St. Antonius Ziekenhuis Reviews

multidisciplinair afdeling waar alle vaardigheden zijn
Allround medisch nucleair werker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein26 augustus 2017
informele sfeer waar hiërarchie in dienst staat van het welzijn van de patiënt.Goede samenwerking in teamverband en en mogelijkheden voor verdieping in onderzoeken.
was een goed wekgever, was prettig om daar te werken
Archiefmedewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein10 juli 2017
St. Antonius was een goed werkgever. Een van de grootste ziekenhuizen in Nederland. Een groot werkgever(6000 personeel)
Ziekenhuis dat niet altijd goed voor personeel zorgt.
management assistent (voormalige medewerker) –  Nieuwegein7 april 2017
Jaren lang met veel plezier hier gewerkt tot reorganisaties de sfeer enorm hebben beïnvloed. Veel incompetente leidinggevenden, roddelende collega's. Egoïstische sfeer Blij dat ik nieuwe kans kreeg buiten dit ziekenhuis. Hopelijk betere zorg voor de patienten dan voor het personeel
Pluspunten
Niet op alle afdelingen een nare sfeer
Minpunten
Alleen leidinggevenden worden gehoord. Weinig sociaal gedrag.
altijd met plezier gewerkt tot nu toe
Technisch oogheelkundig assistent (huidige medewerker) –  Utrecht15 januari 2017
zoek een baantje dichter bij huis i.v.m. het reizen
het is hier lekker werken en goede sfeer van collega`s
Pluspunten
de zelfstandigheid in het werk
Minpunten
erg korte middagpause geen koffiepauze ochtend en middag
Terzake kundige collega's , goede communicatie.
OK programma coördinator (voormalige medewerker) –  Nieuwegein19 oktober 2016
Heb in de gecompliceerde stres gevoelige werkomgeving met plezier en toewijding 19 jaar gewerkt.
Pluspunten
Medische kennis altijd in de buurt.
Minpunten
De verschillende belangen in de organisatie.
Werken bij antonius
Schoonmaakmedewerkster (huidige medewerker) –  Nieuwegein17 september 2016
Het werken in de schoonmaak bij antonius als jongeren heb je voordeel qua salaris ergens anders op deze leeftijd verdien je bijvoorbeeld veel minder, korte werkshifts & flexiebele tijden
Pluspunten
Flexiebele werktijden
Minpunten
Werksfeer is wat minder
Pro actief, Lean managment en bezuiniging zijn de drie kernwoorden als het om het St. Antonius ziekenhuis gaat.
Teamhoofd (voormalige medewerker) –  Utrecht31 mei 2016
De organisatie is onderhevig aan grote veranderingen, vandaar dat er vanuit de Raad van Bestuur besloten is om te werken via de Lean methodiek. De zelfstandigheid binnen het team vergroten is een van de speerpunten, waarbij de patiënt centraal staat. Omdat ik nieuwsgierig ben naar een andere branche, gaat het wat mij betreft om een persoonlijke ontwikkelingskeuze waarom ik solliciteren wil naar een nieuwe functie. Los daarvan vind ik het St. Antonius ziekenhuis een prima werkgever.
Pluspunten
Het volgen van trainingen kunnen volgen, als leidinggevende creatief om mogen gaan met het vervullen van jaarplandoelstellingen, juiste vorm van werkoverleg.
Minpunten
Het aangaan van een tweede fusie, minder budget voor ontwikkeling personeel tot beschikking, de vrijheid qua invulling leidinggevende functie is een voordeel, maar tevens nadeel. Het beleid wordt niet overal op dezelfde manier (of efficient) uitgevoerd.
Fijne collega's en ik voel mij gewaardeerd
Gastvrouw op de MDL Endoscopie (huidige medewerker) –  Utrecht20 april 2016
In de ochtend paraat staan en alle voorbereidingen klaar zetten voor de patienten die al in de wachtkamer zitten. Klaar staan en een luisterend oor zijn. Na de behandeling de patient weer opvangen in de uitslaapruimtes tot wanneer ze naar huis mogen gaan. Ik heb gezellige collega's en we steunen elkaar door dik en dun. Het leukste van de baan is, wanneer de patienten terug komen van het onderzoek met een brede glimlach. Het moeilijkste van de baan is, wanneer een patient slecht nieuws te horen krijgt van de dokter. De directie is top en ik kan niet klagen. Wat ik elke dag leer is, dat het leven zo mooi is en dat wij een deel van mogen zijn. Geniet elke dag van ieder minuut.
positieve sfeer in het gehele ziekenhuis.
Vrachtwagenchauffeur en bode chauffeur (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT19 januari 2016
Fijne collega's, fijne leidinggevende, fijne werktijden. Leuke werksfeer waardoor er een leuke band is ontstaan zowel met leiding gevende als collega's. Daar waar ik de goederen afleverde was er ook een goed contact ontstaan zowel in het ziekenhuis als op de poliklinieken, keuken en laboratorium.
Pluspunten
Er werd naar de wensen en of problemen geluisterd daar werd gehoor aan gegeven.
Minpunten
Er schiet me niets te binnen.
fijne collega, soms wat schortende leidinggevenden
Medewerker frontoffice KCL (huidige medewerker) –  Utrecht24 december 2015
Opstarten poli, voorbereiden werkplekken, invoeren orders tbv afname middels venapunctie. collegialiteit is hoog. omgang met de leidinggevenden ging niet altijd gemakkelijk. Een geslaagde bloedafname en daarmee een steentje kunnen bijdragen in het herstel van de patient.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
schortende leidinggevenden
samenwerking met collega's en werk prima
DBC validatiemedewerker (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT13 december 2015
Buiten dat er hard doorgewerkt moet worden om aan het aantal te komen wat er per uur verwerkt moet worden is er toch een gezellige sfeer is en wordt er ook gelachen met de collega's.
leukste van het werk is het uitzoeken/corrigeren van fouten, minder is dat het soms wat eentonig is.
Pluspunten
kan ook thuis werken en flexibele werktijden
Minpunten
8 uur achter elkaar achter beeld scherm zitten
Afwisselende baan
secretaresse op de Spoedeisende Hulp (huidige medewerker) –  Nieuwegein16 mei 2015
Een zeer afwisselende baan, maar helaas met te weinig doorgroeimogelijkheden.
Goed bedrijf
Project / Service Manager (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT9 december 2014
Dynamische en veeleisende omgeving met veel mogelijkheden je competenties verder te ontwikkelen;
Ambitieuze collega's en elke dag is anders
Afwisselend werk in een gezellig team
Verpleegkundige, kinderafdeling en neonatologie (huidige medewerker) –  Nieuwegein, UT21 augustus 2014
Ik werk op zowel de kinderafdeling als op de neonatologie. Op de kinderafdeling is veel afwisseling dit komt doordat je te maken hebt met kinderen van 0-18jaar en met diverse ziektebeelden. Ook hebben we een acute kamer waar kinderen worden opgevangen als ze gezien moeten worden door de kinderarts. Zij komen dan niet via de spoedeisende hulp.
Op de neonatologie is wat meer structuur te vinden. Het begeleiden van ouders en hun zelfstandig maken in de zorg voor hun kindje(s) vind ik erg leuk. Ik vind het bijzonder om te zien hoeveel contact een neonaat al maakt.
Het team is groot maar leuk. We kunnen serieus met elkaar werken maar er is ook ruimte voor een lolletje.
Pluspunten
Gezellig en groot team.
Minpunten
matig salaris
Een gezellige, drukke dag met enthousiaste vrijwilligers
Coordinator Patiëntenvervoersdienst (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT28 juli 2014
Elke dag was anders, maar druk en gezellig met alle vrijwilligers die altijd wel iets te vertellen hebben, soms leuk, soms droevig maar met een enorme saamhorigheid tussen de medewerkers die allemaal heel enthousiast zijn om de patienten te vervoeren en een praatje te maken.
Ik was coordinator maar tegelijk praatpaal, vriendin en oplosser van calamiteiten op de afdelingen.
Pluspunten
Gezelligheid met alle vrijwilligers
Minpunten
Geen pauze
Werken op projectbasis
Medisch secretaresse medisch microbiologisch lab (voormalige medewerker) –  Nieuwegein29 juni 2014
Ben in het Antonius werkzaam geweest op projectbasis.
Het voordeel hiervan is, dat je in een relatief korte periode verplicht bent om zo snel mogelijk de werkzaamheden te leren, te anticiperen in de groep. Je wordt telkens in een ander bedrijf ingezet en zo doe je overal veel ervaring op in verschillende werkzaamheden, afdelingen, organisaties.

Het nadeel van werken op projectbasis, is dat je nooit ergens echt bij hoort. Je hebt geen eigen plek en altijd gezien wordt als de buitenstaander.
Pluspunten
Minpunten
gebrek aan communicatie
Fijne inwerktijd
Afdelingssecretaresse (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT7 februari 2014
Jammer dat ik geen kansen kreeg erna, had nog graag meer van mezelf laten zien
Pluspunten
Fijne afdeling
Minpunten
te weinig kans gegeven aan nieuwe medewerkster
Dynamische en gezellige werkomgeving
Teamcoördinator (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT25 juni 2013
Gezellige werkomgeving. Mijn eerste kennismaking binnen een ziekenhuis was erg positief.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij St. Antonius Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over St. Antonius Ziekenhuis gesorteerd op locatie