Video afspelen via YouTube-knop
Teleperformance
Bekijk alle 24.424 reviews
met veel plezier gewerkt voor Bol.Com leuke collega's, goede begeleiding
De managers zijn te dom voor woorden. Je hoeft niet te verwachten dat ze geïnteresseerd zijn in jouw verhaal, het is eigenlijk een soort regime. Mailtjes waren soms moeilijk te ontcijferen door te ontelbare taalfouten, erg onprofessioneel. Ik zal zijn naam niet noemen maar het leek echt nergens op.

Alles gaat stroef: Vragen mag je meerdere keren herhalen in de hoop dat je wel een keer antwoord krijgt. Vrij vragen om een goede reden zat er bij mij ook niet in.

Als je een eigen mening hebt: Nooit hier gaan werken.

Kan je als een robot te werk gaan en heb je geen moeite met taalfouten? Dan kan je een poging wagen.
Pluspunten
Behulpzame collega's
Minpunten
Onprofessioneel, management
Je kreeg training voor een project van mensen die bijna niks over het project wisten. Je werd in je vrije tijd constant gebeld om systeem te installeren en het werd je niet in dank afgenomen als je niet achter je laptop kon gaa' zitten op je vrije dag.
Supervisors liegen waar het gedrukt staat,
Pluspunten
Geen moer. Hoop dat ze snel failliet gaan
Minpunten
Alles
Teleperformance is misschien niet het best betaald. Maar er wordt wel geleken naar je als mens en niet als een nummertje.

Als je niet al teveel onkosten hebt is dit een fantastische baan. Sommige projecten kan je nachtdienst draaien dan is het een stuk beter betaald.
Pluspunten
Goed managment goede begeleiding
Minpunten
Laag uurloon
De bootcamp is super leuk, tot je de vloer op moet. Zelfs al ben je nieuw, kun je een belletje van traffic verwachten om te vragen waarom je langer dan 1 minuut over je log doet.
Mag een teamleider je niet om wat voor reden dan ook? Dan zal je dat merken ook. Als je tijdens het werken wanneer je net 10 calls achter elkaar hebt afgehandeld en je wilt een minuutje met je collega kletsen om even wat anders te horen dan “Mijn pakket zou vandaag komen het is al 14:00 hij is er nog steeds niet” te horen, zit je volgens het management te doen alsof je op een basisschool plein bent.

1/10 I do not recommend
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
De rest
Leuke collega’s maar de functie was echt horrible.

Steeds maar dezelfde vragen. Op een gegeven moment werd het te eentonig.
Teleperformance is een vreselijk bedrijf. Ik heb gewerkt bij Bol.com in Tilburg. Mijn collega's en teamcaptain waren toppers en zijn de reden dat ik een aantal maanden gebleven ben. Het management is echter een ramp. Je bent een nummer en er wordt allemaal maar gekeken naar de cijfers. Net te langzaam gewerkt? Ontslag. Een aantal dagen ziek geweest? Ontslag. Je moet een vast contract krijgen? Ontslag. En dan nog niet te beginnen over hoe je behandeld wordt als je ziek bent. Je moet elke dag inbellen voor 9 uur 's ochtends, ook als je niet hoeft te werken. Er worden belachelijke vragen gesteld en privacy is er niet. Gesprekken over je baan worden gewoon op de werkvloer gehouden. Ik ben een aantal weken ziek geweesten TP weigert om mijn salaris door te betalen, terwijl ik daar wel recht op heb.

Oh ja, TP neemt iedereen aan die een mond en oren heeft. Ik heb gewerkt met collega's die niet wisten wat het verschil was tussen een vacature en een factuur. Dat is zo'n beetje het niveau.

Echt, als je nog kunt: GA NIET BIJ DIT BEDRIJF IN DIENST!
Hoge werkdruk
Slechte leiding

Matige hulp van 'bovenaf'

Collega's onder elkaar zijn doorgaans wel leuk en behulpzaam

Minimum aan verloning

Zeer matige secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tijdens het eerste gesprek en de week bootcamp is iedereen echt óntzettend aardig voor je en lijkt het een droombaan! :D
Totdat je werkelijk de vloer op gaat om te beginnen.. De teamleiders en traffics zijn alles behalve aardig en behulpzaam. Als je iets vraagt -omdat je net bent begonnen en nog niet alles onder de knie hebt wat vrij normaal is- zuchten ze diep, en kijken je aan alsof je het IQ hebt van een vork.

Heel onprettig.

Als je je ziek meld wordt je ondervraagd alsof je een verdachte bent. Elke ochtend moet je dan voor 9 uur bellen om te melden hoe je je voelt, en wanneer je weer denkt te beginnen. Bellen is Incl. zaterdag en zondag, ook al sta je niet ingeroosterd.

Vrij vragen? Een drama! Het salaris is laag en er zijn geen goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Jouw wereldje bestaat uit een beeldscherm, headphone en productiescherm.

Gezellig met collega's? Wanneer? Niet in je pauze want je hebt ontzettend onregelmatige werktijden en pauzes, niet in verhouding met vrije tijd. Op de vloer even kletsen met een collega.. wordt je na 1 minuut gelijk gebeld of je weer even aan het werk wilt gaan.

Totaal niet wat ik mij ervan voorgesteld had, helaas.

Ik ben echt heel blij dat ik ontslag heb genomen!
Het is anno 2020 echt belachelijk dat ze minimumloon hanteren. De makkelijke vragen kunnen door bots beantwoord worden en de lastige vragen blijven over en dan moet je wel wat in huis hebben. Soortgelijk werk wordt ook aangeboden voor 11 tot 16 euro per uur.
Onderbetaalde baan met het laagste loon dat wettelijk is toegestaan 9,54 per uur BRUTO!
Kortom, net zulke uitmelkers zoals PostNL en KPN.
Eentonig werk
Karige arbeidsvoorwaarden

Minimumloon, geen pensioenvoorziening

Jouw wereldje bestaat uit een beeldscherm, headphone en produktiescherm.

Onregelmatige werktijden niet in verhouding met vrije tijd

Zeer aardige collegae cq management.die tot het uiterste wilden gaan om mij voor het bedrijf te behouden.
Ik he het erg naar me zin gehad bij teleperformance omdat ik met gezellige mensen werkten waardoor de dag heel snel ging.
Ik was begonnen bij een van de grotere projecten, een producent van dure elektronica, je bent niet eens in dienst van de fabrikant maar van Teleperformance. De fabrikant wil niet in het gebouw genoemd worden, ze hebben dus niet eens een naamplaatje bij de receptie. Dit heeft te maken met bedrijfsgeheimen, maar ook met matige dienstverlening en ze willen niet aan anderen laten weten, dat ze samenwerken met een van de meest ongewaardeerde werkgevers van Nederland, namelijk Teleperformance. Het project begon goed en was redelijk te doen, salaris aan de lage kant, maar oké. Als je gaat vergelijken wat je moet doorstaan met klanten, dan moet je eigenlijk een flinke loonsverhoging krijgen. Tijden waren zeer onregelmatig, je moest zowel in de avonden werken tot 20:00, als in de weekenden en op feestdagen. Toeslag op de onregelmatige uren zijn ook te laag. Als ze mensen nodig hebben, dan vragen ze elk project of ze mensen kunnen missen, als ze mensen teveel hebben, dan gaan ze je overplaatsen, zoals bij mij.

Ik werd overgeplaatst naar een ander project met als reden, dat ik er niet veel zin had ofwel matige motivatie. Waarom? Omdat ik teveel achterover leunde met mijn stoel? Ik werd voorgesteld aan een andere supervisor. Mijn eerste indruk van deze beste man was niet goed, sprak slecht Nederlands. Van mijn oude supervisor moest ik net gekleed zijn ofwel in pak. Dat heb ik toen ook gedaan, maar tijdens het gesprek leek het wel alsof hij totaal geen interesse had om mij aan te nemen. Zijn enige interesse was wanneer ik kon begonnen. Dit project was nog klein en was in het begin echt
 - meer...
Pluspunten
Zie beschrijving
Minpunten
Zie beschrijving
Ongevarieerd voorgekauwd robotwerk. Als ze je minder konden betalen deden ze dat. Management doet interessant en zogenaamd sympathiek. Tot je een keer iets van ze nodig hebt, dan kan er ineens niets meer en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Je wordt op alles gecontroleerd alsof je nog op de middelbare school zit.
Makkelijk bereikbare locatie. Sfeer is informeel. Leuke collega's. Helaas is er geen duidelijke lijn tussen de verschillende leidinggevenden waardoor af en toe sprake is van miscommunicatie. Wel een bedrijf waar het draait om targets halen. Haal jij dit niet is het helaas einde contract tenzij jij goede vrienden bent met de teamleiders. Dan is er sprake van vriendjespolitiek.
Pluspunten
Vakantiegeld, leuke collega's
Minpunten
Flexibel, werkdruk
Je hebt weinig vrijheid in je functie en het is slecht betaald.
Geen uitdaging, erg eentonig. Voor de rest ontwikkel je jezelf niet.
Slechtste werkgever ooit. Signalen van mensen uit andere vestigingen waren identiek. Doe jezelf een plezier en start er niet....
modern en vriendelijke sfeer en goede collegialiteit.
Weinig tot geen doorgroei mogelijkheden wegens verzadiging functies.

Als agent heb je vaak een Call After Call dag waardoor je veel stress ervaart en je na een werkdag ook helemaal "op" bent.

Bedrijft heeft interne beperkte catering: Broodjes, snacks, etc.
Nemen alles aan wat een headset past. Traffic en teamcoaches menen dat ze boven alles en iedeeen staan en laten dit ook duidelijk merken.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.