Startselect

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Startselect

Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) )

Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd.

Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen
 - meer...
Pluspunten
Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand
Startselect is een fijn bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige & informele werksfeer, maar er is ook meer dan voldoende motivatie en ambitie om gezamenlijk doelen te bereiken.

Je hebt voldoende vrijheid in het werk en zo is dan ook geen enkele dag hetzelfde.Tot slot zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden. Vrijheid. Gamen in de pauze.
Een top bedrijf binnen de Game Industry. De bedrijfscultuur is professioneel, maar zeer informeel. Ze houden van Agile werken en werken op basis van output en vertrouwen.
Pluspunten
Collegas, bedrijfstak, cultuur.
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden, groeimogelijkheden.
Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.
Pluspunten
Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche
Minpunten
Geen pensioen
De titel zegt genoeg. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad.
Pluspunten
Collega’s, afwisseling, gaming, veel te bouwen/verbeteren
Minpunten
Geen pensioen
Hi,

unfortunately the management team got a lot of new structures, which made it a bit chaotic in the end. The CFO was the main marketing manager, therefore you can make up your mind.
Pluspunten
Lunch is being organised for a small fee
Officiële reactie van Startselect
27 juli 2018
Thanks for your review. It's true that you left Startselect in somewhat turbulent times. The CFO temporarily stepped up so the employees still had a substitute manager to talk to, while the company was searching for a new Marketing Manager. We agree this was not an ideal situation. We're happy to report that as of March we found a new Marketing Manager aswell as a Sales Manager, making sure both departments are back on their feet and now steadily growing! We're very sorry to hear that you couldn't comment on the pros of working at Startselect and offer constructive feedback regarding the cons. We wish you all the best!
Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf.

Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden.

Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee.

De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden.

Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder.

Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.
Pluspunten
Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.
Minpunten
Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling
Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist.

Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.
Pluspunten
Informele werksfeer + thuiswerken
Minpunten
Geen pensioen / salaris kan beter
Er heerst een goede sfeer tussen collega's, die met respect met elkaar om gaan. Daarnaast werken wij als Developers met de scrum methodiek wat een relaxte werkdruk geeft en het team nog meer versterkt. Het bedrijf houdt goed rekening met de wensen van de werknemer en zorg voor genoeg gezamenlijke momenten. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en worden nageleefd, dus kortom een fijne werksfeer.
Pluspunten
Daadkrachtig, Professioneel, Goede sfeer, Scrum
Minpunten
Geen pensioenregeling (nog)
Gezellige, jonge, informele werksfeer met veel flexibiliteit en begrip
Pluspunten
gezamenlijke lunch, flexibele werktijden, leuke collega's, voldoende uitdaging, naar feedback wordt geluisterd
Minpunten
Te complexe organisatiestructuur voor zo'n "klein" bedrijf, te bureaucratisch, geen bijzondere salaris/pensioen regeling
Bekijk meer reviews over Startselect
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,6
4,6
Reviews over Startselect gesorteerd op locatie