STREETWISE Reviews

27 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 42 reviews
Slechtse bijbaan ooit, totaal niet aan te raden
Werver (voormalige medewerker) –  Utrecht30 mei 2019
Heel erg slechte communicatie met werkgevers, ze behandelen je heel erg ongelijk en net zoals een hond. Functie is ook heel erg waardeloos en je leert niks in het werkveld, geen kans op doorgroeimogelijkheden. Ook heel erg één-tonig, je doet alleen hetzelfde niet variërend werk. Ook werk is erg onflexibel, ze houden geen rekening hoeveel uren je aangegeven hebt en nodig zou moeten hebben. Geldzaken zijn ook zeer slecht geregeld, heb nog nooit een loonstrook gekregen en de betalingen kloppen nooit, je krijgt minder dan je zou moeten krijgen. Ook veel reiskosten gedeclareerd, maar nooit wat van terug gekregen, verschikkelijk. Uurloon is ook niet zo hoog dan ze eigenlijk aangeven. Bruto van 4.68€, en ze smeren je aan met vanaf 6.50€.
Pluspunten
Minpunten
Alles, wat aangegeven is
Fun workplace but a little dramatic
Salesmarketingmedewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente ’s-Gravenhage20 mei 2019
Streetwise is a very fun and cosy group of sales people who wanna work hard and have fun at the same time. The crew can be a bit melodramatic at times but it makes up with all the good times and friends you'll make.
Pluspunten
Fun workpeople, flexible work hours and great money
Minpunten
Too much drama
Streetwise
Werver (voormalige medewerker) –  Groningen (provincie)6 februari 2019
Je word met een leuk en goed verhaal aan het werk gezet alleen als je eenmaal aan het werken bent ligt de druk hoger dan dat je zou verwachten
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Lange dagen
Geweldig bedrijf veel geleerd veel leuke bedrijf feestjes gehad
Teammanager (voormalige medewerker) –  Leeuwarden30 november 2018
Een bedrijf waar zij niet kijken naar je leeftijd maar puur naar je capaciteiten en naar wat je echt wilt in het leven
Chaotisch bedrijf
leidinggevende (captain) (voormalige medewerker) –  Rotterdam, NL30 november 2018
In het algemeen waren de collegas leuk om mee te werken, qua leiding was het stukken minder. De dag liep nooit normaal het was altijd chaotisch je kon niet op tijd beginnen en op tijd weggaan. Soms werden we gedwongen om door te werken onbetaald. Meerdere ex-collega’s inclusief hebben vaak dat de uren onjuist worden uitbetaald (te laat of te weinig), als je er niet meerdere malen achterna gaat krijg je het niet. Veel positieve dingen geleerd maar de negatieve dingen zorgden voor een slechte werksfeer. Streetwise is kortgezegd een puberbedrijf, veel leuke geinige dingen maar ook de achterbakse streken die pubers hebben.
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Doorwerken zonder betaald te krijgen, te weinig uitbetalen meerdere malen
wel leuk, maar demotiverend
Donateur werver (voormalige medewerker) –  Groningen21 november 2018
het is werk waar je veel inzet voor nodig hebt en posisiviteit. je hebt gezellige collega's en dr is altijd een gezellige sfeer. persoonlijk is het verder niks voor mij omdat je met klanten werven toch vaak een "nee" te horen krijgt en dat het voor mij niet de juiste motivatie is om het werk door te zetten.
Pluspunten
het verdient redelijk goed
Minpunten
het zelf betalen van de reiskosten naar de plaats waar je gaat werven.
Een van me.beste baantjes die ik gehad heb
Werver (voormalige medewerker) –  Rotterdam14 november 2018
Streetwise was altijd wel leuk en aardig maar kwam altijd laat thuis minpunt
Pluspunten
Gezelligheid, biertje
Minpunten
Tevaak invallen
Gezellige werkomgeving met als doelgroep jongeren.
Captain (huidige medewerker) –  Apeldoorn2 september 2018
Begonnen in november als werver en na vijf maanden werving doorgegroeid tot captain. Top baantje!
flexibel, hoog salaris, gezellig
donateurwerver (huidige medewerker) –  utrecht8 maart 2018
Ik heb hier heel veel geleerd en wordt beloond voor mijn inzet.
uitbuiters
Werver (huidige medewerker) –  Almere3 maart 2018
Werk hier nu 4 weken, nog nooit zoveel spijt ergens van gehad. 5 uur lang in -10 gelopen voor jan zn geval, van de 5 uur werden er 0 uitbetaald. dus wanneer ze tegen je zeggen "je krijgt je minimumloon sws" niet intrappen!! Je verdient meer bij de supermarkt ookal willen ze je wijs maken van niet. zo kunnen we allemaal wel bonussen compenseren met niet uit betalen ;)
Pluspunten
Minpunten
geen uitbetaling, nep bonussen, leugenaars
Vermoeiend
Sales promoter/face2face promoter (voormalige medewerker) –  Almere16 februari 2018
Bij streetwise moet je klanten overhalen, vaak krijg je een nee. Dat kan heel demotiverend zijn voor sommige.
Pluspunten
goed betaald.
Minpunten
in de regen werken.
Gezellige werksfeer met veel leeftijdsgenoten (studenten) , waardoor er ook ruimte is voor het aanspreken op eventuele verbetering vd werkprestaties.
Fondsenwerver (voormalige medewerker) –  Enschede6 november 2017
Ik beoordeel StreetWise Enschede met 4 punten. Dit omdat men op die locatie goed bezig is en prestaties op de werkvloer combineert met gezelligheid. Er zijn echter altijd verbeterpunten. Vandaar 1 opengelaten ster.
Gezellige werkvloer
Deur aan Deur salesman (voormalige medewerker) –  Den Haag8 oktober 2017
Na een bakje en wat kletsen eropuit. Geleerd altijd een (glim)lach klaar te hebben.
Goede werksfeer, doelgericht, samenwerking
Werver (voormalige medewerker) –  Den Haag5 juni 2017
Streetwise is erg doelgericht maar nog steeds erg gezellig. Je leert veel mensen kennen en doet veel sales ervaring op met alle trainingen en hulp die je krijgt. Erg lieve mensen en een geweldige tijd gehad.
Pluspunten
Bonussen
Minpunten
Slecht geregelde loonsverhogingen
Chille werkplek, geen zeurende baas, niet hersenloos vallenvullen of friet bakken
Werver, personeelwerfcaptain (huidige medewerker) –  Groningen31 maart 2017
Ik begon afgelopen december bij Streetwise, geen idee wat ik moest verwachten, vooral slechte dingen gehoord. Ik kwam er al snel achter dat het een stuk leuker was dan mijn vorige baantje bij de Albert Heijn, ook handig dat je geen vervanging hoeft te regelen als je ziek bent.
Als je een beetje inzet toont word je ook beloont, heb al snel een functie als personeelwerfcaptain gekregen. Wat ik veel lees in andere reviews is dat mensen bij slecht presteren niet uitbetaald krijgen, het is natuurlijk prestatiegericht werk maar het is mij van de ongeveer 100x dat ik nu gewerkt heb ongeveer 4x gebeurd en dat is wel gecompenseerd door bonussen die ik gekregen heb. Volgens mij kun je het gewoon niet als je vaak niet uitbetaalt krijgt.
Verder is het gezelliger dan ik had verwacht en ik vind het wel chill dat ik ook nog iets nuttigs doe. (We werken voor goede doelen)
Pluspunten
Leuke collega's, goed loon, flexibele werktijden, bonussen
Minpunten
Als je niet van Top 100 houd is het soms echt strijden om de aux-kabel
Gezellige werkplek
Donateur werver (voormalige medewerker) –  Den Haag23 maart 2017
Werken bij Streetwise was een onwijs leuke ervaring, het was heel gezellig en men raakte snel bevriend met elkaar.
Pluspunten
Reisvergoeding!
Gezellig, goed voor je ontwikkeling, lekker verdienen, goed voor je CV en makkelijk doorgroeien
Werver- captain- teammanager (voormalige medewerker) –  Breda10 november 2016
Ik heb drie jaar voor Streetwise gewerkt. In deze 'korte tijd' ben ik doorgegroeid van werver, naar captain en vervolgens naar teammanager. Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het jammer vindt dat ik nu weg moet maar dit komt door mijn school.

Ik kan me dan ook écht niet vinden in de andere berichten op deze pagina.

Ik heb het hier enorm naar mijn zin gehad. Ontzettende leuke collega's, veel leuke feestjes en ook de werkzaamheden waren leuk om te doen. Gezellig de hele dag kletsen met mensen!

Daarnaast leer je ontzettend veel van het werk bij Streetwise en is dit erg goed voor je ontwikkeling. cv en dus je toekomst.
Pluspunten
goed verdienen, ontwikkeling, doorgroeien en feestjes
Minpunten
Gezellige collega's die weten hoe ze sales moeten maken.
Straatpromoot (voormalige medewerker) –  Groningen22 september 2016
Ondanks de gezellige collega's is het werk wel zwaar, aangezien je elke dag met een target de straat op gaat.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Lange werkdagen
Promotiemedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2016
Een normale dag is dat je als promotiemedewerker een target hebt, die je moet behalen die dag. Alles boven je target wordt als bonus gezien op je loonstrook. Wat ik heb geleerd is hoe ik in contact moet komen met mensen en dat ik meer met mensen praat dan voorheen op een positieve manier. Mijn leidinggevende was altijd een relax persoon. Mijn collega's zijn fris en fruitig, dat maakte de werksfeer heerlijk. Het moeilijkste van de baan is dat je nooit weet hoeveel je echt zal halen die dag want je zou ooit onder je target kunnen zitten. Het leukste is als iedereen boven zijn of haar target zat, dat we altijd genoten.
Pluspunten
Fris team
streetwise
Werven (voormalige medewerker) –  Arnhem, GE16 november 2015
Ik wierf donateurs voor Care Nederland bij het bedrijf streetwise. als bijbaantje naast mijn school. ik leerde er een aantal verkooptechnieken en hoe je mensen het best aan kan spreken. de directie was niet altijd even serieus te nemen omdat zijn regels vaak veranderde. mijn collega's waren vriendelijk, maar niet persee mijn type mensen. het moeilijke was om altijd mijn target te halen gezien niet iedereen zin had om naar mij te luisteren.
Pluspunten
buiten werken
Minpunten
moeilijke te verkopen product in deze maatschapij

Stel een vraag over solliciteren of werken bij STREETWISE. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over STREETWISE gesorteerd op vacaturetitel