Takko Fashion Reviews

48 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 213 reviews
Stilstaan is geen optie
Sales Advisor (huidige medewerker) –  Zevenbergen1 januari 2020
Heerlijk om weer te mogen werken voor Takko Fashion in Zevenbergen. Ben eerder werkzaam geweest paar jaar geleden, maar je merkt dat er veel is veranderd. Dit spreekt mij persoonlijk enorm aan. Commercie, targets/omzetten halen en relatiebinding middels VIPS ... love it. Een organisatie in beweging.Uiteraard prettige (nieuwe) collega's en samen hebben wij heel veel plezier in "werken". Dit resulteert in een goede balans, waardoor klanten ons waarderen om wie wij zijn en graag bij ons shoppen.
Waardeloos
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Blerick30 december 2019
Je bent maar een nummer! Geven je totaal geen vertrouwen. Luisteren niet naar je eventuele ideeën. Één grote kleuterschool!
Pluspunten
Minpunten
Alles
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Vriezenveen19 december 2019
Super leuk team, leuke kleding en een heel fijne sfeer om in te werken.
leuke winkel met betaalbare en trendy kleding voor het hele gezin.
Verkoopster kleding (voormalige medewerker) –  Heerenveen15 oktober 2019
leuke winkel met betaalbare en trendy kleding voor het hele gezin.
Slecht bedrijf
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zevenbergen10 oktober 2019
Ik heb hier gewerkt 2 jaar lang, maar kreeg daarna geen vast contract daar werken ze blijkbaar niet mee.
Verder heel slecht bedrijf, denken totaal niet aan de medewerkers.
Werkte er 38 uur, wat blijkbaar teveel was.
Geen aanrader
Storemanager (voormalige medewerker) –  Steenwijk30 juni 2019
Wordt slecht omgegaan met personeel. Alleen positief als je niets te zeuren hebt en je werk doet.
Salesadviser Takko Didam
Sales Representative (huidige medewerker) –  Didam3 maart 2019
Toen ik destijds op gesprek ging had ik niet verwacht aangenomen te worden. Ik, 50 jaar, de meiden tegenover mij 25+. Dacht die willen nooit met hun moeder werken. Maar dus wel!! Nu werk ik er alweer 4,5 jaar met heel veel plezier. Ik ben zeer blij met de kans die ik bij Takko gekregen heb. Het werk is afwisselend, en voor wie van lekker doorwerken en bezig binnen een team houd is het de ideale baan.
Pluspunten
Fijn team.
Fijne werksfeer en leuke collega's
Sales Advisor (huidige medewerker) –  Lichtenvoorde4 februari 2019
Ben bijna 1 jaar werkzaam als Sales Advisor bij Takko Fashion. Wat mij erg aanspreekt is het contact met de klanten, het geeft mij een voldoening wanneer de klant tevreden de winkel verlaat! Iedere dag is anders en het werk is zeer afwisselend; winkel openen, vracht uitpakken, kleding volgens vm inhangen, administratie, omprijzingen, balansen, ed. Fijne werksfeer met leuke collega's!
Pluspunten
Fijne collega's, klanten contact, personeelskorting
Fijne werksfeer,geen dag is hetzelfde
Storemanager (huidige medewerker) –  Nijkerk3 februari 2019
Al ruim 5 jaar werkzaam bij Takko en ga nog altijd iedere dag met plezier naar mijn werk. Iedere dag is weer een nieuwe "missie" en uitdaging om elke klant tevreden de winkel zien te verlaten en dat geeft een heerlijk en positief gevoel. Leuk team met fijne collega's die voor elkaar klaar staan.
Pluspunten
Hoge eetgeldvergoeding, leuke targets voor teamuitjes
Minpunten
Niet echt
Fijne gezellige werkomgeving
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Barneveld29 januari 2019
Sinds dat ik het bedrijf takko al ken vimd ik het een super leuk bedrijf met leuke kleding en ook altijd al als ik binnen kwam waren de werknemers heel gezellig en vrolijk dit sprak mij zo aan en daarom ben ik hier toen stage gaan lopen. Ik loop er nu bijna een jaar stage en heb het zeer zeker naar mijn zin. Toen ik een paar maanden hier nog maar liep werd er gevraagd of ik hier wou werkeb als weekend hulp nou geen twijfel aan en ik zei volmondig ja omdat een fijne werksfeer voor mij heel belangrijk is en dat hebben we hier zeker. Dus leuke collega's en leuk werk dat maakt het werken bij takko zo leuk en geen dag is hetzelfde
Pluspunten
Korting, leuke werksfeer, leuke collega's, vrolijk
Minpunten
Fijne werkomgeving & veel om te leren!
Stagiare (huidige medewerker) –  Heesch25 januari 2019
Ik loop stage bij Takko fashion Heesch, ik heb het super naar me zin & werk in een fijn tempo. Er word me super veel geleerd en uitgelegd. Fijne collega’s!
Fijn bedrijf om bij te horen
Storemanager (huidige medewerker) –  Doetinchem25 januari 2019
Takko vind ik een fijn bedrijf om bij te horen. Na een tijdje uit de running te zijn geweest gaf Takko mij een kans als sale advisor voor 12uur en nu 3 jaar verder ben ik Store manager! Dus doorgroeimogelijkheden krijg je zeker. We hebben leuke teams en de lijntjes met kantoor zijn kort als er wat is. Verder is je werk heel afwisselend, je pakt vracht uit, mag het inhangen, klanten helpen en adviseren, samen een nieuwe outfit vinden en de klant tevreden de deur uit zien lopen, dat is het leukste!
Pluspunten
Leuke personeels korting
Gezellige werkomgeving,
Storemanager (huidige medewerker) –  Stadskanaal10 januari 2019
Takko is een sfeervolle familie winkel waar voor ieder wat wils te krijgen is!
Ook voor personeel zijn er goede doorgroeimogelijkheden.
Ikzelf ben 4 en half jaar geleden begonnen als Sales advisor en inmiddels ben ik werkzaam als Storemanager.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin omdat er een goede werksfeer hangt.
Voor de harde werkers is het een ideale werkomgeving omdat er altijd werk te doen is en er is geen moment dat je, je hier kunt vervelen.
Je bent bezig met de winkel in te richten en up to date te houden en daarnaast ben je constant met de klant bezig om deze een plezierig winkel uitje te gunnen.
Daarnaast coach ik mijn team om op deze manier het beste uit mijn team te halen en om zo een gezellige werksfeer te creëren.
Conclusie dus; een zeer gezellig bedrijf om bij te werken!
Pluspunten
Fijne werksfeer, veel klantcontact
Gezellige werksfeer leuk bedrijf
Storemanager (huidige medewerker) –  Den Helder9 januari 2019
Leuk bedrijf, gezellige collega's met afwisselend werk.
Goede doorgroei mogelijkheden. Ik ben begonnen als sales adviser en doorgegroeid naar store manager met een goede begeleiding vanuit het hoofdkantoor/ regiomanager. Er worden steeds nieuwe filialen geopend met leuke fashion!
Pluspunten
Personeelskorting
Productieve, fijne werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Zaandam7 januari 2019
Elke werkdag is weer een nieuwe ervaring rijker. Elke dag ziet er anders uit waardoor het werk ontzettend leuk blijft. Vracht uitpakken,een nieuwe collectie presenteren in de winkel en bovenal je klanten tevreden de winkel zien verlaten geeft voldoening. Takko is een hele fijne werkgever. Doorgroei mogelijkheden genoeg en alles is bespreekbaar. Ik ga elke dag weer met ontzettend veel plezier naar mijn werkplek en hoop hier nog heel lang van te mogen genieten.
Pluspunten
Fijne werkgever, doorgroei mogelijkheden, prettige werksfeer
Leuk bedrijf, fijne werksfeer
Teamleidster (huidige medewerker) –  Woerden7 januari 2019
Leuk bedrijf om voor te werken, het is er gezellig, ze zijn heel klantgericht en werken met structuur!
Er is genoeg uitdaging om je veder te ontwikkelen.
Er komt elke week nieuwe collectie binnen dus je kan al je creativiteit kwijt in Visual merchandising.
Kortom zoek je een leuke uitdaging met veel afwisseling en doorgroei mogelijkheden dan moet je bij Takko fashion gaan werken.
Pluspunten
Persooneelskorting, fijne werksfeer, doorgroei mogelijkheden.
Gezellige werksfeer, leuke collegas en genoeg doorgroeimogelijkheden!
Storemanager (huidige medewerker) –  Dronten7 januari 2019
Ik ben nu inmiddels bijna 5 jaar werkzaam bij takko fashion, begonnen als oproepkracht en met de jaren doorgegroeit naar storemanager, een functie die ik nog steeds met heel veel passie en plezier uitvoer. Takko fashion is een bedrijf waar ik tot op heden erg veel heb geleerd, waar voldoende doorgroeimogelijkheden zijn met een fijne werksfeer en leuke collega's. Iedere dag is anders en het werk is erg afwisselend.
Pluspunten
Flexibele werktijden, fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Heesch7 januari 2019
Na een aantal jaar terug te zijn bij Takko als filiaalmanager ervaar ik het bedrijf nog steeds als gezond, hard werken, leuke collega’s, goede collecties, vernieuwend en positief groeiend in klantgerichtheid.

Iedere dag is anders op de werkvloer, van uitpakken, visual merchandising tot verkopen, alles doe je met je eigen team, wat het heel leuk en afwisselend maakt.
1 ster
Storemanager (voormalige medewerker) –  Oldenzaal29 december 2018
1 ster
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Noorden9 december 2018

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Takko Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Takko Fashion gesorteerd op locatie