Reviews voor Developer (m/v) bij Startselect

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 16 reviews
Informele maar productieve werksfeer met mogelijkheden om door te leren
Developer (huidige medewerker) –  Eindhoven8 mei 2018
Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist.

Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.
Pluspunten
Informele werksfeer + thuiswerken
Minpunten
Geen pensioen / salaris kan beter
Gezellige werkomgeving met tafelvoetbal en game room
Developer (huidige medewerker) –  Eindhoven8 mei 2018
Gezellige, jonge, informele werksfeer met veel flexibiliteit en begrip
Pluspunten
gezamenlijke lunch, flexibele werktijden, leuke collega's, voldoende uitdaging, naar feedback wordt geluisterd
Minpunten
Te complexe organisatiestructuur voor zo'n "klein" bedrijf, te bureaucratisch, geen bijzondere salaris/pensioen regeling

Zie meer reviews over Startselect

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Startselect gesorteerd op locatie