T-Mobile Reviews

109 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 10.419 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
enorm toekomstgericht, zowel voor bedrijf als persoonlijke ontwikkeling
Coach Klantcontact (huidige medewerker) –  Arnhem12 november 2019
In de dynamische callcenterwereld is het de taak om zowel je medewerkers als opdrachtgevers kwaliteit te leveren. Er heerst een gezonde competitieve sfeer naar de business en ontwikkelkansen voor personeel. De open communicatie met aanmoediging op feedback is buitengewoon.
Pluspunten
ontwikkeling en uitdaging
Minpunten
geen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Professioneel en ambitieus bedrijf
Sr. Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Haarlem2 september 2019
Leuke werkdagen, veel goede leerervaringen opgedaan, en handige vaardigheden geleerd onder een solide bedrijfscultuur.
Pluspunten
Door werk betaald telefonabonnement en -kortingen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
klant #1
CORPORATE ENERGY MANAGER (voormalige medewerker) –  Den Haag5 augustus 2019
Supper snel bedrijf jonge uitdagende collega's met veel passie.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellig en eerlijk
Customer Service medewerker (huidige medewerker) –  Arnhem20 juni 2019
T-mobile is super leuk om voor te werken.
Super gezellig mensen en de meeste koppies staan de zelfde kant op en dat is de klant helpen met zijn of haar probleem.
De strakke kaders die gehanteerd worden dat ligt me niet.
Ik hou van kaders maar niet zo strak en streng zoals ik hier heb ervaren.
Het moeilijke is maar dat is tevens ook het leukste als je een boze klant kan helpen die zeer tevreden ophangt.
Pluspunten
Collega's
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke bedrijfscultuur
Business Controller a.i. (voormalige medewerker) –  Den Haag21 mei 2019
Door reorganisaties veel veranderen op het gebied van management in negatieve zin.
Wel een leuke bedrijfscultuur.
Pluspunten
gratis fruit
Minpunten
weinig doorgroei
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Strenge sfeer, maar ook wel gezellig
Inbound medewerker contactcenter (voormalige medewerker) –  Den Haag12 april 2019
Strenge sfeer op de werkvloer met veel toezicht van managers, kan wel gezellig zijn ook soms.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Product Manager
Product Manager (voormalige medewerker) –  Den Haag24 maart 2019
Geen prettige bedrijfscultuur. Medewerkers komen niet voor elkaar op. Veel medewerkers overspannen.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
T-Mobile is een mooi bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige werksfeer en het is ook lekker informeel.
Senior Accountmnager (huidige medewerker) –  Den Haag19 maart 2019
T-Mobile is een bedrijf dat erg flexibel is . Als Accountmanager Buitendienst ben je vrij om je eigen dag in te delen. als ik een dag geen afspraken heb bij klanten werk ik of vanuit huis of ik ga naar Den Haag naar kantoor. Ik kan daar overleg voeren met alle afdelingen die betrokken zijn bij al mijn lopende trajecten en al mijn te beheren klanten.
Het mooie binnen T-Mobileis dat collega's allemaal erg behulpzaam zijn en dat we echt 1 bedrijf zijn.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
een goed bedrijf om door te groeien en jezelf te ontwikkelen
Shop Manager (voormalige medewerker) –  Apeldoorn12 maart 2019
drukke dagindeling waarbij klantbeleving, sales, interactie met klanten en het behalen van targets prioriteit heeft.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
onregelmatig werk waarbij prive en zakelijk moeilijk te scheiden zijn
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Betrouwbaar
Shopadvisor (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 maart 2019
Een superleuke werkgever die heel transparant is naar zijn medewerkers
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werkgever
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Breda26 februari 2019
Leuk bedrijf om te werken met leuke en toffe collega's! Goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
Leuke bedrijfscultuur
Minpunten
Salaris
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
vele gezellige jaren gehad
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid29 januari 2019
vele gezellige jaren gehad.
Ik heb veel geleerd in dit v=bedrijf over telefonische verkoop. jarenlang met veel plezier gedaan
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige enthousiaste werksfeer
Marketing Manager (voormalige medewerker) –  Den Haag10 december 2018
Gedreven en professionele collega's die gaan voor het doel.
Altijd mooie en uitdagende projecten maar door de sfeer is het altijd leuk
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Voorloper op klantenservice-praktijk
Teammanager Klantenservice (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid5 november 2018
Snelkookpan op alle fronten, wat het voor mij aantrekkelijk maakte want je verveelt je geen moment en bent in staat om met een groep creatieve geesten ad hoc oplossingen te bedenken voor wat er op een dag misgaat binnen de organisatie-processen, projecten en natuurlijk bij klanten.
Pluspunten
Cooperatieve sfeer, diversiteit werkzaamheden, zelfstandigheid
Minpunten
Onvoorspelbaar, onzeker.
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Positief bedrijf
Webcare medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag30 september 2018
Fijne plek om te werken en mensen met kennis en ambitie zijn overal aanwezig
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Teleurstellend, stressvol, vervelend zwaar inwerktraject
Customer Service Medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven14 september 2018
Het inwerktraject is erg vervelend en saai waarbij word verwacht dat nieuwe medewerkers 15 e-learning testen doen en je helemaal vol word gestopt met allemaal loze informatie waar je tijdens het eigenlijke werk helemaal niks aan hebt.
Geen mogelijkheid om mee te luisteren tijdens de training, want er zijn geen splitters voor de headsets aanwezig.
Het betaald zeer slecht, namelijk maar 8,65 per uur en daar moet je overdreven veel voor doen.
De commentaren van de teamleiders op de gespreks en nawerktijden zijn irritant, want vaak zijn er klanten met gecompliceerde technische problemen en die kan je niet helpen binnen een telefoontje van 5 minuten.
De manier van informatie opzoeken is hopeloos ouderwets met een maar half werkend intranet systeem. Er word door hulplijnen continu verwezen naar troubleshoots voor klanten verwezen waarvoor helemaal geen werkmethodes zijn bedacht. Ook het "vraagbaak chatsysteem" werkt voor geen meter.
Er word gedaan of het binnen T-mobile allemaal koek en ei is. Maar veel klanten zijn teleurgesteld in het bedrijf en bellen met klachten, dus 9 van de 10x heb je geen leuke gesprekken helaas.
Je bent maar een nummertje voor de supervisie.
Zeer teleurstellend en ik ben blij dat ik daar weg ben.
Pluspunten
Het is niet lichaamsbelastend
Minpunten
Je werkt voor een bedrijf dat z'n klanten teleursteld
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 3Rapporteren
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Slechte werkomgeving binnen sales
Accountmanager new business (voormalige medewerker) –  Den Haag30 juli 2018
Slechte omgeving om te werken als je niet van harde targets houdt, je niet graag op 7 manieren gecontroleerd wilt worden op dagelijkse basis en je als een kind behandeld wilt worden.

Men maakt zich er drukker om de playstation die je kunt gebruiken dan de klanten waar je dagelijks mee moet sparren. Helaas is de cultuur teveel gericht op het binnen halen van target en minder op service verlenen. Ga jij meer service verlenen? Dan gaat dat dus ten koste van de callcijfers, target, online aanwezig zijn cijfers, funnel verwerking cijfers. Kortom, kies voor iets ander binnen de telecom.
Pluspunten
massagestoel die je kunt gebruiken, kosteloos.
Minpunten
lange werkdagen, weinig salaris en minimale bonussen
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Almelo18 mei 2018
Leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers en goede werkomstandigheden
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 6Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke tijd
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Eindhoven24 april 2018
Bij T-Mobile heb ik in de periode dat ik er heb gewerkt veel geleerd. Het is een erg leuk bedrijf om te werken en ik vond het altijd leuk dat het erg gericht is op resultaat. Dagelijkse kick-offs en evaluatie aan het einde van de dag over de behaalde resultaten.
Pluspunten
Erg gezellig en groot bedrijf
Minpunten
Lange dagen
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne tijd
Sales and retention employee (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 maart 2018
Zeer fijne management en collega's. Wat ik vooral waardeerde was dat het management direct actie ondernam bij ontevreden klanten.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Geen
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij T-Mobile. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

4,0
Gebaseerd op 10.419 reviews
54.146
43.309
31.862
2560
1542

Waarderingen per categorie

3,7Werk-privébalans
4,0Compensatie/Arbeidsvoorw.
3,5Doorgroeimogelijkheden
3,5Management
3,9Bedrijfscultuur