Sweco
Met de ontwikkeling van de regioteam bouw en vastgoed ontstond een nieuwe werksfeer; uitdagend en vooral betrokken vanuit projecten en elkaar; medewerkers kregen nieuw perspectief in ene nieuwe organisatie
Pluspunten
collegiaal
Minpunten
bureaucratie vanuit oude organisatie
Company is big in Europe, so there are a lot of oppurtunities to work on big projects. Workplace culture is great, good balance in junior and senior people.
Fijne werkgever, álle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Absoluut de top van de ingenieursadviesbureaus
Het is een fijn bedrijf om bij te werken, waar je jezelf kunt zijn.
Pluspunten
Het hoge aantal vrije dagen.
Minpunten
Het reizen van Gorinchem naar De Bilt.
Sweco ist eine große internationale Beraterfirma, mit Büros in verschiedenen Ländern. Leider besteht keine Zusammenarbeit zwischen den einzelnen Ländern. Es gibt viele Entwicklunsgmöglichkeiten für Berufseinsteiger
38 jaar werkzaam geweest als projectleider en teamleider.
Pluspunten
door groei mogelijkheden
Minpunten
Sweco is een mooi bedrijf om te werken. Helaas heerst er nog wel een eilandjescultuur.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
eilandjescultuur
Deze organisatie is nietin staat op een normalemanier communiceren met haar klanten.
De organisatie denk enkel aan zichzelf.

Wanneer er door klanten (meerdere) vragen worden gesteld wordt dit als lastig ervaren.

Huur moet er desondanks toch betaald worden maar heldere communicatie, duidelijkheid en enig vertrouwen richting klanten blijft altijd achterwege.

Dramatisch bedrijf om klant te zijn.
Minpunten
Slechte communicatie terwijl dat hun enige taak is.
Mooie werkplek om jezelf te ontwikkelen. Gezellige collega's. Een jong en dynamisch team. De directie is goed benaderbaar. Sweco steekt veel energie in de ontwikkeling van de werknemer. Dit is dan ook het leukste van dit bedrijf. Het minder leuke is de keuzes, welke zo nu en dan gemaakt worden, de manier van communiceren en het niet communiceren van belangrijke zaken.
Prettige werksfeer met de betrokken collega's.

Projecten veelal zelfstandig uitvoeren in goed overleg met de engineers of teamleiders.
Ik veel kansen en vertrouwen gekregen waardoor ik een mooie loopbaan het gehad en de overstap heb gemaakt van secretaresse naar office manager naar HR adviseur. Met plezier kijk ik terug op een mooie en lange loopbaan binnen dit bedrijf.
Sinds 2009 heeft het bedrijf last gehad van een veranderende markt waarin het steeds lastiger werd de strategische financiële doelstellingen te halen. Reorganisaties, wisseling van RvB, vele personele maatregelen en uiteindelijk een overname door SWECO leidden ertoe dat het bedrijf zich nu in een overgangsfase bevindt.
Pluspunten
Goede professionals die elkaar succes gunnen, goede werksfeer.
Minpunten
Afnemend vertrouwen in het management en hoofdbestuur.
29 jaar met plezier en grote betrokkenheid gewerkt bij Grontmij. Een bedrijf dat een goede balans wist te behouden tussen zakelijke gerichtheid en aandacht voor haar mensen. Ik heb veel vertrouwen en kansen gekregen binnen het bedrijf gekregen en heb met stimulans van mijn werkomgeving de overstap gemaakt van een functie als officemanager naar HR adviseur. Een mooie loopbaan waar ik met plezier op terugkijk.
Sinds 2009 heeft het bedrijf last van een moeilijke markt, een toename in dynamiek en een veranderende klantvraag. Wisselingen van leden van de Raad van Bestuur, opeenvolgende personele maatregelen, outsourcing en uiteindelijke overname door SWECO leiden ertoe dat het bedrijf zich nu in een fase van transitie bevindt.

Herstel van zowel de interne als externe imago als werkgever heeft nu tijd nodig.
Pluspunten
goede samenwerking en sfeer op de werkvloer.
Minpunten
afnemend vertrouwen in het management.
Ik heb er maar 6 maanden gewerkt, maar de sfeer was daar zo goed dat ik het gevoel had dat ik er al jaren heb gezeten.

Leuke collega's, een goede leidinggevende.

Redigeren en corrigeren van verslagen in welke vorm dan ook.
Pluspunten
goede leidinggevende, leuke collega's
Minpunten
helaas tijdelijk
ik heb een lange loopbaan achter de rug, met vele uitdagende projecten die recht doen aan de dynamiek van woongebieden werkgebieden en voor de vrijetijdsbesteding, ook het onderwerp veiligheid is continu in beeld, mede bepalend door de maatschappelijke ontwikkelingen
een hele leerzame stagebedrijg en een leuke sfeer.
mijn collega's waren de allerliefste die ik tot nu toe gehad heb. ze waren heel aardig tegenover mij, en ik heb veel dingen geleerd over de ict
Grontmij is een goede werkgever,vrijheid in je werk, veel afwisselend werk.
Een goede werksfeer en ze waren bereid mij veel te leren.
Leuke collega's.
Na bijna 27 jaar ontslagen wegens economische redenen.

Door fouten van andere nu ontslagen CFO/CEO ben ik samen met andere collega's ontslagen.

Ik had een zeer afwisselende baan.Niet alleen leden van de raad van bestuur rondrijden maar ook gasten ophalen van Schiphol,aanbestedingen en offerte's wegbrengen of ophalen en vergaderstukken rondrijden door heel Nederland.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
nvt
Bekijk meer reviews over Sweco
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Sweco. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Sweco gesorteerd op locatie