Surplus Groep Reviews

Verschrikkelijk managment
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Zevenbergen8 april 2019
Nog nooit in mijn carrière zo'n domme werkgever gehad. Als niveau 4 sta je niveau 2 werkzaamheden te doen. Je word als een hond behandeld.. zolang je maar ja zegt op openstaande diensten(zeker 3 per dag staan er open) zijn ze blij.. maar anders..
En geen tijd om nieuw personeel in te werken.. nee met al deze tekorten in de zorg kon ik gelukkig na 2 maanden weg daar. Nu wel een leuke werkgever!
Surplus staat in regio moerdijk ook bekend als slechte organisatie voor personeel. Maar ook voor de bewoners omdat ze alles weg bezuinigen.. zo mochten ze in de zomer niet eens meer gezamelijk eten omdat er geen betaald personeel ingezet mocht worden. En vrijwilligers waren er niet..
Pluspunten
Niks
Minpunten
Wens dit niemand toe. Ze behandelen je echt slecht
Goede thuiszorgorganisatie
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Tilburg29 januari 2017
Jaren met plezier gewerkt. Hele fijne clienten en collega's waardoor het werken nog plezieriger werd!
waren korte dagen, moest doorgewerkt worden!
vrijwilligerswerk (voormalige medewerker) –  Enschede, OV9 januari 2016
we werden ingehuurd voor 1 dagdeel (3 uur) in de ochtend, en dan werd verwacht dat het werk klaar was. was het niet klaar, bleven we mogelijk een half uurtje langer om het alsnog voor elkaar te krijgen. Heb het altijd gezellig gehad totdat er 2 weggingen, en er dus ook weer 2 nieuwen voor in de plaats kwamen. met die nieuw werknemers kon ik niet door 1 deur, en heb daarom besloten het werk niet voort te zetten.
Pluspunten
De baas was een ontzettend goede kerel.
Minpunten
Collega's waren soms vervelend.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Surplus Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Surplus Groep gesorteerd op locatie