Teleperformance Reviews

171 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 17.558 reviews
Stressvolle baan
Customer servicemedewerker, project KPN (voormalige medewerker) –  Tilburg21 januari 2019
Erg stressvol werk, waarin veel van je verwacht wordt, de werkdruk is er hoog en allerminst prettig. Verkopen vindt ik niet prettig aan de telefoon, tijdens het sollicitatiegesprek werd aangegeven dat dit ook niet hoefde, maar dit veranderde na een jaar en toen was het vanuit hogerhand bepaald dat je wel moest gaan verkopen (gedwongen)
Pluspunten
makkelijk bereikbaar met ov
Minpunten
stressvol werk
De meest onethische werkgever ooit
Callcenter agent (voormalige medewerker) –  Zoetermeer12 januari 2019
Teleperformance heeft als enige doel om mooie cijfers te maken. Soms proberen de supervisors je nog het gevoel te geven dat je meer dan alleen een nummer bent, maar hier prik je zo doorheen. Dit komt omdat de supervisors hier ook niks aan kunnen veranderen. Elke werknemer die daadwerkelijke in het callcenter werkt zit in hetzelfde schuitje. Een collega bij TP en goede vriend van mij is overleden toen ik daar werkte. Ik heb toen gevraagd om verlof, maar dat zat er niet in. Teleperformance moet namelijk naar de opdrachtgever alles verantwoorden. De supervisors kunnen je niet zomaar verlof geven, omdat dit allemaal lastig gaat. Ze hebben met toen maar op no show gezet, wat wil zeggen dat ik dus zogenaamd niet ben komen opdagen zonder overleg. Ze gaan er vanuit dat je volgende dag gelijk weer op het werk verschijnt. Totaal geen inlevingsvermogen. Je kunt het de supervisors aan de andere kant ook niet verwijten. Ze worden gedwongen door weer hun leidinggevenden, maar het laat wel zien hoe dit bedrijf het met haar werknemers voor heeft. Bovendien staan er altijd vacatures open bij dit bedrijf. Het is één grote draaideurconstructie. Elke week worden er nieuwe enthousiaste werknemers opgeleid niet wetende wat ze te wachten staat, terwijl er tegelijkertijd weer een heleboel mensen ontslag nemen. Verder over het werk inhoudelijk. Het is heel saai eentonig. Er wordt erg veel gehamerd op die target, maar de supervisors zelf zijn nooit in staat zijn geweest sales te maken. Het is namelijk ook lastiger dan zij het doen voorkomen. De supervisors zijn ook niet erg professioneel. Je moet sommige  meer... van hun wel 10x iets vragen voordat er iets van komt. Ga niet bij dit bedrijf werken, behalve als je echt niets anders hebt kunnen vinden.  minder
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Teveel om op te noemen
Slecht georganiseerd callcentre
Diverse functies (huidige medewerker) –  Tilburg8 januari 2019
Knijpt alle medewerkers uit en waardeert deze niet. Het verloop is 125% op jaarbasis en dat zegt eigenlijk alles. Snel makkelijk een tijdelijke baan vinden prima maar ga daarna weer zo snel mogelijk weg!
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
De collega's maken het werk super
Senior Advisor iOS (huidige medewerker) –  Maastricht4 december 2018
Ik werk nu al ruim 3 jaar voor Teleperformance. De eerste 1,5 jaar in Griekenland en dan nu de laatste 1,5 jaar in Maastricht. Beide zijn precies hetzelfde kwa management. Als je bevriend bent met het management kom je ver maar mocht dat dus niet het geval zijn gaat het zeker wel moeilijker worden. Ik werd nogal afgerekend op het punt dat mijn weerstand nogal laag was.
Pluspunten
Leuke collegas.
Minpunten
Geen weekend.
Slecht bedrijf om voor te werken
Caribbean experience (voormalige medewerker) –  Zoetermeer en suriname27 november 2018
Caribbean experience was een hel. Slecht beleid, contractbreuk gepleegd, dreigementen. Keihard werken voor 500 eu bruto per maand op basis van 40 uur!!!!!!!!!! Teleperformance zoetermeer wist hiervan af en deed helemaal niks. Er zijn ex collegas die emotionele en financiele schade hebben geleden. Die konden het niet meer aan en zijn binnen no time weer vertrokken. Het leek wel eem regime. Zonder pardon word je eruit geschopt als je het niet eens bent met hun regels en je mening deelt. Vervolgens krijg je een rekening van Teleperformance. Het was te mooi om waar te zijn. Teleperformance denkt alleen aan cijfers bezuinigen en winst maken. Agents stellen niks voor in hun ogen, je bent maar een nummer.
Pluspunten
Alleen de agents en samsung feest
Minpunten
Slecht betaalt, werkdruk is hoog, contractbreuk, afspraken niet na komen, eenmaal in suriname word je aan je lot overgelaten, je mag niks vragen of je mening delen word je namelijk niet in dank afgenomen
Super Firma mit Relocation Package
Canada Goose Advisor / Customer Service Rep (voormalige medewerker) –  maastricht20 november 2018
1A Fimenkultur
Relocation Package vorhanden
sehr nette Führungsebene
zum Einstieg ins Geschäft ist die Firma zu empfehlen
Leuke werksfeer met leuke mensen die je graag helpen
Technical Support Engineer (voormalige medewerker) –  Maastricht17 november 2018
Bij deze werkgever heb ik incidenten opgelost op het gebied van internet, telefonie en TV. Daarnaast heb ik Sales gedaan door producten en diensten op een interessante manier aan te bieden aan klanten middels communicatie.
slechte werkgever
agent (voormalige medewerker) –  Tilburg29 oktober 2018
het is saai werk, waar heel veel druk ligt op je target, niemand wil er graag werken. er is weinig begrip voor je privé en de dagen en roosters zijn echt onmogelijk!
Pluspunten
Minpunten
lange dagen, geen goede sfeer, moeilijk te combineren met je leven thuis
super collega's, menagement is zwak
CALLCENTER MEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Zoetermeer25 september 2018
ik heb hier voor 2 jaar met redelijk plezier gewerkt. op een gegeven moment word het wel irritant dat het bedrijf van 8 uur s'ochtends tot 10 uur s'avonds open is en je werktijden hier in kunnen vallen maar dat accepteer je want het hoort erbij. het menagement daar is echt zwak. veel onduidelijkheid en je wordt meer behandeld als een nummertje op papier dan als een daadwerkelijk persoon.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
salaaris/werktijden/menagement
De echte oorzaak zit aan de top!
Medewerker (voormalige medewerker) –  Nederland15 augustus 2018
Werkelijk nog nooit zo’n houtjes-touwtjes bedrijf meegemaakt. Alles moet altijd worden opgeruimd (lees mensen) omdat Teleperformance niet in staat is pragmatisch te werken. Alle problemen worden altijd verlegt naar de werknemers terwijl de huidige CEO en COO zo blind zijn geworden omdat ze te lang op die plek zitten. Als je werkelijk een bedrijf bestuurt, moet je kunnen inzien dat de problemen die ontstaan onder jouw regime, vaak ook bij jou beginnen. Afspraken die sales met de klanten van Teleperformance maken, zijn niet realistisch of worden alleen op papier nagekomen en zo houden zede klanten voor de gek. Alles voor geld! Dossiers worden nooit opgebouwd, tenzij ze van je af willen. Geen geld voor opleiding of doorgroei. En zelfs goeie initiatieven die wereldwijd een succes zijn, worden in Nederland weggelachen omdat ze het beter denken te weten. Evaluaties en plan van aanpak voor zieken worden gemanipuleerd. Er wordt gestrooid met vaststellingsovereenkomsten en je wordt onder druk gezet als je niet meewerkt of je mond open trekt.
niet leuk en vriendjes politiek
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht15 augustus 2018
in de nesting dragen ze je op handen maar daarna wordt je voor de ratten gezet en sop het je maar uit
Pluspunten
Minpunten
alles
goede werksfeer in een internationaal team
Customer Service Medewerker (voormalige medewerker) –  Athene9 augustus 2018
goede werksfeer in een internationaal team. teamwork staat hoog.
Geen aanrader
Agent (voormalige medewerker) –  Maastricht4 augustus 2018
Teleperformance raad ik niemand aan, slechte salaris , hard werken en er wordt alleen op de sales gefocust, uit mijn ervaring toen ik zwanger werd kreeg ik geen contract verlenging ook nog eens racisme.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Teleperformance
De sfeer op de vloer met de collegas was heel leuk alleen t management is heel slecht bezig
Callcenter agent inbound (voormalige medewerker) –  Zoetermeer25 juli 2018
Tp in Suriname is een regelrechte ramp. Niks klopt met wat er eerst was afgesproken. Het management in Suriname is ronduit te triest voor woorden. Het lijkt daar wel eem regime. De meeste mensen komen binnen no time terug met hoge kosten die ze moeten terugbetalen. Was eerder een slaven experience. Heel jammer dat ook TP in Zoetermeer hier niks aan doet.
Pluspunten
De collegas in zoetermeer voc en in suriname
Minpunten
Lage loon min 500 bruto, management
nvt
Agent Callcenter Medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer27 juni 2018
Is een heel leuk bedrijf om te werken maar de sfeer is heel erg wisselvallig.
Pluspunten
ja
Minpunten
nvt
Bedrijf waar je niet wil en zou moeten werken
Agent (voormalige medewerker) –  Maastricht13 juni 2018
- zeer laag salaris.
- verhoging middels Performance Appraisle, waarbij je misschien 1,3% verhoging haalt.
- Geen CAO
- Geen Pensioensregeling voor agents, alleen voor straf.
- Geen doorgroeimogelijkheden. Ze hebben nu al teveel straf.
- interne communicatie is zeer slecht, en dit voor een communicatie bedrijf.
- Geen sociaal leven door slechte roosters.
- Geen 40 uren contracten alleen 32/40 of 23/32.
- veel doorstroom van medewerkers. Meeste werken er nog geen 3 maanden.
- houden zich niet aan de beeldschermtijden wet. Werkt vaker meer dan 2 uur achter elkaar voor een scherm.
- zoeken de grenzen van de wet op.
- je voelt je er een nummertje en geen persoon
- eten in kantine is duur voor een bedrijfs kantine.
- als je met de auto komt word er 35 euro van je loon ingehouden voor de parkeerplek. Kilometer vergoeding is te laag. Openbaar vervoer wordt volledig vergoed.
- bij Ziggo word heel erg druk gezet op sales. Terwijl het een technisch project is.

Ik spreek in deze uit eigen ervaring heb er 9,5 jaar gewerkt en in de ondernemingsraad van Teleperformance gezeten.
Pluspunten
Minpunten
te laag salaris, te weinig uren, hoge werkdruk. geen CAO en geen pensioenregeling
N/a
Front Line Service (voormalige medewerker) –  SM FIESTA8 juni 2018
It would be best if you are the one to work there rather than I would talk about my experience because somehow I dont want anything coming from me would rather have you experience work in here
callcenter medewerker
Call agent outbound (voormalige medewerker) –  Tilburg19 april 2018
Teleperformance is een leuk bedrijf om intern door te groeien.
technisch support representative (voormalige medewerker) –  Maastricht13 april 2018
slechte rooster regelingen, weinig mogelijkheid tot aanpassing en moeilijk met persoonlijk leven
Leuk bedrijf maar je moet de juiste mensen kennen
Salesmanager (huidige medewerker) –  Maastricht, Tilburg en Zoetermeer12 april 2018
Ik heb er altijd met heel veel plezier gewerkt.
Maar nu zijn er bepaalde zakelijke besluiten genomen waar ik me niet achter kan stellen.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
omgang van bovenaf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Teleperformance gesorteerd op locatie