SWKGroep Reviews

Prettige werksfeer, groeimogelijkheden en ruimte voor initiatief
Adviseur Employer Branding (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs25 oktober 2019
Op het hoofdkantoor is de werksfeer heel prettig, collega's hebben oog en oor voor elkaar. Niet alleen hard werken maar ook veel lachen. Het management is zeer laagdrempelig, makkelijk om te benaderen / aan te spreken. Heb in 6 maanden al veel mogen leren (workshops, trainingen, bezoek congres). Ik krijg de ruimte om mijn functie (die nieuw is) vorm te geven en samen met de organisatie te bouwen aan een sterk werkgeversmerk.
Hele fijne werkgever!
Senior Locatiemanager (huidige medewerker) –  Rotterdam1 september 2019
Ik werk bij kinderopvang Bijdehand wat een onderdeel is van de SWKGroep.
Een hele fijne en menselijke organisatie waar je echte waardering ervaart.
Binnen elke functie is er voldoende ruimte en mee te werken en denken aan diverse projecten en werkgroepen.
Oog voor de mens als individu, zonder de zakelijke kant uit het oog te verliezen.
Geweldige zorgstructuur, waar menige organisatie iets van kan leren.
Ruimte voor ontwikkeling
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Rotterdam22 maart 2019
Met veel plezier werk ik sinds 2007 bij de SWKGroep.
De SWKGroep biedt zowel locatiemanagers als pedagogisch medewerkers veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Voor de pm-ers denk ik dan aan functies als pedagogisch scanner, VIB-er, VVE-coach of adjunct locatiemanager. Locatiemanagers maken deel uit van werkgroepen en kunnen doorgroeien naar regiomanager of een functie op hoofdkantoor.
In mijn functie als locatiemanager ben ik een echte duizendpoot. De schakel tussen de verschillende afdelingen op hoofdkantoor en de werkvloer, plus verantwoordelijk voor alles wat er op de locatie gebeurt. Ik begeleid de medewerkers in hun werk en zorg dat alle randvoorwaarden er zijn om de kinderen goed en veilig op te vangen en te stimuleren in hun ontwikkeling.
In mijn werk voel ik me enorm gesteund door de diverse disciplines op hoofdkantoor, zoals de P&O consultants, medewerkers Klantcontact en het Pedagogisch Expertise Centrum.
Pluspunten
Doorgroeien, saamhorigheid, ondersteuning, goede werk/prive balans
Flexibele en professionele organisatie
Ondersteuning personeelszaken (HR) (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs15 maart 2019
Met veel plezier werk ik bij deze flexibele, fijne, mooie en professionele organisatie! Waar een goede balans te maken is tussen werk en privé.
Open en eerlijke cultuur; eigen regie
Contenadviseur (huidige medewerker) –  Berkel & Rodenrijs15 maart 2019
Het mooie van de SWKGroep is: ze geloven in wat zij doen. Dat maakt je werk goed doen en je volledig inzetten toch een stuk makkelijker. En dat gebeurd dan ook.

Je krijgt de vrijheid te doen waar je goed in bent. Voor mij de ideale manier om ook het beste uit mijzelf te halen. Ook is er alle ruimte voor opleiding. Ook is er een open cultuur voor wat betreft feedback.
Pluspunten
Eigen regie
Minpunten
weinig diversiteit
Fijne flexibele en zorgzame werkgever
Grafisch Vormgever (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs15 maart 2019
Erg fijne werkgever. Flexibel in werktijden, fijne balans tussen werk en privé, zeer zorgzaam: ik had mijn enkel gebroken en ik heb me geen moment zorgen hoeven maken over mijn werk. Ik mocht zelfs een aantal keren met de taxi naar het werk komen.
Staan open voor ideeën en ontwikkelingen.
Collega's ook erg behulpzaam, meelevend en gezellig.
Wat ik ook erg fijn vind zijn de arbeidsvoorwaarden waarmee je bijvoorbeeld extra vrije dagen kunt afnemen.
Pluspunten
Flexibel, balans werk en privé
Mooi bedrijf en gezellig team
Pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Montfoort7 maart 2019
Ik werk hier al jaren met veel plezier. Gezellige collega’s en flexibele uren.
Pluspunten
Gezellige collega’s

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SWKGroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over SWKGroep gesorteerd op locatie