Takko Fashion Reviews

31 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 148 reviews
Gezellige werkomgeving,
Storemanager (huidige medewerker) –  Stadskanaal10 januari 2019
Takko is een sfeervolle familie winkel waar voor ieder wat wils te krijgen is!
Ook voor personeel zijn er goede doorgroeimogelijkheden.
Ikzelf ben 4 en half jaar geleden begonnen als Sales advisor en inmiddels ben ik werkzaam als Storemanager.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin omdat er een goede werksfeer hangt.
Voor de harde werkers is het een ideale werkomgeving omdat er altijd werk te doen is en er is geen moment dat je, je hier kunt vervelen.
Je bent bezig met de winkel in te richten en up to date te houden en daarnaast ben je constant met de klant bezig om deze een plezierig winkel uitje te gunnen.
Daarnaast coach ik mijn team om op deze manier het beste uit mijn team te halen en om zo een gezellige werksfeer te creëren.
Conclusie dus; een zeer gezellig bedrijf om bij te werken!
Pluspunten
Fijne werksfeer, veel klantcontact
Gezellige werksfeer leuk bedrijf
Storemanager (huidige medewerker) –  Den Helder9 januari 2019
Leuk bedrijf, gezellige collega's met afwisselend werk.
Goede doorgroei mogelijkheden. Ik ben begonnen als sales adviser en doorgegroeid naar store manager met een goede begeleiding vanuit het hoofdkantoor/ regiomanager. Er worden steeds nieuwe filialen geopend met leuke fashion!
Pluspunten
Personeelskorting
Productieve, fijne werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Zaandam7 januari 2019
Elke werkdag is weer een nieuwe ervaring rijker. Elke dag ziet er anders uit waardoor het werk ontzettend leuk blijft. Vracht uitpakken,een nieuwe collectie presenteren in de winkel en bovenal je klanten tevreden de winkel zien verlaten geeft voldoening. Takko is een hele fijne werkgever. Doorgroei mogelijkheden genoeg en alles is bespreekbaar. Ik ga elke dag weer met ontzettend veel plezier naar mijn werkplek en hoop hier nog heel lang van te mogen genieten.
Pluspunten
Fijne werkgever, doorgroei mogelijkheden, prettige werksfeer
Leuk bedrijf, fijne werksfeer
Teamleidster (huidige medewerker) –  Woerden7 januari 2019
Leuk bedrijf om voor te werken, het is er gezellig, ze zijn heel klantgericht en werken met structuur!
Er is genoeg uitdaging om je veder te ontwikkelen.
Er komt elke week nieuwe collectie binnen dus je kan al je creativiteit kwijt in Visual merchandising.
Kortom zoek je een leuke uitdaging met veel afwisseling en doorgroei mogelijkheden dan moet je bij Takko fashion gaan werken.
Pluspunten
Persooneelskorting, fijne werksfeer, doorgroei mogelijkheden.
Gezellige werksfeer, leuke collegas en genoeg doorgroeimogelijkheden!
Storemanager (huidige medewerker) –  Dronten7 januari 2019
Ik ben nu inmiddels bijna 5 jaar werkzaam bij takko fashion, begonnen als oproepkracht en met de jaren doorgegroeit naar storemanager, een functie die ik nog steeds met heel veel passie en plezier uitvoer. Takko fashion is een bedrijf waar ik tot op heden erg veel heb geleerd, waar voldoende doorgroeimogelijkheden zijn met een fijne werksfeer en leuke collega's. Iedere dag is anders en het werk is erg afwisselend.
Pluspunten
Flexibele werktijden, fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Heesch7 januari 2019
Na een aantal jaar terug te zijn bij Takko als filiaalmanager ervaar ik het bedrijf nog steeds als gezond, hard werken, leuke collega’s, goede collecties, vernieuwend en positief groeiend in klantgerichtheid.

Iedere dag is anders op de werkvloer, van uitpakken, visual merchandising tot verkopen, alles doe je met je eigen team, wat het heel leuk en afwisselend maakt.
Vreselijk bedrijf
Storemanager (voormalige medewerker) –  Oldenzaal29 december 2018
Als je geen kontkruiper bent moet je hier niet gaan werken. Als ze van je af willen gaan ze heel ver. Tot aan de rechtbank. Ze zijn al vaak in ongelijk gesteld. Maar dan is het leed al geschied. Ik heb het hier over rayonmanagers en personeelszaken.
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
Slecht bedrijf
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Noorden9 december 2018
DIT MOET JE NIET WILLEN!!!
Doe je zelf dit nooit aan!
Laat je niet in de verleiding brengen. Ze beloven veel en komen niets na.
Achter je rug kletsen en ongevraagt gesprekken op nemen.
Bescherm jezelf voor dit lot.
Pluspunten
Niet
Minpunten
Te veel
1 ster is al te veel voor dit bedrijf
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Drenthe6 december 2018
Dit is een prima bedrijf om te werken als je:

- van de achter de ellebogen en cultuur houdt
- je goed kunt liegen
- je het accepteert dat er gemaakte afspraken niet na gekomen worden.
- je veel te weinig uur loon krijgt voor verantwoordelijkheden.

En zo zijn er nog TIG dingen.
Pff... Voor mij NOOIT weer Takko!
Pluspunten
Noppes
Minpunten
Veel te veel verantwoordelijkheid voor minimumloon
Teleurstellend
Verkoopster/caissière (voormalige medewerker) –  Franeker5 december 2018
Supergemotiveerd ging ik aan de slag bij Takko. Dat was snel voorbij. De 1e dag al moest ik een training hebben maar daar had de bedrijfsleidster geen zin in. Ik moest het maar wat doorlezen en er wél voor tekenen dat ze me deze cursus had gegeven. Vervolgens geen zin om me kassa te leren. Wou ze zelf doen. Vreselijk dat ze ook handtekeningen vervalste van personeel. Liegen en beloftes niet nakomen. Als je haar daarop aansprak begon ze wat te lachen. Geen zin om je goed in te werken maar als het zo uitkomt wél verwachten dat je samen met nog een nieuw iemand die ook niks weet zelfstandig een dag draait incl afsluiten, administratie etc. Ik ben er nog steeds raar van. Had er zo'n zin in. Zo jammer dat een ongemotiveerde bedrijfsleidster zo'n leuke winkel om zeep helpt. Maar ja. De cijfers zijn goed schijnbaar.
Leuk en meedenkend bedrijf, fijne collega's
Sales Advisor (huidige medewerker) –  Oosterwolde4 december 2018
Bij Takko ben ik sinds een paar jaar werkzaam, begonnen als oproepkracht en ik heb inmiddels 25 uur in de week. Mijn werk als Sales Advisor vind ik erg leuk, het contact met klanten, maar ook qua inrichting in de winkel mag je van alles doen. VM is erg leuk en veranderd regelmatig. Bij Takko wordt je gehoord en er wordt met je meegedacht. Voor nieuwe ideeën staan ze altijd open. Elke werkdag ziet er weer anders uit en je hebt zeer zelden een dag bijna niets te doen. Eigen creativiteit staan ze zeker voor open.
Pluspunten
Vele verschillende werkzaamheden, klantcontact, zeer fijn team
Leuke omgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag28 september 2018
Het was een leuke omgeving om te werken. Ik kon met mijn collega's goed overweg, soms waren er wel paar min puntjes en was het niet altijd gezellig. Collega was niet altijd vrolijk naar mensen toe. Maar met de mensen waar ik goed overweg kon maakte het leuk. Er waren ook leuke klanten om mee te praten vooral de vaste klanten.
Pluspunten
Je was lekker bezig
Minpunten
Niet altijd vrolijke collega's
Super leuk en gezellig werk..
Filiaalleidster (huidige medewerker) –  Nederland7 juni 2018
Als 0 uren oproep kracht begonnen. Na enkele maanden doorgestroomd als filiaalleidster dit doe ik met erg veel plezier heb 3 top meiden bij mij in t team zitten . Communicatie is een belangrijke sleutel binnen bedrijf.
Structuur en orde is erg belangrijk
Ik maak alles bespreekbaar met de meiden iedereen kan alle taken uitoefenen
Inhangen van de kleding
Uitpakken van de goederen.
Aanspreken klanten
Doorpakken
Pluspunten
Alles en de personeelskorting is leuk meegenomen
Minpunten
Geen minpunten kunnen vinden
Gezellige werksfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Geldermalsen5 juni 2018
Een dag bij Takko was nooit het zelfde. Nieuwe kleding uitpakken, klanten helpen en de winkel netjes houden.
productieve werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Veendam10 november 2017
Een werkdag zag er altijd productief uit. We hadden veel artikelen om uit te pakken . Zoals o.a kleding en sierraden en tassen. Van de artikelen moest de prijs bekeken worden of het klopte, labels aan de artikelen maken. En thema wanden maken en tafels . verder de huishoudelijke werkzaamheden en de kassawerkzaamheden
Deutsche Gründlichkeit
Regiomanager (voormalige medewerker) –  Oldenzaal22 september 2017
Bij Takko fashion heb ik veel geleerd op het gebied van werken met "Deutsche Gründlichkeit". Deze ervaring neem ik iedere dag mee.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Nunspeet21 april 2017
Zakelijke werkgever. Wat het werk leuk maakt zijn collega's en klanten.
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Dieren17 februari 2017
Visitekaartje van de winkel, klanten vriendelijk begroeten, klant in zoverre adviseren daarbij de kassavaardigheden. Vracht aannemen en controleren op vrachtbrief en prijscheck. Vracht uitpakken en op hangers hangen of vouwen. Winkel netjes houden en aanvullen, De winkel via VM inrichten.Etaleren, Balansen

Met veel werkplezier en een leuk team aan het werk zijn, en contact met de klant spreekt mij heel erg aan
gewoon gezellig.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ede11 mei 2016
lekker kletsen... leuke collega's en soms ook even hard werken.
Gezellige Collega's
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  boxtel6 oktober 2015
Het is een warm onthaal wat je krijgt bij Takko. Fijne collega's en fijne klanten. Je dag start met het openen van de winkel. Daarna gaat er een de administratie afhandelen en de ander verder in de winkel. Je staat met minimaal 2 collega's. Daarna gaat men verder met de vracht, het rechthangen en rechtleggen van de kleding en zorgen dat de winkel netjes is. Dit gaat de hele dag door, naast het klanten helpen. We worden getraint op het actief benaderen van klanten zodat er meer verkocht word en de klant met een fijn gevoel de winkel verlaat. Af en toe word de winkel verbouwd zodat het nieuw blijft ogen en het er netjes uit ziet.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Weinig uitdaging

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Takko Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Takko Fashion gesorteerd op locatie