Start People Reviews

94 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 289 reviews
Beloven gouden bergen
Voormalig werknemer (voormalige medewerker) –  Assen25 augustus 2019
Over SP Assen ben ik zeker niet te spreken al diverse keren zouden ze contact opnemen met mij en doen dit niet.
Weet dat er meerdere mensen zijn die niet tevreden zijn over start people Assen.
Pluspunten
Minpunten
Komen hun afspraken niet na. Betalen bv 3 weken te laat salaris uit
Start vanuit het hart en dat doen ze zeker!
HR Adviseur (huidige medewerker) –  Eindhoven11 augustus 2019
Hele fijne organisatie met de mens voorop! Super communicatie, en staan altijd voor je klaar en proberen elke wens de honoreren.
Slecht geregeld
Vrachtwagenchauffeur (voormalige medewerker) –  Zwolle14 mei 2019
Slechtste uitzendbureau waar ik voor heb gewerkt .

Te laat uitbetaald

Niet uitbetalen

En papieren tekenen waarin staat dat ik boetes van werkgever moet betalen

NIET DOEN
Pluspunten
Minpunten
Alles
Waardeloos bedrijf
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Nederland9 april 2019
Gewerkt voor Start als productiemedewerker. Nog nooit gedaan en in de vacature stond dat dat geen probleem was, perfect dus en leuk als tussenbaan voor mn studie.
Op allerlei afdelingen meegedraaid omdat ik graag meer ervaring op wilde doen en evt. wildee doorgroeien. Ik heb echt mijn best gedaan en me rot gerend om alle werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren en enkele afdelingen bevielen naar mijn inziens goed. Helaas geen enkele communicatie waarom ik daar ineens niet meer geplaatst werd, collega's deden ook ineens erg vreemd en liepen met een boog om me heen terwijl ze de vorige dag nog super aardig waren! Alleen te horen krijgen van Start 'er is te weinig werk' terwijl dat duidelijk niet de reden was op dat moment. Dingen worden achtergehouden door Start, die dachten blijkbaar dat ik een IQ van 0 had ofzo. De meeste collega's zijn wel oke maar niet zoals in de vacature 'een gezellig en gevarieerd team' en samenwerken al helemaal niet: de meesten zeiden geen woord en keken niet op of om. Het jammere is dat ik werd gepest en voor de teamleider vor schut werd gezet op de werkvloer en de teamleider zei er niets van. Ook was ik toen nog jong en naïef en geen idee vab een min-/max contract, was me beloofd dat ik min. 3 dgn p/w zou worden ingepland, wordt je ineens de hele week niet ingepland en maar 2 dagen in avonddienst. Zit je ineens met 10 uur p/w dat je je rekeningen niet kan betalen. Super joh.

I.c.m. het gebrek aan teamspirit, empathie of enige collegialiteit was dat de reden dat ik ontslag heb genomen, samen met het feit dat de medewerkers van Start zich in allerlei
  meer... vreemde bochten wrongen om bepaalde zaken verborgen te houden voor mij als medewerker. Vreemd bedrijf met rare medewerkers, meesten trouwens Pools en spreken niet eens Engels, wél in vaste (dag)dienst..  minder
Pluspunten
Mooi gebouw en kantine, koffie/thee, groot bedrijf, interessante systemen
Minpunten
Alles verder
Hongerloontje
Night Auditor (voormalige medewerker) –  Boxmeer3 maart 2019
Hongerloon. Minimaal fwg35 voor nachten.
Zelf lekker veel overhouden als uitzendbureau.
Klauwen heet dat. Of uitbuiten. Of lekker makkelijk verdienen.
Ff bellu, mailtje lezen en klauwen maar weer.

Lachwekkend
Pluspunten
Nee
Minpunten
Ja
Goede werk- en leeromgeving
Junior Intercedent (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 januari 2019
Ik heb vanuit mijn stage bij Start People fulltime in diensverband gewerkt en een top tijd gehad. Goede leeromgeving, leuke collega's en top arbeidsvoorwaarden.
Afwisselend werk
Medewerker personeel en arbeid/ intercedent (voormalige medewerker) –  Eindhoven15 januari 2019
Leuke ervaring, fijne werkomgeving en afwisseling in het werk.
Stage
Directiesecretaresse/ intercedent (voormalige medewerker) –  Sneek14 januari 2019
Erg prettig bedrijf waar je leert contacten te leggen en deze te onderhouden.
Leuke en gezellige plek
Stagiair (voormalige medewerker) –  Nijverdal3 januari 2019
Het bedrijf StartPeople laat goed zien waar zij voor staan, zij vinden het ontwikkelen met mensen en het doorgroeien belangrijk. Zij zorgen ook dat je hier op de juiste plek zit.
Slecht en nooit weer werken voor start poeple.
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Borculo11 december 2018
Werkelijk werken voor een honger loontje.
Ze halen je binnen onder valse voorwaarden 4 weken later schrik je van je loon ( zeer weinig voor alles wat je moet doen)
En heb ik het nog niet eens over de arrogantie gehad van start people zelf als je zegt dat je op open staat voor een andere baan.

Verder leuke collega's en teamleider.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Start people
goed voor elkaar
Consultant Procesoptimalisatie en Implementatie (voormalige medewerker) –  Almere21 november 2018
niets op aan te merken, altijd goed gewerkt. goede voorwaarden
Senior Intercedent (huidige medewerker) –  Almere13 november 2018
Binnen de organisatie waar ik mij tot op heden bevind ben ik nu ruim 7 jaar werkzaam en door de jaren heen hebben er zich dusdanig veel veranderingen voorgedaan, dat er nu voornamelijk uit commercieel oogpunt wordt gehandeld en dat moet je passen.
Start people,Ik heb me suf gemaild voor een baan bij het Coa bij alle vestigingen.Het zijn zilke onbeschofte medewerkers,op iedrre mail,geen antwoord!
Speelgoed (voormalige medewerker) –  Amsterdam Centrum25 oktober 2018
Als je solliciteert zoals ik heb gedaan denk je nou,ik krijg wel antwoord.Echt niet!!!! Heb bij alle vestigingen van start people gesolliciteerd voor een baan bij het Coa. Wat werken daar voor mensen????
Waarschijnlijk worden deze intercedenten,eerst zelf geselecteerd op ( Asociaal gedrag)!!!
Pluspunten
Pffff
Minpunten
Pfff
Komen hun afspraken niet na
Produktiemedewerker (voormalige medewerker) –  Nijkerk20 augustus 2018
Geplaatst bij een bedrijf en wat werden er leuke dingen beloofd,helaas na een half jaar werden de toeslagen er plots vanaf gehaald,salaris was 9 van de 10 keer te laat en klopte niet.De medewerkers van het kantoor nemen het niet zo precies met reageren via app of terugbellen.Ik heb voor verschillende uitzendbureaus gewerkt maar dit nog nooit meegemaakt.
Kort gezegd een schandalig bedrijf
Minpunten
Werken bij een binnen temperatuur van ongeveer 35 graden
Slechte communicatie ga niet tekenen als telecom monteur te veel schakels er tussen
Allround telecom monteur (voormalige medewerker) –  Hoogeveen23 juli 2018
Ik heb mijn volledige opleiding volbracht als allround telecom monteur na mijn opleiding werd er niet voldaan aan de werkuren moest constant achter mijn werk aan het leek wel of ik het uitzendburo was heb na 2,5 weken de stekker er zelf uitgetrokken.
Minpunten
hyster/yale nijmegen via start people inhouse
magazijn mederwerker productie kant (voormalige medewerker) –  hyster yale nijmegen30 juni 2018
de werkzaamheden bij hyster/yale productie afdeling in het magazijn
zijn goed te doen.

alleen je krijgt GEEN KANS op een vaste baan bij dit bedrijf zoals ze wel beloven.
ze gebruiken je bijna 2 jaar en als je contract bijna verloopt kicken ze je eruit.

plus daarbij werken ze met WEEK CONTRACTEN en de kans is groot dat je vrijdags middag geen werk meer hebt.

leren hoe alles gaat moet jezelf ondergaan,want ze leren je niks
je word in het diepe gegooit.
vaste personeel die er al (tientallen) jaren werken
zijn respectloos en leren je niks.

ze lokken je met goede werktijden en goed salaris
maar meer ook niet.

verspil je tijd niet om hier aan de slag te gaan,zoek verder voor een vaste baan elders.

ik heb het zelf ondervonden,plus veel mensen die ik ken.
Pluspunten
het werk is leuk in het magazijn
Minpunten
leugens die ze beloven
Nare sfeer en onderbetaald
Intercedente (voormalige medewerker) –  Zuid28 juni 2018
Zowel op mijn reguliere vestiging als op andere waar ik wel eens geweest ben een nare en negatieve sfeer. In verhouding met anderen op dit niveau en van mijn leeftijd onderbetaald werk en met individue kwaliteiten en privésituaties werd weinig tot geen rekening gehouden. De manier waarop er over de flexkrachten gedaan wordt is soms ronduit respectloos. Wil niet zeggen dat dit op alle vestigingen zo is maar mijn ervaring is in elk geval niet positief.
Pluspunten
Grote landelijke organisatie, afwisselend werk
Minpunten
Negatieve sfeer, onderbetaald, stroeve organisatie
Gezellig club
(Sales) Consultant overheid & MKB (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 juni 2018
Leuke baan voor een start na je studie. Helaas veel zaken zijn vastgelegd en vaak maar weinig ruimte voor creativiteit.
Goede samenwerking
Interim administrateur en Financieel Coördinator (voormalige medewerker) –  Delft21 maart 2018
Goed personeel met uitstekende selectie skills. Een goede bedrijfsleider. Prettig tussentijdse contacten.
Leuk bedrijf
Chauffeur (huidige medewerker) –  Eindhoven18 maart 2018
Werk nu via start bij lekkerland. Mooi bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Betaling van salaris altijd optijd. Mocht er iest zijn kan je altijd bellen lossen het snel op.
Minpunten
Dat je zelf je code 95 moet betalen, Tewijl als je nu kijkt naar de vacatures die er openstaan wordt code 95 wel betaalt, Vakantie (zomer)plannig hoor je laat

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Start People. Onze community staat klaar om te antwoorden.