Video afspelen via YouTube-knop
Teleperformance
Bekijk alle 23.440 reviews
Teleperformance is een leuk bedrijf, het richt zich vooral op sales
Ik he het erg naar me zin gehad bij teleperformance omdat ik met gezellige mensen werkten waardoor de dag heel snel ging.
gesloten werkomgeving in open kantoor
Eentonig werk
Karige arbeidsvoorwaarden

Minimumloon, geen pensioenvoorziening

Jouw wereldje bestaat uit een beeldscherm, headphone en produktiescherm.

Onregelmatige werktijden niet in verhouding met vrije tijd

Zeer aardige collegae cq management.die tot het uiterste wilden gaan om mij voor het bedrijf te behouden.
Een kritische review
Ik was begonnen bij een van de grotere projecten, een producent van dure elektronica, je bent niet eens in dienst van de fabrikant maar van Teleperformance. De fabrikant wil niet in het gebouw genoemd worden, ze hebben dus niet eens een naamplaatje bij de receptie. Dit heeft te maken met bedrijfsgeheimen, maar ook met matige dienstverlening en ze willen niet aan anderen laten weten, dat ze samenwerken met een van de meest ongewaardeerde werkgevers van Nederland, namelijk Teleperformance. Het project begon goed en was redelijk te doen, salaris aan de lage kant, maar oké. Als je gaat vergelijken wat je moet doorstaan met klanten, dan moet je eigenlijk een flinke loonsverhoging krijgen. Tijden waren zeer onregelmatig, je moest zowel in de avonden werken tot 20:00, als in de weekenden en op feestdagen. Toeslag op de onregelmatige uren zijn ook te laag. Als ze mensen nodig hebben, dan vragen ze elk project of ze mensen kunnen missen, als ze mensen teveel hebben, dan gaan ze je overplaatsen, zoals bij mij.

Ik werd overgeplaatst naar een ander project met als reden, dat ik er niet veel zin had ofwel matige motivatie. Waarom? Omdat ik teveel achterover leunde met mijn stoel? Ik werd voorgesteld aan een andere supervisor. Mijn eerste indruk van deze beste man was niet goed, sprak slecht Nederlands. Van mijn oude supervisor moest ik net gekleed zijn ofwel in pak. Dat heb ik toen ook gedaan, maar tijdens het gesprek leek het wel alsof hij totaal geen interesse had om mij aan te nemen. Zijn enige interesse was wanneer ik kon begonnen. Dit project was nog klein en was in het begin echt
 - meer...
Pluspunten
Zie beschrijving
Minpunten
Zie beschrijving
Saaiste 2 jaar van mijn leven
Ongevarieerd voorgekauwd robotwerk. Als ze je minder konden betalen deden ze dat. Management doet interessant en zogenaamd sympathiek. Tot je een keer iets van ze nodig hebt, dan kan er ineens niets meer en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Je wordt op alles gecontroleerd alsof je nog op de middelbare school zit.
Sales gericht bedrijf doel: targets halen.
Makkelijk bereikbare locatie. Sfeer is informeel. Leuke collega's. Helaas is er geen duidelijke lijn tussen de verschillende leidinggevenden waardoor af en toe sprake is van miscommunicatie. Wel een bedrijf waar het draait om targets halen. Haal jij dit niet is het helaas einde contract tenzij jij goede vrienden bent met de teamleiders. Dan is er sprake van vriendjespolitiek.
Pluspunten
Vakantiegeld, leuke collega's
Minpunten
Flexibel, werkdruk
Geen prettige organisatie
Je hebt weinig vrijheid in je functie en het is slecht betaald.
Eentonig
Geen uitdaging, erg eentonig. Voor de rest ontwikkel je jezelf niet.
Slechtste werkgever ooit.
Slechtste werkgever ooit. Signalen van mensen uit andere vestigingen waren identiek. Doe jezelf een plezier en start er niet....
Call After Call
modern en vriendelijke sfeer en goede collegialiteit.
Weinig tot geen doorgroei mogelijkheden wegens verzadiging functies.

Als agent heb je vaak een Call After Call dag waardoor je veel stress ervaart en je na een werkdag ook helemaal "op" bent.

Bedrijft heeft interne beperkte catering: Broodjes, snacks, etc.
Niet aan beginnen
Nemen alles aan wat een headset past. Traffic en teamcoaches menen dat ze boven alles en iedeeen staan en laten dit ook duidelijk merken.
Beoordeling
Sv's zijn alleen aardig en begripvol met agents die ze graag mogen. Van collega's krijg je meer mee dan de begelijders, die zijn er alleen om jou te beoordelen op gesprekken dat niet goed gegaan is.
Pluspunten
Gezellige Agents
Minpunten
Geen goed Begeleiding
Zooitje
Ongeïnteresseerde indruk. Je bent hier een nummer.
Ga er niet werken!
Voor gezellige en spontane collega's moet je bij Teleperformance zijn. Echter niet voor goed management dat de werknemer serieus neemt. Je bent een nummer en het is er net een kleuterklas. Het salaris is laag en er zijn geen goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Er is alleen oog voor hoeveel calls je op een dag verwerkt. Ook of je iets hebt verkocht, al ben je helpdeskmedewerker een geen telefonisch verkoper. Wanneer het heel druk is dan bellen de supervisors zelf niet mee (dat doen ze trouwens nooit) maar staan ze je achter je stoel op te jagen en "Kom op, kom op kom op" te blèren.

Officieel moest je vragen om naar de WC te mogen. Als je langer wegbleef dan 3 minuten dan kreeg je dat te horen.

Iemand die die dag ziek werd mocht niet eerder naar huis. Ik heb 2 keer meegemaakt dat een zieke collega had gevraagd eerder naar huis te mogen. Toen het rustig bleek te zijn die dag, werden er mensen naar huis gestuurd, maar niet die mensen die ziek waren. Een keer mocht ik eerder naar huis, en toen ik aangaf dat ik langer wilde blijven en dat ze degene die ziek was beter naar huis konden laten gaan toen wilden ze daar niet van horen. Een paar andere collega's die, nota bene op advies van de dokter, nog niet mochten werken, moesten zo snel mogelijk aan de slag. Een risico, want wat zij hadden was besmettelijk.

Toen een vriend overleed en ik die dag niet was komen werken kreeg ik te horen dat ze het erg vonden dat een vriend van me was overleden, maar dat er toch calls moeten worden opgenomen. Ik moest die middag terugbellen om te kijken wanneer ik die dag kon inhalen. Alhoewel
 - meer...
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Management en supervisie
interessanter Job - nette Kollegen
interessanter Job - nette Kollegen
gutes Betriebsklima

Niederlande, daher sehr Fahrradfahrer-freundlich
Was prima
Ik heb er met veel plezier gewerkt voor hun project X. De sfeer was goed, de collega’s leuk en het werk was uitdagend. De minpunten waren het minimum salaris en het feit dat er geen pensioenopbouw was. Dat zijn ook de redenen dat ik er niet meer werk. Als dat beter was geweest was ik waarschijnlijk nooit weggegaan want ik werkte er met veel plezier
uiteindelijk ben je maar een nummer
wanneer je solliciteert is alles mogelijk, maar wanneer je aan de slag bent. blijkt dat er enkel loze beloftes gedaan zijn. salaris is marktconform, nouniet echt het zit echt onder het gemiddelde, net boven minimum inkomen.
Pluspunten
toffe collega's
Minpunten
onregelmatig, druk van management om te salen
klantenservice
klachten behandeling zowel via de telefoon als de email
Leuk bedrijf
Werk er nu weer een langere tiid. Erg naar mijn zin. Goede supervisie en management. Leuke collega's. Als je je van je beste kant laat zien, zien ze potentie in je om door te groeien binnen het bedrijf.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Salaris
leuke werkomgeving met collega's alleen beleid niet fijn
het werk zelf was niet heel erg om te doen maar alle doelen die je moet behalen voor de maand zijn te hoog van verwachting waardoor je erg stressvol aan het werk bent.
Meh.
Deze baan was niks voor mij. Maar als je goed kan praten, snel kan verkopen en tegen werkdruk kan: dan is dit misschien wel wat voor jou. Ze willen vooral dat je de producten verkoopt, of je nou van 'klantenservice' of 'technische ondersteuning' bent. En als je dan een manager of teamleider zou willen worden, dan is dat ook een makkelijke mogelijkheid. Het nadeel is dat er weinig orde is in het management, en dat de computers/headset/etc. verouderd spul is.
Ambiente lavorativo positivo e operativo
E stata una esperienza positiva che mi ha lasciato un buon ricordo l'azienda e sempre stata puntuale nel pagamento dello stipendio e dei rimborsi. la mia manager e stata una persona preparata e attenta alle esigenze.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.