SVRZ
Mooie uitdaging om samen naar een doel te werken en de kwaliteiten die je bezit, worden gezien.
het werken bij SVRZ is altijd gezellig leuke collega's en leuke manier van werken.
Ruim 6 jaar bij SVRZ Tholen gewerkt, in die tijd hard achteruit zien gaan. Werd totaal geen rekening gehouden met werk-privé balans. Werkweken van gemiddeld 34 uur met 24-28 uurs contract. Stonden regelmatig zwaar onderbezet. Aangegeven bij leidinggevende, werd totaal niks mee gedaan. Iedereen wordt klakkeloos aangenomen, want ja handjes te kort. Uiteindelijk weggegaan, en nu een superleuke baan in een ander verpleeghuis. Blijkbaar is het op andere locaties van SVRZ wel goed geregeld, maar SVRZ Tholen wil je echt niet werken.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Veel extra werken, slechte leiding, enz enz
Ben tevreden over de svrz, al vindt ik de werkdruk de laatste jaren behoorlijk opgehoogd.
In het begin toen ik daar begon was het heel euk.Maar door toename regels en wetten steeds minder door administratie.
Ook cultuur van verl vrouwen vooral jongeren minder leuk.

Jongeren maskten verl fouten bij asnspreken grote mond en leiding deed er niets mee.Zelf ontslag genomen.
Pluspunten
Vroeger was het leuk
Minpunten
Leiding deed er niets mee
Ik heb met heel erg veel plezier en liefde voor deze organisatie gewerkt en ik had ze het liefste mee willen nemen naar Gelderland, maar dat wilden ze niet, helaas.
Ik had supergoede begeleiding, voelde me heel erg gewaardeerd en gesteund en ben er met een lach en een traan vertrokken (in de goede zin van het woord).
Pluspunten
coaching, begeleiding, enz.
Minpunten
Een leuk plekje om te werken helaas voor een korte tijd. Gezellige collegas, goed betaald werk en je kan er veel van leren.
Pluspunten
Vaak alleen werken
Minpunten
het contact met mn clienten erg leuk het waarnemen van dingen rapporteren.
een typische dag op werk was, binnen komen, blijf lachen, vraag wat je kan voor hun betekenen. Helpen met dingen dei ze nodig hadden.

Ik heb geleerd hoe leven is echt, als je niks kan. Dat ik moet alles waarderen wat ik nu heb.

Als huishoudelijk, heb je niet veel te maken met de directie. Je krijg je rooster online en je moet gewoon gaan waar je moet.

Collega's had ik niet echt. Ik werkte meestal alleen.

Het moeilijkste van het baan was soms de verdriet en eenzaamheid.

Het leuks was dat ik kon een verschil maken in hun leven. Ze kunnen goed met mij praten. Ze rekent op mij.Ze had mij nodig.
Pluspunten
als ik ging met hun in de stad, krijg ik wat te drinken.
Minpunten
Soms ging iemand overleden. Dat vond ik soms moeilijk.
Fysiek te zwaar werk voor mij ivm scoliose.Op zich wel leuk werk maar vond dat ik tekort schoot voor veel cliënten.Ik wilde graag meer voor hun betekenen dan alleen maar komen schoonmaken.
Een zeer professionele organisatie die toonaangevend is in het opzetten van kleinschalige woonvoorzieningen voor dementerende ouderen.
Bekijk meer reviews over SVRZ