Startselect

Reviews voor Marketing Medewerker (m/v) bij Startselect

Marketing Medewerker (m/v)2 reviews
Startselect heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) ) Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd. Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen - meer...
Pluspunten
Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand
Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.
Pluspunten
Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche
Minpunten
Geen pensioen
Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf. Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden. Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee. De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden. Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder. Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.
Pluspunten
Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.
Minpunten
Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling