T-Mobile Reviews

105 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 9.592 reviews
Leuke bedrijfscultuur
Business Controller a.i. (voormalige medewerker) –  Den Haag21 mei 2019
Door reorganisaties veel veranderen op het gebied van management in negatieve zin.
Wel een leuke bedrijfscultuur.
Pluspunten
gratis fruit
Minpunten
weinig doorgroei
Strenge sfeer, maar ook wel gezellig
Inbound medewerker contactcenter (voormalige medewerker) –  Den Haag12 april 2019
Strenge sfeer op de werkvloer met veel toezicht van managers, kan wel gezellig zijn ook soms.
Product Manager
Product Manager (voormalige medewerker) –  Den Haag24 maart 2019
Geen prettige bedrijfscultuur. Medewerkers komen niet voor elkaar op. Veel medewerkers overspannen.
T-Mobile is een mooi bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige werksfeer en het is ook lekker informeel.
Senior Accountmnager (huidige medewerker) –  Den Haag19 maart 2019
T-Mobile is een bedrijf dat erg flexibel is . Als Accountmanager Buitendienst ben je vrij om je eigen dag in te delen. als ik een dag geen afspraken heb bij klanten werk ik of vanuit huis of ik ga naar Den Haag naar kantoor. Ik kan daar overleg voeren met alle afdelingen die betrokken zijn bij al mijn lopende trajecten en al mijn te beheren klanten.
Het mooie binnen T-Mobileis dat collega's allemaal erg behulpzaam zijn en dat we echt 1 bedrijf zijn.
een goed bedrijf om door te groeien en jezelf te ontwikkelen
Shop Manager (voormalige medewerker) –  Apeldoorn12 maart 2019
drukke dagindeling waarbij klantbeleving, sales, interactie met klanten en het behalen van targets prioriteit heeft.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
onregelmatig werk waarbij prive en zakelijk moeilijk te scheiden zijn
Betrouwbaar
Shopadvisor (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 maart 2019
Een superleuke werkgever die heel transparant is naar zijn medewerkers
Leuke werkgever
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Breda26 februari 2019
Leuk bedrijf om te werken met leuke en toffe collega's! Goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
Leuke bedrijfscultuur
Minpunten
Salaris
vele gezellige jaren gehad
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid29 januari 2019
vele gezellige jaren gehad.
Ik heb veel geleerd in dit v=bedrijf over telefonische verkoop. jarenlang met veel plezier gedaan
Gezellige enthousiaste werksfeer
Marketing Manager (voormalige medewerker) –  Den Haag10 december 2018
Gedreven en professionele collega's die gaan voor het doel.
Altijd mooie en uitdagende projecten maar door de sfeer is het altijd leuk
Voorloper op klantenservice-praktijk
Teammanager Klantenservice (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid5 november 2018
Snelkookpan op alle fronten, wat het voor mij aantrekkelijk maakte want je verveelt je geen moment en bent in staat om met een groep creatieve geesten ad hoc oplossingen te bedenken voor wat er op een dag misgaat binnen de organisatie-processen, projecten en natuurlijk bij klanten.
Pluspunten
Cooperatieve sfeer, diversiteit werkzaamheden, zelfstandigheid
Minpunten
Onvoorspelbaar, onzeker.
Positief bedrijf
Webcare medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag30 september 2018
Fijne plek om te werken en mensen met kennis en ambitie zijn overal aanwezig
Teleurstellend, stressvol, vervelend zwaar inwerktraject
Customer Service Medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven14 september 2018
Het inwerktraject is erg vervelend en saai waarbij word verwacht dat nieuwe medewerkers 15 e-learning testen doen en je helemaal vol word gestopt met allemaal loze informatie waar je tijdens het eigenlijke werk helemaal niks aan hebt.
Geen mogelijkheid om mee te luisteren tijdens de training, want er zijn geen splitters voor de headsets aanwezig.
Het betaald zeer slecht, namelijk maar 8,65 per uur en daar moet je overdreven veel voor doen.
De commentaren van de teamleiders op de gespreks en nawerktijden zijn irritant, want vaak zijn er klanten met gecompliceerde technische problemen en die kan je niet helpen binnen een telefoontje van 5 minuten.
De manier van informatie opzoeken is hopeloos ouderwets met een maar half werkend intranet systeem. Er word door hulplijnen continu verwezen naar troubleshoots voor klanten verwezen waarvoor helemaal geen werkmethodes zijn bedacht. Ook het "vraagbaak chatsysteem" werkt voor geen meter.
Er word gedaan of het binnen T-mobile allemaal koek en ei is. Maar veel klanten zijn teleurgesteld in het bedrijf en bellen met klachten, dus 9 van de 10x heb je geen leuke gesprekken helaas.
Je bent maar een nummertje voor de supervisie.
Zeer teleurstellend en ik ben blij dat ik daar weg ben.
Pluspunten
Het is niet lichaamsbelastend
Minpunten
Je werkt voor een bedrijf dat z'n klanten teleursteld
Slechte werkomgeving binnen sales
Accountmanager new business (voormalige medewerker) –  Den Haag30 juli 2018
Slechte omgeving om te werken als je niet van harde targets houdt, je niet graag op 7 manieren gecontroleerd wilt worden op dagelijkse basis en je als een kind behandeld wilt worden.

Men maakt zich er drukker om de playstation die je kunt gebruiken dan de klanten waar je dagelijks mee moet sparren. Helaas is de cultuur teveel gericht op het binnen halen van target en minder op service verlenen. Ga jij meer service verlenen? Dan gaat dat dus ten koste van de callcijfers, target, online aanwezig zijn cijfers, funnel verwerking cijfers. Kortom, kies voor iets ander binnen de telecom.
Pluspunten
massagestoel die je kunt gebruiken, kosteloos.
Minpunten
lange werkdagen, weinig salaris en minimale bonussen
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Almelo18 mei 2018
Leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers en goede werkomstandigheden
Leuke tijd
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Eindhoven24 april 2018
Bij T-Mobile heb ik in de periode dat ik er heb gewerkt veel geleerd. Het is een erg leuk bedrijf om te werken en ik vond het altijd leuk dat het erg gericht is op resultaat. Dagelijkse kick-offs en evaluatie aan het einde van de dag over de behaalde resultaten.
Pluspunten
Erg gezellig en groot bedrijf
Minpunten
Lange dagen
Fijne tijd
Sales and retention employee (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 maart 2018
Zeer fijne management en collega's. Wat ik vooral waardeerde was dat het management direct actie ondernam bij ontevreden klanten.
Pluspunten
Collega's
Alleen goede collegas
Agent (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel16 februari 2018
Goede collegas is het enigste eigenlijk wel

Structuur van werk en leidinggevende bij t mobile thuis is slecht. Missxhien omdat het net nieuw is. Leiding gevende leggen veel bij de werknemers.

Nu gestopt en uit eindelijk al 2 maanden aan het wachten op een betaling die te laat was en mijn vakantiegeld die nog openstaat.

Dus dat doe ik niet meer
Top bedrijf, goede werksfeer, leuke collega's,.
Manager Communication Operations (voormalige medewerker) –  Den Haag25 januari 2018
Geen slecht woord over T-Mobile van mij. Veel jaren gewerkt, ontzettend naar mijn zin gehad, goede sfeer, cultuur. Werkdruk is hoog, tot zeer hoog.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Hoge werkdruk
Open, informele bedrijfscultuur met ruimte voor creativiteit
Sr. Regional Account Manager (huidige medewerker) –  Den Haag4 januari 2018
Work hard, play hard.
Dat geeft wat mij betreft kernachtig weer hoe de bedrijfscultuur is. Er wordt veel van je gevraagd, maar daar staat een grote vrijheid tegenover en een collegiale sfeer.
Verlegen collega's met een afwachtende houding komen wellicht iets minder goed uit de verf, maar zodra je intern de weg kent en weet wie je waarvoor nodig hebt zijn er mogelijkheden te over.
Het moeilijkste aan deze baan is het vinden van een stabiele balans in een continu veranderend werkveld, met daardoor ook voortdurend veranderende eisen die er worden gesteld aan de medewerkers.
Het leukste is zonder twijfel het contact met klanten en collega's, en de energie die er heerst binnen het bedrijf als geheel.
Pluspunten
Collegiale sfeer
Minpunten
(Uitvoering van) beleid is sterk gericht op de korte termijn door zeer beweeglijke markt
groot bedrijf waar niet veel naar personeel werd gekeken
SALES MANAGER/SENIORACCOUNTMANAGER (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost14 december 2017
ik heb hier geleerd hoe ik mezelf staande kon houden.
de telecom is een branch waar veel kapers op de loer liggen en verzadigde markt ook wel genoemd. dit is voor mij een onzekere periode geweest. we moesten als organisatie steeds innovatieve manieren bedenken om overeind te blijven staan. alleen de ideeën waren er maar het managent kregen we hier niet in mee
Pluspunten
hechte groep
Minpunten
directie wilde niet mee in onze idee, waardoor we vaak de plan mis sloegen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij T-Mobile. Onze community staat klaar om te antwoorden.