Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Startselect

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 16 reviews
Een hoop gezellige mensen met eigen inbreng en flexibele tijden
Customer Service (huidige medewerker) –  Eindhoven24 mei 2018
Een hele gezellige groep mensen uit verschillende landen. Dit maakt het extra leuk, omdat je meerdere talen en culturen in ons bedrijf kunt terugvinden. Op die manier leer je het een of ander van andere mensen en hun gewoontes.
Je hebt eerder het gevoel dat het een soort familieleden zijn ipv collega's.

Het hebt flexibele werktijden, wat ertoe lijdt dat je je dag een beetje zelf kunt inplannen. Hoe eerder je komt, hoe eerder je kunt gaan en andersom :)
Ook heb je de mogelijkheid ten aller tijden vanaf thuis te werken.

Als je ideeën hebt en deze binnen het bedrijf deelt, wordt er altijd naar geluisterd en 9 van de 10 keer wordt er rekening mee gehouden of het idee direct toegepast, wat je een fijn gevoel geeft.

Verder krijg je de kans om je in verschillende gebieden verder te ontwikkelen, wat ervoor zorgt dat het niet saai wordt en je niet in een vaste cyclus blijft hangen.

Een paar keer per jaar een uitstapje met het bedrijf zorgt ook voor een goede band met collega's.

Als je net nieuw bent, is het vrij veel informatie in 1 keer, maar na een paar weken is dit geen probleem meer.
Pluspunten
Erg goede sfeer, flexibele werktijden, mogelijkheid om vanaf thuis te werken, naar feedback wordt geluisterd, leuke collega's
Minpunten
Tot nu toe geen

Zie meer reviews over Startselect

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Startselect gesorteerd op locatie