Reviews voor Stagiair (m/v) bij Subway

Stagiair (m/v)3 reviews
Bekijk alle 48.246 reviews
was soms niet altijd druk maar je kan er wel heel veel werkervaring op doen voor in de horeca .en ook altijd productief.
het is leuk werk en je hebt aardige collega's je werkt in een heel fijn team.
Pluspunten
goede sfeer, goed georganiseerd
Een typische dag op het werk in de ochtend altijd samen met een collega rond de tafel een bakje koffie of thee drinken daarna maak ik altijd de kip klaar en me collega deed altijd de broodjes ik maakte alles klaar in de keuken en me collega was altijd voor bezig vaak helpen bij de broodjes vanwege de drukte.

Wat ik heb geleerd is hoe je broodjes moet maken hoe je de sauzen moet maken hoe je beter kunt snijden hoe je tonijn moet maken hoe je de kip moet maken.

Directie ze zeggen altijd wat je moet doen en gaan ze uitleggen en laten zien hoe het moet en daarna moet je de taak zelf gaan doen.

Collega's altijd gezellig grappig samen grappen maken leuke sfeer er van maken.

Wat ik het moeilijkste vond van de baan is echt het broodjes maken je moest zoveel aan de klant vragen wilt u dit en dat erop en daarna nog de groente en daarna nog de saus moest er wel aan wennen.

Het leukste van de baan vond ik eigenlijk alles leuk om te doen wou juist gaan leren vond dus alles leuk.
Pluspunten
Gratis koekjes en gratis brood en drinken tijdens lunch
Minpunten
Na 3/4 uurtjes mag je pas pauze houden