Teleperformance Reviews

192 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 20.246 reviews
Ga hier niet werken
Klantenservice medewerker Bol.com (voormalige medewerker) –  Tilburg18 september 2019
Waar moet ik beginnen.. geen leuk bedrijf. Werktijden zijn niet menselijk. Minimum salaris. Geen groeimogelijkheden. Supervisors en BUM’s zijn helemaal niet aardig of meedenkend. Komen afspraken niet na. Zo kan ik nog even doorgaan. Kan geen band opbouwen met collega’s omdat iedereen komt en gaat. Nemen iedereen zomaar aan.
Pluspunten
Zijn geen pluspunten
Minpunten
Alles
Doe dit niet
Service Expert (voormalige medewerker) –  Tilburg18 september 2019
De werktijden zijn echt onmenselijk en als er iets aan de hand is dan denkt niemand van de teamcaptains of BUMS met je mee en moet je er maar gewoon naar luisteren.
Het is ingericht als een school en zo wordt je ook behandeld. Salaris is ook helemaal niets en deze uitbuiting niet waard.

Bol is heel leuk maar teleperformance is echt een verschrikkelijk bedrijf.
Slechte werkgever, maar leuke sfeer
Sales Representative (voormalige medewerker) –  Tilburg17 september 2019
Een dag bij Teleperformance. Je komt binnen op de vloer en je collega's zijn er al. Je wordt enthousiast begroet, we zitten allemaal weer in hetzelfde schuitje vandaag. Dan start je je verouderde en ontzettend trage computer op. Als je niet op tijd op 'ready' staat (lees: 1 minuut te laat) kun je een sneer verwachten van Traffic of je ziet meteen een aantekening met 'Late' in je rooster verschijnen. De wachtrij is meteen gigantisch. Je bent de rest van de dag voornamelijk bezig met fouten van andere collega's oplossen, iets proberen uit te leggen waar je geen verstand van hebt door de slechte training of klanten proberen iets aan te smeren omdat erin geramd wordt dat je je targets moet halen. Je leeft van pauze naar pauze voor een minimaal loontje. Als je met je team een tijd lang goed presteert wordt je hier niet voor beloond, maar worden de targets omhoog gegooid. Het verloop is enorm, in de 2 jaar dat ik er heb gewerkt heb ik tientallen collega's zien vertrekken en heb ik maar liefst 6 verschillende supervisors gehad, omdat die er ook allemaal geen zin meer in hadden. De sfeer is echter wel top, omdat iedereen zich hier ellendig voelt heb je steun aan elkaar. Ik heb er vrienden voor het leven aan over gehouden.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Al het andere
goed begin, word alleen maar moeilijker als je er langer bent
Technisch Helpdeskmedewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer9 september 2019
typische dag: Proberen de fouten van je andere collega's voor Klanten op te Lossen.

Er worden veel fouten gemaakt mbt klantenservice en Customer care.
Begrijp dat je als callcenter meer focus zal hebben op sales dan een ander tech bedrijf, maar mensen maken die fouten PUUR omdat ze dan een sale hebben. nou word die werkwijze niet direct aangemoedigd, maar de sales worden wel beloond en de fouten te laat opgemerkt.

Alleen collega's en sommige leden van management/Supervisors letten op wat zou moeten tellen bij Customer care: Of de klant wel Goed geholpen is met het probleem waarmee de klant zich meld.
Slecht Geregeld!
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Zoetermeer2 september 2019
Het bedrijf leek mij leuk om tijdelijk te gaan werken. Toen ik ging solliciteren was de sfeer ook erg aangenaam. ALLEEN toen ik eenmaal aangekomen was bij het bedrijf voor het sollicitatiegesprek kreeg ik al snel te horen dat ik het niet werd omdat ik te ver woon. Ik heb anderhalf uur reis tijd en ze willen maximaal één uur reis tijd.
Ik heb dus in totaal 3 uur gereisd en €30,- uitgegeven om te horen dat ik het niet werd.Al had ik dit van te voren geweten had ik niet gekomen.
ERG SLECHT! En als reden dat ik dit niet te horen kreeg zeiden ze "het is een nieuwe collega dus dan kan dat gebeuren" ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Had mij dan niet uitgenodigd..
Voor de overgang oke
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Maastricht31 augustus 2019
Als je alleen erheen gaat tot je wat beters hebt is het er werken oke. Op lange termijn zou ik er niet willen werken.
Pluspunten
Reiskostenvergoeding
Minpunten
Minder dan minimum loon, hoge reiskosten
Leuke collega's, strenge Amerikaanse bedrijfsvoering, minimum salaris
Klantenservicemedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg24 augustus 2019
De werksfeer met collega's en supervisors is gezellig.
Open en transparante communicatie.
Strenge richtlijnen, met duidelijke consequenties bij niet behalen van targets.
Mogelijkheden om te verbreden.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, direct in dienst bij de werkgever, gezellige sfeer
Minpunten
Hoge werkdruk, minimumloon, geen pensioenregeling
Good enough to work at for a few years.
Klantenservice (voormalige medewerker) –  Gemeente Maastricht16 augustus 2019
Salary is not so good. Apart from that it's a fine place to work for a couple of years. The coworkers are usually friendly and cooperative. The management can be so so, but it depends on the department you're in.
Officiële reactie van Teleperformance
12 september 2019

Thank you for your honest review. TP always ensure to provide enough opportunities for career growth in order to become a successful individuals in the future. We sincerely appreciate your opinion regarding our salary, rest assured that this is noted and will be taken into consideration.

Groot verloop ondeskundige leiding
Agent (voormalige medewerker) –  Tilburg19 juli 2019
Er wordt gestreefd naar een familiesfeer, echter de ervaring is anders. Een bureaumanager moet een voorbeeldfunctie hebben. Goede morgen of goede middag horen volgens mij bij de basisprincipes van fatsoen!
Pluspunten
Nee
Minpunten
Wisselende rooster geen dag is hetzelfde. Uitgeputte werknemers
Kortom vreselijk
KLANTENSERVICE MEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Zoetermeer7 juli 2019
Om voor 9 per uur dagelijks meerdere malen uitgescholden te worden is het niet waard voor mij. Totaal geen leuke sfeer en de supervisors hebben allemaal hun baantje te danken aan alles behalve hun potentie.
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles
leuke werk omgeving
Inbound Sales medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag Centrum27 mei 2019
het is een leuke werkplek.
je kan je dagen en uren zelf invullen.
het salaris is wat aan de lage kant maar daar tegenover is het een fijne werkplek.
Pluspunten
zelf je uren plannen
Minpunten
lage salaris
gezellige werksfeer
Technical Support Agent (voormalige medewerker) –  Maastricht4 mei 2019
Werken bij teleperformance was gezellig en leerzaam.
Ideaal om nieuwe dingen bij te leren, en om vanuit verder te zoeken.
Pluspunten
veel kortingen, gezellige werksfeer, fijn management
Minpunten
misleidende advertenties en voorwaarden
gezellig
Call Center Agent (huidige medewerker) –  Tilburg22 april 2019
tis leuk werk en je maakt klanten erg tevreden. vooral de sfeer is gezellig
On persoonlijk, enorme doorstroom
Senior Advisor (huidige medewerker) –  Maastricht19 april 2019
Teleperformance (maastricht). Ze geven niet om hun medewerkers en de doorstroom is enorm. Iedere week nieuwe collega’s en oude die snel verdwijnen.
Minpunten
Dure kantine
Studentenbaantje
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg2 april 2019
Idiaal als je studerende bent en nog geen hoge vasten lasten hebt. Verder is het bedrijf erg gericht op cijfer en hangt een echte call centrum sfeer. Alles wordt bijgehouden en niks kan zomaar in overleg. Er is weinig ruimte voor ontwikkeling of doorgroei mogelijkheden. Het is lopende band werk met weinig uitdaging. Veel doen maar weinig betaald krijgen.
Brutaal
Verkoop (voormalige medewerker) –  Zoetermeer26 maart 2019
Je word erg brutaal benaderd als je meer weet dan hun.
En je word erop afgerekend als je nog werkt.
productief maar met regels
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Zoetermeer20 maart 2019
Ze zijn erg streng op de regels die er zijn wat goed is uiteraard. De trainingen die je krijgt spreken voor zich maar krijg je wel gewoon doorbetaald.
Wel moet je je contract goed doorlezen omdat daar belangrijke dingen in staan over het dienstverband.
Teleperformance Zoetermeer is zo slecht nog niet
Business Unit Manager (huidige medewerker) –  Zoetermeer19 maart 2019
Voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Goede bedrijfscultuur en informele werksfeer.
Pluspunten
Flexibiliteit en vrijheid
Minpunten
Secundaire arbeidsvoorwaarde
Angstcultuur
Supervisor (voormalige medewerker) –  Maastricht12 maart 2019
Bij dit bedrijf heerst een angstcultuur. De top van het Benelux bedrijf is te triest voor woorden. Totaal ongeloofwaardig. De CEO is een dominante man die compleet in zijn eigen wereld leeft. Wanneer hij een bezoek brengt wordt alles aan kant gemaakt en zo laat hij zich gewoon flessen. Het kereltje wat verantwoordelijk is voor de operatie heeft totaal geen kaas gegeten van leiderschap en is niet slim. Klanten en medewerkers worden opgelicht door dit bedrijf. GA HIER NOOIT WERKEN.
Pluspunten
Minpunten
Angstcultuur, dictatoriaal management, boevenbende
Raar bedrijf met vriendjespolitiek
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle15 februari 2019
Mensen die net een maand in dienst zijn worden zomaar omhoog getild naar een hogere functie (waarschijnlijk door vriendjespolitiek).

Mensen die echt de kennis hebben en al jaren werken voor dit bedrijf krijgen geen eerlijke kansen.
Pluspunten
Minpunten
alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Teleperformance gesorteerd op locatie