Startselect

Reviews voor Developer (m/v) bij Startselect

Developer (m/v)3 reviews
Startselect heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) ) Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd. Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen - meer...
Pluspunten
Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand
Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist. Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.
Pluspunten
Informele werksfeer + thuiswerken
Minpunten
Geen pensioen / salaris kan beter
Er heerst een goede sfeer tussen collega's, die met respect met elkaar om gaan. Daarnaast werken wij als Developers met de scrum methodiek wat een relaxte werkdruk geeft en het team nog meer versterkt. Het bedrijf houdt goed rekening met de wensen van de werknemer en zorg voor genoeg gezamenlijke momenten. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en worden nageleefd, dus kortom een fijne werksfeer.
Pluspunten
Daadkrachtig, Professioneel, Goede sfeer, Scrum
Minpunten
Geen pensioenregeling (nog)
Gezellige, jonge, informele werksfeer met veel flexibiliteit en begrip
Pluspunten
gezamenlijke lunch, flexibele werktijden, leuke collega's, voldoende uitdaging, naar feedback wordt geluisterd
Minpunten
Te complexe organisatiestructuur voor zo'n "klein" bedrijf, te bureaucratisch, geen bijzondere salaris/pensioen regeling