Suitsupply Reviews

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 56 reviews
Avoid the IT Department
Senior Workplace Support Technician (huidige medewerker) –  Amsterdam, The Netherlands7 juni 2019
No space for growing IT management doesn’t give proper directions No lifecycle on hardware If a store goes down, use quick fix and no permanent solution If you challenge the management expect a silent treatment for 3 months

They will tell you that the following; We've recently received a +300mil euros investment and are rapidly expanding.

That does not apply for IT, so everything will be as cheap as possible.

Instead of micromanaging, listen to the employees. Have a sit-down and listen to why things are not going well. Stop acting as you know better since you have absolutely no idea what’s going on. Instead of giving people silent treatment be more open to listening to their problem at work. Protect your employees instead of saying ‘ anyone can be replaced ‘
gezellige collega's helaas een corporate management dat het verpest
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Lelystad3 mei 2019
Op de werkvloer was het meestal erg gezellig, goeie sfeer onder de directe collega's. Senior management was echter erg onpersoonlijk en stelde niet reële sales eisen. Er werd weinig naar je als persoon gekeken en alleen naar de verkoop cijfers. Het management liet je heel erg als een nummertje voelen en gaven mensen op de werkvloer weinig inspraak.
Pluspunten
goeie sfeer onder directe collega's, leuke klanten
Minpunten
erg onpersoonlijk management, niet reële eisen, weinig waardering voor inzet
Triest
Assistent Storemanager (voormalige medewerker) –  Hoofddorp23 augustus 2018
Regiomanager die zelf amper retailervaring heeft (hoe ze regiomanager geworden is mag Joost weten) mag haar falende manier van aansturen indekken door zonder opgaaf van reden mensen te ontslaan die ze vlak daarvoor nog promotie beloofd heeft omdat ze zo tevreden was over de kwaliteit van het werk. Totaal onlogisch en hoewel er meerdere managers (en de voltallige HR afdeling) op de hoogte waren van deze rare gang van zaken is er niemand binnen Suitsupply die vragen stelt, hier kritisch naar durft te kijken of er wat van durft te zeggen. Allemaal bezig met het behouden van hun eigen baan en geregeerd door angst. In één woord triest!

Naar buiten toe een strakke organisatie met een gelikt verhaal over hoe ze medewerkers waarderen. Realiteit is heel anders, geen pauze, altijd te weinig personeel, matig salaris, altijd onder druk en overgeleverd aan arrogante managers die zichzelf belangrijker vinden dan de organisatie waar ze in dienst zijn.
dynamische baan
Productmanager Pakken (voormalige medewerker) –  amsterdam19 juli 2017
was teveel werk om in 3 dagen te doen. Ik wilde vanwege privé niet meer dan 3 dagen per week werken maar dit was niet toereikend voor de baan die ik had vond ik zelf. Ik wilde beter werk afleveren en ben daarom ben ik gestopt.
Pluspunten
dynamische jonge sfeer
Minpunten
teveel werk
Demandware(E-Commerce) Developer Review
demandware developer (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 maart 2017
- There is no professional growth in the company.
- No learning, No motivation, No Planning. It doesn’t matter here if anyone is delivering 5 days task on time or in 2 months as no one is really keeping the track of the things. No urge for delivery quality work.
- Management has poor sense of making a team. The person who has no knowledge of the platform and no willingness to learn is leading the team of developers. So, no scope of improvement in technical skills.
- People on hire level in E-Commerce department don’t have clarity of requirements and they keep on changing technical direction of the company.
- people are not ready for taking any feedback specially people on hire level. They don’t accept any change even for something good. Mostly busy in showing authority rather than doing their set of responsibilities.
- For Demandware developers, there is not much scope of learning as they are more focused towards the frontend architecture and reluctant in implementing new things in demandware.
- They don't value their employees and employees with their own strong opinion are not respected.
- No company wide policies. Policies changes person to person.
Pluspunten
work life balance, get to work with people from different culture
Het past wel of niet
Retail System Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH5 mei 2015
Suitsupply is een leuk bedrijf, mega dynamisch en het is simpel. Je past of je past niet.

Het tempo in het bedrijf moet je kunnen bijhouden maar daarvoor krijg je dan veel verantwoordelijkheid en leuke uitdagingen.
Pluspunten
veel vrijheid, veel verantwoording, laat maar zien wat je kan
Minpunten
hoge werkdruk, soms onredelijke normen
Ervaren adviseur,verkoper werd niet gewaardeerd.
Senior adviseur/verkoper (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT30 september 2014
Het Management team zijn heel slecht,
Ervaren verkopers,adviseurs woorden niet gewaardeerd, Arbeidsvoorwaarden -goed
Vooral drukke dagen geen pauze,
Staande baan 10 uur soms 11 of meer uren per dag.

Ik ben een ervaren men's suits/fashion adviseur/verkoper. Klant tevredenheid is mijn belang. Ik wil graag klanten weer terug zien daar zorg ik alles voor.voorbeeld, het sfeer, een goede contact met klanten, beste service geven aan alle klanten, klachten oplossen, klant vriendelijkheid, klant zorgzaam, behulpzaam, goede advies geven, alle klanten aanspreken met veel talen een eerlijkheid.

Ik ben zeer collegiaal een punctueel.

Ik vind het heel jammer dat suisupply directie, mij niet goed gewaardeerd werd met mijn manieren van werken.

Voor mij is wel belangrijk dat alle Klanten zijn super blij met mijn service een mijn manieren van verkopen.Ik zie klanten regelmatig terug.De best waardering heb ik wel van mijn klanten gekregen Binnen 2 jaar mijn werkzaamheden bij suitsupply in Utrecht heb ik veel klanten contacten opgebouwd.verkopen /adviseren van suits een fashion is mijn werk.Met mijn manieren van verkopen heb ik veel een veel omzetten gemaakt voor dit bedrijf. Een daar wood ik ook geluk van.Niet alleen dat, voor mij gaat het om, alle klanten zijn tevreden . Dat vind ik het leukste van mijn vak.

Ik heb redelijk goede tijd gehad met mijn collega's in Utrecht.

Nu ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dank U.
Pluspunten
Ik heb wel een goede tijd gehad met klanten en een paar leuke collages.
Minpunten
Helemaal geen waardering, slechte gedrag van managers, slechte manieren van leiding gevende mensen.
Uitdagend en afwisselend
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Roosendaal, NB14 januari 2014
Werken bij Suitsupply als studente zorgt ervoor dat je leert omgaan met verschillende soorten mensen en makkelijk contact legt. Daarnaast is het absoluut vereist kennis te hebben in zaken die gerelateerd zijn met de producten die worden verkocht. Het is altijd uitdagend en afwisseldend.
Open sfeer, jonge teams
Receptioniste (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH2 juli 2013
Een dynamische werkvloer waar geen dag hetzelfde is!
Bij Suitsupply zijn briljante mensen in dienst die ieder hun eigen kijk hebben op kleding, lifestyle en dagelijkse dingen. Een open cultuur is kenmerkend voor dit bedrijf waar ik me als receptioniste nooit hoeft te vervelen!
Pluspunten
Heerlijke lunch!

Zie meer reviews over Suitsupply

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Suitsupply. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Suitsupply gesorteerd op locatie