St. Antonius Ziekenhuis

St. Antonius Ziekenhuis Reviews

competitieve werkomgeving
het is altijd een uitdagende dag als programma manager van een implementatie van een Elektronisch Patiënten Dossier.
Gezellige werkgever
Het St. Antonius is een plezierige werkgever.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en het salaris is ook prima.
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheden
Leuk en ondernemend ziekenhuis
Mooi ziekenhuis om in te werken. Vanuit het flexbureau veel persoonlijke begeleiding.
Pluspunten
Gesloten parkeergarage fietsen/
Minpunten
Dure lunch
Prachtig ambitieus gedreven ziekenhuis om te werken.
Het St. Antonius Ziekenhuis is een prettige werkgever wanneer je van mensen houdt, daarnaast uitdaging en gedrevenheid. Het is een dynamische politieke arena waarin je je bevindt met legio van mogelijkheden.
Pluspunten
Create your on world (tal van mogelijkheden)
Minpunten
niet
prima en kleinschalig werkomgeveing
Heb altijd met plezier in het Antonius gewerkt.
De dienst starten met een gezellig kopje koffie, dan de karren klaarmaken en ieder naar zijn of haar afdeling

Het moeilijkste was om jou afd zo schoon mogelijk te maken dat was ook meteen de uitdaging en dat binnen de tijd.

Het leukste de gezelligheid van het team waarin we werken.

We werden ook prima aangestuurd.

Je kon over van alles terecht bij de leiding, en daar gingen zij dan mee aan de slag.
Pluspunten
De gezelligheid
Minpunten
De werkdruk
Een complexe organisatie.
Een complexe organisatie welke in moet spelen op de veranderingen in de zorg.
Sterk afhankelijk welke afdeling je werkt
Afdeling oncologie: geven meer om positieve berichten op sociale media: trouwerij op de Afdeling etc. dan om patiënten zelf. Patienten voelen zich vaak een nummer, betreft vooral verpleging edn niet oncologen . Hoop dat het inmiddels is veranderd en dan vooral voor de patiënten, zou nooit iemand daarheen sturen.

Via flex meerdere afdelingen van antonius gezien..gelukkig kan het ook anders. Andere afdelingen meer betrokkenheid en goede professionele zorg!
Pluspunten
Verschillende leuke goede afdelingen, warm welkom ook als flexer
Minpunten
Slechte verpleegkundige oncologische zorg
leuke bouw
ik mocht meer doen van wat ik eigenlijk moest doen
multidisciplinair afdeling waar alle vaardigheden zijn
informele sfeer waar hiërarchie in dienst staat van het welzijn van de patiënt.Goede samenwerking in teamverband en en mogelijkheden voor verdieping in onderzoeken.
was een goed wekgever, was prettig om daar te werken
St. Antonius was een goed werkgever. Een van de grootste ziekenhuizen in Nederland. Een groot werkgever(6000 personeel)
Ziekenhuis dat niet altijd goed voor personeel zorgt.
Jaren lang met veel plezier hier gewerkt tot reorganisaties de sfeer enorm hebben beïnvloed. Veel incompetente leidinggevenden, roddelende collega's. Egoïstische sfeer Blij dat ik nieuwe kans kreeg buiten dit ziekenhuis. Hopelijk betere zorg voor de patienten dan voor het personeel
Pluspunten
Niet op alle afdelingen een nare sfeer
Minpunten
Alleen leidinggevenden worden gehoord. Weinig sociaal gedrag.
altijd met plezier gewerkt tot nu toe
zoek een baantje dichter bij huis i.v.m. het reizen
het is hier lekker werken en goede sfeer van collega`s
Pluspunten
de zelfstandigheid in het werk
Minpunten
erg korte middagpause geen koffiepauze ochtend en middag
Terzake kundige collega's , goede communicatie.
Heb in de gecompliceerde stres gevoelige werkomgeving met plezier en toewijding 19 jaar gewerkt.
Pluspunten
Medische kennis altijd in de buurt.
Minpunten
De verschillende belangen in de organisatie.
Werken bij antonius
Het werken in de schoonmaak bij antonius als jongeren heb je voordeel qua salaris ergens anders op deze leeftijd verdien je bijvoorbeeld veel minder, korte werkshifts & flexiebele tijden
Pluspunten
Flexiebele werktijden
Minpunten
Werksfeer is wat minder
Pro actief, Lean managment en bezuiniging zijn de drie kernwoorden als het om het St. Antonius ziekenhuis gaat.
De organisatie is onderhevig aan grote veranderingen, vandaar dat er vanuit de Raad van Bestuur besloten is om te werken via de Lean methodiek. De zelfstandigheid binnen het team vergroten is een van de speerpunten, waarbij de patiënt centraal staat. Omdat ik nieuwsgierig ben naar een andere branche, gaat het wat mij betreft om een persoonlijke ontwikkelingskeuze waarom ik solliciteren wil naar een nieuwe functie. Los daarvan vind ik het St. Antonius ziekenhuis een prima werkgever.
Pluspunten
Het volgen van trainingen kunnen volgen, als leidinggevende creatief om mogen gaan met het vervullen van jaarplandoelstellingen, juiste vorm van werkoverleg.
Minpunten
Het aangaan van een tweede fusie, minder budget voor ontwikkeling personeel tot beschikking, de vrijheid qua invulling leidinggevende functie is een voordeel, maar tevens nadeel. Het beleid wordt niet overal op dezelfde manier (of efficient) uitgevoerd.
Fijne collega's en ik voel mij gewaardeerd
In de ochtend paraat staan en alle voorbereidingen klaar zetten voor de patienten die al in de wachtkamer zitten. Klaar staan en een luisterend oor zijn. Na de behandeling de patient weer opvangen in de uitslaapruimtes tot wanneer ze naar huis mogen gaan. Ik heb gezellige collega's en we steunen elkaar door dik en dun. Het leukste van de baan is, wanneer de patienten terug komen van het onderzoek met een brede glimlach. Het moeilijkste van de baan is, wanneer een patient slecht nieuws te horen krijgt van de dokter. De directie is top en ik kan niet klagen. Wat ik elke dag leer is, dat het leven zo mooi is en dat wij een deel van mogen zijn. Geniet elke dag van ieder minuut.
positieve sfeer in het gehele ziekenhuis.
Fijne collega's, fijne leidinggevende, fijne werktijden. Leuke werksfeer waardoor er een leuke band is ontstaan zowel met leiding gevende als collega's. Daar waar ik de goederen afleverde was er ook een goed contact ontstaan zowel in het ziekenhuis als op de poliklinieken, keuken en laboratorium.
Pluspunten
Er werd naar de wensen en of problemen geluisterd daar werd gehoor aan gegeven.
Minpunten
Er schiet me niets te binnen.
fijne collega, soms wat schortende leidinggevenden
Opstarten poli, voorbereiden werkplekken, invoeren orders tbv afname middels venapunctie. collegialiteit is hoog. omgang met de leidinggevenden ging niet altijd gemakkelijk. Een geslaagde bloedafname en daarmee een steentje kunnen bijdragen in het herstel van de patient.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
schortende leidinggevenden
samenwerking met collega's en werk prima
Buiten dat er hard doorgewerkt moet worden om aan het aantal te komen wat er per uur verwerkt moet worden is er toch een gezellige sfeer is en wordt er ook gelachen met de collega's.
leukste van het werk is het uitzoeken/corrigeren van fouten, minder is dat het soms wat eentonig is.
Pluspunten
kan ook thuis werken en flexibele werktijden
Minpunten
8 uur achter elkaar achter beeld scherm zitten
Afwisselende baan
Een zeer afwisselende baan, maar helaas met te weinig doorgroeimogelijkheden.
Goed bedrijf
Dynamische en veeleisende omgeving met veel mogelijkheden je competenties verder te ontwikkelen;
Ambitieuze collega's en elke dag is anders
Stel een vraag over solliciteren of werken bij St. Antonius Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over St. Antonius Ziekenhuis gesorteerd op locatie