Telegraaf Media Groep Reviews

Geweldig bedrijf!
Secretaresse holdingstaf (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 maart 2019
Altijd met heel veel plezier gewerkt, wat wel blijkt uit de lange werkrelatie, zeer afwisselend en met leuke collega's. Echter door de vele veranderingen in de laatste jaren in burn-out terecht gekomen, waarna we afscheid van elkaar hebben genomen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Vele veranderingen laatste jaren
zelfstandig baantje
krant bezorger (voormalige medewerker) –  Biddinghuizen20 maart 2018
een zelfstandige baan vroeg in de ochtend. ideaal te combineren met school.
kranten bezorger
Krantenbezorger (voormalige medewerker) –  Gennep7 maart 2018
Heel vroeg op staan, de kranten voor 7 uur in de bus hebben liggen bij mensen, echter heb ik dit er bij gedaan bij me andere werk.
Pluspunten
salaris is prima
Prettige werkomgeving
TMG (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 januari 2018
Ik heb altijd met plezier gewerkt bij TMG.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat het mijn bedrijf was en ik was dag en nacht beschikbaar voor calamiteiten. Er heerste een prettige werkomgeving en ik werkte met fijne collega's. Sfeer rondom het werk was ook prettig waardoor de werkdruk als minimaal ervaren werd.
prachtige bijbaan
krantenwijk bezorger (huidige medewerker) –  lisse11 december 2017
ik vind het heel goede bijbaan ik als jongen jonger dan 16 ik vind het geweldig
Pluspunten
krijg goed betaald
Minpunten
te vroeg
Leuke werksfeer met een competitieve sfeer
Accountmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam4 oktober 2017
Werken bij de Telegraaf was fijn, om mijn sales skills verder te ontwikkelen, na een gegeven moment groei je verder dan je huidige positie. Leuke werkomgeving met leuke collega's. Het moeilijkste was om mijzelf uit te dagen na een tijdje. Iedere dag ''cold calling'' met targets die dagelijks moesten worden behaald.
Pluspunten
uitstapjes met sales team
Minpunten
eigen lunch mee
Zeer positieve en pro-actieve werksfeer
Sr. Salesmanager Buitendienst (voormalige medewerker) –  Nieuw-Vennep, H'sum, Utrecht, Amsterdam30 augustus 2017
De eerste 4 jaar werkzaam geweest bij een bedrijfsonderdeel van TMG te weten Dichtbij.nl als Sr. Salesmanager buitendienst.

Dit was een zeer inspirerende tijd met veel mogelijkheid om jezelf en je medewerkers te ontwikkelen, coachen en het beste uit iedereen te halen.

Na de fusie met HC/HDC (werd later Holland Media Combinatie) is deze sfeer door gebrek aan duidelijkheid en verkeerde beslissingen door directie, aanzienlijk verslechtert.

Dagelijkse werkzaamheden bij Dichtbij.nl bestonden uit het aansturen van diverse teams met accountmanagers, het opleiden van Fieldsales Managers, het geven van trainingen, aansturen van commerciële binnendienst
Pluspunten
Veel vrijheid en daardoor veel successen behaald
Minpunten
Na de fusie heel veel onduidelijkheid
je eigen Toko beheren
Media Adviseur (voormalige medewerker) –  Utrecht1 augustus 2017
Afspraak maken klanten bezoeken.
4 klanten per dag
veel sales trainingen gehad
Pluspunten
eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
meeting in Eindhoven
Uitstekende werkgever
Technisch medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 mei 2017
Als je ergens 29 jaar werkt zegt dat niet alleen wat over jezelf (loyaal, tevreden en comfortabel) maar ook over de werkgever. Altijd met plezier naar mijn werk gegaan. Goede collega's. Op basis van gelijkwaardigheid en respect met alle lagen van de functies kunnen samenwerken.
Pluspunten
salaris secundaire voorwaarden
Minpunten
laatset jaren zwalkend beleid naar zoektocht verdienmodel
voor een fotograaf een geweldige werkgever
Fotograaf (voormalige medewerker) –  Amsterdam West14 februari 2017
Uitstekende werkgever geweest gedurende 44 jaar,goede opleiding genoten,veel van de wereld kunnen zien.Prima arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor eigen initiatief
Goede, sociale werkgever
Verslaggever (huidige medewerker) –  Alkmaar14 januari 2017
Holland Media Combinatie is onderdeel van TMG. Regiogerichte verslaggeving.
Goede werkomgeving
Administratief medewerkster abonnementenafdeling (huidige medewerker) –  Amsterdam9 augustus 2016
Ik heb hier veel geleerd, verschillende systemen, en verschillende werkzaamheden in de loop der jaren.

Ook heel veel verschillende collega's meegemaakt, sympathieke en mindere collega's.

Je moet alleen best veel presteren, ze verwachten veel van je.

De diverse werkzaamheden in de loop der jaren vind ik het leukste.

Ik heb er veel geleerd.
Pluspunten
goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
soms te streng, veel wordt er gelet op cijfertjes; je moet presteren.
Inspirerende redactiemedewerkers
Huis-aan-huisbladjournalist voor diverse titels (voormalige medewerker) –  Alkmaar, Zaandam, Beverwijk en Purmerend30 juni 2016
Bijna 20 jaar heb ik voor het dagbladbedrijf gewerkt. Eerst nog voor de huis-aan-huisbladen van de toenmalige dagblad De Typhoon, ontstaan na de Tweede Wereldoorlog, uit het Zaans Verzet.
Een goede werksfeer, vriendelijk, maar ook uitdagend en inspirerend. Via een fusie ontstond de uitgever HDC. Deze is na enige tijd overgenomen door de Telegraafgroep. De voordelen van een grotere organisatie is dat je je horizon kan verbreden. Na een periode in de Zaanstreek en Waterland werkzaam te zijn geweest, heb ik enkele jaren intensief gewerkt in Kennemerland. Daarna volgde Alkmaar en werd ik vliegende keep voor 'de Kop' en West-Friesland.
De wereld van print heeft geleden onder de opkomst van internet. Tijden veranderen. Dat is goed! Ik blijf geloven in een goed nieuwsblad, die ook offline is te lezen. Het geeft de ogen en het hoofd rust en verbreed het perspectief. Lezers op internet zijn immers selectief.
Regeren is vooruitzien. De juiste visie hebben, ontbrak helaas wel eens bij de Telegraaf, maar over het algemeen ben ik positief.
De baan van redacteur/journalist is niet bijzonder moeilijk voor iemand die nieuwsgierig is, makkelijk contacten en verbindingen legt, dus verder denkt. Het leukste van het werk is deels de vrijheid, maar anderzijds ook de verplichting tijdig kopij klaar en compleet te hebben. Soms een hele uitdaging.
Pluspunten
Sinterklaaspaling
Minpunten
Geen idee.
Zelfstandig opererend in diverse functies
Chef Holl. Dagbl. Comb. Man. F.Z. en Gebouw beh. (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 mei 2016
Ik kreeg de ruimte om mijn kwaliteiten in te zetten en te benutten waardoor een goede ontplooiingsmogelijkheid bestond.
Nu werkzaam in diverse functies en als galeriehouder en glaskunstenaar www.jeroenvandebrug.nl
Te lang geleden dat ik daar gewerkt heb
Nieuwsreadcteur (voormalige medewerker) –  Amsterdam4 maart 2016
Afdeling is geheel veranderd. Nu werkt daar allemaal ander personeel dan in mijn tijd
Leuk Call Center
Medewerkster Callcenter (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH13 november 2015
Hier heb ik veel geleerd op het gebied van administratie en Telefoon gebruik
Bedrijf in beweging
Account Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH12 oktober 2015
Momenteel zijn er roerige tijden bij TMG, de werksfeer wordt daar erg door beïnvloed.
Pluspunten
mooie merken
Minpunten
slechte werksfeer
Gezellige werkomgeveing
Marketing/communicatie medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH16 september 2015
Leuk om een creatieve mailing te (laten) ontwikkelen zeker als die ook scoort.
Pluspunten
Goede sfeer en creatief team
Minpunten
slechte sfeer
Heb 27 jaar lang met veel plezier bij dit bedrijf gewerkt, goede sfeer, fijne collega's.
Commercieel medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam20 april 2015
Was voor twee dagen in de week werkzaam bij De Telegraaf. Werken bij dit bedrijf betekent dat je op alle fronten snel moet kunnen schakelen. Omdat De Telegraaf afhankelijk is van wat er in de omgeving (lees: wereld) gebeurt, kan het zijn dat door een gebeurtenis de hele krant opnieuw moet worden gemaakt. Soms moeten adverteerders dan op het laatste moment nog worden gebeld, met de mededeling dat zijn advertentie verschoven wordt of erger nog, helemaal niet doorgaat.

Deze onvoorspelbare toestanden maken het werk soms lastig, maar aan de andere kant ook weer leuk en dynamisch.

In de afgelopen 27 jaar heb ik er veel geleerd (met name ook op het commerciële vlak) en fijn gewerkt. Sfeer was goed en altijd fijne collega's gehad.
Pluspunten
Sociaal bedrijf, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Communicatie tussen afdelingen kon beter
Fijne samenwerking
kranten bezorger (voormalige medewerker) –  Kaatsheuvel, NB17 maart 2015
Erg gezellig onder elkaar met je collega's. Makkelijk contact met je leidinggevende.
Je krijgt waardering van de klanten dat je door weer en wind iedere ochtend de ochtend krant komt brengen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Telegraaf Media Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Telegraaf Media Groep gesorteerd op locatie