Stichting Rijswijkse Kinderopvang Reviews

Fijne organisatie om voor te werken
Pedagogisch medewerker, ervaring met alle (voormalige medewerker) –  Rijswijk28 mei 2019
25 jaar met plezier hier gewerkt.
Diverse functies hier bekleedt.
Pluspunten
Dicht bij huis
Minpunten
Hoge werkdruk
professionele organisatie
Pedagogisch medewerker kinderdagverblijf (voormalige medewerker) –  Rijswijk7 november 2016
Het leukste is het werken met de kinderen.
Binnen bepaalde kaders heb je veel vrijheid in wat je met de kinderen wilt gaan doen.
Samenwerken met je collega's is ook fijn!
Wel jammer dat er de latere jaren veel (te veel) administratieve rompslomp bij is gekomen, hoofd- en bijzaken lijken te verwisselen, er is minder tijd voor de kinderen!
Management en werkvloer liggen niet op één lijn, jammer dat zo dingen worden besloten die tot onvrede leiden.....
Pluspunten
scholing
Minpunten
afstand van management tot werkvloer
gezellige werkomgeving met veel afwisseling
Groepsleidster - Stichting Rijswijkse Kinderopvang (voormalige medewerker) –  Rijswijk14 januari 2016
Bij de SRK heb ik diverse ervaringen opgedaan, door middel van het flexwerk wat ik daar deed, het werken met wisselende collega's heeft mij meer inzicht laten krijgen in de verschillende manieren van werken en de gedachten hier achter.
Minpunten
soms op het laatste momentje is het opgelost en niet meer nodig dat ik kwam invallen, waardoor ik voor niets reistijd kwijt was
Geweldige werkgever
Pedagogische medewerkster per (voormalige medewerker) –  Rijswijk11 februari 2014
Het is een geweldig bedrijf om te mogen werken. Ze hebben aandacht voor de medewerker in welke vorm dan ook. Helaas moest ik dit bedrijf verlaten door de bezuinigingen maar ik zou er zo weer willen werken.
Je voelt je gewaardeerd als medewerker.
Pluspunten
Veel ondersteuning als invaller
Minpunten
Jammer dat ze moeten bezuinigen
goede werkgever
Leidster KInderopvang (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH9 januari 2014
Goede werksfeer, leuke collega's.
Helaas vanaf het moment dat ik de opleiding voor leidster ging doen, was er geen geschikte vakature. Het was nl erg goedkoop een stagiere die alleen met inval op de hele nso staat
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
niet zo beste leiding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stichting Rijswijkse Kinderopvang. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Stichting Rijswijkse Kinderopvang gesorteerd op locatie