Tactus Verslavingszorg

Tactus Verslavingszorg Reviews

Interessante werkomgeving met veel vrijheid voor invullen van werk.
Elke dag is anders en veelal niet te voorspellen. Het werken is veelzijdig en uitdagend.
Pluspunten
Leuke en collegiale collega's.
Minpunten
Hoge werkdruk
Gemotiveerde collega's
Behulpzaam en gezellig team.
Je moet waken voor de pauzes die worden soms niet geheel benut. Dit ter gevolgen van een drukke cliënten groep.
Vreselijke organisatie veel onvrede en angstcultuur
Vreselijke organisatie veel onvrede en angstcultuur
Minpunten
Zooitje
Professionele en betrokken organisatie
Een professionele omgeving met veel ruimte om te leren en te ontwikkelen. Groei in de breedte is zeker mogelijk.

Plezierige werkomgeving waar collega's oog hebben voor elkaar.
Pluspunten
Ruimte om te leren en te ontwikkelen
Minpunten
Weinig promotiemogelijkheden
Gave doelgroep altijd uitdaging
Leuke werkplek als je affiniteit met de doelgroep hebt en tegen wat chaos kan.
Pluspunten
Doelgroep
Een uitdagende werkomgeving
Ik werk reeds 20 jaar in Harderwijk en heb een grote affiniteit met de Chronisch zieke patiënt. Ik heb dit werk als verpleegkundige altijd met veel passie gedaan. Sinds mijn diplomering als Physician Assistant in de Huisartsengeneeskunde, wil ik hier graag verder mee gaan.
Toch om deze baan zomaar los te laten, is nog wel een drempel.

De Sociale Verslavingszorg heeft mijn hart gestolen.
Pluspunten
De waardering vanuit de patiënten
Minpunten
De veranderingen in de zorg qua productie maken, ROMmen.
Interessante doelgroep, gemiddelde werkgever
De doelgroep bij Tactus is de doelgroep waar ik altijd mee heb willen werken. Het is interessant en dynamisch. Werksfeer is afhankelijk van de afdeling waar je werkt, voor mij altijd goed geweest, maar wel te weinig aandacht voor bepaalde zaken.
Pluspunten
Doelgroep
Minpunten
Weinig aandacht voor persoon
Leerzame, leuke en professionele werkomgeving
Tactus is een leerzame omgeving. Waar veel geïnvesteerd word in bijscholing. Ik werk met fijne collega's.
Ik heb mij kunnen ontwikkelen tot een goede sociotherapeut.
collegiale werkomgeving
Analyseren en oplossingen bedenken, waarbij kostenbewust zijn en kwaliteit de boventoon voeren. Ik verlies, met voldoende empathisch vermogen voor de klant, niet het belang van de zaak uit het oog
Jarenlange ervaring op een after-sales/serviceafdeling, consumentenbelangen, schadeafhandeling en projectadvies/uitvoering.

Werk graag met en voor mensen. Ben een teamleider, ambitieus, communicatief sterk, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel en ondernemend.
Wij hebben een gezellig team, daarnaast is het werk zelf ook heel leuk om te doen.
Samen de tent opbouwen, daarna alle spullen verzamelen die we nodig zijn voor bijvoorbeeld de cocktails. we werken altijd met twee of drietallen. een groepje loopt rond en maakt een praatje met de jongeren en laat ze inschrijven. De andere maken alcoholvrije cocktails bij de tent. We delen gadget's uit aan de mensen die zich bij ons inschrijven of aan het eind van de dag goed blazen. dit blazen gebeurt vaak aan het einde van de dag. Iedereen die onder de 18 is mag 0,0 promille blazen als je er boven blaast heb je teveel gedronken en krijg je geen gadget. Iedereen boven de 18 mag 0,2 promille blazen als je er boven blaast krijg je geen gadget. we sluiten samen de dag af en ruimen alles samen op.
Uitdagende afwisselende baan
Zowel de werksoort als de doelgroep zijn leuk, de werkzaamheden hebben voldoende uitdagein en afwisseling.
Pluspunten
leuke directe collega's
Minpunten
reorganisatie na fusering
Leuke werksfeer en erg leuke collegaś
Goed en degelijk bedrijf. Hier en daar loopt er wat scheef, maar dit is te wijten aan de bezuinigingen. Aanbod voor verdere ontwikkeling is prima.
Nachtwerk
Vaak chaotische bedrijfsvoering, geholpen door bezuinigingsronde. We maken er het beste van.
Minpunten
Communicatie
De leefbaarheid in een klinische vergroten, maakt het werken in de zorgsector erg mooi en waardevol
De persoonlijk begeleider taken ervaar ik als zeer waardevol en prettig. Er wordt dan nauw samen gewerkt met de cliënt en wordt er aan een vertrouwensrelatie gewerkt.
leuke werkplek waar ik veel heb kunnen leren en collega's voor elkaar klaar staan.
Moeilijkste van deze baan was dat je veelal dezelfde cliënten weer terug zag keren in het systeem. Met alle collega's goede relaties gehad en belangrijk was dat wij elkaar feedback durfden te geven over allerlei gebieden die op de werkvloer speelden. Op deze wijze werd er een hecht team gesmeed.

Dagen waren altijd verschillend. Er was wel een vast rooster waaraan iedereen zich diende te houden. Denk hierbij aan ontbijt en lunchtijden maar daaromheen kon er altijd van alles gebeuren. Zeer veel afwisseling.
Productieve gezellige werkomgeving
Veel ontwikkelingsmogelijkheden

Zelfsturend team

Contact met jongeren en ouders

Dynamisch, veelzijdig werk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tactus Verslavingszorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Tactus Verslavingszorg gesorteerd op locatie