Takko Fashion Reviews

37 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 164 reviews
Fijne werksfeer en leuke collega's
Sales Advisor (huidige medewerker) –  Lichtenvoorde4 februari 2019
Ben bijna 1 jaar werkzaam als Sales Advisor bij Takko Fashion. Wat mij erg aanspreekt is het contact met de klanten, het geeft mij een voldoening wanneer de klant tevreden de winkel verlaat! Iedere dag is anders en het werk is zeer afwisselend; winkel openen, vracht uitpakken, kleding volgens vm inhangen, administratie, omprijzingen, balansen, ed. Fijne werksfeer met leuke collega's!
Pluspunten
Fijne collega's, klanten contact, personeelskorting
Fijne werksfeer,geen dag is hetzelfde
Storemanager (huidige medewerker) –  Nijkerk3 februari 2019
Al ruim 5 jaar werkzaam bij Takko en ga nog altijd iedere dag met plezier naar mijn werk. Iedere dag is weer een nieuwe "missie" en uitdaging om elke klant tevreden de winkel zien te verlaten en dat geeft een heerlijk en positief gevoel. Leuk team met fijne collega's die voor elkaar klaar staan.
Pluspunten
Hoge eetgeldvergoeding, leuke targets voor teamuitjes
Minpunten
Niet echt
Fijne gezellige werkomgeving
Weekendhulp (huidige medewerker) –  Barneveld29 januari 2019
Sinds dat ik het bedrijf takko al ken vimd ik het een super leuk bedrijf met leuke kleding en ook altijd al als ik binnen kwam waren de werknemers heel gezellig en vrolijk dit sprak mij zo aan en daarom ben ik hier toen stage gaan lopen. Ik loop er nu bijna een jaar stage en heb het zeer zeker naar mijn zin. Toen ik een paar maanden hier nog maar liep werd er gevraagd of ik hier wou werkeb als weekend hulp nou geen twijfel aan en ik zei volmondig ja omdat een fijne werksfeer voor mij heel belangrijk is en dat hebben we hier zeker. Dus leuke collega's en leuk werk dat maakt het werken bij takko zo leuk en geen dag is hetzelfde
Pluspunten
Korting, leuke werksfeer, leuke collega's, vrolijk
Minpunten
Fijne werkomgeving & veel om te leren!
Stagiare (huidige medewerker) –  Heesch25 januari 2019
Ik loop stage bij Takko fashion Heesch, ik heb het super naar me zin & werk in een fijn tempo. Er word me super veel geleerd en uitgelegd. Fijne collega’s!
Fijn bedrijf om bij te horen
Storemanager (huidige medewerker) –  Doetinchem25 januari 2019
Takko vind ik een fijn bedrijf om bij te horen. Na een tijdje uit de running te zijn geweest gaf Takko mij een kans als sale advisor voor 12uur en nu 3 jaar verder ben ik Store manager! Dus doorgroeimogelijkheden krijg je zeker. We hebben leuke teams en de lijntjes met kantoor zijn kort als er wat is. Verder is je werk heel afwisselend, je pakt vracht uit, mag het inhangen, klanten helpen en adviseren, samen een nieuwe outfit vinden en de klant tevreden de deur uit zien lopen, dat is het leukste!
Pluspunten
Leuke personeels korting
Gezellige werkomgeving,
Storemanager (huidige medewerker) –  Stadskanaal10 januari 2019
Takko is een sfeervolle familie winkel waar voor ieder wat wils te krijgen is!
Ook voor personeel zijn er goede doorgroeimogelijkheden.
Ikzelf ben 4 en half jaar geleden begonnen als Sales advisor en inmiddels ben ik werkzaam als Storemanager.
Ik heb het altijd erg naar mijn zin omdat er een goede werksfeer hangt.
Voor de harde werkers is het een ideale werkomgeving omdat er altijd werk te doen is en er is geen moment dat je, je hier kunt vervelen.
Je bent bezig met de winkel in te richten en up to date te houden en daarnaast ben je constant met de klant bezig om deze een plezierig winkel uitje te gunnen.
Daarnaast coach ik mijn team om op deze manier het beste uit mijn team te halen en om zo een gezellige werksfeer te creëren.
Conclusie dus; een zeer gezellig bedrijf om bij te werken!
Pluspunten
Fijne werksfeer, veel klantcontact
Gezellige werksfeer leuk bedrijf
Storemanager (huidige medewerker) –  Den Helder9 januari 2019
Leuk bedrijf, gezellige collega's met afwisselend werk.
Goede doorgroei mogelijkheden. Ik ben begonnen als sales adviser en doorgegroeid naar store manager met een goede begeleiding vanuit het hoofdkantoor/ regiomanager. Er worden steeds nieuwe filialen geopend met leuke fashion!
Pluspunten
Personeelskorting
Productieve, fijne werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Zaandam7 januari 2019
Elke werkdag is weer een nieuwe ervaring rijker. Elke dag ziet er anders uit waardoor het werk ontzettend leuk blijft. Vracht uitpakken,een nieuwe collectie presenteren in de winkel en bovenal je klanten tevreden de winkel zien verlaten geeft voldoening. Takko is een hele fijne werkgever. Doorgroei mogelijkheden genoeg en alles is bespreekbaar. Ik ga elke dag weer met ontzettend veel plezier naar mijn werkplek en hoop hier nog heel lang van te mogen genieten.
Pluspunten
Fijne werkgever, doorgroei mogelijkheden, prettige werksfeer
Leuk bedrijf, fijne werksfeer
Teamleidster (huidige medewerker) –  Woerden7 januari 2019
Leuk bedrijf om voor te werken, het is er gezellig, ze zijn heel klantgericht en werken met structuur!
Er is genoeg uitdaging om je veder te ontwikkelen.
Er komt elke week nieuwe collectie binnen dus je kan al je creativiteit kwijt in Visual merchandising.
Kortom zoek je een leuke uitdaging met veel afwisseling en doorgroei mogelijkheden dan moet je bij Takko fashion gaan werken.
Pluspunten
Persooneelskorting, fijne werksfeer, doorgroei mogelijkheden.
Gezellige werksfeer, leuke collegas en genoeg doorgroeimogelijkheden!
Storemanager (huidige medewerker) –  Dronten7 januari 2019
Ik ben nu inmiddels bijna 5 jaar werkzaam bij takko fashion, begonnen als oproepkracht en met de jaren doorgegroeit naar storemanager, een functie die ik nog steeds met heel veel passie en plezier uitvoer. Takko fashion is een bedrijf waar ik tot op heden erg veel heb geleerd, waar voldoende doorgroeimogelijkheden zijn met een fijne werksfeer en leuke collega's. Iedere dag is anders en het werk is erg afwisselend.
Pluspunten
Flexibele werktijden, fijne werksfeer, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Heesch7 januari 2019
Na een aantal jaar terug te zijn bij Takko als filiaalmanager ervaar ik het bedrijf nog steeds als gezond, hard werken, leuke collega’s, goede collecties, vernieuwend en positief groeiend in klantgerichtheid.

Iedere dag is anders op de werkvloer, van uitpakken, visual merchandising tot verkopen, alles doe je met je eigen team, wat het heel leuk en afwisselend maakt.
Vreselijk bedrijf
Storemanager (voormalige medewerker) –  Oldenzaal29 december 2018
Als je geen kontkruiper bent moet je hier niet gaan werken. Als ze van je af willen gaan ze heel ver. Tot aan de rechtbank. Ze zijn al vaak in ongelijk gesteld. Maar dan is het leed al geschied. Ik heb het hier over rayonmanagers en personeelszaken.
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
Slecht bedrijf
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Noorden9 december 2018
DIT MOET JE NIET WILLEN!!!
Doe je zelf dit nooit aan!
Laat je niet in de verleiding brengen. Ze beloven veel en komen niets na.
Achter je rug kletsen en ongevraagt gesprekken op nemen.
Bescherm jezelf voor dit lot.
Pluspunten
Niet
Minpunten
Te veel
1 ster is al te veel voor dit bedrijf
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Drenthe6 december 2018
Dit is een prima bedrijf om te werken als je:

- van de achter de ellebogen en cultuur houdt
- je goed kunt liegen
- je het accepteert dat er gemaakte afspraken niet na gekomen worden.
- je veel te weinig uur loon krijgt voor verantwoordelijkheden.

En zo zijn er nog TIG dingen.
Pff... Voor mij NOOIT weer Takko!
Pluspunten
Noppes
Minpunten
Veel te veel verantwoordelijkheid voor minimumloon
Teleurstellend
Verkoopster/caissière (voormalige medewerker) –  Franeker5 december 2018
Supergemotiveerd ging ik aan de slag bij Takko. Dat was snel voorbij. De 1e dag al moest ik een training hebben maar daar had de bedrijfsleidster geen zin in. Ik moest het maar wat doorlezen en er wél voor tekenen dat ze me deze cursus had gegeven. Vervolgens geen zin om me kassa te leren. Wou ze zelf doen. Vreselijk dat ze ook handtekeningen vervalste van personeel. Liegen en beloftes niet nakomen. Als je haar daarop aansprak begon ze wat te lachen. Geen zin om je goed in te werken maar als het zo uitkomt wél verwachten dat je samen met nog een nieuw iemand die ook niks weet zelfstandig een dag draait incl afsluiten, administratie etc. Ik ben er nog steeds raar van. Had er zo'n zin in. Zo jammer dat een ongemotiveerde bedrijfsleidster zo'n leuke winkel om zeep helpt. Maar ja. De cijfers zijn goed schijnbaar.
Leuk en meedenkend bedrijf, fijne collega's
Sales Advisor (huidige medewerker) –  Oosterwolde4 december 2018
Bij Takko ben ik sinds een paar jaar werkzaam, begonnen als oproepkracht en ik heb inmiddels 25 uur in de week. Mijn werk als Sales Advisor vind ik erg leuk, het contact met klanten, maar ook qua inrichting in de winkel mag je van alles doen. VM is erg leuk en veranderd regelmatig. Bij Takko wordt je gehoord en er wordt met je meegedacht. Voor nieuwe ideeën staan ze altijd open. Elke werkdag ziet er weer anders uit en je hebt zeer zelden een dag bijna niets te doen. Eigen creativiteit staan ze zeker voor open.
Pluspunten
Vele verschillende werkzaamheden, klantcontact, zeer fijn team
gezellige werkomgeving
Teamleidster (huidige medewerker) –  Haaksbergen1 oktober 2018
Het is erg gezellig om te werken in de winkel. Het contact met de mensen is erg leuk.
Leuke omgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag28 september 2018
Het was een leuke omgeving om te werken. Ik kon met mijn collega's goed overweg, soms waren er wel paar min puntjes en was het niet altijd gezellig. Collega was niet altijd vrolijk naar mensen toe. Maar met de mensen waar ik goed overweg kon maakte het leuk. Er waren ook leuke klanten om mee te praten vooral de vaste klanten.
Pluspunten
Je was lekker bezig
Minpunten
Niet altijd vrolijke collega's
Super leuk en gezellig werk..
Filiaalleidster (huidige medewerker) –  Nederland7 juni 2018
Als 0 uren oproep kracht begonnen. Na enkele maanden doorgestroomd als filiaalleidster dit doe ik met erg veel plezier heb 3 top meiden bij mij in t team zitten . Communicatie is een belangrijke sleutel binnen bedrijf.
Structuur en orde is erg belangrijk
Ik maak alles bespreekbaar met de meiden iedereen kan alle taken uitoefenen
Inhangen van de kleding
Uitpakken van de goederen.
Aanspreken klanten
Doorpakken
Pluspunten
Alles en de personeelskorting is leuk meegenomen
Minpunten
Geen minpunten kunnen vinden
Gezellige werksfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Geldermalsen5 juni 2018
Een dag bij Takko was nooit het zelfde. Nieuwe kleding uitpakken, klanten helpen en de winkel netjes houden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Takko Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Takko Fashion gesorteerd op locatie