Reviews voor Marketing Medewerker (m/v) bij Startselect

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 16 reviews
Dynamisch bedrijf waarin veel mogelijk is
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven25 mei 2018
Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf.

Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden.

Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee.

De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden.

Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder.

Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.
Pluspunten
Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.
Minpunten
Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling

Zie meer reviews over Startselect

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Startselect gesorteerd op locatie