Telegraaf Media Groep

Telegraaf Media Groep Reviews

Leuke tijd totdat functie werd uitbesteed
Ook afhandeling bij ontslag door opheffing functie fantastisch geregeld.
Gezellig
Een mooi bedrijf met een mooie producten, werksfeer is goed. management heeft vaak oogkleppen op en kan maar 1 richting uitkijken, kom met goede argumenten aanzetten om verandering te kunnen voorstellen.
Gezellig, hardwerkend team
Werken bij de TMG is altijd een feestje. De werksfeer is super gezellig maar iedereen werkt er even hard. Er word vaak geïnvesteerd in leuke uitjes en trainingen. Doorgroeimogelijkheden zijn altijd aanwezig waardoor je nooit stil staat.
Minpunten
Werken via een uitzendbureau
Geweldig bedrijf!
Altijd met heel veel plezier gewerkt, wat wel blijkt uit de lange werkrelatie, zeer afwisselend en met leuke collega's. Echter door de vele veranderingen in de laatste jaren in burn-out terecht gekomen, waarna we afscheid van elkaar hebben genomen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Vele veranderingen laatste jaren
Werkomgeving
Leuk bedrijf om in te werken heb heb veel kunnen leren op het gebied van webdesign.
zelfstandig baantje
een zelfstandige baan vroeg in de ochtend. ideaal te combineren met school.
kranten bezorger
Heel vroeg op staan, de kranten voor 7 uur in de bus hebben liggen bij mensen, echter heb ik dit er bij gedaan bij me andere werk.
Pluspunten
salaris is prima
Prettige werkomgeving
Ik heb altijd met plezier gewerkt bij TMG.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat het mijn bedrijf was en ik was dag en nacht beschikbaar voor calamiteiten. Er heerste een prettige werkomgeving en ik werkte met fijne collega's. Sfeer rondom het werk was ook prettig waardoor de werkdruk als minimaal ervaren werd.
prachtige bijbaan
ik vind het heel goede bijbaan ik als jongen jonger dan 16 ik vind het geweldig
Pluspunten
krijg goed betaald
Minpunten
te vroeg
Leuke werksfeer met een competitieve sfeer
Werken bij de Telegraaf was fijn, om mijn sales skills verder te ontwikkelen, na een gegeven moment groei je verder dan je huidige positie. Leuke werkomgeving met leuke collega's. Het moeilijkste was om mijzelf uit te dagen na een tijdje. Iedere dag ''cold calling'' met targets die dagelijks moesten worden behaald.
Pluspunten
uitstapjes met sales team
Minpunten
eigen lunch mee
Zeer positieve en pro-actieve werksfeer
De eerste 4 jaar werkzaam geweest bij een bedrijfsonderdeel van TMG te weten Dichtbij.nl als Sr. Salesmanager buitendienst.

Dit was een zeer inspirerende tijd met veel mogelijkheid om jezelf en je medewerkers te ontwikkelen, coachen en het beste uit iedereen te halen.

Na de fusie met HC/HDC (werd later Holland Media Combinatie) is deze sfeer door gebrek aan duidelijkheid en verkeerde beslissingen door directie, aanzienlijk verslechtert.

Dagelijkse werkzaamheden bij Dichtbij.nl bestonden uit het aansturen van diverse teams met accountmanagers, het opleiden van Fieldsales Managers, het geven van trainingen, aansturen van commerciële binnendienst
Pluspunten
Veel vrijheid en daardoor veel successen behaald
Minpunten
Na de fusie heel veel onduidelijkheid
je eigen Toko beheren
Afspraak maken klanten bezoeken.
4 klanten per dag

veel sales trainingen gehad
Pluspunten
eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
meeting in Eindhoven
Uitstekende werkgever
Als je ergens 29 jaar werkt zegt dat niet alleen wat over jezelf (loyaal, tevreden en comfortabel) maar ook over de werkgever. Altijd met plezier naar mijn werk gegaan. Goede collega's. Op basis van gelijkwaardigheid en respect met alle lagen van de functies kunnen samenwerken.
Pluspunten
salaris secundaire voorwaarden
Minpunten
laatset jaren zwalkend beleid naar zoektocht verdienmodel
voor een fotograaf een geweldige werkgever
Uitstekende werkgever geweest gedurende 44 jaar,goede opleiding genoten,veel van de wereld kunnen zien.Prima arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor eigen initiatief
Goede, sociale werkgever
Holland Media Combinatie is onderdeel van TMG. Regiogerichte verslaggeving.
Goede werkomgeving
Ik heb hier veel geleerd, verschillende systemen, en verschillende werkzaamheden in de loop der jaren.

Ook heel veel verschillende collega's meegemaakt, sympathieke en mindere collega's.

Je moet alleen best veel presteren, ze verwachten veel van je.

De diverse werkzaamheden in de loop der jaren vind ik het leukste.

Ik heb er veel geleerd.
Pluspunten
goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
soms te streng, veel wordt er gelet op cijfertjes; je moet presteren.
Inspirerende redactiemedewerkers
Bijna 20 jaar heb ik voor het dagbladbedrijf gewerkt. Eerst nog voor de huis-aan-huisbladen van de toenmalige dagblad De Typhoon, ontstaan na de Tweede Wereldoorlog, uit het Zaans Verzet.
Een goede werksfeer, vriendelijk, maar ook uitdagend en inspirerend. Via een fusie ontstond de uitgever HDC. Deze is na enige tijd overgenomen door de Telegraafgroep. De voordelen van een grotere organisatie is dat je je horizon kan verbreden. Na een periode in de Zaanstreek en Waterland werkzaam te zijn geweest, heb ik enkele jaren intensief gewerkt in Kennemerland. Daarna volgde Alkmaar en werd ik vliegende keep voor 'de Kop' en West-Friesland.

De wereld van print heeft geleden onder de opkomst van internet. Tijden veranderen. Dat is goed! Ik blijf geloven in een goed nieuwsblad, die ook offline is te lezen. Het geeft de ogen en het hoofd rust en verbreed het perspectief. Lezers op internet zijn immers selectief.

Regeren is vooruitzien. De juiste visie hebben, ontbrak helaas wel eens bij de Telegraaf, maar over het algemeen ben ik positief.

De baan van redacteur/journalist is niet bijzonder moeilijk voor iemand die nieuwsgierig is, makkelijk contacten en verbindingen legt, dus verder denkt. Het leukste van het werk is deels de vrijheid, maar anderzijds ook de verplichting tijdig kopij klaar en compleet te hebben. Soms een hele uitdaging.
Pluspunten
Sinterklaaspaling
Minpunten
Geen idee.
Zelfstandig opererend in diverse functies
Ik kreeg de ruimte om mijn kwaliteiten in te zetten en te benutten waardoor een goede ontplooiingsmogelijkheid bestond.
Nu werkzaam in diverse functies en als galeriehouder en glaskunstenaar www.jeroenvandebrug.nl
Te lang geleden dat ik daar gewerkt heb
Afdeling is geheel veranderd. Nu werkt daar allemaal ander personeel dan in mijn tijd
Leuk Call Center
Hier heb ik veel geleerd op het gebied van administratie en Telefoon gebruik
Bedrijf in beweging
Momenteel zijn er roerige tijden bij TMG, de werksfeer wordt daar erg door beïnvloed.
Pluspunten
mooie merken
Minpunten
slechte werksfeer
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Telegraaf Media Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Telegraaf Media Groep gesorteerd op locatie