Swiss Sense
Iedere dag is een uitdaging. Geen enkele dag is hetzelfde. Leuke collega's.
Pluspunten
Geweldige bedrijfskantine!
Minpunten
Waardeloos bedrijf vol met opgepomte cokesnuivers. Heb er us zoéén oder het gaspedaal moeten wegtrappen omdat hij laveloos naar werk was gekomen. Verder werd ik beschuldigd van schades die ik helemaal niet gereden kon hebben omdat ik niet eens aanwezig was geweest de dagen dat de kennelijke schades gemaakt werden. Voor de rest mocht je de falende management klachten, met de klanten fijn zelf oplossen. Management kwam met belachelijke tegemoet komingen. Maakte zelfs eens mee dat ik na een sjouw partij over de trap met loei zware matrassen erachter kwam dat ze 2e hands matrassen als nieuw probeerden te verkopen, de haren van de vorige klant zaten er nog op! De klant hadden er al een half jaar op gewacht! Dat mocht ok als chauffeur gaan oplossen.
Pluspunten
Fijne werkkleding, meer kan ik er niet van maken!
Minpunten
Slecht management.
Bij Swiss Sense heb je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Ze bieden ruimte voor eigen initiatief en staan open voor de mening van de medewerker. Daarnaast heerst er een gezellige, informele sfeer. Een super fijne werkgever om voor te werken!
Binnen Swiss Sense merk je dat, ondanks de grootte van het bedrijf, je nog steeds te maken hebt met een (h)echt familiebedrijf. Er zijn korte lijnen, die snel schakelen mogelijk maakt. Ook wordt er goed gekeken naar de kwaliteit van de medewerkers, waardoor doorgroei altijd tot de mogelijkheid behoort. Swiss Sense biedt de medewerkers ook diverse trainingen zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en daarnaast ook het belang van de tevredenheid van de medewerkers.
Pluspunten
Aandacht voor klant en medewerker
Veel van huis lichaamlijk zwaar werk maar het is allemaal wel te doen
Het is een leuk gezellig en goed bedrijf. Ze zij er goed voor het personeel. Een geweldige kantine en iedere maand een borrel.
Door de starre houding van het management is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Afspraken die bij de verkoop gemaakt zijn kunnen niet nagekomen worden en dat weet de verkoop en de directie. Het gevolg is gemiddeld 200 klachten per dag, waar eigenlijk niets mee gedaan word. Teamleiders, management en directie interesseert het niets! De Customer Care is het afvalputje van het bedrijf. Ga er niet werken en koop er geen bedden!!!
Pluspunten
Minpunten
Grote structurele problemen binnen de gehele organisatie
Bij Swiss sense binnenkomend krijg je een fijn gevoel. Je begint tussen 5 en 7 aan je route en bezoekt circa 7 klanten per dag ,die je blij maakt met een mooie aangeschafte boxspring. Ik heb hier veel geleerd ,maar je moet daar echt wel zelf achteraan gaan ,want anders leer je niets. het is wel fysiek zwaar werk en je maakt lange dagen circa 50 uur per week. Het klant contact is erg leuk .
Pluspunten
klant contact
Minpunten
zwaar werk
Mooi bedrijf wat er alles aan doet om haar marktleiderspositie te behouden. Mooie kwaliteitsproducten adviseren aan diverse consumenten.
Pluspunten
bonusstuctuur
Minpunten
groeimogelijkheden
Het is leuk werk je bent veel onder de mensen en veel bezig met sociaal zijn maar als het niet druk is zul je moeten zoeken naar iets om te doen.
Swiss Sense is een snel groeiende organisatie die na snelle groei in Nederland nu de buitenlandse markt probeert te veroveren. Het is een bedrijf wat risico's durft te nemen en zeer snel kan schakelen. Dit betekend dat er erg veel adhoc werkzaamheden verricht moeten worden. Communicatie is top-down en er is nauwelijks beslissingsbevoegdheid voor het management. Zeer verkoop georiënteerde organisatie, waardoor persoonlijke ontwikkeling van werknemers niet erg hoog op de agenda staat.
Niet leuk. Niet ingewerkt. Slechte samenwerking onderling.
Ik heb hier niet zoveel over te zeggen, vond het geen leuk bedrijf om te werken. Wel had ik leuke collega's.
Pluspunten
Minpunten
directie, afdelingshoofden
Bekijk meer reviews over Swiss Sense