Stella Fietsen Reviews

Weinig salaris
Verkoper buitendienst (voormalige medewerker) –  Nederland30 november 2019
Weinig salaris voor het werk wat je doet alles is op provisie basis en haal je de targets niet dan heb je het minimum loon
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
Geen fijne werkgever
Verkoper buitendienst (voormalige medewerker) –  Nederland28 november 2019
Verkoper geweest bij Stella fietsen in de buitendienst. Het draait allemaal om cijfers!
Maak niet uit hoe je de fiets verkoopt als je maar verkoopt! Ze adverteren met 3,7 en 8 versnellingen maar eigenlijk hebben ze alleen de 8 versnellingen op bijna alle modellen. De klant lekker maken met veel kortingen en zogenaamde acties die telkens weer worden verlengd. Blijf weg bij dit bedrijf!
Jong en gedreven
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Nunspeet11 september 2019
Jong bedrijf met ambitie. Veel mogelijkheden voor eigen ontwikkeling en je wordt daarin goed begeleid!!
Top bedrijf!
Expeditiemedewerker (huidige medewerker) –  Nunspeet4 september 2019
Sinds kort ben ik werkzaam bij de expeditie afdeling. Een afdeling die altijd voor elkaar klaar staat (7.00 uur tot 20.00 uur). Binnen deze functie zijn er veel verschillende taken. Hierdoor kom je ook met veel verschillende afdelingen/ collega's in aanraking. GEEN DAG IS HET ZELFDE! Dit is super!
Pluspunten
Ochtend of middag ploeg. vriendelijke collega's.
Minpunten
Tot nu toe geen.
Een groeiend bedrijf met veel mogelijkheden, en een gezellige werksfeer
Bezorger (huidige medewerker) –  Nunspeet8 januari 2019
Ik werk nu 3 jaar als bezorger bij stella fietsen, en doe dat met veel plezier.
Stella is een gezellig team, met veel jonge mensen. We hebben leuke personeelsfeesten en team-uitjes.
Omdat Stella nog steeds erg groeit, kun je samen echt naar iets moois toewerken en zie je de resultaten. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden. En met je eigen ideeën wordt ook echt wat gedaan.
Je moet flexibel ingesteld zijn, maar dat maakt het juist leuk! Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Goede gezellige werksfeer
Minpunten
Uitdagende baan met veel vrijheid en gezellige werksfeer
Bezorger (huidige medewerker) –  Heel nederland8 januari 2019
Ik ga elke dag met veel plezier aan het werk, sinds ik bezorger ben geworden bij Stella.
Wat het zo leuk maakt is het klantencontact, je spreekt elke dag zo veel verschillende mensen, dat maakt dat het werk nooit verveelt. Je moet wel sterk in je schoenen staan op sommige momenten, maar dat houd de uitdaging er ook in.

Elke dag begin je vanuit huis met je route van 10-15 adressen, die je de middag/avond van te voren hebt geladen. Je route brengt je naar verschillende regio's, door heel Nederland, en soms ook België en Duitsland. maar wel zo ingedeeld dat je niet van zuid naar noord en weer terug moet. Zo zie je ook veel van Nederland. Je hebt de mogelijkheid om extra te verkopen, waardoor je een leuk zakcentje bij kunt verdienen.
Al met al een prettige baan die ik iedereen kan aanbevelen.
Ook de personeelsuitjes/feesten zijn top. Wacht dus niet langer en solliciteer bij Stella!
Pluspunten
Vrijheid, leuke sfeer, uitdaging
Minpunten
File rijden en soms erg vroeg op maar niet vaak
Super leuke baan
Ex-bezorger (voormalige medewerker) –  Nunspeet8 januari 2019
De werkdag begint vanaf huis, dagelijks breng je 10 tot 15 fietsen naar klanten, dit gebeurd volgens een geplande route en is ook elke dag weer ergens anders in het land.
Deze klanten kijken hier naar uit en ervaren dit dan ook als een leuk moment.
Door het vele klantencontact leer met alle omstandigheden en verschillende mensen om te gaan.
Dagelijks is er goed contact met de leidinggevende en de planning, hierdoor is de sfeer binnen het team goed!
Pluspunten
Afwisseling, zelfstandig
Minpunten
File
Slechte werkgever
Telefoniste/receptioniste (huidige medewerker) –  Nunspeet15 oktober 2018
Werken bij Stella betekend hard werken voor weinig salaris, tenzij je Topverkoper of Filiaalhouder bent. Voor sales collegas is geen beloning gek genoeg, reisjes naar Dubai of helicoptervluchten om maar wat te noemen. De rest moet het doen met lage salarissen en tenzij je geen vriendjes met je supervisor. Verder krijg je geen reiskostenvergoeding als je er niet naar vraagt tijdens je sollicitatie en diegenen die wel een vergoeding krijgen ontvangen 9 cent per kilometer, terwijl 19 standaard is. Bij je arbeidscontract (3 tijdelijke contracten, maximaal 23 maanden) teken je voor akkoord dat je verplichte ATV dagen, die in de CAO staan, verrekend zijn met je salaris. Secundaire arbeidsvoorwaarden bestaan uit leuke feestjes, maar dat is dan ook alles. Er zijn betere werkgevers.
Pluspunten
Kantinekosten zijn laag
Minpunten
Zie omschrijving
Super bedrijf
Filiaalleider Bemmel (huidige medewerker) –  Bemmel11 oktober 2018
Als oud zelfstandige ondernemer wilden ik een nieuwe uitdaging hebben, na heel veel solliciteren bij div. Bedrijven kreeg ik te horen dat de keus op een ander was gevallen ( ik was te oud) toen zag ik dat Stella fietsen personeel zocht (verkopers) ik heb direct gebeld en werdt uitgenodigd voor gesprek. Ik had er direct al een goed gevoel over dit is wat ik zocht een dynamisch en jong bedrijf wat ook open stond voor oudere werknemers. Die de kans kregen om zich te ontwikkelen tot topverkoper. Na een interne opleiding op de Stella academie ben ik begonnen als assistent verkoper en ben na een jaar filiaal leider in Bemmel.
De organisatie van dit mooie bedrijf is super een jonge directie en goed management het is eigenlijk een grote familie, ook bij extra inzet wordt je beloond en men vind het fijn als je meedenkt over en met het bedrijf.
Ik kan maar één advies geven als je de kans krijgt om te solliciteren pak dan deze kans met twee handen aan je komt dan bij een jong en dynamisch bedrijf waar je de kans krijgt om je te ontwikkelen.
Pluspunten
Jong dynamisch bedrijf
Minpunten
Zou ik niet weten
Prettige werksfeer, goede (secundaire-) arbeidsvoorwaarden, uitstekende doorgroeimogelijkheden.
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Nunspeet, Joure10 oktober 2018
Inmiddels werk ik alweer ruim 3 jaar voor dit mooie dynamische bedrijf en ga ik elke dag weer met veel plezier aan het werk. In totaal heb ik ruim 20 jaar werkervaring in de Sales bij verschillende bedrijven maar kan ik met zekerheid zeggen dat Stella Fietsen het leukste bedrijf is waar ik tot nog toe heb gewerkt. Wat deze werkgever uniek maakt is de platte organisatie structuur waarbij de leidinggevenden maar ook de directie altijd interesse blijft houden in het individu. Dit persoonlijke contact zorgt ervoor dat het voelt alsof je iedere dag met een vriendengroep verder bouwt aan het succes van het bedrijf. Natuurlijk moet er door iedereen hard gewerkt worden maar dit wordt ook vanuit het hele bedrijf gewaardeerd, dit komt tot uiting in het directe salaris, prestatite beloning maar ook in de bonusregelingen. Inzet en Prestatie worden echt beloond en de doorgroeimogelijkheden zijn legio.
Pluspunten
Goede werksfeer, Collegialiteit, Goede arbeidsvoorwaarden, Uitstekende doorgroeimogelijkheden.
Prachtig groeien bedrijf waar hard werker zeker beloond wordt.
Filiaalleider (huidige medewerker) –  Limburg10 oktober 2018
Inmiddels iets langer dan een jaar in dienstverband bij Stella Fietsen. In één woord: prachtig! Hard werken wordt beloond binnen dit bedrijf!
Begonnen als assistent verkoper in een van onze grootste showrooms. Hier heb ik mezelf positief bewezen wat natuurlijk niet onopgemerkt bleef. Kortom, naar wat complimenten en vertrouwen van Stella in mij: filiaalverantwoordelijke in een van onze vestigingen.

Voordat ik hier kwam werken had ik (gelukkig) al ervaring in de verkoop en ben van nature ook technisch aangelegd. Maar ondanks dat heb ik alsnog een korte academy gevolgd om kennis te krijgen van de fietsenbranche én Stella. Het is namelijk zeer belangrijk om goed advies te kunnen geven! Dat is wel te zien, marktleider wordt je niet zomaar ;).

Het bedrijf biedt verder een mooie bonusregeling ( wat niet raar is in deze branche, maar alle regelingen zijn realistisch en daardoor dus goed haalbaar ), wat resulteert in een salaris dat ik "meer dan prima" mag noemen!

Tevens wordt er ook veel moeite gestoken in het motiveren van onze verkopers, denk aan leuke "extra's" aan reisjes naar het buitenland ( Ibiza, Mallorca, Dubai, Copenhague etc. ). Allemaal gezonde competitie om de verkopers onder elkaar "scherp" te houden!

Al met al ben ik 100% tevreden met mijn baan bij Stella. Veel leuke collega's, goede werksfeer en bovenal veel mogelijkheid om door te groeien. Het enige wat ik mee kan geven is dat je geen 9 tot 5 mentaliteit moet hebben, zoals ik al zei: hard werken wordt beloond.
Pluspunten
Goede sfeer / goed salaris / prachtig werk
Prettig bedrijf met gedreven hardwerkende mensen
Telemarketeer (huidige medewerker) –  Nunspeet9 oktober 2018
Ik werk nu bijna 5 jaar voor Stella Fietsen en ik kan zeggen dat ik dit tot op de dag van vandaag nog steeds met even veel plezier doe als 5 jaar geleden!!
Toen ik er begon waren we met hooguit 50 man personeel en inmiddels zitten we al ruim op de 400.
Ik ben er trots op om dit alles mee te hebben mogen maken en met alle leuke dingen die nog gaan komen kijk ik uit naar de toekomst. Stella is echt een 'we' bedrijf met een gedachte dat 'we' het allemaal samen doen. Niemand is er meer of minder dan een ander. Met z'n allen werken we het hele jaar keihard door en dit wordt ook ruimschoots beloond met leuke bedrijfsfeestjes in de zomer en winter waar nooit iets te gek is! We hebben goede arbeidsvoorwaarden, krijgen iedereen maand stipt optijd ons loon en alles is altijd te bespreken. Doorgroeimogelijkheden zijn er volop aanwezig. Ik kan alleen maar met volle lof over Stella Fietsen praten en wil degene die twijfeld te solliciteren ook zeker aanraden om dit wel te doen!
Pluspunten
'Wij' cultuur, goede werksfeer, doorgroeimogelijkheden, goed betaalbare lunch, fijne collega's
Minpunten
Pand/ werkruimte wordt te klein maar daar wordt aan gewerkt
Prima werkgever, goed salaris en alles op eigen tempo
Verkoper/Adviseur (huidige medewerker) –  Nederland9 oktober 2018
Ik ben inmiddels een dik jaar werkzaam voor Stella fietsen in de functie verkoper.

Elke dag ga ik met plezier naar mijn werk, dit omdat ik in mijn werk erg veel vrijheid heb en kan doen wat ik het leukste vind, namelijk het adviseren van mensen naar een fiets die bij hen past.

Dit alles is mij geleerd door de training die je krijgt voordat je begint, ook had ik ervaring in de fietsenhandel dus dat hielp mij ook.

Binnen het bedrijf krijg je alle tijd en ruimte die je nodig hebt om jezelf verder door te ontwikkelen en om later eventueel door te stromen naar een hogere functie.

Kortom een geweldig bedrijf om voor te werken en dat ze dan ook nog eens geweldige win acties, lees reisjes naar Brazilië/Dubai/Engeland en personeelsfeesten geven om nooit meer te vergeten, ach dat is bijzaak.
Pluspunten
Genoeg doorgroeimogelijkheden. Leuke werksfeer
Minpunten
Hard werken wordt gezien en beloond!
Filiaalleider (huidige medewerker) –  Helmond9 oktober 2018
Ik werk nu sinds Februari met veel plezier bij dit pracht bedrijf!

In mijn eerste week bij Stella Fietsen kreeg ik een spoedcursus verkopen. Hier heb ik veel tips gekregen die ik tot de dag van vandaag nog steeds gebruik in mijn verkoop gesprekken!

Vervolgens ben ik begonnen als assistent verkoper bij één van onze filialen. Hier heb ik me in korte tijd goed kunnen ontwikkelen. En dat bleef niet onopgemerkt! Na meerdere complimenten van verschillende collega’s en vanuit de directie van Stella kreeg ik een functie als provisie verkoper aangeboden voor de buitendienst. Dit heb in ongeveer een maand gedaan. Waarna ik gebelt ben met de vraag of ik een eigen filiaal ambieerde. Aangezien er op korte termijn wat vrij kwam. Ja! Was mijn antwoord en Binnen een week had ik mijn bedrijfsauto en stond ik dan als filiaalleider bij één van onze winkels. Het filiaal heeft een Top zomer gedraaid met veel positieve reactie tot gevolg. Zo sta ik als verkoper in de Top-10 van onze interne ranglijst en heb ik een vakantie naar Spanje verdiend door het harde werken.

Lang verhaal samengevat , ik heb in een korte tijd naar mijn zeggen veel voor elkaar gekregen. Ik zit hier volledig op mijn plek en wil dit de mensen zeker aanraden! Het is een geweldig bedrijf waar je jezelf continu kan blijven uitdagen en ontwikkelen. Maar onthoud Goes dat het niet vanzelf gaat. Hard werken wordt gezien en beloond! En als je een 9-5 mentaliteit hebt kan je beter wegblijven.
Pluspunten
Top Collega’s, Veel Doorgroeimogelijkheden, sky is the limit, Gezellige bedrijfs feesten
Minpunten
Bedrijf met een positieve instelling waar hard werken beloont wordt
Rayonmanager (huidige medewerker) –  Geheel Nederland9 oktober 2018
Geen dag is hetzelfde. Het aansturen van verkopers in een rayon blijft maatwerk. Elke dag is er weer een andere case welke anders aangepakt dient te worden.

Stella is een jong bedrijf waar eigen inbreng serieus wordt genomen. De lage drempel binnen dit bedrijf zorgt ervoor dat zaken snel en makkelijk opgepakt worden.

Het is een werkgever waar hard werken beloont wordt. Geen 9-5 mentaliteit hebben is erg belangrijk. Doorgroeien naar een stapje hoger is geen probleem bij Stella, heb je de goede instelling dan wordt die kans vaak geboden.

Van een feestje zijn ze niet vies. Medewerkers worden hier goed in de watten gelegd en niks is te gek.
Pluspunten
Hard werken wordt beloond, vriendelijke collega's, goede arbeidsvoorwaarden
Leuk, leerzaam en ondernemend bedrijf. Dat is Stella!
Medewerker (huidige medewerker) –  Nunspeet9 oktober 2018
Enige tijd geleden ben ik begonnen op de inkomende telefonie van Stella Fietsen, waar ik het gelijk naar m'n zin had. Veel leuke collega's en een goede werksfeer hing er rond en in het bedrijf.
Al snel kon ik doorgroeien naar de telefonische verkoop. Vanuit daar zijn er ook veel doorgroeimogelijkheden aangeboden, want er wordt echt gekeken naar wat je kunt en nog belangrijker, wat je wil! Toen ik hier begon had ik nog niet veel ervaring in de fietsenbranche. Al heel snel wist ik hier meer over te vertellen en kon ik de klanten ook daadwerkelijk advies bieden. Er is natuurlijk niks mooiers dan de klant te kunnen helpen binnen jouw expertise!

Nu 2,5 jaar later verricht ik mijn werk nog elke dag met veel passie en plezier. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging! Niet alleen het werk is leuk, maar ook buiten het werk om worden er leuke dingen georganiseerd zoals bedrijfsfeesten of teamuitjes. Als laatste mogen we onze kantine natuurlijk niet vergeten, welke elke dag weer een verrassend heerlijke lunch klaarmaakt. Zo komen we de dag extra goed door!

Kortom, Stella is een echte aanrader!
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, goede werksfeer, leuke collega's
Een fantastisch, jong en groeiend bedrijf om voor te werken!
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Nunspeet9 oktober 2018
Het werken bij Stella fietsen als verkoopadviseur is gewoon top, zowel in de binnendienst als in de buitendienst! Ik werk er nu anderhalf jaar en alles word goed voor je geregeld. Ze houden je iedere dag weer scherp met nieuwe wedstrijden onderling waardoor je gemotiveerd en positief blijft. Je kunt namelijk mooie prijzen winnen in zo’n wedstrijd. Ik vind dat geweldig in zo’n groot en groeiend bedrijf!

Ze zorgen bij Stella voor alles (bijvoorbeeld voor gratis eten bij een meeting), komen hun beloftes na en zijn super voor de medewerkers. Ik wil er graag nog heel lang blijven werken en rij iedere dag met plezier naar de vestiging!
Pluspunten
Gratis eten, beloftes nakomen en wedstrijden met prijzen organiseren.
Sales.
Sales (huidige medewerker) –  Noord-Holland9 oktober 2018
Ruim 5,5 jaar in dienst bij Stella fietsen,ik heb het bedrijf elk jaar zien groeien, erg gaaf om mee te maken, prettige werkomgeving, leuke collega's, Geen dag is hetzelfde en je maakt elke dag weer wat leuks mee, Op dit moment zijn we marktleider en daar zijn we als team ook super trots op, Ik kan het iedereen aanraden! :)
Zelflerende organisatie ruimte voor zelfontplooiing
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Assen9 oktober 2018
Hard werken is voor mij logisch hier ben ik mee opgevoed. Het is hier loon naar werken. Hoe meer inzet hoe meer waardering in algemene zin.

Naast beloning vind ik persoonlijk aandacht en er als individu mogen zijn, in wie ik ben en wil worden heel belangrijk. Deze ruimte is er, en krijg ik, dat zorgt voor wederzijds vertrouwen, welke voor mij als een basis voelen voor een toekomstbestendinge arbeidsrelatie.

Ofwel helemaal tevreden.
Pluspunten
Stimulerend stelsel van zelfontwikkeling.
Minpunten
Nog niet alles is geproffessionaliseerd en vragen dus nog om verbeteringen.
Gezellig, snelgroeiend bedrijf met doorgroeimogelijkheden
Customer Care medewerker (huidige medewerker) –  Nunspeet9 oktober 2018
Ontzettend leuke en gezellige collega's die allemaal hard werken waardoor er een heerlijke sfeer hangt onderling in het bedrijf. Supervisors bieden altijd een luisterend oor als je ergens mee zit en kijken direct met je mee naar oplossingen.

Afdelingen onderling hebben ook goed contact met elkaar, wat resulteert op leuke, gekke en gezellige personeelsfeesten!

Je bent geen nummertje, je wordt echt gezien.

Daarnaast een dikke duim voor onze lieve schatten in de kantine die elke dag een heerlijke lunch voor ons hebben klaar staan!
Pluspunten
Kantine, gezelligheid, ontwikkeling en leerzaam.
Minpunten
In het hoogseizoen moet je misschien een tandje bijzetten, maar dat doet iedereen wat het gevoel van 'samenwerken' onderling nog sterker maakt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stella Fietsen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Stella Fietsen gesorteerd op locatie