Startselect

Reviews over Doorgroei en promotie bij Startselect

Startselect heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) )

Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd.

Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen
 - meer...
Pluspunten
Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand
Sinds mei 2020 ben ik werkzaam bij Startselect. Ik werd warm ontvangen door alle collega's en hierdoor voelde ik mij direct op m'n gemak.

Bij Startselect worden specialisten aangenomen waardoor afdelingen kunnen excelleren. Dit zie je terug in de prestaties en ontwikkeling die het bedrijf doormaakt. Daarnaast is er een goede screening waarbij er wordt gekeken of je over het juiste DNA beschikt om binnen Startselect te kunnen werken. Denk hierbij aan bepaalde normen & waarden, interesses, omgangsnormen, etc. Dit zie je vervolgens terug in communicatief vaardige mensen van alles collega's, een fijne en informele werksfeer en goede onderlinge verhoudingen.
Pluspunten
Ruimte voor ontspanning (leuke bedrijfskantine waar dit kan).
Minpunten
Nog niet ondervonden.
I personnally had a really good time at Startselect.

They helped me to grow, from a customer support job to a sales representative position that is matching more my ambition.

Every day there have been a pleasure because of the nice atmosphere, because of amazing colleagues and because of the flexibility given to you.

I've learned a lot, and I had a lot of good times too.
Startselect is een fijn bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige & informele werksfeer, maar er is ook meer dan voldoende motivatie en ambitie om gezamenlijk doelen te bereiken.

Je hebt voldoende vrijheid in het werk en zo is dan ook geen enkele dag hetzelfde.Tot slot zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden. Vrijheid. Gamen in de pauze.
Een top bedrijf binnen de Game Industry. De bedrijfscultuur is professioneel, maar zeer informeel. Ze houden van Agile werken en werken op basis van output en vertrouwen.
Pluspunten
Collegas, bedrijfstak, cultuur.
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden, groeimogelijkheden.
Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.
Pluspunten
Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche
Minpunten
Geen pensioen
Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf.

Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden.

Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee.

De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden.

Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder.

Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.
Pluspunten
Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.
Minpunten
Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling
Ik werk zelf al enkele jaren voor Startselect op de Customer Support afdeling. Na enkele jaren Support te hebben gedaan ben ik uiteindelijk doorgegroeid naar een Senior waar ik uiteraard trots op ben.

Op een normale werkdag help ik klanten en collega's om samen de beste service te kunnen bieden. Ook help ik mee aan verbeteringen omtrent de website en systemen waarvan wij gebruik maken.

In de jaren dat ik hier werk heb ik enorm veel geleerd en leer ik nog steeds iedere dag bij. Bijvoorbeeld het multitasken, mee denken en synchroniseren tijdens het helpen van klanten. Het samenwerken in teams en met andere teams van verschillende afdelingen op de werkvloer. Verantwoordelijkheden opnemen, inleren van nieuwe collega's, mee denken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf, het omgaan met flexibele werkuren en soms wat hogere werkdruk. Een jaar geleden heb ik een time-management cursus gevolgd die werd aangeboden vanuit het bedrijf. Zo heb ik geleerd om mijn tijd zo efficient mogelijk in te kunnen delen en uiteindelijk voor mezelf een lagere werkdruk te creëren.

Er zijn altijd voldoende afwisselende taken geweest zodat ik me nooit heb hoeven te vervelen. Op de werkvloer wordt er onderling goed met elkaar gecommuniceerd en ook door het management team over de korte termijn en lange termijn doelstellingen van het bedrijf, zo weet je altijd wat je te doen staat en wat je staat te verwachten. Ik vind het ook een groot pluspunt dat er hier ook echt naar je wordt geluisterd, iedereen kan en mag meedenken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf.
Pluspunten
Flexibiliteit, samenhorigheid, vrijheid.
Minpunten
-...
Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist.

Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.
Pluspunten
Informele werksfeer + thuiswerken
Minpunten
Geen pensioen / salaris kan beter
Bekijk meer reviews over Startselect