Staples Reviews

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 8.665 reviews
Work life
Senior Software Engineer (huidige medewerker) –  500 Stales Dr5 april 2018
Still staple can be a great place to learn but with current management
the scope of learning is shutting down at a great pace, Not much innovations going around with experience Business and IT folks laid off or moving out of the company.
Pluspunten
Nothing much
Minpunten
Uncertain future wrt to career growth
Open office design, was a nice experience
Desktop publisher (voormalige medewerker) –  Amstedam, Netherlands2 december 2017
Was a nice job for the time i was in the netherlands. Got to work in many different languages. they gave me alot of freedom to work but that could have been because they liked my work
dasdds
20 weken stage (voormalige medewerker) –  2e Vlotbrug8 oktober 2017
przyjemna atmosfera
brak mozliwosci rozwoju
dobra spolowka
Productive and fun to work with people from different background.
SAP MM\SD Consultant (voormalige medewerker) –  NL11 oktober 2016
Nice work environment. Diverse team from different background and different skills. Very punctual about timelines. Good work life balance. Aggressive timelines.
Groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Nederland27 januari 2016
In goede tijden werd er veel beloofd. Echter door wisselingen van de MT en de economie is er niet veel van waargemaakt.

Uiteindelijk beslist een "persoon" over je lot en niet wat jij zelf als medewerker waard bent.
Groeiende en veranderende onderneming die steeds sneller schakeld om snel in te spelen op veranderingen in de markt
Managementfuncties op vestigingsniveau (huidige medewerker) –  heel het land19 september 2013
Elke dag is anders. Je planning aan het begin van de dag is niet de planning die je had voor je je werkplek verlaat. De ene dag sta je in de vestiging, de volgende bij een klant en aan het eind van de week zit je bij de netwerkvereniging te ontbijten.
Ik heb in al die jaren een hoop mogen leren. Ik heb kansen kunnen pakken en ik heb fouten moeten en mogen maken. Ik heb trainingen en opleidingen mogen volgen. Ik heb mooie dingen meegemaakt zoals nieuwe panden en de introductie van 3D printing. Ik heb ook lastige momenten gezien zoals reorganisaties en het sluiten van panden. Al deze ervaringen hebben mij rijk gemaakt en bruikbare bagage gegeven.
de directie van Staples is in de loop der jaren veranderd en zeker met zijn tijd meegegaan. We hebben bij Staples een hoop te danken aan zekere managementfunctionarissen en daar borduren de huidige goed op verder.
Doordat ik in een hoop vestigingen heb mogen werken heb ik een heleboel collega's zien komen en zien gaan en nog meer nog steeds om mij heen vanaf het begin dat ik er ben gestart.
Het moeilijkste van deze baan is wellicht het moeten loslaten van een vestiging wanneer deze weer lekker draait en er een nieuwe uitdaging is ontstaan in een andere stad waardoor ik weer moet gaan. Het loslaten van een goed draaiende winkel blijf ik soms een lastige ervaring vinden. Gelukkig is dat altijd weer het begin van het mooiste van deze baan. Je krijgt er zo gezegd weer een kindje bij wanneer je weer mag starten in een nieuwe winkel.
Staples is een bedrijf die weet wat een klant wil. Dit ook bied en zich aanpast zodra de klant hier vraag
  meer... naar heeft. Staples blijft niet hangen in oude gewoontes, tradities en procedures. Staples zegt niet voor niks: Staples maakt het de ondernemer gemakkelijk.  minder
Pluspunten
flexiblele werktijden en fijne collega's
Minpunten
Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarde kunnen beter

Zie meer reviews over Staples

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Staples. Onze community staat klaar om te antwoorden.