Synsel Techniek Reviews

professioneel en passie voor het vak
Field Service Engineer (huidige medewerker) –  Eindhoven6 juni 2019
professioneel, vriendelijk en kennis van het vak!!
Pluspunten
vriendelijk
Goede begeleiding naar mijn nieuwe baan
Monteur elektrotechniek (huidige medewerker) –  Amersfoort28 mei 2019
Na mijn mbo 4 middenkader engineering elektrotechniek ben ik blijven werken bij mijn stage. Toch was ik op zoek naar iets meer uitdaging. Synsel had zoveel kennis van de markt dat ik veel meer duidelijheid kreeg van de mogelijkheden dan bij mijn eigen zoektocht. Hierdoor heb ik nu de perfecte baan gevonden!
Pluspunten
kennis van de markt
Minpunten
niks
Heel goed geholpen!
Werktuigbouwkunde (huidige medewerker) –  Gelderland28 mei 2019
Synsel heeft mij heel goed geholpen bij het vinden van een baan! Ze kwamen met een paar leuke bedrijven en ik heb uiteindelijk gekozen voor de optie die lekker dicht bij mij in de buurt zat
Pluspunten
Betrokken
Top Bedrijf!
Field Service Engineer (voormalige medewerker) –  Internationaal14 december 2017
Top Bedrijf! Goed geholpen en heb een hele leuke internationale baan gevonden!
Pluspunten
Grondig, Aardig, Volledig
Minpunten
Kennis van de markt en van mijn vak
Elektro Monteur (huidige medewerker) –  Beest23 november 2017
Het eerste contact met Synsel was gelijk goed, ze hebben verstand van zaken en wist mij veel te vertellen over de kansen die er voor mij liggen op de arbeidsmarkt. Na dit eerste contact werd er snel geschakeld en kon ik al snel praten bij enkele bedrijven. Overal een goede ervaring met Synsel.
Pluspunten
Snel, goede kennis van de markt en mijn vak
Professioneel bedrijf met een fijne werksfeer en collegialiteit
Software Engineer PLC (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 februari 2017
Synsel heeft mij goed geholpen om mijn eigen wensen duidelijk te krijgen. Ze namen goed de tijd en kwamen met baanopties die echt bij mij paste. Zo hebben zij voor mij in een korte periode gezorgd voor de volgende stap in mijn carriere.
Pluspunten
Technische kennis, goed netwerk, persoonlijk contact
Professionele begeleiding en fijne communicatie.
Onderhoudsmonteur (huidige medewerker) –  Apeldoorn10 februari 2017
Als onderhoudsmonteur ben ik door Synsel aan het werk geholpen in Apeldoorn en zit ik in mijn eerste half jaar. Tot nu toe vind ik het erg fijn dat als er onduidelijkheden zijn ik direct antwoord krijg. Ook het feit dat ze gaandeweg het traject mij persoonlijk benaderen om de werkzaamheden te bespreken en vragen hoe het gaat maakt dat ze betrokken blijven bij wat ik doe en ik me geen nummertje voel.
Pluspunten
Oprechte interesse en inzet naar mij toe.
Top bemiddeling. Echt een super werkgever gevonden!
Software Engineer (huidige medewerker) –  Utrecht9 februari 2017
Heb echt een top baan gevonden door Synsel. Deze mensen komen volgens mij uit de techniek en weten daardoor precies waar ze het over hebben! Dat is wel eens anders kan ik zeggen. Top jongens, bedankt!
Pluspunten
deskundigheid, vriendelijk
Minpunten
Na het behalen van mijn diploma direct aan het werk gegaan via Sysnel Techniek
Storingmonteur voedingsmiddelen industrie (huidige medewerker) –  Nunspeet9 februari 2017
Binnen 2 dagen na het behalen van mijn diploma een contact aangeboden gekregen via Sysnel, super goed en snel geholpen. Zeker tevreden!
Pluspunten
Snel, duidelijk en correct
Minpunten
Ze nemen echt de tijd voor je
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Deventer9 februari 2017
Synsel stond aan de basis van mijn carrière. Ze hadden voor mij vele mogelijkheden zodat ik een goede keuze kon maken met betrekking tot een nieuwe uitdaging. Daarnaast begeleide het bedrijf mij gedurende het gehele proces en stonden ze altijd voor mij klaar. Na een jaar detachering ging ik in dienst bij het bedrijf waar ik werk. We hebben nog geregeld contact.
Pluspunten
Gelijkgestemden, enthousiast, uitmuntende kennis
Eerste bureau die mijn vakgebied kent en begrijpt
Service Engineer (huidige medewerker) –  Hierden8 februari 2017
Al 4 maanden bij mijn nieuwe werkgever aan het werk dankzij synsel. Ze geven goede begeleiding en tips met oa een sollicitatietrainingen.

Heb ervaring met meer bureau's die uiteindelijk weinig verstand hebben van mijn vakgebied, dit is bij synsel niet het geval. Ze weten waar ze over praten want ze kennen de vakgebieden en bieden je veel mogelijkheden
Pluspunten
Kennis van de vakgebieden
De baan gevonden die ik zocht
Internationaal Service Monteur (voormalige medewerker) –  Breda31 januari 2017
Leuk bedrijf om mee samen te werken, ga zo door!
Afgelopen jaar heb ik bij Synsel gewerkt en de periode als zeer prettig ervaren. Mocht ik weer op zoek gaan dan zal ik zeker terugkomen.
Pluspunten
Veel banen die ik zoek
Bedankt voor alles!
PLC Programmeur (huidige medewerker) –  Amersfoort31 januari 2017
1 januari ben ik bij mijn nieuwe werkgever begonnen via Synsel. Ze hadden veel functies voor mij beschikbaar en ik ben erg prettig geholpen. Nu inmiddels één maand aan het werk en super tevreden.
Pluspunten
Duidelijk
Prettige samenwerking
Servicemonteur (huidige medewerker) –  Utrecht (stad)28 november 2016
Ben erg tevreden over de inspanningen die de medewerkers van Synsel voor mij hebben verricht. Wat mij vooral aansprak zijn de vele opties die aangeboden werden en de open en directe communicatie.
Pluspunten
goede communicatie, goede arbeidsvoorwaarden, veel keuzemogelijkheden
Uitstekend bedrijf!
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Amersfoort19 oktober 2016
Bij Synsel techniek ben ik heel goed begeleid. Ik ben bij andere bureaus geweest, maar bij Synsel techniek was er gelijk een goede klik. Ik merkte dat ze mij serieus namen en echt wouden helpen. Dit is gelukt!
Pluspunten
Omgang met kandidaten
Jong en dynamisch team met aanstekelijk enthousiasme
Software Engineer PLC (huidige medewerker) –  Amsterdam West13 oktober 2016
Het team gaat met een aanstekelijk enthousiasme te werk. Deze energie motiveert me om elke dag weer hetmaximale uit mezelf te halen. Hele prettige medewerkers en een werkplek waar ik met veel plezier geen ga.
Pluspunten
Hoge mate van expertise in de branche, Communicatie verloopt altijd soepel, Groot luisterend vermogen, Stelt zich enorm dienstbaar op.
Uitstekende werkgever, met veel plezier voor gewerkt
Field Service Engineer (voormalige medewerker) –  Utrecht23 september 2016
Na mijn studie te hebben afgerond heeft Synsel Techniek mij uitstekend geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan. De enthousiaste en vaardige medewerkers hebben mij prima geholpen. Ben inmiddels enige tijd werkzaam en nog steeds naar volle tevredenheid.
Pluspunten
Uitstekende dienstverlening
fijne cultuur, voelde mij welkom, fijne werkgever en erg leuk om voor te werken.
Field Service Engineer (voormalige medewerker) –  Amsteerdam22 september 2016
Synsel is een fijne werkgever om voor te werken en hebben mij vele mogelijkheden geboden voor mijn carriere. de begeleiding die ze bieden is perfect op mijn wensen afgestemd. In plaats van mij proberen te overtuigen wat het beste voor mij is hebben ze mij veel vragen gesteld wat ik wil op dit moment en in de toekomst. kortom heeft Synsel de zaken perfect op mijn situatie afgestemd.

daarnaast heeft Synsel mij supersnel aan de juiste baan geholpen. Dit komt omdat ze in mijn ogen functioneel werken en de primaire processen goed geregeld hebben. Bij Synsel werken ze naar een gezamenlijk doel. Dit gevoel van samenhorigheid mis ik bij veel andere bedrijven in dezelfde branche. de leidinggevenden die mij aan de baan hebben geholpen zijn zeer enthousiast en hebben passie voor hun werk.

het feit dat ze gericht te werk gaan en de zaken keurig voor elkaar hebben, hebben mij gemotiveerd om hun een zeer positieve review te geven.

Ik kan iedereen aanraden om met Synsel zaken te doen.

Synsel wens ik veel succes in de toekomst!
Pluspunten
mij niet overtuigen van wat zij willen, maar de zaken afstemmen op wat ik wil!
Minpunten
geen minpunten!
Erg te spreken over de begeleiding
Field Service Engineer (voormalige medewerker) –  Zwolle22 september 2016
Eerlijke en spontane werknemers. Weten waar ze over praten omdat ze ook daadwerkelijk technische kennis hebben. (Dit laatste ben ik nooit eerder tegengekomen).
Pluspunten
Dienstverlening, telefonisch goed bereikbaar staan altijd te woord.
Fijne werkgever, met heel veel plezier voor gewerkt!
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Arnhem22 september 2016
Ik vond Synsel Techniek een fijne werkgever om voor te werken. Ze kwamen met vele mogelijkheden, waardoor ik uiteindelijk snel de perfecte baan heb gevonden (waar ik nu nog steeds werkzaam ben). De intensieve begeleiding daarin heb ik als prettig ervaren. Daarnaast wisten de medewerkers precies waar ze het over hadden en kwamen ze hun afspraken na!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Synsel Techniek. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Synsel Techniek gesorteerd op locatie