeleiding
Leuke collega’s maar de functie was echt horrible.

Steeds maar dezelfde vragen. Op een gegeven moment werd het te eentonig.
Teleperformance is een vreselijk bedrijf. Ik heb gewerkt bij Bol.com in Tilburg. Mijn collega's en teamcaptain waren toppers en zijn de reden dat ik een aantal maanden gebleven ben. Het management is echter een ramp. Je bent een nummer en er wordt allemaal maar gekeken naar de cijfers. Net te langzaam gewerkt? Ontslag. Een aantal dagen ziek geweest? Ontslag. Je moet een vast contract krijgen? Ontslag. En dan nog niet te beginnen over hoe je behandeld wordt als je ziek bent. Je moet elke dag inbellen voor 9 uur 's ochtends, ook als je niet hoeft te werken. Er worden belachelijke vragen gesteld en privacy is er niet. Gesprekken over je baan worden gewoon op de werkvloer gehouden. Ik ben een aantal weken ziek geweesten TP weigert om mijn salaris door te betalen, terwijl ik daar wel recht op heb.

Oh ja, TP neemt iedereen aan die een mond en oren heeft. Ik heb gewerkt met collega's die niet wisten wat het verschil was tussen een vacature en een factuur. Dat is zo'n beetje het niveau.

Echt, als je nog kunt: GA NIET BIJ DIT BEDRIJF IN DIENST!
Hoge werkdruk
Slechte leiding

Matige hulp van 'bovenaf'

Collega's onder elkaar zijn doorgaans wel leuk en behulpzaam

Minimum aan verloning

Zeer matige secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tijdens het eerste gesprek en de week bootcamp is iedereen echt óntzettend aardig voor je en lijkt het een droombaan! :D
Totdat je werkelijk de vloer op gaat om te beginnen.. De teamleiders en traffics zijn alles behalve aardig en behulpzaam. Als je iets vraagt -omdat je net bent begonnen en nog niet alles onder de knie hebt wat vrij normaal is- zuchten ze diep, en kijken je aan alsof je het IQ hebt van een vork.

Heel onprettig.

Als je je ziek meld wordt je ondervraagd alsof je een verdachte bent. Elke ochtend moet je dan voor 9 uur bellen om te melden hoe je je voelt, en wanneer je weer denkt te beginnen. Bellen is Incl. zaterdag en zondag, ook al sta je niet ingeroosterd.

Vrij vragen? Een drama! Het salaris is laag en er zijn geen goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Jouw wereldje bestaat uit een beeldscherm, headphone en productiescherm.

Gezellig met collega's? Wanneer? Niet in je pauze want je hebt ontzettend onregelmatige werktijden en pauzes, niet in verhouding met vrije tijd. Op de vloer even kletsen met een collega.. wordt je na 1 minuut gelijk gebeld of je weer even aan het werk wilt gaan.

Totaal niet wat ik mij ervan voorgesteld had, helaas.

Ik ben echt heel blij dat ik ontslag heb genomen!