Stichting Trajectum Reviews

prima werkomgeving
Groepsleider (huidige medewerker) –  Boschoord21 juni 2018
Prima bedrijf, genoeg uitdaging. als je wilt doorgroeien genoeg mogelijkheden. Het is wel een pittige doelgroep.
een bedrijf in beweging met veel leermogelijkheden
activiteitenbegeleidster (huidige medewerker) –  Gemeente Zutphen28 april 2018
Het is een organisatie met veel beweging en veranderingen. Altijd op zoek naar de beste zorg voor de cliënt. Hierdoor krijg je vaak te maken met veranderingen op de werkvloer.
Ik heb er veel geleerd over verschillende stoornissen en behandelingen daarvan. Samenwerken met collega's ervaar ik als prettig. Er is een warme sfeer en er is veel ruimte voor ontwikkeling en overleg.
Vanuit het management krijg je de nodige feedback en ondersteuning.
Omgaan met agressie vraagt veel en zorgt voor spannende momenten. Er is ruimte om daar met anderen over te praten. Je leert er goed samenwerken en luisteren naar elkaar.
Pluspunten
geregeld bijscholingen
Minpunten
de werkdruk is soms hoog.
Trajectum biedt zorg aan een uiterste complexe en daarmee uitdagende doelgroep!
Gz psycholoog (huidige medewerker) –  Zutphen eo27 juni 2017
Voor een (gz-)psycholoog, psychotherapeut of Klinisch psycholoog biedt werken bij Trajectum een leuke uitdaging vanwege de multiproblemen van de clienten. Je werkt op het snijvlak van de Verstandelijk Gehandicaptenzorg, de Ggz en Justitie en moet (mag) van veel markten thuis zijn en moet stevig in je schoenen staan. De betrokkenheid van medewerkers is over het algemeen erg groot en dat werkt prettig samen. Als poliklinisch of ambulant behandelaar heb je in deze derdelijnsorganisatie veel ruimte om behandeling op maat te bieden. Behandeling is vaak langdurend en vergt dikwijls een 'engelen geduld' waar het gaat om resultaat, maar resultaat geeft m.i. des te meer voldoening. Erg ligt nog genoeg werk in het ontwikkelen van een goed en wetenschappelijk onderbouwd behandelaanbod aan deze doelgroep, mocht daar je interesse liggen.
Pluspunten
Diversiteit in problematieken van clienten.
Minpunten
Niet prettig epd program om mee te werken.
ongestructureerd en chaotisch management
Secretariaatsmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht15 juni 2016
zeer oncollegiaal en onproffessioneel management maakt dat het ziekteverzuim zeer hoog is onder het personeel. De aanpak om het ziekteverzuim te verlagen werkt averechts.
Het personeel houdt het vol omdat zij de clienten niet de dupe wilt laten worden van het slecht management/directie.
Een organisatie met veel deskundigheid over het jonge kind
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Soesterberg, UT4 februari 2015
Stichting Trajectum (Youké), locatie Bethanië is een warme deskundige organisatie, waar ik terug denk.
Pluspunten
veilige, bosrijke omgeving voor kinderen
Minpunten
doorgroei mogelijkheden
Erg leuk werk, maar te weinig financiele zekerheid
(Flex-) Groepsleidster (voormalige medewerker) –  Appelscha, FR15 april 2014
Het werken bij Stichting Trajectum als flexmedewerker ervaar ik als positief.
Als flexmedewerker werk ik op alle woningen, met verschillende cliënten. Deze afwisseling vind ik erg leuk. De cliënten hebben een licht verstandelijke beperking en vertonen moeilijk verstaanbaar gedrag. Het sociaal emotionele niveau is op het terrein gemiddeld 2-3 jaar. De doelgroep is heftig en af en toe erg zwaar (veel agressie, fysiek en verbaal) maar wel erg leuk en interessant!
Ik werk met veel verschillende collega's, waar ik veel van leer en goed mee over weg kan.
Het lastige van mijn baan is dat ik een 0-urencontract heb, waardoor ik geen financiële zekerheid heb. Vooral nu in de tijd van de bezuinigingen, word ik een stuk minder ingezet.
Pluspunten
Doelgroep, afwisseling, uitdaging.
Minpunten
Veel bezuinigingen, geen financiele zekerheid
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stichting Trajectum. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Stichting Trajectum gesorteerd op locatie