Video afspelen via YouTube-knop
Teleperformance
Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Teleperformance Carrières en werk

Over ons
Wat doen we?
Teleperformance handelt wereldwijd klantcontact af voor verschillende opdrachtgevers. In de Benelux doen we dat voor Samsung, Adobe, Ziggo, bol.com, Telfort, KPN en nog zo’n 20 mooie merken! Voor hen behandelen we het klantcontact per telefoon, mail, chat en nog meer andere kanalen. Vragen die jij bij ons kunt verwachten als klantcontact
 – meer... medewerker, kunnen gaan over online bestellingen, een storing op het netwerk, een vraag over apparatuur, dat is afhankelijk van het merk waarvoor je werkt.

De wereld aan je voeten

Bij ons kan de wereld aan je voeten liggen, je leert ontzettend veel, je kunt vaak invloed uitoefenen op je rooster (parttime of fulltime) en wordt je netwerk enorm uitgebreid dankzij de vele leuke collega’s die je cadeau krijgt.


Het beste voor de besten

We zijn een grote organisatie, in de Benelux werken ruim 3.000 mensen mee aan ons succes! Dat doen we vanuit verschillende locaties: Zoetermeer, Maastricht, Tilburg, Amsterdam en onze offshore locatie in Paramaribo, Suriname. Samen proberen we iedere dag het beste uit onszelf te halen. Dat doen we voor onze opdrachtgever, voor de klant, maar ook voor jezelf. Het is tenslotte heerlijk om mensen te helpen, het geeft gewoon een goed gevoel.


Plezier maken staat op de gedeelde 1ste plaats met hard werken

Iedere dag proberen we een Great Workday te laten zijn. Dat lukt niet altijd, dat zou ook onmenselijk zijn. Maar ons Great Workplace programma helpt enorm. We vinden het minstens zo belangrijk dat hard werken wordt afgewisseld met fun. Daarnaast worden er leuke activiteiten door collega’s onderling georganiseerd. Natuurlijk niet met al die 3.000 mensen, de nauwe contacten die je bij ons hebt, zijn met je collega’s van het project (merk) waarvoor je werkt.


Een deel daarvan leer je al snel kennen tijdens de training. Je start je carrière bij ons altijd met een betaalde training, ook vergoeden wij je reiskosten. De duur van de training is ook afhankelijk van het merk waarvoor je werkt.


Support functies bieden doorgroeimogelijkheden

Om zorgen dat al het klantcontact succesvol afge wikkeld kan worden onze klantcontact medewerkers, is er meer nodig dan een stoel, computer, een headset en een bak koffie. Er zijn dagelijks ruim 200 collega’s in de weer om ondersteunende werkzaamheden te verrichten, support functies noemen wij die. Stuk voor stuk specialisten die op verschillende afdelingen werken. Denk aan IT, kwaliteit, planning, recruitment, training, facilities, HR. Dat betekent dat er bij ons altijd ruimte is voor groei. Kom je bij Teleperformance Benelux werken, dan verwachten wij dat je hard werkt, dat doen je collega’s ook. Hard werken betekent ook vaak jezelf ontwikkelen. Op welk niveau jouw ambitie ook ligt, wij weten er raad mee. Of je twee jaar bij ons werkt of de rest van je leven, we halen er samen alles uit wat er in zit. Want zo werkt dat... geven en nemen. #peopleofTP
 – minder
Ga naar 'Waarom solliciteren'

Hoe is het om bij Teleperformance te werken?

3,4
Werk-privébalans
3,2
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,2
Doorgroeimogelijkheden
3,2
Management
3,4
Bedrijfscultuur

Wat zeggen de mensen over het leiderschap bij Teleperformance?

73%
van de medewerkers geven hun waardering over de prestaties van Daniel Julien als CEO
De CEO waardering is gebaseerd op 10.955 reviews

Welke vacatures zijn beschikbaar bij Teleperformance?

Beste werklocaties
3,0
Roermond
3,0
Tilburg
2,9
Maastricht
2,7
Zoetermeer
Meest populaire functies
3,1
Callcentermedewerker (m/v)
3,0
Support Engineer (m/v)
2,8
Medewerker Klantenservice (m/v)
2,8
Supervisor (m/v)
2,7
Technische Helpdesk Medewerker (m/v)

Teleperformance vacatures: