Swazoom Reviews

Groot bedrijf met weinig oog voor het personeel.
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 juli 2018
En daarmee bedoel ik met de persoon zelf. Ze verlangen erg veel. Te veel voor de functie die je bekleed. Er wordt wel veel gedaan qua opleidingen.
Pluspunten
Veel trainingen
Minpunten
Zware werkdruk
een gezellige werkomgeving
Pedagogische Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH4 juni 2014
Een prima werkgever. Ee goede leerbedrijf, volop aandacht voor nieuwe trainingen en cursussen.
Huiswerkbegeleiding
Stagiaire huiswerkbegeleiding (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH21 juni 2013
Het huiswerkbegeleiden bij Swazoom heb ik maar voor vier uur in de week gedaan. Ik kan daarom moeilijk wat zeggen over de waardering van het bedrijf. Wel kan ik vertellen hoe ik het werken heb ervaren.
Wanneer we op locatie (Kraaiennest, Amsterdam Zuidoost) kwamen bespraken we al snel de dag door. Vervolgens kwamen de kinderen en begonnen zij met hun huiswerk. Wanneer zij een vraag hadden, staken zij hun hand op en hielpen de stagiaires hen. Het was een grote groep dus er was meestal wel een vraag. Ook werd er een groepsactiviteit gehouden die de stagiaires om de week individueel moesten voorbereiden en bespreken met onze begeleiding.
Wat ik moeilijk vond was opvullen van tijd waarin kinderen even geen vraag hadden. Ik ben dan rond gaan lopen en mee gaan kijken bij kinderen, maar merkte dat ik het soms moeilijk vond om dit te doen omdat ik het zelf ook vervelend vind als 'juffen' dat doen.
Wat ik het leukste vond is opnieuw het contact met de kinderen. Ik vond het erg leuk om hun verhaal te horen, lastig daaraan vond ik vaak weer het verhaal te stoppen om aan het doel (huiswerk) te werken. Wel gedaan natuurlijk en daarom ook goed kunnen oefenen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Swazoom. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Swazoom gesorteerd op locatie