Steigenberger Airport Hotel

Steigenberger Airport Hotel Reviews

onderhoud spa en wellness afdeling zoals het activeren van de sauna's, temperatuurcheck van het zwembad en het opgeruimd houden van de relax- en fitness ruimten. Hotelgasten voorzien van drank en eten. Nieuwe (hotel) gasten wegwijs maken/uitleg geven op/over de afdeling, gasten advies geven over voeding, beweging. Massages geven. De veelheid aan taken en het vele contact met mensen die daar vnl. kwamen relaxen, maakten dat ik deze baan heel leuk vond. De keerzijde daarvan was dat het zwaar was, veel taken voor 1 persoon (die daarvoor door 2 personen werden gedaan), regelmatig veel hectiek en het nare gevoel dat er feitelijk per taak niet 100% aandacht aan besteed kon worden. De directie had daar geen betrokkenheid mee, zij hadden de bezuiniging (op personeel) doorgevoerd. Met collega's goed contact, meestal telefonisch. Ik was min of meer de spil van de afdeling, had administratieve en coordinerende taken.
Pluspunten
fijne werkplek, mooie massagekamer, zelfstandig kunnen werken, veel contact met mensen
Minpunten
veelheid aan taken binnen een te kort tijdsbestek, laag loon
Oneerlijke behandeling zorgde ervoor dat ik mijn motivatie verloor. Je doet daar alles voor de managers en niks voor de gast. Althans, dat is mijn ervaring.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Slecht management in 2015
Afschuwelijk bedrijf om voor te werken! Aan het begin lijkt het een leuk bedrijf maar heeft een hele sterke en moeilijke bedrijfscultuur waarin maar weinig man zich in kan vinden. Ondanks dat je redelijk betaald krijgt en hotel in redelijk goede conditie is wordt er niet aan beloftes gehouden, moet je je prive/ gezinsleven aan het werk aanpassen, houden hier totaal geen rekening mee, geven ze niets om hun medewerkers en is er heel weinig mogelijkheid om te groeien. Dit bedrijf is verre van ethisch verantwoord!
Pluspunten
Redelijk betaald
Minpunten
Geen privé/ werk belans, geen doorgroei ontwikkelings mogelijkheden, slechte management, wordt niet aan beloftes gehouden
Steigenberger was een super en leerzame ervaring en heb er met veel plezier stage gelopen.
Een bedrijf waar je je snel thuis voelt en waar je de kans krijgt je te ontwikkelen.
Elke dag is anders, veel ad hoc zaken. Geleerd mijzelf staande te houden in een omgeving waar de werkdruk hoog is en waar je vooral jezelf moet blijven. De balans vinden tussen service en administratieve taken is lastig. Het verlenen van de juiste service aan de (vaste) gasten maken het werk leuk en geeft voldoening.
Bekijk meer reviews over Steigenberger Airport Hotel
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Steigenberger Airport Hotel. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,5