StudentenBureau
Ik heb stage gelopen bij StudentenBureau! Ik kreeg vrijheid en verantwoordelijkheden. Vooral de jonge mensen op kantoor vond ik leuk, er wordt hard gewerkt maar er is ook tijd voor een lolletje!
Pluspunten
Jonge bedrijfscultuur
Minpunten
Targets
Enorm veel mogen en kunnen leren bij dit bedrijf. Een sfeer waar je collega's ook echte vrienden worden en ik ontzettend veel leuke mensen heb leren kennen en met talentvolle mensen heb mogen samenwerken! Het multitasken is het moeilijkste, maar als je hebt geleerd om de ballen hoog te houden dan kan je volgens mij elke andere job aan. Moeilijk om het leukste te kiezen van deze baan. De belangrijkste punten voor mij waren de top collega's, werken met niet alleen leuke maar ook zeer intelligente mensen, de kansen die je krijgt, waanzinnig mooi 5 jarenplan voor je persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk de inhoud van de baan zelf: veel mensen spreken en ontmoeten en in de sales aan tafel zitten bij management. Het heeft mij een fantastische carrière start gegeven en zou het iedereen aanraden hier je carrière te starten!
Pluspunten
Werken met de beste collega's, 5 jarig persoonlijk ontwikkel programma
Minpunten
Alleen voor mensen die echt zichzelf willen ontwikkelen
Bekijk meer reviews over StudentenBureau