Startselect

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Startselect

Medewerker Klantenservice (m/v)2 reviews
Ik werk zelf al enkele jaren voor Startselect op de Customer Support afdeling. Na enkele jaren Support te hebben gedaan ben ik uiteindelijk doorgegroeid naar een Senior waar ik uiteraard trots op ben.

Op een normale werkdag help ik klanten en collega's om samen de beste service te kunnen bieden. Ook help ik mee aan verbeteringen omtrent de website en systemen waarvan wij gebruik maken.

In de jaren dat ik hier werk heb ik enorm veel geleerd en leer ik nog steeds iedere dag bij. Bijvoorbeeld het multitasken, mee denken en synchroniseren tijdens het helpen van klanten. Het samenwerken in teams en met andere teams van verschillende afdelingen op de werkvloer. Verantwoordelijkheden opnemen, inleren van nieuwe collega's, mee denken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf, het omgaan met flexibele werkuren en soms wat hogere werkdruk. Een jaar geleden heb ik een time-management cursus gevolgd die werd aangeboden vanuit het bedrijf. Zo heb ik geleerd om mijn tijd zo efficient mogelijk in te kunnen delen en uiteindelijk voor mezelf een lagere werkdruk te creëren.

Er zijn altijd voldoende afwisselende taken geweest zodat ik me nooit heb hoeven te vervelen. Op de werkvloer wordt er onderling goed met elkaar gecommuniceerd en ook door het management team over de korte termijn en lange termijn doelstellingen van het bedrijf, zo weet je altijd wat je te doen staat en wat je staat te verwachten. Ik vind het ook een groot pluspunt dat er hier ook echt naar je wordt geluisterd, iedereen kan en mag meedenken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf.
Pluspunten
Flexibiliteit, samenhorigheid, vrijheid.
Minpunten
-...
Een hele gezellige groep mensen uit verschillende landen. Dit maakt het extra leuk, omdat je meerdere talen en culturen in ons bedrijf kunt terugvinden. Op die manier leer je het een of ander van andere mensen en hun gewoontes.
Je hebt eerder het gevoel dat het een soort familieleden zijn ipv collega's.

Het hebt flexibele werktijden, wat ertoe lijdt dat je je dag een beetje zelf kunt inplannen. Hoe eerder je komt, hoe eerder je kunt gaan en andersom :)

Ook heb je de mogelijkheid ten aller tijden vanaf thuis te werken.

Als je ideeën hebt en deze binnen het bedrijf deelt, wordt er altijd naar geluisterd en 9 van de 10 keer wordt er rekening mee gehouden of het idee direct toegepast, wat je een fijn gevoel geeft.

Verder krijg je de kans om je in verschillende gebieden verder te ontwikkelen, wat ervoor zorgt dat het niet saai wordt en je niet in een vaste cyclus blijft hangen.

Een paar keer per jaar een uitstapje met het bedrijf zorgt ook voor een goede band met collega's.

Als je net nieuw bent, is het vrij veel informatie in 1 keer, maar na een paar weken is dit geen probleem meer.
Pluspunten
Erg goede sfeer, flexibele werktijden, mogelijkheid om vanaf thuis te werken, naar feedback wordt geluisterd, leuke collega's
Minpunten
Tot nu toe geen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,6
4,6
Reviews over Startselect gesorteerd op locatie