Tactus Verslavingszorg Reviews

Een uitdagende werkomgeving
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Harderwijk9 september 2017
Ik werk reeds 20 jaar in Harderwijk en heb een grote affiniteit met de Chronisch zieke patiënt. Ik heb dit werk als verpleegkundige altijd met veel passie gedaan. Sinds mijn diplomering als Physician Assistant in de Huisartsengeneeskunde, wil ik hier graag verder mee gaan.
Toch om deze baan zomaar los te laten, is nog wel een drempel.
De Sociale Verslavingszorg heeft mijn hart gestolen.
Pluspunten
De waardering vanuit de patiënten
Minpunten
De veranderingen in de zorg qua productie maken, ROMmen.
Interessante doelgroep, gemiddelde werkgever
Casemanager (huidige medewerker) –  Zutphen9 mei 2017
De doelgroep bij Tactus is de doelgroep waar ik altijd mee heb willen werken. Het is interessant en dynamisch. Werksfeer is afhankelijk van de afdeling waar je werkt, voor mij altijd goed geweest, maar wel te weinig aandacht voor bepaalde zaken.
Pluspunten
Doelgroep
Minpunten
Weinig aandacht voor persoon
Leerzame, leuke en professionele werkomgeving
Sociotherapeut (huidige medewerker) –  Zutphen7 november 2016
Tactus is een leerzame omgeving. Waar veel geïnvesteerd word in bijscholing. Ik werk met fijne collega's.
Ik heb mij kunnen ontwikkelen tot een goede sociotherapeut.
collegiale werkomgeving
De Harense Smid (huidige medewerker) –  Oss13 oktober 2015
Analyseren en oplossingen bedenken, waarbij kostenbewust zijn en kwaliteit de boventoon voeren. Ik verlies, met voldoende empathisch vermogen voor de klant, niet het belang van de zaak uit het oog
Jarenlange ervaring op een after-sales/serviceafdeling, consumentenbelangen, schadeafhandeling en projectadvies/uitvoering.
Werk graag met en voor mensen. Ben een teamleider, ambitieus, communicatief sterk, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel en ondernemend.
Wij hebben een gezellig team, daarnaast is het werk zelf ook heel leuk om te doen.
Uitvoerder activiteiten (huidige medewerker) –  Zwolle, OV21 januari 2015
Samen de tent opbouwen, daarna alle spullen verzamelen die we nodig zijn voor bijvoorbeeld de cocktails. we werken altijd met twee of drietallen. een groepje loopt rond en maakt een praatje met de jongeren en laat ze inschrijven. De andere maken alcoholvrije cocktails bij de tent. We delen gadget's uit aan de mensen die zich bij ons inschrijven of aan het eind van de dag goed blazen. dit blazen gebeurt vaak aan het einde van de dag. Iedereen die onder de 18 is mag 0,0 promille blazen als je er boven blaast heb je teveel gedronken en krijg je geen gadget. Iedereen boven de 18 mag 0,2 promille blazen als je er boven blaast krijg je geen gadget. we sluiten samen de dag af en ruimen alles samen op.
Uitdagende afwisselende baan
Maatschappelijk werker volwassenen (voormalige medewerker) –  Harderwijk, GE16 januari 2015
Zowel de werksoort als de doelgroep zijn leuk, de werkzaamheden hebben voldoende uitdagein en afwisseling.
Pluspunten
leuke directe collega's
Minpunten
reorganisatie na fusering
Leuke werksfeer en erg leuke collegaś
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Zutphen14 november 2014
Goed en degelijk bedrijf. Hier en daar loopt er wat scheef, maar dit is te wijten aan de bezuinigingen. Aanbod voor verdere ontwikkeling is prima.
Nachtwerk
Toezicht meerdere wooncomplexen voor verslaafden (huidige medewerker) –  Enschede, OV6 oktober 2014
Vaak chaotische bedrijfsvoering, geholpen door bezuinigingsronde. We maken er het beste van.
Minpunten
Communicatie
De leefbaarheid in een klinische vergroten, maakt het werken in de zorgsector erg mooi en waardevol
Sociotherapeut (huidige medewerker) –  Zutphen, GE7 september 2014
De persoonlijk begeleider taken ervaar ik als zeer waardevol en prettig. Er wordt dan nauw samen gewerkt met de cliënt en wordt er aan een vertrouwensrelatie gewerkt.
leuke werkplek waar ik veel heb kunnen leren en collega's voor elkaar klaar staan.
Sociotherapeut (voormalige medewerker) –  Beneden-Leeuwen, GE16 juni 2014
Moeilijkste van deze baan was dat je veelal dezelfde cliënten weer terug zag keren in het systeem. Met alle collega's goede relaties gehad en belangrijk was dat wij elkaar feedback durfden te geven over allerlei gebieden die op de werkvloer speelden. Op deze wijze werd er een hecht team gesmeed.

Dagen waren altijd verschillend. Er was wel een vast rooster waaraan iedereen zich diende te houden. Denk hierbij aan ontbijt en lunchtijden maar daaromheen kon er altijd van alles gebeuren. Zeer veel afwisseling.
Productieve gezellige werkomgeving
Maatschappelijk werker (huidige medewerker) –  Apeldoorn, Zutphen e.o.1 maart 2013
Veel ontwikkelingsmogelijkheden
Zelfsturend team
Contact met jongeren en ouders
Dynamisch, veelzijdig werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tactus Verslavingszorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Tactus Verslavingszorg gesorteerd op locatie